Jump to content

mucix

Membru
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

About mucix

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    2011 Kawasaki W800 + some custom work
  • Numar Moto
    patrat

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    2006 Suzuki V-Strom/DL650

Recent Profile Visitors

252 profile views
  1. Fix acum ma cert cu Sixt... Am vrut sa schimb data, am zis sa nu fiu bulan si sa imi iau jucariile acum la momente grele, dar vor de 3 ori mai multi bani pe aceeasi masina ridicata din aceeasi locatie si se ofera ei sa stearga taxa de modificare in valoare de 130 euro. Alternativ pot sa anulez, caz in care platesc 65 euro taxa de anulare si se ofera ei sa imi dea un voucher contra valorii dar utilizabil un an, intr-o lista fixa de tari, din care tara in care am eu rezervarea nu face parte. La fel, nu am decis nimic voluntar, as prefera sa pot pleca in vacanta, dar ei aleg sa se comporte ca niste lepre. Asta doar pentru ca am ales sa platesc in avans suma integrala, ceea ce inseamna ca acum au ei avantaj si pot face ce vrea sexul lor.
  2. Hai că am dat-o in offtopic. Vecinul meu a avut și un diesel parca, dar celelalte erau benzină. Mai avea un alt vecin un 100 din generația asta, dar Sedan, maro și asta 5E. O frumusețe. Tatăl meu in perioada aia a avut un Passat b2 din 86, tot 5 cilindri, dar 120 cai, mai puțin decât Audi. Pun și eu o poza cu ursulețul meu. O mașină care m-a impresionat mult când eram puști.
  3. Pfuai. Aveam un vecin care era obsedat de astea, a avut vreo 3-4 în anii 90. Ce mai baleam când le vedeam.
  4. Ursulet in 2013 si Vstrom de 650 in 2017. Vstrom-ul nu-l mai am.
  5. Păi a zis, săracu
  6. mucix

    Shoei-Bell

    Ca sa nu mai deschid topic, intreb si eu aici. Am de ales intre una frumoasa si una comoda. Pareri?
  7. W800 se poate conduce cu A2, daca e necesar, are 35KW din fabrica. Dar nu e mono, nici V si nici sub 600cc. Partea buna e ca cel putin modelul precedent s-a devalorizat destul de putin. Nu stiu cum va fi cu astea noi.
  8. Sensibilu-le Misto tura, la mai multe! P.S. mai ai clipul aia cand am trantit-o in parcare? Cristi nu cred ca stie de ea.
  9. Pana acum am reusit sa ma tin de promisiunea de a o scoate la 3-4 saptamani. Ba chiar prin ianuarie am fost vreo 4 zile la rand cu ea la biro. Ma bucur pentru ca mai tin bateria aia zdravana si poate scap si de schimbat uleiul pus in vara. Trebuie sa imi cumpar neaparat un redresor, sa nu ma mai doara capul. Sambata a fost chiar frumos de plimbare, vreo 10-12 grade cu soare. M-am invartit doar in oras, ca la deal sigur era mai frig. La final, umplut rezervor, uns lant, bagat la depozitare. ODO 17300
  10. Ce buou îst. Scuze, n-am vazut notificare si voluntar n-am mai dat pe aici. Iaca poza cu mine calare, daca iti mai trebuieste cu ceva. Eu am luat-o super scump, parerea mea, dar am fost comod (dealerul care o vindea e la fix 7 minute cu masina) si mi-a picat pe micile modificari deja facute. Spre exemplu, era una in italia, pe moto.it la aproximativ aceeasi km, nehackerita pe la vreo 5500. Dar m-am gandit ca e bataie de cap cu exportul. Apropos de pret, gasisem acum cateva luni oferta de "ultima bucata", un w800 nou din generatia veche, la un dealer pe la vreo 50 km de mine, cu 7900 euro. Portocalie. Intre timp, trecem o revizie pe care am facut-o mai mult din capriciu, s-au uitat aia lung la mine ca aveam doar 3k de la ultima. Nu imi placea cum mergea la rece si imi scartaia frana pe spate la primele franari. Vad ca am trecut asa pe Spritmonitor: oil change oil filter spark plugs air filter clean chain clean rear brake clean brake fluid Trebuie gume noi ca astea sunt la capatul puterilor. As pune tot Dunlop TT100, imi place mult designul. Acum sta mai mult in garaj, e vremea cacacioasa si nu am avut chef sa ma încotoșmșnesc (TM) si sa ma car cu schimburi la munca. O scot cam la 3 saptamani sa nu moara bateria si ii fac plinul sa nu stranga vapori in rezervor. Ultima data am reusit sa dau cu manusa pe una dintre evacuari si am lasat o dara de plastic de toata frumusetea. Creca s-a intamplat cat o incalzeam, inainte sa plec. Am tot simtit miros de ars tot drumul, dar nu intelegeam de unde. Frumi, nu? Azi am luat-o la mana cu autosol si o carpa de microfibra si am reusit sa o scot de tot. Dupa aia a urmat o tura de vreo ora prin oras, sa o mai dezmortesc. A pornit super usor, fara semne ca vrea sa moara bateria. Cam atat momentan. Astept vreme mai buna. ODO 17200 km P.S. Trebuie sa desfac farul, zornaie cand e motorul turat si il aud la viteze mici. Din ce imi dau seama nu e fixat bine in cochilie si atinge in ea de la vibratii. Si ma scoate pe mine din minti.
  11. Pus vreo 700 km pe ea in w/e si am trecut-o de 15k. Dupa tura am gasit fata cu 0.9 atm. Refacut la 2 si o tin sub observatie, sa vad daca doar a scapat ceva aer sau chiar e pana. Pe anvelopa nu vad niciun semn de intepatura.
  12. Vorbim despre un S, am căpuțul mic.
  13. Probabil, dar de +600 euro am pretentia sa nu ma pun cu surubelnita pe ea imediat ce am luat-o de pe raft. Iau una de 200 daca "merge asa" si de 400 euro poate ung si eu un lant.
  14. Eu sunt începător, nu știu prea multe, dar oare nu era și mai safe daca ii arata semnul prieteniei cu mana dreaptă? Poate luând mana din gaz era mai puțin la limită faza. Nu zic nu, în caz de accident și-o lua "conservarul", dar pe mobrist nu îl ajuta cu nimic asta, el tot cu oasele praf rămânea.
×
×
  • Create New...