Sari la conținut

hayabusarulez

Membru
  • Număr conținut

    43
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    2000
  • Club
    nici unul

hayabusarulez's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. hayabusarulez

    Anunturi GARAJE !

    Salutare! Service-ul moto Mechatronics Cluj - Napoca ofera ca in fiecare an un serviciu de garare al motocicletelor care nu au unde ierna. Pretul este de 50 Ron per luna. In acest pret intra redresarea acumulatorului si pornirea motocicletei in fiecare luna. De asemenea, tin sa precizez ca temperatura spatiului de depozitare este constanta (cca. 18-19 grade celsius). Pe langa acest lucru putem asigura si pregatirea motocicletei pentru iarna (curatat, gresat, etc), precum si transportul acestora. Motocicletelor trebuie sa le fie facut in prealabil plinul de combustibil (in cazul celor cu rezervoare metalice). Persoane de contact: Vadan Mihai - 0742 096 511; Rosca Dragos - 0745 409 188 Va multumim!
  2. hayabusarulez

    BURSA LOCALA

    Vand Kawasaki ZX6R, model 1995 - 1997, 34300 de km, 110cp. Motocicleta a vine cu full service (revizie furca, ulei + filtru, filtru aer, bujii, carburatoare, frane, lant transmisie, rulmenti roti, rulmenti bascula, fise etc.). S-au investit in ea la ultima revizie 2350 RON (demonstrabili cu factura si fisa service la Mechatronics Cluj). Are 2 chei originale, vopsea originala, cauciucuri uzate 30 %. Pretul este de 1500 de euro. Nu mai trebuie facut nimic la motocicleta, doar sa fie folosita. Pentru mai multe detalii: 0745 / 409 . 188 - Rosca Dragos Multumesc!
  3. hayabusarulez

    BURSA LOCALA

    Vand anvelope de curse Pirelli Diablo Superbike sau Pirelli Diablo Supercorsa, rulate pe circuit (aprox. 30 - 40 % uzate) cu dimensiuni 190 / 55 / 17 spate si 120 / 70 / 17 fata. Avantaje: aderenta mult superioara oricarei anvelope de strada. Dezavantaje: durata de viata a anvelopelor este mai scurta; comportamentul pe ploaie este inferior anvelopelor de strada; la Diablo Superbike Slick lipsa "crestelor" poate duce la probleme cu organele politienesti Pretul lor este intre 100 si 200 RON per set, in functie de uzura. Telefon: 0745 / 409 . 188 - Rosca Dragos
  4. hayabusarulez

