Sari la conținut

Vlad The Sinner

Membru
  • Număr conținut

    70
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Judge

Vizitatori Recenți Profil

1.197 citiri profil

Vlad The Sinner's Achievements

  1. A raspuns si bosch si mai pe scurt cam asta au zis: teoretic se poate cumpara, practic se monteaza in timpul procesului de fabricatie. Se poate cumpara, de producatorii de autovehicule si se poate monta pe orice model doar in timpul procesului de fabricatie al acelui model. Logistica si know howul necesar depasesc cu mult capabilitatile serviceurilor sau mecanicilor average - tradus printre randuri. Ideea spulberata.
  2. Cum il prezinta ei pe site, pare sa fie disponibil la montaj pentru orice tip de mobra. Inclusiv la inquiri au rubrica pentru motorcycle owner. Intre timp le-am trimis un mail, astept un raspuns, mai mult din pura curiozitate. Da, am observat ca asta e una din problemele cele mai mari pe care le pune operatiunea, in cazul in care este "operabila".
  3. Modelele facute dupa 2015 pentru EMEA sunt dotate cu ABS. Problema e ca sunt extrem de putine, spre deloc, la vanzare si sunt si mai putine alea prabusite de la care ai putea lua piese pentru un cost final decent. Tocmai de asta am intrebat, informatiile sunt multe si unele dintre ele contradictorii. De asta cautam pe cineva care s-a lovit deja de problema si care are reprezentarea intreaga a ceea ce presupune procesul asta. Raspunsul tau e mai mult decat edificator. Mai usor imi e sa ma apuc de produs tuica :)) Exact articolul asta il citeam cand l-ai postat tu. Au zis una si apoi au reventi cu precizari. De asta spuneam ca sunt multe pareri si unele se bat cap in cap.
  4. Inteleg ca cei de la Bosch au un sistem ABS care se poate monta si pe motocicletele care nu-l au din fabrica. Cum a mea nu are din constructie aceasta optiune, ma bate gandul sa fac un research pe aceasta tema si sa vad daca este o optiune de luat in considerare. Exista posesori de moto care nu au avut ABS pe motocicleta lor si au montat ulterior un sistem ABS? Ce dificultati ati intalnit, ce producator ati folosit si cam care a fost pretul final? Daca am deschis topicul in sectiunea nepotrivita, rog un moderator sa-l mute in sectiunea potrivita. Multumesc.
  5. Sunt oameni care tin si la impresia artistica, pe langa altele. Ca unii recunosc, ca unii nu recunosc, ei exista. Exact cum am si spus, din punctul meu de vedere, e o mobra misto, chiar daca e pe stil retro. La partea cu ABS-ul nu bag mana in foc, parca exista si el. Dupa ce l-am intrebat pe proful google: Q. Does Jawa Perak have ABS or not? Yes, Dual Channel ABS is available on Jawa Perak. Eu cand am mentionat de mobra de oras, m-am referit la acest aspect pentru ca de multe ori nu prea se tine cont sau se omite aspectul mediului in care se va desfasura cea mai mare parte a timpului petrecut calare. E o greseala pe care si eu am facut-o. Sigur, scuterul e perfect pentru deplasarile urbane. Doar ca mie, si cred ca mai sunt si altii, nu prea imi place designul scuterelor. De aceea as face un compromis cu o mobra de dimenisuni mai putin generoase pentru deplasarile in oras.
  6. Cu riscul sa-mi sara unii n cap, daca ar fi sa-mi cumpar acum o motocicleta, strict pentru oras (ca, nah, invatatura vine din mers si mancand), m-as orienta catre modelul Perak de la Jawa. Stiu ca era vorba sa-l lanseze si in Europa iar pretul de vanzare in India, transpus in euro, e undeva in jur de 2300 de euro. Probabil pe piata europeana va intra ceva mai sus de atat. Pare o mobra misto, care nu e naravasa, zice ca ar avea si ceva vlaga in ea si cred e potrivita pentru un incepator si mai ales potrivita pentru mediul urban. Plus ca, din punctul meu de vedere, arata si foarte bine, puncteaza la capitolul asta si nu te-ai face de ras cu ea. Avand in vedere ca anul asta nu cred ca vei mai apuca sa faci scoala si ca abia la anul poti avea permisul, poate iti arunci un ochi si la Perak. Nu stiu in schimb cum te-ar cuprinde, avand in vedere ca ai 1.90. Posibil sa stai cam inghesuit pe ea. Eu m-am gandit la ea in ideea in care am 1.80 si foarte aproape de kg tale.
