Jump to content

liviud.zamfir

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About liviud.zamfir

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Kawasaki W800

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Incorect - politia e obligata sa raspunda la orice petitie in termen de 30 de zile (daca include toate elementele conform legii). Si o face; chiar daca politistii au multe cazuri sau mai importante. Iar daca vb cuiva frumos, macar arati ca esti bine crescut / deci multumirea ar fi fost intrinseca (chiar daca ala radea) ref la prima afirmatie - ambii participanti la trafic din film au avut comportament nepotrivit; deci nu doar un singur hot.
  2. Nu vad nicio diferenta intre tine si conducatorul auto in acest caz. El stie ca nu e legal sa depaseasca linia dubla, tu stii ca nu e in regula sa distrugi bunul altuia. Daca as fi in locul lui, as face plangere la politie pentru distrugerea (asta daca m-as fi dat repede jos sa iti vad numarul sau sunt camere in zona). E dosar penal si amenda penala. Daca as fi fost in locul tau alegeam fie varianta in care opream si ii vorbeam politicos despre riscurile l care ne-a supus pe amandoi manevra, fie faceam reclamatie cu filmuletul la politie. deci in ambele cazuri as folosi cadrul legislativ (bun/rau) pe care il am. De ce? Pt ca nu am nicio autoritate de a sparge oglinzi sau impune sanctiuni asupra nimanui. Pt ca platesc taxe pot in schimb sa fac push la autoritati, sa ii fortez sa lucreze pt a lua masuri. Da, nu e usor mereu; dar cred ca e singura cale. Altfel, ne-am sparge geamuri, oglinzi etc dupa bunul plac sau proportional cu forta fiecaruia. altfel, despre ce e filmul postat? Sincer, chiar nu inteleg pe cine si in ce directie vrei sa educi. Dup mine e o descarcarea nervoasa similara cu spartul oglinzii. Vorba cuiva: acum se manifesta pubertatea si cauti aliati care sa valideze un act de distrugere constient.
  3. Am vazut destul de multe din astea in Franta (in orase): http://www.mash-motors.fr/en/208-400cc-motorcycles Altfel eu m-as uita la SR400 sau similar. Stiu, toate sunt peste buget
  4. Ionut, gandeste-te si la scooter. Din doua motive: 1. va trebui sa inveti sa conduci in trafic- nu e usor nici cu masina unde scoala nu se face doar in poligon; si 2. motoarele de A1 te vor imbia sigur la viteza. Un Vespa/Lambretta e chiar mai cool la varsta asta; echipamentul mai ieftin si ajuta mai mult la temperarea nevoii de adrenalina. In plus, te va ajuta sa inveti sa conduci in trafic; cu conditia sa nu crezi ca daca ai scooter poti depasi pe linia dubla continua, face slalom printre masini; face stanga cand e obligatoriu inainte sau trece cu el pe trecerea de pietoni (da, am vazut si asta acum 2 zile ).
  5. Foarte bine! Cand ti s-a pus pata de la ce ti s-a pus; un model anume, o categorie, etc. Daca e pasiune, cumpara ce ti-a starnit pasiunea. Dupa, adauga cumpatare
  6. Vespa, Lambretta...sau similar. Funky chic
  7. Faceam curatenie prin casa si am dat de geaca Pret nou - 1000 lei
  8. E o problema de legislatie. In alte tari cand iti cumperi echipament iti dau diverse abtibilduri de liput pe ele. De ex, in Franta trebuie sa iti pui pe casca semne reflectorizante in fata/spate si stanga/dreapta. apoi, e o chestiune legata de cum motociclistul e tot participant la trafic. Adica nu are nici privilegii, nici obligatii suplimentare. Dar cum noi credem ca daca avem BMW/Audi/etc lumea trebuie sa se dea la o parte, la fel si cu motocicletele: daca sunt sport, strada devine circuit.
  9. Asta daca nu ii pui mileu pe ghidon; cu mileu o folosesti in trafic fara griji
  10. De aproximativ 1 an. Eu am luat-o cu sufletil si fara sa merg cu ea inainte. Era ori asta, ori Bonneville pt ca ma interesa ceva retro. imi pare mai potrivita pt oras sau distante scurte. Long term, ma mai gandesc la un Indian pt ture lungi.
  11. Parerea mea e ca peste 110 kmh pierzi toata distractia cu acest motor. Nu as merge mai tare de atat. Personal imi pare ca pur si simplu nu e facuta pt asta. A mea (tot W800) nici nu cred ca prinde atat vad si cateva inconveniente la viteze mari cu acest motor: 1. Pozitia face sa iei tot vantul in fata; peste 110 kmh deja devine deranjant. Apoi, dintr-o pozitie de condus relaxata, devine neplacut 2. Tot de pe la 110-120 kmh agilitatea ei trece de faza de stabilitate. Devine deja nervoasa si as zice rigida; merge din inertie si e greu sa schimbi directia my 2 cents
  12. Guys & Girls, Cineva a cerut ajutor pentru a testa motociclete; altfel, cred ca parerile sunt bune daca pleaca de la premisa onesta ca cel care a pus intrebarea poate decide cel mai bine singur pentru el. Nu spun ca detaliile suplimentare nu sunt utile. Ci doar ca discutia pare o dezbatere in loc sa creasca de la un comentariu la altul. Altfel, ca in multe alte cazuri important e care buton al satisfactiei il apasa achizitia motocicletei. Iar aici, aspectele rationale tind sa nu mai conteze; pt ca de multe ori e vorba de emotie. Si din perspectiva asta am vazut oameni cool si pe scooter, dar si pe o super sportiva. my point is: hai sa intelegem de ce vrea Niko A si anumite motociclete si sa construim de acolo. Ca altfel, pareri despre de ce mergem pe drumuri publice cu 210 sau de ce 90% din magazinele moto de la noi vand echipment cu aspect sport cand ~75% din motociclete sunt conduse pe strada, pot face subiectul unei beri
  13. Vand Segura Stripe , geaca piele vara nefolosita. Locatie: Bucuresti/ Tel: 0744448284 Geaca este marime L, piele perforata (foarte utila vara) dar si captuseala detasabila. Are de asemenea protectii pentru brate/umeri; vine fara protectie spate. Descrierea completa mai jos; pret 1200 lei: Made of buffalo hide with microperforations for perfect ventilation and breathability. Removable thermal lining. With a fixed mesh lining. Removable shoulder protections with CE certification. Removable and adjustable elbow protections with CE certification. Compartment for installing a back protector with CE certification (not included). CE Personal Protection Equipment. Padded shoulders and elbows for greater comfort and protection. Cuffs adjustable via zip and strap with snap button. Adjustable waist via buttons for a more custom fit. Collar with neoprene edge which avoids rubbing and improves comfort. Retro look bands on the arms and back. 4 outer, front pockets and 3 inner pockets. https://www.motocard.com/en/jackets/segura-stripe_perfo_black_white_scb1280.aspx
×
×
  • Create New...