Sari la conținut

tobe custom-rateuri?


KESU
 Share

Postări Recomandate

hau,

i-auziti intrebarea mea.Am observat ca motoarele cu tobe custom nr rateurilor pe decelerare estw foarte mare.Din cate am inteles este normal.-pb mea e alta In afara de rateuri, la o acelerare mai puternica pe tobe iese fum negru(prea multa benzina?)Am dat carburatoarele jos cu gand sa le pun pe vacumetre dar am aobservat ca sunt niste keihnuri mai ciudatele, adica nu au mututoiul ala de conectare la vacumetre, asa ca le-am "sincronizat" dupa carte adica le-am reglat astfel incat sa deschida amandoua odata la un anumit punct bifat de japonez pe corpul carbelitorului .Problema e ca nu s-a schimbat nimic.Ceva idei? sau pe unde as putea sa le sincronizez?Cum sa fac sa scap de rateuri si de fumul negru? Moto eset un shadow din 87, cu 50000 de km la bord care in afara de ce va spusei merge excelent.-daca acoper capetele evacuarilor nu se aude nimic la motor,fuge de rupe, nu papa ulei,in schimb afuma bujiile de pe fiecare cilindru pe partea cu evacuarea.mentionez ca tobele sunt highway hawk,deci nu unele ciobanite prin garaj si totusi finalele evacuarilor sunt pline de funingine.

asta este motorul....post-8528-1242651013_thumb.jpg

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai evacuare buna, tobe custom, itzi trebuie si un filtru de aier high flow si jigloare custom(itzi prescriu thunderjets), dupa care sa reglezi totul (inclusiv aprinderea ) pt noul setup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal sa ai funingine.e de la benzina nearsa... faza e ca tobele nu conteaza ca sunt ciobanite in garaj sau nu. pur si simplu cei de la highway tot din teava le fac,doar ca ei au cu ce. coturile fiind goale,gazele arse ies mult mai repede si asta iti da si un plus de putere.urmareste postul de mai sus cu amortizoarele si jicloarele.. are dreptate omu. dar poti sa renunti la amortizoare. e mai main..

oricum ai regla tot va scoate fum.rateurile sunt normale.ele sunt acolo oricum,doar k inainte erau preluate de tobele finale. la orice motor e asa,de masina sau motor..si au fost proiectate special in acest scop. da mai ales la decelerare..cand brusc motorul nu mai are ce face cu gazul pe care tu nu mai vrei sa il arzi,il da afara pe tot din cilindri si el continua sa mai arda pe teava..

oricum asta dureaza 2-5 secunde pana se "calmeaza" motorul. daca ai si alte nelamuriri sau n-ai inteles ceva.intreaba. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal sa ai funingine.e de la benzina nearsa... faza e ca tobele nu conteaza ca sunt ciobanite in garaj sau nu. pur si simplu cei de la highway tot din teava le fac,doar ca ei au cu ce. coturile fiind goale,gazele arse ies mult mai repede si asta iti da si un plus de putere.urmareste postul de mai sus cu amortizoarele si jicloarele.. are dreptate omu. dar poti sa renunti la amortizoare. e mai main..

oricum ai regla tot va scoate fum.rateurile sunt normale.ele sunt acolo oricum,doar k inainte erau preluate de tobele finale. la orice motor e asa,de masina sau motor..si au fost proiectate special in acest scop. da mai ales la decelerare..cand brusc motorul nu mai are ce face cu gazul pe care tu nu mai vrei sa il arzi,il da afara pe tot din cilindri si el continua sa mai arda pe teava..

oricum asta dureaza 2-5 secunde pana se "calmeaza" motorul. daca ai si alte nelamuriri sau n-ai inteles ceva.intreaba. :D

Bun cu jicloarele m-am gandit si eu, dar ma indoiesc ca voi gasi pe undeva ptr modelul asta care e destul de vechi si facut ptr Usa-un link ceva cu thunderjets?

aprinderea scrie in carte ca nu se regleza never ca e setata de ei si sincer ma cam depasete sa reglez o aprindere electronica

Ma gandesc totusi sa ma duc cu ea la vreun service-nu la honda ca mi-o opresc astia ca piesa de muzeu-ceva recomandari?

