Sari la conținut

Darius

Membru
  • Număr conținut

    59
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Motocicleta
    Honda CBR 600
  • Numar Moto
    Tm

Darius's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va multumesc pentru raspunsuri, din pacate in fotografie nu se vede, dar e stramb segmentul, a fost agatat in momentul in care s-a incercat introducerea pistonului in cilindru. Rezolvarea a fost sa comand alt set de segmenti. Va multumesc inca o data pentru interesul de a ma ajuta. O seara placuta!
  2. Buna ziua, am urmatoarea intrebare pentru acei dintre dvs care sunteti mai experimentati dpdv mecanic. La un quad Honda TRX400ex, am cumparat piston nou, alezat cilindru la prima cota, si cand sa monteze pistonul in cilindru, nu stiu exact ce s-a intamplat, dar una din cele 3 bucati din care e alcatuit segmenul de ungere s-a indoit. Ma intereseaza de la ce s-ar potrivi, ca nu vreau sa cumpar set complet de segmenti doar pentru ala... Ma gandesc ca poate mai stiti si dvs pe cineva care sa fi schimbat segmentii si sa aiba cel de ungere ok, disponibil la vanzare. Pistonul actual are diametru de 84 mm Va multumesc. p.s: Sunt din Timisoara, E extrem de subtire... Uploaded with ImageShack.us
  3. Darius

    Conceptie Buggy

    Si daca reusim sa facem, se poate face ceva sa le inmatriculam? Macar la primarie... ca utilaj agricol chiar ma bate gandul sa imi fac unul, cu motor de cbr 600 sau 900... depinde ce o sa gasesc, dar de ex daca o sa am un km, doi pe sosea pana unde o sa fie locurile de joaca, nu vreau sa merg stresat. Ce ziceti? Exista ceva scapare in legislatie care sa ne lase sa inmatriculam asa ceva?
  4. De obicei aveti dreptate... dar aici cu ironia ati gresit rau de tot momentan nu pot sa-l duc la mecanic pt ca sunt date toate carenele jos si rotile... asa ca nu ati plasat bine mistoul. Si am zis ca daca tot e desfacut sa aflu care ar fi posibilele cauze... dar nu mai are rost sa postez ca se pare ca unii sunt deranjati tare. Ms de sfaturi celor care au avut intentii bune. Apropo... care aveti dureri de degete incercati cu crema de maini.
  5. La prima intrebare nu stiu ce sa raspund, pentru ca nu prea il turez cand e rece. Si legat de filtrul de aer... am incercat si cu si fara... parca nici o diferenta... o sa mai incerc cam in 2 saptamani dupa ce schimb toate cosumabilele de la motor. Mi-a zis un prieten ca se poate ca atunci cand l-am turat sa se "fi dilatat brusc, si segmentii sa zgarie cilindrii...." Repet ca pana la 6000 rpm merge absolut normal, si ralantiul sta perfect... Ce ziceti de varianta asta?
  6. Multumesc pentru sugestii. Azi am cumparat filtrul de ulei, pentru ca de aer nu aveau, urmeaza sa primeasca. Uleiul tot sapt asta iau. Rezervorul a fost aprox plin dar totusi pentru siguranta o sa il golesc, si pun alta benzina. Bujiile dupa cum am zis sunt noi. Dupa ce schimb toate astea daca nu se "cuminteste" o sa il duc la cineva care stie sa regleze carburatoarele. Totusi daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si a rezolvat il rog sa posteze Oricum, motorul e in "renovari" si nu e foarte urgent... dar as vrea sa stiu ca functioneaza cum trebuie. Marea mea nedumerire era de ce la ralanti si pana la 6000 rpm merge exact ca inainte...
  7. Exact, urca mai mult... urca pana in limitator mai exact... dar totul e sa nu turezi brusc. Daca dau acceleratia la jumate din cursa... urca normal (cum urca si inainte) pana in jur 6000-7000 rpm, dupa care e ezitarea aia de care ziceam mai sus, si incepe iar sa se tureze.... Stiu procedura de desfacere.... ca in ultimele 2 weekend-uri (ca doar atunci am timp) l-am desfacut. Si la carburatoare nu exista un anumit fel de reglaj? Adica de ex sa strang toate suruburile pana la maxim (sau sa le destrang la maxim) dupa care sa intorc un anumit numar de ture fiecare dintre suruburile de reglaj. Mi-ati fi de un mare ajutor daca ar putea sa imi spuna cineva. Si inca ceva... filtrul oricum am de gand sa iau altul, asa ca am facut diferite teste... cu filturl imbacsit cum era, dupa care am mai dat niste gauri in filtru cu surubelnita... si la sfarsit am incercat fara filtru.... aproape la fel se tura...
  8. Si doar din cauza filtrelor se intampla asta? De la 6000 abia sa se tureze? Bateria nu-i problema intoarce bine. Si apropo, carburatoarele cum se regleaza... (ca de sincronizat sunt sincronizate)
  9. Buna ziua, am un CBR 600 Pc23... care a mers impecabil vara trecuta. In iarna l-am dus in garaj... si in 2 ocazii nu am putut sa ma abtin si l-am pornit... a pornit foarte ok... dar am facut prostia sa il turez destul de tare, motorul nefiind incalzit. Ultima data cand l-am pornit am impresia ca l-am inecat. Ok, am schimbat bujiile, am luat NGK DPR-9EA, dar cand turez, urca normal pana pe la 6000 RPM, dupa care parca "da in nas..." se tureaza si mai mult, dar numai cu acceleratia la jumate, nu deschisa la maxim. Daca deschid acceleratia la maxim la fel... "da in nas" adica parca da sa moara. Nu stiu care e problema, urmeaza sa schimb filtru de aer, filtru de combustibil, de ulei, si uleiul. Ce are de nu se tureaza? Sa fi afectat in asa hal faptul ca l-am turat in acele doua dati, in garaj cand nu era incalzit motorul? Apropo, filtru de aer era usor umezit de benzina, probabil de cand a fost inecat. Multumesc.
  10. Darius

