ORISZA KES Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 SALUT PE TOATA LUMEA PROBLEMA : 1. motocicleta Honda VT700C Shadow 1987 model America ... 2. la momentul cand pun contactul se aprinde in bord ledul de benzina si de ulei 3. dau "START" si in mod normal si ledul de benzina si cel de ulei se sting aproape imediat .... aici a aparut problema ledul de ulei a ramas aprins ! Mentione ca uleiul si fiftrul de ulei sunt schimbate de ceva timp dar nu au nu suficint de mult k sa trebuiesa inlocuite (inca nu a au nr. de km pt. inlocuire). care se pricepe si ma poate ajuta cu o idee si un sfat ! nu stiu care este cauza !!! ... am sa ajung la garaj sa verifica nivelul uleiului ...pana atunci daca cineva imi poate da o idee (privind cauza si remedierea acestei probleme) va rog sa ma ajutati ! multumesc ! astept raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 E posibil sa fie de vina sonda care-ti semnalizeaza prezenta/absenta presiunii uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Septembrie 8, 2008 Autor Share Postat Septembrie 8, 2008 E posibil sa fie de vina sonda care-ti semnalizeaza prezenta/absenta presiunii uleiului. E posibil sa fie de vina sonda care-ti semnalizeaza prezenta/absenta presiunii uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 (editat) Din cate stiu eu becul respectiv semnaleaza o presiune scazuta a uleiului.La mine intainte de a intra uleiul in pompa are o sita care era foarte infundata fapt ce determina o presiune scazuta. Acum nu stiu daca a ta are o sita asemanatoare....dar macar incerc sa ajut din propria experienta. Editat Septembrie 8, 2008 de Taz XL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Septembrie 8, 2008 Autor Share Postat Septembrie 8, 2008 Din cate stiu eu becul respectiv semnaleaza o presiune scazuta a uleiului.La mine intainte de a intra uleiul in pompa are o sita care era foarte infundata fapt ce determina o presiune scazuta. Acum nu stiu daca a ta are o sita asemanatoare....dar macar incerc sa ajut din propria experienta. multumesc ! partea rea e ca nu am manualul de service ... dar astept sugestii ! am sa verific ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Cand becul de ulei este aprins presiunea uleiului in rampa de ungere este zero.Deci daca ramane aprins ai 3 posibilitati: 1. Pompa de ulei este terminata (daca zici ca ai filtrul nou) 2. Senzorul de presiune este defect 3. O problema electrica pe traseul elecreic de la senzorul de presiune pana in bord. Tu mergi cu motorul asa cu becul aprins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Cand becul de ulei este aprins presiunea uleiului in rampa de ungere este zero.Deci daca ramane aprins ai 3 posibilitati:1. Pompa de ulei este terminata (daca zici ca ai filtrul nou) 2. Senzorul de presiune este defect 3. O problema electrica pe traseul elecreic de la senzorul de presiune pana in bord. Tu mergi cu motorul asa cu becul aprins? in linii mari -problema a fost "O problema electrica pe traseul elecreic de la senzorul de presiune pana in bord"i traducere libera un papuc e mai complicat de explicat---nu nu mergea cu el asa tocmai de aia era disperat ca nu mai avea cu ce merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Ai avut cea mai ieftina si norocoasa varianta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.