Mihai Florea Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 fiindca am avut o groaza de batai de cap cu reglarea optima a carburatorului ,am cautat pe net informatii si uite ca am gasit...eu am first bike dar se pare ca acest tip de carb mai e folosit si la multe alte motociclete printre care si yamaha (gama rx100-125-200). tipul carburatorului : DEKNI, PZ 26 What is the correct float setting for the RX100 with the Dekni PZ26 carb, and where do I set the low speed needle from fully closed? Iv'e looked every where and can find nothing, short of buying the manual.and $40.00 is a bit steep for two little bits of info. OldbikerArlo USA 2 Posts Posted - 05/07/2006 : 7:23:30 PM -------------------------------------------------------------------------------- To answer my own question, I found the settings for the PZ type carbs they are as follows main jet needle 2nd notch from top -adica cuiul care intra in jigler pe nivelul 2 de sus idel mix screew 1 1/2 turns out from closed - reglajul de dozaj aer deschis la 1,5 ture float height 22. MM or .866 inch - nivelul benzinei in carburator 22mm float drop 24mm or .945 inch Hope this saves someone the time and agony i endured finding it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Vezi ca acelasi carburator poate fi folosit pe mai multe motoare diferite ca: marca, regim de functionare, cilindree, putere etc. In functie de aplicatia in care este folosit acelasi carb poate fi echipat cu diferite tipuri de jigleoare iar setarile care functioneaza perfect la motorul X pot fi nepotrivite pt motorul Y. In afara de asta setarile pe care le gasesti in manuale sunt valabile pt motoarele noi si sunt date mai mult ca referinta de la care se pleaca pentru reglarea corecta. Decat sa te chinui sa cauti setarile pt un anumit carburator mai bine cauti informatii despre cum se regleaza la modul general un carburator. Cazul tau e si cel mai simplu posibil: un cilindru cu un singur carburator Oricum reglarea carburatorului se face si in functie de stilul in care utilizezi motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Iulie 20, 2007 Autor Share Postat Iulie 20, 2007 Oricum reglarea carburatorului se face si in functie de stilul in care utilizezi motorul stiu ce vrei sa spui,dar m-am saturat sa tot fac reglaje la incercari si testari,ti se cam acreste si cauti pe hartie informatia corectasi precisa a producatorului..si uite ca cu ajustarile astea acum merge bine...nu cred ca din reglajele astea scot economie max de benzina sau din contra putere maxima,dar este un reglaj mediu...plus ca e altceva cand ba mai intorci juma de tura aerul,ba iar ai dai forja 5 km sa verifici cum se comporta,cum urca in ture,bujia,iar te intorci,iar stai cu surubelnita in mana,etc,...e timp pierdut,material consumat,benzina arsa cam degeaba.am testat acest carburator la 2 ture aer deschis cum zic toti de pe aici si nu merge asa de bine,si contravine si teoriei cum ca atunci cand obtin turatia maxima cand umblu la aer ,ca acela ar fi reglajul optim...adica trei sferturi de tura..ei bene pt carb asta dekni,adevarul e pe undeva la mijloc.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.