Jump to content

KLE500

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About KLE500

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Piatra Neamt
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    KLE500
  • Numar Moto
    NOI

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    KLE500

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Multumesc tuturor pt opinii. Cred ca voi pastra KLE-ul.
  2. In primul rand as dori Bmw pt confort. La KLE dupa ce am refacut saua (spuma + retapisare) tot nu e mare diferenta. Dupa vreo 150 km vreau la mama. Alt aspect neplacut la KLE este vibratia in ghidon. Dupa 100 km, cand ma opresc incep intepaturi din centrul palmelor spre degete si amorteste totul. Schimbat ghidon, sincronizat si verificat carburatie, vibratia ramane aceeasi. In al treilea rand nu mi-ar displace un consum un pic mai mic (o autonomie mai mare). Imi displace ideea ca garda la sol a BMW-ului pare mai joasa decat cea a KLE-ului, insa datorita seii mai joase, cu siguranta e mai comod cu ea pe soft enduro. Singura mare grija la BMW este ca e monocilindru, si la un moment dat erau niste baieti care-mi spuneau oripilati sa ma feresc de monocilindru ca-ti bate nu stiu ce fix in sea, vibreaza odios bla bla, cu alte cuvinte vrei porno rezulta horror. Mentionez ca exceptand saua si vibratia in ghidon, sunt multumit de KLE. E un motor care-mi place foarte mult, insa nu suna rau sea mai comoda, consum mai mic etc.
  3. Salutare tuturor, Am un kle 500 din 1997, 45000 km, 2 cilindri, 50 cai, am dat 1500 euro pe el, am permis de vreun an, am calarit aprox 4000 km. Am gasit un bmw f650 gs din 2000, 50 cai, motor rotax, monocilindru, cam aceeasi km, crash bar, hand guard, top case, cric central, etc. Considerati ca s-ar merita schimbul? Bmw-ul mi se pare alta liga ca si comfort, insa nu stiu nimic despre motoare monocilindru. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
  4. La telefon ai vorbit pe el? Ma intereseaza mai mult sa pot vorbi la telefon, si secundar functia intercom.
  5. Buna, Ma intereseaza sa achizitionez Sistem comunicare moto Midland BT Next PRO cu difuzoare Hi-Fi si Buton emisie BTT twin pack. A folosit cineva modelul acesta? Aveti idee daca e fiabil si merita?
  6. Am de gand sa ies de pe asfalt cu ea. Casca e flip-up pt ca-s ochelarist si mi se pare mai comod la treaba cu ochelarii. E de la firma Caberg, auzisem ca e undeva prin aceeasi zona cu Nolan. Ce-i drept, n-am pus pe cap alt tip de casca pt. a-mi face o idee. Buna, Inca 2 intrebari. In general, pe la ce turatii schimbati treapta urmatoare de viteza? Daca merg mai subturat exista consecinte la un moment dat? Cunoasteti pe cineva prin zona mea la care as putea merge sa fac sincronizare/reglare la carburatoare? S-a mai urcat cineva si spunea ca-i pare ca merge intr-un singur cilindru si ca ar trebui sincronizate carburatoarele. Nimeni nu ma mai baga in seama...
  7. Buna, 10W40 JASO-MA. Buna treaba. Bun pret. Si filtrul vad ca e super ok ca pret. In ce priveste vibratiile din ghidon, nu am reper. M-am urcat doar pe aia de scoala si pe a mea. Sun astazi la Motovis si ma interesez de pret ca sa rezolv cu saua. Gumele au 3 ani. Oricum ma gandeam sa schimb cu Heidenau K60 Skout. Par a fi faine. Ce parere aveti? In ce priveste echipamentul, stiu ca nu am facut cele mai bune alegeri. In timp m-oi informa mai bine inainte sa merg ca fetele la shopping. In ce priveste restul, trebuie sa merg la mecanic sa-mi spuna care in ce stare e. Multumesc mult pt. informatii. Sa aveti spor! Vreo recomandare de casca? Ma intereseaza tot ceva flip-up. Undeva pana in 200-250 euro?