Ma seaca si treba cu bujiile afumate in partea cilindrului in care intra teava de evacuare-moto are cate doua bujii pe cilindru

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun cu jicloarele m-am gandit si eu, dar ma indoiesc ca voi gasi pe undeva ptr modelul asta care e destul de vechi si facut ptr Usa-un link ceva cu thunderjets?

aprinderea scrie in carte ca nu se regleza never ca e setata de ei si sincer ma cam depasete sa reglez o aprindere electronica

Ma gandesc totusi sa ma duc cu ea la vreun service-nu la honda ca mi-o opresc astia ca piesa de muzeu-ceva recomandari?

Ma seaca si treba cu bujiile afumate in partea cilindrului in care intra teava de evacuare-moto are cate doua bujii pe cilindru

 

bujia aia afumata asa o sa o ai tot timpul. nu tzi mai face griji.ea a fost proiectata asa.japonezii le fac ca si cum nu le vei modifica niciodata.spre deosebire de americani la care,producatorii stiu k nici o motocicleta iesita pe poarta fabricii nu va ramane asa.si primul loc la care se indreapta toti cand isi iau motor,mai ales japoneza,sunt tobele.alea din fabrica kiar nu suna deloc. saprinderea se poate regla in sensul,ca se poate face o remapare a timpilor si avansului la aprindere. jicloare nu stiu,dar cauta dupa seria de la carburatoare. asta e man,nu le poti avea pe toate si bune si frumoase. motocicla ta este una foarte buna. foarte foarte buna.daca ai grija de ea o vei avea sa o dai si la nepoti. nu se mai fac honde deastea. ai grija de ea. sal numai bn

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia aia afumata asa o sa o ai tot timpul. nu tzi mai face griji.ea a fost proiectata asa.japonezii le fac ca si cum nu le vei modifica niciodata.spre deosebire de americani la care,producatorii stiu k nici o motocicleta iesita pe poarta fabricii nu va ramane asa.si primul loc la care se indreapta toti cand isi iau motor,mai ales japoneza,sunt tobele.alea din fabrica kiar nu suna deloc. saprinderea se poate regla in sensul,ca se poate face o remapare a timpilor si avansului la aprindere. jicloare nu stiu,dar cauta dupa seria de la carburatoare. asta e man,nu le poti avea pe toate si bune si frumoase. motocicla ta este una foarte buna. foarte foarte buna.daca ai grija de ea o vei avea sa o dai si la nepoti. nu se mai fac honde deastea. ai grija de ea. sal numai bn

Mersi de sfaturi, motorul e al fratelui meu dar eu ma ocup de el si da ai dreptate -e un model deosebit,tocmai de aia vreau sa il intretin cat mai bine-din pacate eu am tradat honda, deocamdata. ptr dragstar de 1100.

alte pareri? :D

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi, motorul e al fratelui meu dar eu ma ocup de el si da ai dreptate -e un model deosebit,tocmai de aia vreau sa il intretin cat mai bine-din pacate eu am tradat honda, deocamdata. ptr dragstar de 1100.

alte pareri? :D

 

adika?

alte pareri de ale mele ? sau de la atcineva?

salut numai bn :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Esapamentele "custom"mai ales cele facute,modificate de amatori care nu prea au nimic in interior dau rateuri la decelerare .Multi au impresia ca motorul trage mai bine ( fapt sustinut in mod subiectiv de zgomotul mai mare ) dar nu este asa . Plus ca toba goala duce la pierdere de cuplu la turatii scazute , la o dinamica a gazelor de evacuare cu anomalii ,mai ales la tobele scurte , fapt ce duce la incalzirea mai puternica a supapelor de evacuare si a chiulasei.

