Si eu am un Cruisym cu 16 mii de km cumparat de nou anul trecut. A vazut juma de Spanie, si am facut si 800 de km intr-o singura zi incarcat cu 30 de kile de bagaj plus nevasta. Eu nu inteleg daca tu esti multumit de Sym sau nu, ca nu imi dau seama dupa cum scrii. Placutele dupa 10mii de km mi se pare decent sa le schimbi ( eu le-am schimbat la 10mii si m-a facut mecanicul nebun, ca mai puteam sa le tin pana la 15mii), cureaua se schimba la 18-22 de mii la maxsym si 15-20 de mii la cruisym.
Acum cu partea cu ``fomisti oamenii ca iti iau 100 de lei la schimbul de ulei``, nu stiu care este mai fomist. Ca sa-ti faca treaba ca la carte un service care iti ia 50 de lei pentru schimbu de ulei si 50 de lei pentru uleul in sine ( iti intra cam 1.4L in maxym), ai vrea sa-ti si lase perfect curat scuterul dupa ce termina? Ei prefera sa ti-l lase si iti folosesc un spray de frane WURTH care este vreo 30 40 de lei in magazin. Daca tie ti se pare mult pentru un schimb de ulei 100-150 de lei, ti-ai ales un ``sport`` scump.
Eu dau in Madrid la un schimb de ulei si de filtru de aer 95 de euro ( 50 de euro ora ) si la revizia de 15mii am dat 320 de euro (curea, role, bujie, filtru aer, ulei transmisie/motor) si tie ti se pare scump vreo 80 lei pe ora la un dealer autorizat SYM.
P.s : Pana acum un an tot pe giurgiului mergeam ( ii descoperisem din greseala pe baieti ), in general imi faceam singur reviziile, pana am inceput sa prefer sa dau 50 100 de lei baietilor sa-mi faca schimbul de ulei, curele si ce mai era de facut. Mi se pare unul din putinele serviceuri care eeste la standard de Europa de vest
P.P.S : de ce nu te gandesti sa-ti deschizi tu un service sa iei 30-40 de lei pe un schimb de ulei ?
Te salut, asfalt uscat