    BURSA LOCALA

    Vand Yamaha FZR 600 din 1990. Consumabile schimbate, merge foarte bine, facuta revizie de furca( ulei + semeringuri), filtru aer, ulei + filtru ulei, bujii, placute de frana, etc. Pozele sunt cam slabe, sunt facute cu telefonul in seara asta. Pret 1200 euro. Tel: 0745 / 409 . 188 - Dragos
  5. Salut! Fara ECU, ca asta de pe motocicleta e Termignoni si nu are cod in el (am incercat cu bordul si cheile mele si merge). Am nevoie doar de bord + 3 chei (2 negre si una rosie) pereche cu bordul bineinteles + card cu "electronic code / mechanical code". Multumesc mult de tot!
  6. Salutare! Am o rugaminte: vreau sa cumpar un bord de ducati 999/749 + cele 3 chei + card. Stiti pe cineva care sa dezmembreze in Romania o astfel de motocicleta? Am un service moto si s-au furat DIN SERVICE cheile motocicletei unui client. E vorba de un 999 S din 2004. Cheile motocicletei erau toate pe aceeasi legatura, impreuna cu cardul. A fost adusa cu o problema de electronica in urma careia, dupa rezolvare, trebuia sa ii reprogramez cheile. Din pacate sunt atat de prost incat le-am lasat in contact... In 2 ore au disparut. Ca sa rezolv problema pt client, i-am inlocuit bordul si cheile cu cele de pe motocicleta mea (cea prezentata cu 3-4 posturi mai sus in acest topic). Motocicleta lui acum e OK, dar a mea s-a transformat in statuie, neputand decat sa o privesc toata ziua... Exista varianta sa comand piesele de la Ducati Romania dar nu am banii necesari, asa ca sper sa le gasesc second - hand. Multumesc anticipat. Rosca Dragos
  7. Salutare tuturor Ducatistilor de pe acest forum! M-am gandit sa imi postez anuntul aici deoarece este vorba de Ducati-ul meu. Il dau la schimb cu auto sau cash. Avand in vedere ca nu sunt un comerciant bun, pretul il las sa il puneti voi. Motocicleta este un 749 standard, fabricatie decembrie 2006. Are 6500 de km reali (se pot verifica cu ajutorul cartii de service). Este cumparata din Romania, in februarie 2007, de la Imsat Maritime Constanta. Are toate cele 3 chei, cardul electronic, user manual, service manual, carte service, etc. I s-a facut revizie completa la 6000 de km: schimb ulei + filtru (Repsol Racing 10W50), schimb filtre aer, schimb curele distributie, schimb antigel, schimb ulei furca (Motorex Racing 7.5 W), schimb semeringuri furca, sincronizare injectie, etc. toate astea fiind facute pt ca motocicleta a stat mai mult de un an. Am un service moto in Cluj - Napoca, sunt inginer mecanic si colaborez cu Ducati Romania, prin ei reusind sa fac si un Training la Ducati Pannonia Ring. Am specificat aceste lucruri pt ca sa stiti ca stiu ce inseamna Ducati-urile si cum sa lucrez la ele. Motocicleta are un trecut mai zbuciumat, pe care nu-l pot dezvalui pe forum(nu e vorba de nici un defect tehnic), treaba este ca a fost dezmembrata si vanduta pe bucati. Am recuperat-o (sau ce a mai ramas din ea) si am reconstruit-o complet, cu piese originale( chiar si firele instalatiei electrice le-am comandat de la Ducati). Am lucrat la ea cam o jumatate de an (seara, dupa orele de program ). Dupa ce am terminat-o am facut cam 500 de km si merge impecabil. In cazul in care o vand o dau cu garantie 1 an. Acestea fiind spuse, pun niste poze cu before si after. Rosca Dragos Cluj - Napoca Tel: 0745/409.188
  8. Salut! Manual gasesti pe site-ul http://www.motorlife.ro/ la sectiunea "motociclete" si este in limba romana. Cum vine aia "joc fata-spate"? Carburatorul de Minsk este OK, merge bine cu el. Se poate si mai bine, daca ii pui un Mikuni japonez de pe xs-uri sau cb-uri de 400 sau keihin de pe gs de 500. De asemenea eu am incercat si jikov de pe java 350 si mi-a mers bine. Spor la treaba!
  9. Salut! Poate sa ma ajute cineva cu un scaun single (ala din fata) de pe un ij ? Vreau sa il montez pe Simsonica mea. Am nevoie si de suportul scaunului (cel cu arcurile). Si o toba cam cum erau pe m-72 daca are cineva ar fi beton. Pun si o poza cu modelul de scaun pe care il caut (si toba e cam ca si cea de care caut eu). Multumesc anticipat.
  10. Pt Drobu, multumiri pt ajutor, sper ca si pe viitor sa ma pot baza pe tine! Am ajuns la un alt capitol acum, "tachetii vietii". Nu stiti ce tacheti ar merge pe Simson? Sau are cineva noi? Maine pun pozele si cu motorul slefuit dar si cu cei mai buni 4 tacheti pe care ii am. Dupa o lunga cercetare facuta pe net am ajuns la concluzia ca tachetii folositi pot nenoroci un ax cu came nou in primele cateva minute de functionare a motorului. Exact asta e problema la mine: am un ax cu came nou si tacheti nu. Poate cu ajutorul pozelor pe care le voi pune imi puteti spune daca i-as mai putea lasa in motor sau nu. Inca o chestie: treaba cu talpa tachetului, adica ca este bombata sub o anumita raza (f.f.f. mica desigur) este valabila la orice tachet sau doar unele motoare au astfel de tacheti si altele ii au plati. Ai mei par 100 % plati in zona talpii. Orice ajutor este binevenit! Multumesc!