    Accident Pe Coclau

    Felicitari! Si ce e acum pe lista de cumparaturi? Apropo, sa nu uiti sa pui filmuletul, cred ca multi avem ceva de invatat. In opinia multor colegi de pe forum, TU esti un pilon important al dezvoltarii motociclism.ro, ai avut multe interventii care ne-au ajutat... sa ne descretim fruntile, si este clar ca ai mare potential, daca la varsta ta ai reusit sa rupi cadru!!! INCREDIBIL!!!
  11. Sa va povestesc si eu ceva cu un gunoi din asta de tigan... eram la sat... si chiar m-am intalnit cu o cunostinta care cu o saptamana in urma si-a cumparat un CBR 900, superb, negru, foarte ingrijit... avea numere rosii ca era in faza de inmatriculare, etc. Nu mai spun ce mandru era omul de motorul lui. Dupa cateva ore il vad pe o strada, vorbea cu un gunoi negru (cel cu motocicleta construieste case, si a platit un avans tiganului sa il ajute, ca salahor bineinteles. dar acesta in loc sa mearga la munca, a preferat sa stea in carciuma sa bea...) la care il vad pe tigan ca incepe sa se enerveze... a dat cu o sticla de bere in carena... crapand-o... am ramas inmarmuriti, la fel ca si proprietarul motorului. Cand am crezut ca s-a terminat, gunoiul a luat un bolovan de vreo 10 kg si a dat cat a putut cu el in carena... spargand-o, spargand un far, etc... Atunci motociclistul a coborat ca sa il faca sa termine cumva... (eu credeam ca vrea sa il omoare in bataie... dar a avut o tarie incredibila si nu l-a lovit)... s-a luat dupa tigan, asta a facut o tura dupa niste pomi... si si-a luat viteza, a lovit motorul care a cazut jos si s-a rupt oglinda... s-a zgariat... etc. In momentul asta... un prieten a sarit pe motor... l-a pornit si s-a dus la vreo 20 de metri. Motociclistul a mers si el, a urcat si au mers la parintii gunoiului (pentru ca el a iesit din spitalul de nebuni pe semnatura acestora... pe raspunerea lor) Pana la urma s-a dovedit ca a fost cel mai bun lucru ca s-a abtinut motociclistul, ca se pare ca ii vor dar banii nu stiu ce rude ale tiganului pentru a-si schimba carenele, si ce mai trebuie. Sa vedem in continuare... CE UAMENI!!!
  12. Iti dau cuvantul meu ca m-as bucura sa mearga, si eu sunt tanar si am de gand sa deschid cate ceva... dar in Romania sunt slabe sanse sa poti vinde ceva care nu e de stricta necesitate... eu zic ca nu o sa mearga, dar iti tin pumnii, nu am studiat piata intr-atat incat sa iti pot da sfatul DESCHIDE sau NU DESCHIDE, incerci si poate merge. Bafta!
  13. Darius

    Accident Timisoara

    Cand se intampla asa ceva iti piere cheful de tot... stai si te gandesti daca merita sa risti tot pentru cateva secunde de adrenalina R.I.P. Chiar acum 20 de minute am trecut pe strada aia... si am vazut multa lume la o casa, probabil acolo statea... Si din cate am inteles, nu se punea problema de lipsa de experienta, pentru cei care au fost la Mall acum vreo 2 saptamani, acesta era unul din cei 2 cu motociclete Yamaha albastre care aratau la fel (cu nr. sub sa), asa mi s-a spus...
×
×
  • Creează nouă...