Sari la conținut

scutere SYM


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Acum 16 ore, caracterincompatibil a spus:

 

ce tare

asa sunt si eu nehotarat

exact intre symphony si jet

ca si estetica si aerodinamica as merge spre jet insa 

rotile de 16, abs ul si latimea ma indeamna spre symphony

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auzisem ca honda...

pana la urma conteaza mai putin ce au imp este ca le am vazut in grecia la greu iar grecul nu arunca cu banii pe basini’ de magheru

el ia ceva sa merga oriunde are nevoie ... gen magarus

Acum 23 ore, caracterincompatibil a spus:

Abs are și jet,arata mai bine,iar dimensiunile sunt acolo,jet e mai scurt cu 5cm.au cam aceași lățime,diferența insignifiantă.ma hotărăsc săptămâna viitoare la unul dintre ele,neapărat cu abs .mă uitam la Yamaha,e mai scump un sh,kymco agility, e prea leșinat.liberty 125 are abs față și tambur spate,adică naspa.Suzuki  model uh 110,carburatie cu frane tambur.tot la sym am ajuns

 Ai dreptate la 200 cc are abs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca gasiti, Honda sh125/150 (roti 16") e o varianta foarte buna pt oras,m-am plimbat cu unul si tragea foarte bine;daca vreti un drive test cu al meu sh300i ,oricind,pe strada Electronicii

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N max e cu roti de 14, modelul cu abs e 3300. Symphony are 16 pe fata. modelul e 125 zice ca ar avea si abs...?! 2200 euro... vs 3300. treaba i clara.

Interesante sym urile, am analizat la smaeb, mi-a placut mai mult modelul Jet din perspectiva ghidonului-nu invarti si bordul, ci doar ghidonul, iar bordul ramane fix. Am eu o boala cu treaba asta, mi se pare ciudat :))

@Cavaleru, poate ne vorbim, as veni si eu sa testez draciile. Cred ca pentru oras, fataiala, sunt perfecte. Informatiile de pe site sunt usor confuze, privind franele- care are abs care nu. Plus pozele, care nu iti sugereaza prezenta unui senzor abs... Asta e de lamurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, caracterincompatibil a spus:

rata lunara e de aprox 500 lei

Exista rate la aceste "jucarii" ? Ce conditii trebuie sa indeplinesti pentru a face casco in cazul unei rate : trebuie garaj sau curte sau se poate si daca stai la bloc si il parchez pe trotuar sau undeva pe langa bloc ?

Diferenta intre Sym Symphony ST 200cc si Sym Jet 125 cc dpdv al performantelor este de doar 0.5 PS si 1.47 Nm. Sunt curios daca se simt atat de tare cei 0.5 CP si 1.47 Nm. Daca are cineva posibilitatae sa le incerce il rog sa posteze raspunsul si aici.  

Symphony-ul de 200 cc are ABS, iar Jet-ul CBS conform datelor de pe site.

 

Ce stiti de garantia acordata acestor scutere ( cati ani, are limita de km , sunt probleme cand mergi la service la fel ca la masini - gasesc diverse motive pentru a nu oferi garantia ) , intervale de service.

 

In opinia voastra care dintre cele 2 scutere are o protectie mai buna la vant si ploaie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta mica de putere se explica usor deoarece:

- motorul de la modelul de 200cc, este de fapt de 169 cmc (comparat cu cel de 125cc care este chiar 125cmc)

- in functie de model, unele sunt racite cu apa (cele de 125cmc), celelalte cu aer (169cmc)

- modelul de 169cmc cred ca foloseste motorul ce exista si pe Kymco People (aceiasi gaselnita de 200cc si motorul de 169cmc, motor racit cu aer) si posibil cu carburatie (desi daca e Euro 4 este sigur injectie)

 

https://www.sym-romania.ro/

 

Modelul Symphony este aparut in 2011 (sau chiar mai devreme), seamana cu alte modele, printre care cu Kymco People S. Modelul Jet pare mai recent. Eu cred ca Sym foloseste cam aceleasi componente ca si Kymco, inclusiv design-ul.

Scuterele cu roti de 16" prezinta avantaje pentru drumurile din Bucuresti, si sunt preferate in Italia. Cele cu roti de 14" sunt ceva mai elegante.

Eu le-am testat pe ambele, sunt confortabil cu ambele.

 

Diferenta majora este legata de prezenta ABS-ului si chiar a CBS-ului. Insa pentru ultima, trebuie verificat ca este dual CBS, adica fiecare frana duce la o actiune combinata: levierul stanga (frana spate) trebuie sa actioneze (o parte din) frana fata si levierul dreapta (frana fata) trebuie sa actioneze (o parte din) frana spate.

 

Cand e vorba de un scuter, eu as fi interesat de: motor pe injectie, ABS, racire lichid, conceptie cat mai moderna (se reflecta in ergonomie, structura de rezistenta, capacitatea de stocare). Bordul fixat pe cadru sau pe ghidon nu prezinta mare diferenta, te obisnuiesti rapid. Cilindree minim 125cmc, diferenta intre 125cmc si 150cmc/169cmc este insesizabila. Poate un "adevarat" 200cmc are performante sporite. Unul de 300cmc este clar peste. 

 

Honda SH este o optiune buna, si acolo sunt diferente importante: SH150i are sigur ABS, sistem stop-start, warning. SH300i nu are nimic din toate astea, insa are un motor de aproape 2 ori mai mare.

 

Succes.

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SH300i este si cu ABS si fara,si are frina spate combinata cu un piston pe fata (cam 1/3)

Foarte echilibrate si eficiente frinele .

Un singur defect pot gasi,la gropi nu e confort...mai ales daca pui frina;daca accelerezi,se ridica suspensia si e mai bine.