  11. Salut! Revin cu o alta intrebare. Din ce materiale si ce grosime ar trebui sa aiba garniturile pt motorul de Simson? Atasez o poza cu garniturile numerotate. Stiu ca 4 si 6 din klingherit, dar nu stiu o grosime exacta. Restul merg din carton (gen dosar sau bloc de desen)? Nici la acestea nu stiu grosimile...daca cineva poate sa ma ajute... Legat de vopsirea aluminiului, se poate sufla, dar trebuie dat cu smirghel de 500-800 daca este neted sau cu peria de sarma daca este poros sau are neregularitati, pt ca aluminiul are la suprafata un strat fin de oxid, care face ca vopseaua sa se cojeasca dupa o vreme. Dupa operatiunea asta il degresezi si il poti sufla linistit cu vopsea.
  12. Pt. SlipComunistu: Nu e necesar sa dai cu grund in locurile unde vei chitui, prinde la fel de bine chitul si pe tabla curata (presupunand ca nu pui cu lopata ). Grundul dat cu pensula presupune munca de titan dup-aia, cand slefuiesti spritz-ul; daca chiar vrei sa dai cu grund, sufla-l ca pe vopsea si la fel sa faci si cu spritz-chit-ul. sub aripa poti grundui cu o pensula si atat., daca chiar vrei sa fi migalos, da si cu vopsea, tot cu pensula (in cazul in care ti-a mai ramas dupa vopsirea motociclete niste vopsea). Daca vrei sa iasa beton asta e formula: -cureti pana la metal toate piesele (sa nu ramana nici rugina nici vopsea nici chit vechi). -ungi toate suprafetele proaspat curatate cu o carpa inmuiata in deruginol, de ala unguresc, ca intra in porii metalului si il protejeaza for a lifetime. Ala romanesc curata, dar daca nu-l speli rapid cu apa, ataca metalul si in 2 ore motocicleta iti va arata ca un rat-bike, adica complet ruginita. -lasi deruginolul unguresc sa intre bine in metal (isi face treaba cam in 24 de ore) si dup-aia cureti toate piesele cu benzina sau diluant . Nu uita sa folosesti manusi pt binele tau si al motocicletei (eu nu am folosit, si a doua zi transpiratia de pe maini se vedea sub forma de urme de palme ruginite pe rezervor, etc). -chituiesti locurile unde e lovita motocicleta dupa cum mentioneaza mai sus colegul "moto_comuniste". -sufli cu spritz. -matuiesti spritz-ul cu smirghel fin, udand cu apa in continuu locul unde freci cu smirghel (iese mult mai fina suprafata si fara micro - zgarieturi de la granulele de smirghel). -degresezi totul din nou cu o carpa cu benzina sau diluant. Acum ai o motocicleta alba sau gri, depinde ce culoare are spritz-ul -sufli primul stat de vopsea (nu-l dai gros, ci doar asa, "gazat", ca pe o baza pt urmatoarele staturi. -dupa 15 minute sufli al doilea strat si dupa inca 15, al treilea. -dupa 15 minute de la ultimul strat de vopsea, sufli, in sfarsit, cu lac clar (in prealabil amestecat cu intaritor. Acum ai o motocicleta vopsita frumos Daca mai ai rabdare si nervi, dupa vre-o saptamana de la vopsire (sau cateva ore, daca uscarea s-a facut in cuptor) iei smirghel cu granulatie 1000 si la fel ca si la spritz, matuiesti usor, udand cu apa. Motocicleta isi va schimba aspectul lucios cu unul matuit si urat . Apoi iei o pasla, o pui pe masina de polish sau pe masina de gaurit (dar sa nu-i dai turatie mare), ungi pasla cu pasta de polish si incepi, cu rabdare sa-i readuci luciul. Ultimul pas se face de obicei la motocicletele si masinile de show-room, pt ca elimini aspectul de "coaja de portocala" al lacului. Multa bafta la toata lumea! P.S.: Am terminat de lustruit motorul si butucii de la roti, mi-am facut rost de un ax cu came nou, pompa de ulei noua si ambreaj nou. Ambielajul inca merge, nu are batai nici sus la boltul pistonului, nici jos. Tre' sa "inspectez" tijele impingatoare ale culbutorilor si tre' sa-mi fac rost de tacheti noi si dup-aia ma apuc sa montez motoru'. Cam asa vreau sa arate. A, iar culoarea va fi Candy Apple Red, nu prea seamana cu poza Simsonului, dar pun o poza ajutatoare
  13. Pt piesele din otel nu este recomandat, pt ca in scurt timp vor rugini. Daca piesele sunt cromate, poti sa incerci doar faza finala, adica cu pasla si pasta. Cea mai buna solutie ar fi sa le lustruiesti de la a la z (smirghel de 100, apoi 250, apoi 500, dupa care cu pasla si pasta) dupa care le degresezi cu diluant si le duci la cromat (asta in cazul in care ai pe cineva care sa cromeze). Legat de vopsit: nu stii niciodata cata rugina se ascunde sub vechea vopsea... Nu e mult de lucru asa ca te-as sfatui sa cureti pana la metal toate partile pe care le vrei vopsite. Dup-aia le chituiesti daca au lovituri. Apoi sufli spritz-chit, le matuiesti cu smirghel de 500 sau mai fin + apa din belsug si abia apoi le sufli cu vopsea & lac. Daca motocicleta vrei sa ramana a ta pt o lunga perioada de timp, merita:) Daca nu, bine e si cu spray, pt ca altfel niciodata nu iti vei scoate investitia. Eu, de exemplu am restaurat un Jupiter 4 investind in el 23 de milioane...Am vrut sa-l vand si am primit pe el maxim 15 mil-uri. Am preferat sa-l dau la schimb pe o alta motocicleta daramata decat sa-l vand la banii aia. Succese!
  14. Super tari!!! Tot respectu' pt cei care au avut rabdarea sa le slefuiasca in halu' asta! Sper sa iasa si al meu asa... o sa pun poze cand e gata. Chiar, voua cat timp v-a luat slefuirea unui motor + cutie?
×
×
  • Creează nouă...