_danu Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Am un cbr 600 F4i - 2002 . Pe uscat merge , e in regula, incarca bateria ... Cum dau de umed nu mai incarca . Daca opresc motorul, la pornire mi se sting becurile din bord si se reseteaza odometrul... Deci curent zero... O imping, porneste ... Clanxonul abia se aude.. Si imi arata uneori ca sunt pe rezerva, desi este benzina in rezervor. Bateria are un sezon si este buna. Nu e de la ea. Undeva face un scurt. Daca o las la uscat, cateva zile, totul este in regula. Astept o parere de la voi. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 verifica instalatia electrica mai exact toate mufele si conexiunile una din ele este slabita sau topita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Am un cbr 600 F4i - 2002 . Pe uscat merge , e in regula, incarca bateria ... Cum dau de umed nu mai incarca . Daca opresc motorul, la pornire mi se sting becurile din bord si se reseteaza odometrul... Deci curent zero... O imping, porneste ... Clanxonul abia se aude.. Si imi arata uneori ca sunt pe rezerva, desi este benzina in rezervor. Bateria are un sezon si este buna. Nu e de la ea. Undeva face un scurt. Daca o las la uscat, cateva zile, totul este in regula. Astept o parere de la voi. Multumesc anticipat Contact imperfect undeva.Verifica bine legatura la masa a acumulatorului si tot ceea ce e conexiune inclemata.Ia si un spray de contact si da pe ele,asta dupa ce le-ai desfacut si inspectat vizual.Si daca speli mobra cu spuma nu o mai spala asa,ataca conexiunile si le oxideaza in draci.Alta problema nu ai zic eu ci doar conexiune imperfecta undeva.Verifica si izolatiile de pe cablaje.Sa nu cumva sa faca o atingere din cauza rosaturii accidentale.Normal cand e uscat nu exista acea conductibilitate,in mediu umed da.Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Am un cbr 600 F4i - 2002 . Pe uscat merge , e in regula, incarca bateria ... Cum dau de umed nu mai incarca . Daca opresc motorul, la pornire mi se sting becurile din bord si se reseteaza odometrul... Deci curent zero... O imping, porneste ... Clanxonul abia se aude.. Si imi arata uneori ca sunt pe rezerva, desi este benzina in rezervor. Bateria are un sezon si este buna. Nu e de la ea. Undeva face un scurt. Daca o las la uscat, cateva zile, totul este in regula. Astept o parere de la voi. Multumesc anticipat daca esti din Bucuresti vb cu marian tel:0722221882 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianminzu Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Cum ti s-a mai spus, contacte oxidate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 nu sunt conexiuni slabite/imperfecte ci, dupa manifestari, o parte unde e ceva electronica si unde a patruns umezeala. cand se uda, rezistenta electrica intre anumite contacte scade (din cauza oxizilor) si ai pierderi de curent. Inspecteaza vizual aceste zone, curata-le cu alcool si vezi ce se intampla. da de veste! numai bine! (auzi, contacte slabite... hm....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 nu sunt conexiuni slabite/imperfecte ci, dupa manifestari, o parte unde e ceva electronica si unde a patruns umezeala. cand se uda, rezistenta electrica intre anumite contacte scade (din cauza oxizilor) si ai pierderi de curent. Inspecteaza vizual aceste zone, curata-le cu alcool si vezi ce se intampla. da de veste! numai bine! (auzi, contacte slabite... hm....) Gresit! De la oxidarea contactelor, rezistenta electrica creste, nu scade. Daca ar scadea, as tine toate contactele permanent in apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 normal, creste, dar pentru incepatori e mai greu de inteles. e o negarea negatiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 normal, creste, dar pentru incepatori e mai greu de inteles. e o negarea negatiei Scuza-ma ca-ti spun dar ideile tale se bat cap in cap sau cum bate vantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 normal, creste, dar pentru incepatori e mai greu de inteles. e o negarea negatiei ...In orice retea electrica sau electronica pot aparea probleme de pierdere de conexiune datorita oxidarii.Care sunt urmarile :bineanteles caci rezistenta electrica creste datorita contactului imperfect.Uneori locul se poate si incalzi.Inevitabil apar si problemele pe contactele oxidate,contact slabit datorita vibratiilor etc,sau pe o placa electronica cu circuitele oxidate.Datorita mediului din aer sau din diferite solutii cu care vin in contact mobrele la spalare,mai ales prin acea spalare repetata cu spuma.Eu am patit-o.Si la masina.Aveam izolat dispozitivul de incalzire de la bujiile incandescente doar cu o superficiala banda de izolat(fusese scos din cutie si reparat,bagat inapoi si fara izolatie intre capace)Am spalat blocul motor cu o solutie puternic degresanta sub jet.Interior era luna acum.Dupa 1 saptamana cand dau sa pornesc toate ceasurile de pe bord au luat-o razna si becul de semnalizare a incalzitorului de bujii nu se mai oprea.Imediat am aflat cauza:aceasta componenta este de fapt un circuit electronic pe o placa,integrate ,relee,etc.Placa era puternic oxidata intre contacte datorate solutiei degresante.Scurt intre circuite,alta piesa.Cati dintre noi nu au patit-o si la masina ca nu mai pornea deloc.Sigurante ok.Simpla miscare a bornei de la baterie sau de la masa masinii a rezolvat probleme.Degeaba este strans contactul.Apare acea pelicula de oxid care duce la contactul imperfect.Un spray de contact rezolva doar partial problema.Trebuie desfacut si curatat.<br> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Aprilie 26, 2009 Autor Share Postat Aprilie 26, 2009 Am avut timp in sfarsit sa ma ocup de mobra... Am procedat ca in manual, am inseriat un ampermetru intre borna _ si fisa - , contactul luat . In manual scrie pierdere maxima normala 2 miliamperi. La mine e in prima secunda urca la 4 apoi scade la 0 (mA) (Urca in timp ce se misca acul la turometru). Deci pierdere de curent 0. Am udat apoi motocicleta cu furtunul, biiine de tot. Rezultat la fel , pierdere de curent 0... Nu mai inteleg nimic. Am desfacut mufa alba cu trei pini ( fire galbene), care vine din magnetou. Am masurat rezistenta intre fire. In manual scrie 0.1 - 1 ohm. Avea, la cateva minute dupa oprirea motorului (motorul cald) 3.5 ohmi, intre oricare din fire,la fel . Apoi, la 10 min maxim am masurat iar, avea 1.2 ohmi. Este posibil sa difere atat din cauza temperaturii, sau este buba pe acolo ? Firele nu prezinta continuitate cu masa.... Nu prea inteleg din manual cum sa verific releul de incarcare. Am mufa alba(3p) si mufa neagra (6p). Acum , ma gandesc. Oare sa fie o coincidenta faptul ca patesc ast pe ploaie? Problema a aparut doar la drumuri lungi. Multumesc pentru sfaturi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 up.... frige. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) Mersi frumos. Sunt in Iasi, provizoriu... ( de vre-un an). Ma gandesc serios sa ma risc la un drum pana la Bucuresti, si sa o las acolo, intr-un service. Dar mi se rupe inima sa o las singura o saptamana, pot veni doar in weekend in Buc. Poate gasesc prin Iasi un electromecanic de mobre, cu experienta . Editat Aprilie 28, 2009 de _danu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.