Jump to content

mucix

Membru
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

About mucix

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2017
  • Motocicleta
    2011 Kawasaki W800 + some custom work
  • Numar Moto
    patrat

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    2006 Suzuki V-Strom/DL650

Recent Profile Visitors

380 profile views
  1. https://www.polo-motorrad.com/nolan-n90-inner-lining-44247807.html
  2. Pai nu vreau vlog, am o voce care l-ar face pe Dalai Lama sa devina violent. Am incercat si asa, ba chiar am ascuns microfonul intr-unul dintre buretii de obraz, dar N87-le meu este super zgomotos si tot se aude ceva vant frecand in coaja, nu mi-a placut. L.E. da, cam asta vreau, doar evacuarea, nu ma intereseaza mai mult, pentru ca mai mult nu e interesant.
  3. Ia aici exemplu. Da, am devenit obsedat de canalul astuia. Are o evacuare custom, deci clar ajuta si aia, dar de cele mai multe ori se aude un singur cilindru, deci e clar ca e pus undeva pe o parte microfonul, Nu imi dau seama unde a reusit sa il puna sa fie ferit de vant si rulaj.
  4. @einstein1984 Eu sunt mult dincolo de solutia aia. Am un Hero8 Black, la care au pus microfonul pe fata, deci ia tot vantul in bot. Asa ca am trecut la recorder extern: am un Tascam DR-05X la care am conectat un microfon Purple Panda. Dupa cum vezi, Purple Panda l-am bagat sub sa, sa fie ferit de vant. Din pacate acolo e coplesit de zgomot de transmisie. Ma gandesc ca unul dintre motive poate fi faptul ca nu am legat deloc cablul, deci ala se misca in voie ceea ce da zgomot in plus. Plus de asta, poate ar trebui izolat mai bine de cadru, spre exemplu prins direct pe sub sa nu pe cadru. In plus, am evacuarea stock, adica nu foarte zgomotoasa, deci nu acopera motorul si zgomotul de rulare, asa cum se intampla la altii.
  5. Ce carcasa? Unde dracu sa mi-o bag? Microfonul are burete si blana pusa. Ca sa izolez microfonul in sine de vibratiile din caru (care la w800 exista cu varf si indesat) am montat microfonul pe banda aia elastica si am "tensionat-o" cu microfibra albastra. Aia mai are si rolul de a izola vantul care intra acolo pe deasupra aripii spate. Rezultatul este mult sub acceptabil: Cum saptamana trecuta nu am avut timp sa mai stau de ea, nu am avansat deloc. L.E. am incercat si eu, in sfarsit, dopuri de urechi pe mobra. Parca am descoperit un nou tip de motociclism. Nu cred ca o sa mai merg fara.
  6. Louis au și sâmbăta program până la ora 20:00 și fac 15 minute cu mobra de acasă; cat de mai pe toate gardurile vrei? Între timp sunt ovticat că nu găsesc un loc bun de pus microfon pe mobra cat să scot un sunet ok, ferit de zgomot de vânt și/sau de transmisie.
  7. O parte din tura de duminica trecuta. Ne-am dus ghidati de un traseu cu retur facut de Calimoto, dar returul a fost chiar plicticos, cu multe drumuri nationale. Week-end-ul asta am scos ursuletul de la naftalina, avea aproape 2 luni de cand nu l-am mai scos. Bateria statuta si-a spus cuvantul, in mers mai ramaneam fara vitezometru din cand in cand, asa ca am luat-o in casa si am pus-o pe redresor. Pana la sfarsitul turei nu mai facea figuri, semn ca incarcarea e zdravana, dar am zis sa nu o mai las descarcata. I-a luat cam 3 ore sa ajunga la full. Cu mobra am apucat doar de am testat un reportofon, in speranta ca voi scoate un sunet mai ok al motorului/evacuarii, dar inca nu e ce trebuie. Calitatea sunetului e acolo, deci hardware ok, dar nu reusesc sa ii gasesc un loc ferit si de vant si de zgomot de transmisie in acelasi timp.
  8. Nu știu ce să zic. Alimentările sunt cam la 200 kmp una de alta.
  9. Ieri am facut o tura, vreo 200km, nimic de raportat, in afara de: - am filmat cu gopro, dar pentru ca sunt un zgarcit incompetent, sunetul tot nu a iesit ce trebuie, deci o sa pun muzica si peste video asta cand m-oi apuca de el; - ultimul consum a iesit 2.9 si nu imi explic de ce, mai ales ca am mers majoritar in oras cu ea. M-am uitat pe toate platile si nu am omis nicio alimentare cand am calculat, iar rezervorul a fost umplut pânămbuză de fiecare data.
