-
Posts
254 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Yahoo
r74ec
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
-
Carnet moto din
2007
-
Motocicleta
Yamaha FZ6
-
Numar Moto
B-158-MIB
Profile Fields
-
Motociclete detinute
CBR F3, Suzuki Marauder , Hayabusa 2007 , Yamaha FZ6
Recent Profile Visitors
817 profile views
LifeOwner's Achievements
Rookie (2/14)
-
Rare
-
Rare
-
-
-
Rare
Recent Badges
-
In cazul asta ... ce sa va mai zic . Sa-i luati acasa pe trotinetisti ,sa-i pupati la bilute si sa va spalati cu ei pe cap , vad ca le tineti partea mai ceva ca la ei pe forum. Sunt perfecti erijati in moralisti , militieni si tupeisti maxim .
-
NU sunt fudul cum zici tu ... nu arunca un OUG la misto ! Daca e cazul sa fiu sanctionat , sa se autosesizeze cine trebuie . Numarul este IF-388-MIB . Dar nu o sa dau socoteala in fatza unei fetitze supraponderale pe trotineta . Se pare ca fenomenul se accentueaza tot mai mult ... dispar bilutele de la barbati si le cresc la femei !
-
Evident ca nu merita dar nu toti suntem Isus Cristos sa intoarcem obrazu ... sa ne inclinam in fatza oricarei fetitze supraponderale cu trotineta si chef de scandal . Eu chiar nu
-
Nu stiu ce regula scrie ca n-ai voie sa urci motoru pe trotuar sa vb la tel . pt ca asta am facut , nu altfel cum se insinueaza . Daca as fi deranjat pe cineva sau l-as fi pus in pericol , inteleg . Da' sa te iei de mine doar de dragul scandalului cand tu mergi pe unde vrea pla ta , fara nici o regula ( pe trotuar ,pe pista de bicicleta ,pe benzile de pe sosea ,printre benzi, prin parc, prin locurile cu circulatie strict pietonala nu ai asigurare , numar de inmatriculare si nici macar carnet) . Ce asteptari ai de la o astfel de discutie !? Sa imi cer iertare si sa promit ca nu mai fac ? Tu cum ai fi recationat ? ca altii au dat cu casca dupa ei .... Daca ma dadeam jos de pe motor , sigur ajungeam si eu la stiri.
-
esti de la militie !?
-
:-)))) tare
-
De asta mor trotinetistii ... nu din lipsa castii !
-
La biserica se crede , in rest sunt studii care demonstreaza
-
Cred ca va contraziceti degeaba, am publicat sursa articolului si baietii aia au facut fix acest test . Au masurat distanta de franare cu motorul cuplat si cu motorul decuplat . Diferenta a fost ca , cu motorul decuplat au oprit mobra cu 3m mai repede. Cuncluzia evidenta, e bine sa decuplati motorul la franare apasand ambreiajul ! Restul sunt discutii inutile
-
Eu nu am ....daca n-ai ABS ce faci ? 90% din motoarele de pe strada nu au ABS
-
Clar ca frana de motor ajuta si e folosita permanent mai ales in curbe da' vorbeam de franarea de urgentia , panica etc . Acolo unde vrei sa opresit in 5m cum a fost cazul de unde a pornit procesul etapei
-
Am trimis si link-ul articolului si site-ul unde a fost publicat. Tu poti sa contrazici orice si pe oricine, nu inseamna ca ai si dreptate . Frana de motor nu ajuta la franarea de urgenta, in plus, inertia de rotatie a motorului termic determina marirea distantei de franare. Este logic pt ca , in loc sa opresti doar mobra din franare, trebuie sa opresti si rotatia motorului . Pt a evita asta, cel mai bine e sa-l decuplezi apasand ambreiaju. In fine, asta e doar teorie... trebuie multa practica la franare si mai ales cumpatare ca sa n-o culci.
-
Si fundu si coada daca are un FJR la spate :-))))))
-
Hai ca s-a lamurit toata lumea de tine. Nu mai aberea, habar nu ai despre ce vorbesti. Ia si citeste poate pricepi ceva : https://pro-bike.ro/forums/topic/137621-totul-despre-frânarea-de-urgenţă/ Si nu mai dasfaturi cand habar nu ai despre ce vorbesti,