Germanii de la o revista de specialitate au montat pe un motor de test (4 cilindrii in doua tobe, unde se simte mai bine diferenta ) 16 perechi de tobe facute de cele mai mari firme de tobe custom.Doar 3 perechi au adus aceasi putere , restul au dus la pierderea de min 5 cai putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Daca tot este vorba de tobe, am si eu o intrebare. A golit cineva tobele origanale de dragstar 1100?

Nu le pot numi goale pt ca nu se pot goli total, in schimb se poate scoate o parte din ea,mai exact o singura teava din 3 parca.Se aude un pic mai tare, doar in accelerare, pt relanti sunetul ramane la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu le pot numi goale pt ca nu se pot goli total, in schimb se poate scoate o parte din ea,mai exact o singura teava din 3 parca.Se aude un pic mai tare, doar in accelerare, pt relanti sunetul ramane la fel.

mda, eu am decupat total capatul la tobe,astfel a ramas o gaura mare dar nu suna destul de tare,asa ca am dat 7 gauri in fiecare toba in parte dar tot nu se aude un sunet placut.

exista o teava cu sita la aia te referi ca se poate scoate?

sunt sudate mi se pare, deci nu stiu cum se pot scoate alea

post-70208-0-13361400-1405277288_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare, care ma poate ajuta pls, am niste tobe custom si dau rateuri foarte multe pe decelerare, tobele sunt goale asa am luat motorul dar deja ma deranjaza asa galagie. un silencer ceva ar functiona? o idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, care ma poate ajuta pls, am niste tobe custom si dau rateuri foarte multe pe decelerare, tobele sunt goale asa am luat motorul dar deja ma deranjaza asa galagie. un silencer ceva ar functiona? o idee?

Ahoi!

Desigur, poti sa te joci cu mai multe:

- cu vata de sticla si o teava gaurita (care sa fie mai mica sau egala din jumatatea diametrului esapamentului) care sa o invelesti, si sa-i pui la iesire o saiba facuta la strungar si sudata pe interior cu cositor.

- am vazut altii care au incercat cu bureti de sarma si teava gaurita ((care sa fie mai mica sau egala din jumatatea diametrului esapamentului)

 

Eu asa ceva am facut: post-25613-0-92664000-1407881239_thumb.jpgpost-25613-0-35989000-1407881247_thumb.jpg si le-am bagat aici post-25613-0-49535900-1407881253_thumb.jpg

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Desigur, poti sa te joci cu mai multe:

- cu vata de sticla si o teava gaurita (care sa fie mai mica sau egala din jumatatea diametrului esapamentului) care sa o invelesti, si sa-i pui la iesire o saiba facuta la strungar si sudata pe interior cu cositor.

- am vazut altii care au incercat cu bureti de sarma si teava gaurita ((care sa fie mai mica sau egala din jumatatea diametrului esapamentului)

 

Eu asa ceva am facut: attachicon.gif15042010032.jpgattachicon.gif15042010033.jpg si le-am bagat aici attachicon.gif15042010034.jpg

 

 

Am intales si crezi ca daca construiesc ceva asemanator ca ce ai facut tu stopeaza rateurile?ma dispera credema, este un vn 1600 cu tobe goale Vance and Hines ele au saracele pe interior se zaresc niste striatii asa ca solzii de peste dar la final nu au nimic si bubuie de sparg geamuri pe decelerare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intales si crezi ca daca construiesc ceva asemanator ca ce ai facut tu stopeaza rateurile?ma dispera credema, este un vn 1600 cu tobe goale Vance and Hines ele au saracele pe interior se zaresc niste striatii asa ca solzii de peste dar la final nu au nimic si bubuie de sparg geamuri pe decelerare.

Ahoi!

Uite sa vezi diferenta:

FARA FILTRE

CU FILTRE

E o mare diferenta, si poti sa incerci cu mai multa vata de sticla sau mai putina !!!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...