Sari la conținut

mucix

Membru
  • Număr conținut

    122
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    2011 Kawasaki W800 + some custom work
  • Numar Moto
    patrat

Informații profil

  • Motociclete detinute
    2006 Suzuki V-Strom/DL650

Vizitatori Recenți Profil

1.090 citiri profil

mucix's Achievements

  1. Nu, nu @OP misto de tot generatia asta, mai ales ca e in 2 usi. Sport la lucru. Special cookie points pentru ca e proiect cu fiul, creca o sa iasa o baieteala misto de tot.
  2. Vad ca sus am notat gresit, a fost 20520. Desi in primavara s-a umblat acolo, pentru garnitura, azi am desfacut iar pentru reglaj joc supape. In primavara am fost la dealer, am platit revizia care include verificare jocuri; cu toate astea unde am dus-o acum cica de fapt niciuna nu avea jocul corect. Am mai facut: - schimb ulei (Motul 7100 10W40) si filtru OEM - curatare filtru aer - curatat si uns lant. Altceva n-am mai facut in afara de a scoate din inaltatoarele de oglinzi. Acum nu mai e asa velier. Poate incape si husa mai bine pe ea. Vad bine in spate, nu inteleg de ce le-a pus fostul, mai ales ca ghidonul e cu rise mai mare. Cam in halul asta arata acum: ODO 20890 P.S. E loc suficient, am discutat cu vecinii, nicio problema ca o las acolo.
  3. Am carat-o iar sus pe deal si am facut o poza verticala. Ii mai fac un schimb de ulei la inceputul lui August. ODO 20120
  4. 2k km de la ultimul schimb de ulei. Mai mare rusinea.
  5. Fara perie, doar pasta si 2 carpe - una pentru aplicat si frecat pasta aia, alta curata de sters la final. Daca nu gasesti marca asta, am luat odata un tub dintr-un magazin DM si a fost ok si ala.
  6. Nu stiu cat de grav e la tine, dar eu am folosit cu success Autosol pe evacuari. Uite cum mi-a iesit 2 ani.
  7. mucix

    ITP expirat

    Tuamneajută https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24755011-dosar-coruptie-rar-vaslui-trei-inspectori-arestati-cat-era-mita-pentru-obtinerea-inspectiei-tehnice.htm
  8. Din experienta mea Schuberth au forma ciudata, mult diferita de Shoei. Daca iti vine una, atunci aproape sigur nu iti vine cealalta. Offtopic: Am pus un C4 Pro si m-a luat durerea de cap instant, nici nu am apucat sa numar cate puncte de presiune naspa aveam. Am pus Neotec II, venea manusa. Dimensiunile alese impreuna cu angajatul de la Louis (au un personal super misto acolo, super amabili si bine documentati). Eu pana la urma mi-am luat un Glamster de la Shoei (din fudulie, ca Neotec arata dubios pe mobra mea, desi e mai comoda casca modulara mai ales pentru ochelaristi) si la fel, mi-a venit perfect.
  9. mucix

    ITP expirat

    Prin 2009 creca era treaba, cineva pusese ochii pe matizul mamei care statea nefolosit in curtea unui prieten. Avea ITP expirat, binenteles. Mama plecata din tara, fara vreun gand sa revina prea curand. Ala insista ca "Domne, mie zi-mi daca o vinzi si cat vrei pe ea". Ne-am inteles la un pret, i-am dat cartea si talonul, in vreo saptamana avea masina ITP facut fara sa se fi miscat un metru, era radiata de pe numele mamei, transcrisa pe numele aluia si pastrase si numerele. Nu prea imi place sa povestesc asta, dar da, cam asa era pe vremea aia. Si vorbim de un matiz, nu cine stie ce bolid de lux (ma uit la tine, E46).
  10. La prima frana sigur vine pasagera peste mine. Până la urmă am ales-o pe ea, am lăsat ursul în garaj. Am verificat presiunea in roți și am alimentat după ce am scos-o. Am ieșit pe autostradă, dar unde voiam să ajung eu se vedea ploaie zdravănă, așa că am făcut cale întoarsă și m-am plimbat prin oraș. Am strâns vreo 80 km într-un oraș foarte mic, dar zău că a fost terapeutic. Crecă e lanțul cam gălăgios, când aplic sarcină in mers se aude cum zornăie. Mi-a fost lene să mă murdăresc sa trag de lanț când am lăsat-o. [emoji85] ODO 20420 Later edit: Pfaaaa, in ce hal mi-a unit mesajele postate separat.
  11. Pai aia a fost anul trecut. Al tau? Ce ai mai facut la el?
  12. Da, unul dintre lucrurile care ma bucura e ca imi permite sa ma asez mai in spate, deci si genunchii se intind putin. Plus ca se monteaza pe prinderile originale, trebuie doar sa mut bolturile de incuietoare de pe una pe alta. Cand o fi cazul de pasager, fac schimbarea imediat. Din nou, singurul defect e de fapt mobra mea. Am tot zis ca iau niste lampi mai ok, dar nu s-a nimerit inca. A si oglinzile sunt suprainaltate cu niste prelungitoare, am zis ca o sa le scot sa vad cum vine cu inaltimea normala a oglinzilor, parca prea are alura de velier asa. Mai ales ca oricum ghidonul e mai inalt decat stock ar trebui sa fiu ok cu vizibilitatea.
  13. Scurt update: Am renuntat la Hedon, am luat un Glamster de care sunt chiar multumit. Peste iarna am tinut bateria pe redresor, vad ca nu sughite. Din pacate ploua de juma de an si in ora aia in care am soare si asfalt uscat nu am timp. Cum naveta nu mai fac, mai apuc sa ies in weekend-uri si de fapt nici atunci. In fine, in februarie am facut TÜV, reglaj supape si am schimbat garnitura de la capac supape cu ocazia asta, mai ales ca incepuse sa scape putin ulei. De fapt de asta am grabit reglajul (21k km vs 24k cat cere cartea), sa nu apuce sa pateze motorul. Parerea mea e ca am copt garnitura aia cand am fost sa o spal si mi-a fost lene sa astept mai mult de 45 de minute sa se raceasca. Altii spun ca i-a fost vremea. Au aparut niste puncte de rugina, pentru ca sunt bou si am lasat-o o luna in garaj dupa ce m-am plimbat pe sare cu ea. Trebuie luata la mana si tratate zonele alea. Pentru ca imi vine fundul fix intre locul meu si cel de pasager am luat o șa custom. Personal imi place șaua, e lucrata super misto dar mi se pare ca vine oribil cu aripa si lampile mele spate. Cum anul asta dintre toate fiarele prioritar e ursuletul, mobra mai asteapta si asa urata. Macar imi e mia comoda la drum acum. Inainte: Dupa: Ultima tura a fost pe 25.04. M-au luat toti dracii pe dealurile alea, eram la o ora de casa si am luat din greseala manusile de vara. Nu am multe de spus in rest, a fost un sezon prost de mobrit pentru mine.
  14. Nu vreau sa fiu ala, dar "daca ziceai acum 2 luni"... Se chinuiau sa le vanda pe alea model 2020, vazusem una noua la 7500 acum 2 luni cand am facut revizia. Ca idee eu la acelasi dealer am dat in 2019 6900 (sau 6800) pe a mea din 2011. Acum cer din nou pret de lista pe ele... https://kawasaki.hm-motorradhaus.de/de/gebrauchtes-motorrad-kawasaki-w-800-2585984
×
×
  • Creează nouă...