  10. Cand am fost sa schimb 300v pe 7100 am primit inapoi fix opt oiro. Nu ar fi fost capat de tara.
  11. E, acum nu ma lua pe mine de guler. Eu am dus mobra la dealer Kawasaki, de unde dracu sa știu că nu pun ulei oem? Nici nu mi-a trecut prin minte să întreb "auzi, da voi puneți ulei d-ala bun, sau de care?" In fine, la ăla nu mai merg, în schimb dealerul din orașul vecin e chiar lăudat de mulți. O sa merg la ăla pentru următoarea revizie mai ales că e cu reglat jocuri supape conform schemei de service. L.E. E overkill pentru motorul ăla și nu tine 6k cat ar avea al meu nevoie între revizii. E făcut să țină la forja pe circuit și gata.
  12. Ca sa ajung la spalatoria "aia" trebuie sa urc vreo 3-4 km pe autostrada. Chiar daca merg eu cu 80-90 (e zona limitata la 100 pe motiv de "Kreuz") tot se incinge ca dracu. Macar 20 de minute tot stau. Bine, as putea spala lantul in timpul asta, banuiesc. Nu imi e de pete pe crom, cat de alea pe aluminiu. Oricum, destula mobra, mai trebuie sa scot si ursul. Creca ii vine lui randul. L.E. erau intr-o zi niste baieti cu Harley care le spalau cu motoarele pornite. Daca vrei doar o spoiala rapida, are logica, daca stau sa ma gandesc. Plm, au Harley, e clar ca se pricep.
  13. Am fost o singura data la spalatorie si a fost oribil. A trebuit sa astept sa se raceasca motorul inainte sa ma apuc de treaba, m-am carat cu un rucsac plin de rahaturi, inclusiv pompa de spuma si sampon. Nu am avut curaj sa dau cu spuma lor pentru ca mi-era teama sa nu lase pete. Oi fi nebun? Foarte posibil. Nu mai caut in urma sa vad daca am spus, dar toate astea cu spitele mi se trag de la uleiul de lant cumparat de la luis.de, ala S100. L-a aruncat peste tot. N E V E R A G A I N ! ! ! Da, husa aia nu e cel mai bun look, dar e practica pentru ca agat rucsacul imediat de ea. La drum lung e util pentru ca mai tin cate ceva fara sa car in spate sau in buzunare (apa, acte, masca, etc), iar pentru birou imi incap la fix lectopul si un schimb de haine. Mersi de niplu!
  14. Ieri am bagat vreo cateva ore de șmotru la ea. Jegul strans in ultimul an s-a lasat greu convins sa paraseasca fieru'. Am inceput prin a curata lantul. Am folosit Motul C1 si o perie de lant. Am terminat tot sprayul pentru ca nu am 3 maini. Trebuie sa fac rost cumva de niste motorina ca nu e treaba... Am lasat lantul sa se usuce si m-am apucat sa o spal, am inspumat-o, mi-am pus manusa si am luat-o la frecat cu 2 galeti de apa. Unde stateam batea soarele asa a fost un proces anevoios, se usca mereu spuma/apa pe ea inainte sa apuc sa sterg. Dupa o pauza de masa bine meritata, m-am apucat de nemesis-ul meu, janta spate; doua ore de facut asta: VID-20200712-WA0010.mp4 Dupa asta am luat un siret mai serios si cu ala am facut treaba, dar tot nu sunt complet multumit. Intr-o buna zi o sa iau piulitele (???) spitelor la mana, pentru ca nu sunt toate lustruite cum as vrea. Dupa ce am incheiat cu roata asta, am curatat doar janta de pe fata ca nu mai voiam sa vad spite, alea alta data; oricum, alea au probabil 5% din mizeria care era pe spate. Am lustruit tot ce mai era com/metal. Gresat manere de frana/ambreiaj, scarite, cricuri. La sfarsit am dat lantul cu Motul C2 si am montat aparatoarea de lant, dupa ce am lustruit-o. Rezultat final: Trebuie sa ajung la o spalatorie DYI, am una aproape care are un compresor de aer care combina si apa. A mers de minune sa curat presurile de cauciuc ale unei masini, sper cu ala sa reusesc sa scot gâzele de prin aripioarele de racire ale motorului. Miros alea divin dimineata cand o pornesc. In rest, merge ok; am inceput sa strang un necesar de piese pentru o conversie la semnale LED de la Kellerman. P.S. Ultima mobra cu atat de mult crom, serios, e ridicol. Urmatoarea creca o sa fie ceva brat/scrambler, de care sa nu imi pese cat de jegoasa e.
×
×
  • Create New...