Inger`Albastru Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 Ca mare admirator de enduro ma gandesc la achizitionarea unei motociclete de acest gen.Insa mi-ar place foarte mult sa o folosesc si ca enduro insa si ca supermoto,pentru ca in oras parerea mea e ca un supermoto e ideal. As fi interesat de modificarile care apar de la trecerea de la enduro la supermoto si ar fi interesant sa punem poze cu motocicleta enduro si apoi supermoto si cu ce s-a schimbat la ea ca sa ajunga asa. Mie unul mi-ar face placere sa surubaresc la ea si sa o modific in functie de necesitati...plec in excursie ajunge enduro( si acolo pt fiecare tip de excursie pinioane si tot asa ) .... cata vreme stau in oras o tin ca si supermoto. Astept un raspuns la provocare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EGLY Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 Mai jos sunt pozele despre un motor de Enduro si unul de SuperMotto. In afara de schimbarea rotilor si adaugarea unui prelungitor la etrierul frinei de fata nu trebuie facut nimic. Este important de stiut. Din Enduro se face usor SuperMotto nu si invers (din SuperMotto - Enduro) Nu intotdeauna in furca unui SuprMotto incale roata de 18' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EGLY Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 SuperMotto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Decembrie 14, 2004 Autor Share Postat Decembrie 14, 2004 prelungitorul se gaseste de cumparat sau trebuie confectionat ? cat despre rotile de la supermoto sepotrivesc la mai multe modele de motociclee sau trebuie cumparate pentru KTM de exemplu direct de la KTM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 CCM produce un model care vine din fabrica gata pentru a functiona ca enduro sau supermoto. Trebuie doar schimbate rotile. Era o prezentare intr-un numar MotoLife de acum 3-4 luni. Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EGLY Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 Nu iti recomand sa folosesti piese confectionate "artizanal" la sistemul de frinare. Piesa despre care ti-am scris este cea din atasament si costa 53⏠(cu TVA cu tot). Eu nu cred ca la acest pret ti-l confectioneaza cineva la o calitate asemanatoare. Folosurea rotilor "altele decit de la KTM" este bineintele posibila, singura problema este daca dintr-un motov s-au altul dimensiunile (ax, distante interioare, dezaxari ale discului de frina) nu potrivesc! ? ! Urmeaza pilit, modificat, transformat ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 pai cel mai simplu ar fii sa ai doua perchi de roti unele de enduro cu crapoane...si celelate cu cauciucuri slic pt super moto sa aibe aceleasi discuri de frina si poti trece de la enduro la super motot doar schimbind rotile....parerea mea este cea ma practica idee si vazuta de mine aici in SPANIA....Barcelona...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Decembrie 14, 2004 Share Postat Decembrie 14, 2004 Daca adresa asta iti e de ajutor .. atunci e OK! Am postat-o si mai jos,dar poate nu ai vazut.. http://www.supermoto.co.il/Technical-en.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 @robybiker....discurile care se folosesc pe roata de enduro sunt puternic insuficiente pt aderenta data de roata de supermoto, deci varianta in care se foloseste acelasi disc nu mi pare normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Decembrie 16, 2004 Share Postat Decembrie 16, 2004 Ca mare admirator de enduro ma gandesc la achizitionarea unei motociclete de acest gen.Insa mi-ar place foarte mult sa o folosesc si ca enduro insa si ca supermoto,pentru ca in oras parerea mea e ca un supermoto e ideal.As fi interesat de modificarile care apar de la trecerea de la enduro la supermoto si ar fi interesant sa punem poze cu motocicleta enduro si apoi supermoto si cu ce s-a schimbat la ea ca sa ajunga asa. Mie unul mi-ar face placere sa surubaresc la ea si sa o modific in functie de necesitati...plec in excursie ajunge enduro( si acolo pt fiecare tip de excursie pinioane si tot asa ) .... cata vreme stau in oras o tin ca si supermoto. Astept un raspuns la provocare