Cred ca au scos de la vinzare pt Europa modelele SH (ma refer la cele noi desigur)si au ramas doar PCX si Forza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voiam sa spun ca ABS-ul este optional la SH300i. Din ce stiu, la SH150i vine standard.

Modelele Honda SH se gaseau pana anul trecut la dealerii din RO.

Uitandu-ma in urma, prefer trendul actul de scuter/maxi-scuter. Spre deosebire de Sym Symphony, Kymco People, Piaggio Liberty etc. pe care "stai ca pe WC" :) Am stat si eu cativa ani buni pe diverse modele 😎

 

Legat de CBS, inseamna ca nu era dual? Adica functiona doar pentru combinatie full frana spate / partial frana fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru oras care ar fi mai bun : pe aer sau pe lichid ?

Despre protectia la vant si ploaie ce parere aveti ?

Symphony-ul de 200 are Dubluamortizor reglabil pe spate pe cand Jet-ul de 200 are doar dubluamortizor... Merita diferenta de 300 euro pentru roti de 16" fata de 14" si acest amortizor ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe lichid sunt mai moiderne si mai performante motoarele,racirea pe lichid permite tolerante mai mici in motor;si avind de regula electroventilator sunt net superioare pt oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, mrrlr a spus:

Pentru oras care ar fi mai bun : pe aer sau pe lichid ?

Despre protectia la vant si ploaie ce parere aveti ?

Symphony-ul de 200 are Dubluamortizor reglabil pe spate pe cand Jet-ul de 200 are doar dubluamortizor... Merita diferenta de 300 euro pentru roti de 16" fata de 14" si acest amortizor ?

 

Cam toate amortizoarele sunt reglabile (pretensionarea arcului). Deci probabil ca e o scapare.

Racirea pe lichid e de preferat, mai buna eficienta. Insa va fi nevoie de schimbarea regulata a antigelului. Racirea cu aer are un electro-ventilator, in Bucuresti risti sa fie pornit tot timpul (vara). 
Protectia la vant si la ploaie este data mai ales de parbriz. Modelul Jet ofera sigur o protectie mai buna. Daca se vrea husa, e bine sa fie una adaptata modelului, deci mai scumpa. La Symphony merge bine una universala. Care nu se poate folosi la Jet, deoarece risti sa ti-o ridice curentii de aer direct in fata.

Cam complicat sportul asta... 😎

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, mihai c a spus:

Parbrizele inalte,adica peste nivelul privirii, protejeaza bine,dar se spune ca se vede foarte  prost prin ele cind sunt pline de picaturi/mizerie

De acord. Am experimentat asa ceva si nu atat mizeria, cat matuirea in timp genereaza probleme.

Acum 34 minute, vlad58 a spus:

Parbrizul ideal este usor sub linia privirii, protejeaza la fel de bine, cel mai bine insa protejeaza scuterele tip BMW C1

La fel de adevarat.

C1 a fost un experiment bun, sortit esecului (cilindree mica, roti minuscule, procedura complicata pentru plecare etc.).

A fost totusi copiat.

 

Cam complicat sportul asta...

Pana la urma, trebuie avut incredere in constructor. Stie el ce face...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa revenim la SYM ...

am fost si probat

nu cumparati nimic pana nu va urcati pe jucari’

aveam de ales la categ 200 intre JET si SYMPHONY 

prob e ca la 1.84 deja nu ai loc la picioare caci te loveste ghidonul la Symphony

asa ca merg pe Jet 200 plangand dupa roata de 16 dar bucurandu ma de abs

589299DD-80D2-4807-A5C3-ED76E83F3423.jpeg

C7DE2178-3B33-45EA-94A2-CACD9EA7DDDB.jpeg

41DBDA07-8025-4597-9125-04EADBF6E657.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"C1 a fost un experiment bun, sortit esecului (cilindree mica, roti minuscule, procedura complicata pentru plecare etc.)"

 

Mai avea si centuri de siguranta ........ cosmar! :crack:

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, caracterincompatibil a spus:

Felicitări.cred că iau și eu jet ul.dar mai întâi să îl testez.am.mers doar cu symphony

 Multam dar Inca nu am ..aruncat ...avansul 

insa cel mai bine m am putut decide urcandu ma pe ele

deja la categ 300 sunt LATE si nu am rezolvat nimic cu traficul

sa plec cu el in lume in nu ...... asa ca 125...200 se incadreaza in ce bani am gasit cand am pus geaca de ski la spalat 

intre sympho si jet nu cred ca poate fi o asa mare dif de ciclistica

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Adrian M. a spus:

N max e cu roti de 14, modelul cu abs e 3300. Symphony are 16 pe fata. modelul e 125 zice ca ar avea si abs...?! 2200 euro... vs 3300. treaba i clara.

Interesante sym urile, am analizat la smaeb, mi-a placut mai mult modelul Jet din perspectiva ghidonului-nu invarti si bordul, ci doar ghidonul, iar bordul ramane fix. Am eu o boala cu treaba asta, mi se pare ciudat :))

@Cavaleru, poate ne vorbim, as veni si eu sa testez draciile. Cred ca pentru oras, fataiala, sunt perfecte. Informatiile de pe site sunt usor confuze, privind franele- care are abs care nu. Plus pozele, care nu iti sugereaza prezenta unui senzor abs... Asta e de lamurit.

sambata la 10 ma postez la ei in poarta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well done! Foarte frumos showroom-ul.

Uitandu-ma mai atent, Sym si Kymco daca nu sunt frati, sunt siguri veri...

Eu tot la Jet "m-as baga"...

Sunt curios sa cunosc "Happy End"-ul :)))

Poti sa confirmi daca Jet 200 (sau 169cmc pour les connaisseurs) e cu racire lichid sau aer, cu injectie sau carburatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...