  8. Salutare tuturor, Sunt incepator, posesor de KLE500, motor din 97' cumparat anul trecut in august de pe motomus. Permis luat prin octombrie. Am prins cam o luna de plimbari pana s-a incheiat sezonul, am mers in jur de 1500 km. Ca prime concluzii, sunt foarte incantat de ea. Mi se pare destul de usor de manevrat pentru un incepator ca mine. Am 1,85 si 80 kg. Nu mi se pare nimic prea mult, nici prea putin. Clar nu cred ca voi putea sa ma bag cu ea prin munti pe unde imi imaginam, e prea grea iar eu prea lipsit de experienta. Dar este extrem de placuta calatoria in sine, indiferent de traseu, zona. Nu ma omor dupa recorduri sau cretineala inutila, ma omor dupa placerea de a merge pe ea. Despre vibratiile ghidonului sau saua incomoda dupa o anumita perioada de stat in ea se stie. Benzina multa, timp si cat mai multe sfaturi de la altii mai priceputi ca mine sa fie, dupa mai venim cu concluzii. Momentan as avea niste intrebari legate de intretinerea ei. In rest, orice sfat imi puteti da, e binevenit. Deci: 1. Am auzit ca poti face o mentenanta relativ ieftina, daca stii sa folosesti piese, materiale, etc. compatibile de pe alte modele. Aveti idee ce piese de pe alte modele ar fi compatibile cu KLE 500, si, evident ar insemna si o economie de bani? Orice, de la ulei pana la placute m-ar interesa. 2. Tinand cont si de punctul 1, dar nu obligatoriu, ce tip de ulei ma sfatuiti sa pun? Ce tip de filtru? (cei de la motomus spun ca au trimis motorul cu schimb de ulei si filtru facut, insa cand m-am uitat pe gaurica aia in care se vede uleiul sau nivelul lui, am gasit ca are o culoare care bate spre negru. Iar din ce stiu, asta ar trebui sa insemne uzura, presupun ca trebuia sa vad un lichid transparent galbui/verzui etc. Precizez din nou ca am facut in jur de 1500 de km de cand am cumparat motocicleta. 3. Cand calc pedala pt. frana spate mai ferm, nu exagerat, se aude exact ca si cand opreste un autobuz fix langa tine. Un scartait de frana, dar nu tiut, ci pe frecvente sonore mai joase si ample. Mi se pare enorm de puternic si zgomotos, si atipic ca sunet pentru o frana de motocicleta. Adica o buna bucata de timp nu-mi venea sa cred/nu puteam accepta ca se aude de la motorul pe care stau calare. Pana cand existam doar eu pe strada si la franare se auzea autobuzul. In orice caz, am evitat sa mai utilizez prea des si ferm frana spate, uneori o mai pisc foarte usor si nu mai huruie. Ce pareri aveti? Asta o consider urgenta. 4. Aveti idee de vreo solutie pentru a mai diminua din vibratiile ghidonului? Aveti idee de vreo solutie pentru a face saua mai comoda/ schimba saua? Dupa 100-130 km mersi e posibil sa te c...ci pe tine fara sa-ti dai sema. Nu mai simti nimic. 5. Orice alt sfat? Ca echipament detin: Pantaloni si geaca cordura primavara-toamna Oxfort. - de schimbat intarituri cu D3O Casca flip-up Duke Legend II - cred ca se putea mai bine in aceeasi bani Bocanci, o firma americana, am uitat cum se cheama. Marimea e buna. Purtat de 2 ori. Ultima oara la un drum de 120 km. Un cosmar. Nu m-am adaptat cu ei deloc. Manusi - replica ieftina alpinestars
×
×
  • Create New...