cand te hotarasti, la noi la magazin(mag Yamaha din Ghencea) gasesti jenti supermoto, cauciucuri, frane, etc.... pt toate modelele. La marfa care nu-i in stoc termen de livrare 2-3 saptamani. cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raven Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 cat costa tot pachetul pt wr450f ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 Opinia mea este ca pentru oras un supermoto e cel mai bun lucru.110-130 kg 68 ps.Te satisface nu gluma. Toti stim ca orice modificare sanatoasa coasta bani. Daca cineva a modificat si a scapat ieftin si bine va rog sa mai scrieti pe forum. Iata si un ex. (Farul Acerbis coasta in jur de 120 euro) Stiti ce cauciuc se pune in fata si in spate la supermoto? Latime/Inaltime pe geanta de 18. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Ianuarie 11, 2005 Share Postat Ianuarie 11, 2005 2004 Campionatul mondial supermoto Clasament final al constructorilor : 1. Husqvarna 501 puncte 2. KTM 492 puncte 3. Vertemati 407 puncte 4. Husaberg 294 puncte 5. Yamaha 109 puncte 6. Honda 109 puncte 7. TM 90 puncte 8. Kawasaki 32 puncte 9. VOR 24 puncte 10. Gas Gas 13 puncte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Februarie 27, 2005 Share Postat Februarie 27, 2005 pentru supermoto se monteaza janta de 17 si coasta o caruta de bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat Martie 1, 2005 Share Postat Martie 1, 2005 (editat) Asa arata chitul SUPERMOTTO la Honda CRF-450 (binenteles si cauciuc) Editat Martie 1, 2005 de Ati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat Martie 1, 2005 Share Postat Martie 1, 2005 (editat) SUPERMOTTO Editat Martie 1, 2005 de Ati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat Martie 1, 2005 Share Postat Martie 1, 2005 Poza 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat Martie 1, 2005 Share Postat Martie 1, 2005 Si normal (enduro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suru Postat Martie 1, 2005 Share Postat Martie 1, 2005 cat costa tot pachetul pt wr450f ? 1800-2000 Eur pachet complet, inclusiv disc, etriere .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat Martie 1, 2005 Share Postat Martie 1, 2005 (editat) Eu stiu un pachet nou ptr KTM cu discuri pinioane prelungitor dar fara cauciucuri la pretul de 1.200 Euro Editat Martie 1, 2005 de Ati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr SPEED Postat Martie 15, 2005 Share Postat Martie 15, 2005 Salut! As avea niste genti de GS 500 cu disc si cauciucuri de vanzare cu 299EUR. Cine le vrea sa sune!! Marius din brasov 0745\857378 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Martie 16, 2005 Share Postat Martie 16, 2005 Se gasesc canale noi in Germany de 17/3.5 fata si 17/4.5-5 spate undeva la 130-150 euro bucata dupa care te mai coasta spitele in jur de 80 euroi/roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 17, 2005 Share Postat Martie 17, 2005 dupa care te mai costa butucii de roata, bucsi , eventual rulmenti, distantiere, centratul....etc.nu i chiar asa pt oricine povestea cu achizitionatul pe piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Martie 17, 2005 Share Postat Martie 17, 2005 dupa care te mai costa butucii de roata, bucsi , eventual rulmenti, distantiere, centratul....etc.nu i chiar asa pt oricine povestea cu achizitionatul pe piese. varianta data de mine este pt bikeri care se decid sa ramana cu supermoto mai mult timp. Bineinteles e misto sa ai si un set de roti cu butuc spite etc dar din pacate nu prea ne lasa buzunarul (butucul este scump al dracului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 (editat) Am eu un KTM exc 450 cu ambele variante (Supermoto+Enduro) inclusiv lantul ptr ambele variante (la supermoto avand pinionul spate mai mic) durata de schimbare a rotilor este de 20 min max. Motorul este din 2004, are 800 km, cu rotile enduro a mers vreo 200km restu cu supermoto,este inmatriculat pe numele meu, cu carte service acum am schimbat uleiul si filtrele. Pretul este 8600 euro! Tel: 0745049936- Ati Editat Aprilie 19, 2005 de Ati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.