Sari la conținut

'n_DUR_o

EX+
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Numar Moto
    CT 69 DUR
  • Club
    Celalalt club din CT...

'n_DUR_o's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. DR-u are 42 de dintzi pe "spate"... si de ce sa nu il turezi mai tare de 4 mii?...de ce e mai bine? oricum se tureaza f usor...mai sprinten e decit un F 650.
  2. poi ia esplica la baietzi cum s-a oprit.....nu a mai vrut pornita dimineatza la rece sau pur si simplu s-a oprit din mers,in sarcina... sau cum?.....amanuntele astea spun multe...
  3. /index.php?showtopic=52544 ....park ti-am raspuns si pe pro-bike. il speli cu kerosen,mere si motorina,il usuci cit de cit ,il ungi cu ulei de transmisie(t 80, t90),stergi cu cirpa surplusu dupa care dai cu spreiu care la uscare fxeaza bine uleiu ala...io am simtit o mare dif cind am facut asa ,park prinsese si mot ceva caluti in plus spreiurile cu teflon sunt cea mai mare teapa....
  4. am deschis teme noua k sa vada toti cei interesati mai usor. explicatii derect de la sursa.
  5. 'n_DUR_o

    In Sfarsit

    asa asa ...bravo mah!!
  6. Daca da rateuri de prea mult gaz atunci de ce da rateuri si atunci cind treci pe rezerva,a? e prea mult gaz?....eeeee..! e amestecu sarac fapt aratat si de bujia usor afumata pe margini si rezolvabil nu neaparat numai prin reglarea jiglerului de aer/benz ci si prin marirea usoara a nivelului de benzina dupa care se regleaza din nou "aeru".adica ala verde din poza.
  7. Vali Vijelie... glumesc... pt ce vrai,bre, sa faci segmenti?pt planeta?
  8. si io m-am gindit sa le fac din duramid...k de 30 euroi imi fac cred k v-o 10 buc... ..asa am patit la un kawa dupa ce am schimbat bujiile... le-am pus la loc pe alea vechi si a pornit imediat... si cu DR-u meu ,am minarit intro zi sub sha si am zis sa merg putin cu ea fara sha...am pus o cirpa sa nu stau cu curu direct pe bat,filtru dar nu mai voia sa porneasca deloc... dupa f multe incercari mi-am dat seama k filtru era obturat de cirpa mea si se ineca motoru...asta dupa ce am scos bujiile si am vazut k erau ude...
  9. nu vreau sa il fac de curse... poate sa cistig putin la randament fiind pist mai usor.. Wiseco aduce cineva din CT la comanda,original nu aduce nimenea din citi am intrebat...asa vorba ta macar semneaza cineva pt ele.... am studiat si site-ul Wiseco si imi place ce zic ei acolo...acu sa vad cit e adevar si cit e marketing... stiu(din auzite) ca si KTM -urile sint ekipate cu pist Wiseco. dak e adevarat,uite cita putere storc din motorasele alea si ce compresie au,unele modele avind acelasi carburator k DR-u meu... o sa ne vedem la un enduro...
  10. ce kit de piston sa-mi pun la motor? sa cumpar unu original sau unu facut de alta firma(de ex.Wiseco). nu sport! motoru sa aiba aceeasi compresie... inclin spre Wiseco pt. k zic ei k e mai bun materialu(cik e forjat) si mai usor.
×
×
  • Creează nouă...