Sari la conținut

Transformarea unei moto enduro in supermoto


Postări Recomandate

Ca mare admirator de enduro ma gandesc la achizitionarea unei motociclete de acest gen.Insa mi-ar place foarte mult sa o folosesc si ca enduro insa si ca supermoto,pentru ca in oras parerea mea e ca un supermoto e ideal.

As fi interesat de modificarile care apar de la trecerea de la enduro la supermoto si ar fi interesant sa punem poze cu motocicleta enduro si apoi supermoto si cu ce s-a schimbat la ea ca sa ajunga asa.

Mie unul mi-ar face placere sa surubaresc la ea si sa o modific in functie de necesitati...plec in excursie ajunge enduro( si acolo pt fiecare tip de excursie pinioane si tot asa ) .... cata vreme stau in oras o tin ca si supermoto.

Astept un raspuns la provocare

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai jos sunt pozele despre un motor de Enduro si unul de SuperMotto.

In afara de schimbarea rotilor si adaugarea unui prelungitor la etrierul frinei de fata nu trebuie facut nimic.

Este important de stiut.

Din Enduro se face usor SuperMotto nu si invers (din SuperMotto - Enduro) Nu intotdeauna in furca unui SuprMotto incale roata de 18'

post-7-1103021764_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iti recomand sa folosesti piese confectionate "artizanal" la sistemul de frinare.

Piesa despre care ti-am scris este cea din atasament si costa 53⏠(cu TVA cu tot). Eu nu cred ca la acest pret ti-l confectioneaza cineva la o calitate asemanatoare.

Folosurea rotilor "altele decit de la KTM" este bineintele posibila, singura problema este daca dintr-un motov s-au altul dimensiunile (ax, distante interioare, dezaxari ale discului de frina) nu potrivesc! ? ! Urmeaza pilit, modificat, transformat ......

post-7-1103035826_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cel mai simplu ar fii sa ai doua perchi de roti unele de enduro cu crapoane...si celelate cu cauciucuri slic pt super moto sa aibe aceleasi discuri de frina

si poti trece de la enduro la super motot doar schimbind rotile....parerea mea este cea ma practica idee si vazuta de mine aici in SPANIA....Barcelona...bafta :baldy: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca mare admirator de enduro ma gandesc la achizitionarea unei motociclete de acest gen.Insa mi-ar place foarte mult sa o folosesc si ca enduro insa si ca supermoto,pentru ca in oras parerea mea e ca un supermoto e ideal.

As fi interesat de modificarile care apar de la trecerea de la enduro la supermoto si ar fi interesant sa punem poze cu motocicleta enduro si apoi supermoto si cu ce s-a schimbat la ea ca sa ajunga asa.

Mie unul mi-ar face placere sa surubaresc la ea si sa o modific in functie de necesitati...plec in excursie ajunge enduro( si acolo pt fiecare tip de excursie pinioane si tot asa ) .... cata vreme stau in oras o tin ca si supermoto.

Astept un raspuns la provocare

:blink:

cand te hotarasti, la noi la magazin(mag Yamaha din Ghencea) gasesti jenti supermoto, cauciucuri, frane, etc.... pt toate modelele. La marfa care nu-i in stoc termen de livrare 2-3 saptamani.

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Opinia mea este ca pentru oras un supermoto e cel mai bun lucru.110-130 kg 68 ps.Te satisface nu gluma. B) Toti stim ca orice modificare sanatoasa coasta bani. Daca cineva a modificat si a scapat ieftin si bine va rog sa mai scrieti pe forum.

Iata si un ex. (Farul Acerbis coasta in jur de 120 euro)

Stiti ce cauciuc se pune in fata si in spate la supermoto? :P Latime/Inaltime pe geanta de 18. :blink:

post-7-1104884103_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2004 Campionatul mondial supermoto B)

Clasament final al constructorilor :

 

1. Husqvarna 501 puncte :blink:

2. KTM 492 puncte :P

3. Vertemati 407 puncte

4. Husaberg 294 puncte

5. Yamaha 109 puncte

6. Honda 109 puncte

7. TM 90 puncte

8. Kawasaki 32 puncte

9. VOR 24 puncte

10. Gas Gas 13 puncte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
dupa care te mai costa butucii de roata, bucsi , eventual rulmenti, distantiere, centratul....etc.nu i chiar asa pt oricine povestea cu achizitionatul pe piese.

varianta data de mine este pt bikeri care se decid sa ramana cu supermoto mai mult timp. Bineinteles e misto sa ai si un set de roti cu butuc spite etc dar din pacate nu prea ne lasa buzunarul (butucul este scump al dracului) :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am eu un KTM exc 450 cu ambele variante (Supermoto+Enduro) inclusiv lantul ptr ambele variante (la supermoto avand pinionul spate mai mic) durata de schimbare a rotilor este de 20 min max.

Motorul este din 2004, are 800 km, cu rotile enduro a mers vreo 200km restu cu supermoto,este inmatriculat pe numele meu, cu carte service acum am schimbat uleiul si filtrele.

Pretul este 8600 euro!

Tel: 0745049936- Ati

post-7-1113900901_thumb.jpg

Editat de Ati
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...