  7. Depinde ce anume cauti. Una decenta ca buget, una decenta care sa te cuprinda, una decenta pentru incepator, una decenta care...... Daca vrei una decenta care sa-ti vina bine, ideal e sa probezi postura pe ea inainte sa o cumperi. Si mai misto e sa ai parte de un drive test de macar cateva ore - ceea ce e mai greut cand ai o lista lunga, chiar si scurta. Daca vrei una decenta ca buget, tu stii care iti e bugetul si cat te poti intinde. Daca vrei una decenta pentru un incepator, parerea mea e ca aici depinde de cat de cumpatat esti, de experienta in condusul in trafic (experienta unei alte categorii), etc. Prima mea motocicleta a fost si este Judge-ul de la Victory. Daca te stii bine cu tine, cumpatat si calculat, cu spirit de conservare si realist, sfatul meu e sa go big or go home. Eu asa am procedat. Nu zic nici ca e bine si nu zici nici ca e rau. Ia-ti ce place si ia-ti una cu ABS.
  8. M au aupucat acrobatiile si a zis corpul sa mi dea un prieview la batranete, asa, de check. Rezolv cu relaxant muscular si o baie fierbinte. Cu carmol frectie
  9. Unde, cand, cum?!?!?! Aveti liste de adeziuni? Eu semnez! Ah, dar n-avem cu cine. Cateva milioane sunt pe afara, la diverse specializari. Alte milioane sunt pe aici, la diverse seriale. Poate reusim sa importam ceva mana de lucru. Da, in Blatagul lu' unchiu Sadoveanu - scriitorul si nu celebrul si contemporanul asezamant familial de la margine capitalei
  10. Maestre, imi plac postarile tale (fara ironie). Singura problema aici e ca ai raspuns cu ce trebuie sa faca autoritatile statului, alea insarcinatele cu protectia noastra - asa zisa. Noi nu suntem autoritati, poate doar la noi in baie sau in dormitor.
  11. Foarte vizionari baietii cu "non ti preocupa". Perspicaci - a se citi cu accent de peninsula - as spune. Ascuteala poate taia sau poate intepa. Tine o trusa medicala pe langa tine, ca sa nu te ranesti. Sa vezi inaintea mea unde duce discutia mea... asta da vigilenta. N-ai ce sa-i mai faci, la asa super puteri... te vezi nevoit sa cedezi. Faptul in sine te pune pe ganduri si te face sa ingrijorezi, poate trebuie sa-mi schimb pin-ul. Ma tem ca in cazul asta nici cu video nu ajungem la vreun numitor comun.
  12. Exemplul pe care l-am dat eu e fix inversul celui din topic. Aia in padure si astia pe autostrada. Ambii pe teritoriile celorlalti, ca sa zic asa. Problema mea e faptul ca lumea se pretinde civilizata si clameaza civilizatia inclusiv iesind la vot si votand schimbarea (care schimbare... doar ei stiu) dar cand vine vorba de scuze pentru violenta....... valeu mama, se gasesc tone. Acum, exemplu asta de l-am dat eu nu e bun, ca e cu autostrazi si tiruri. La ala e cu paduri si cai si oi si se sensibilizeaza lumea mai tare si tre sa dea buluc la farmacie sa ia bepanten. Eu n-am bagat nici un bat in nici un gard, am lucrat pe materialul clientului. Daca esti pe motor si te gasesti pe autostrada, s-ar putea sa mai scapi - daca e ziua si stai bine cu ochii. Daca e noapte, sigur o sa vezi transhumanta de undeva de sus. Ca vorba aia, pe autostrada ii dai sa ragaie. Daca esti cu tir-ul sau cu masina, chiar si cu motorul pe timp de zi, faci ca baiatul ala, stai cuminte si astepti sa te strecori ca daca te dai jos sa bati ciobanul sau sa-l omori, ramai cu o turma de oi la care te uiti ca ca al' cu ochii blanji ca nu mai are cine sa le mane si sa le dea mai repede de pe autostrada
×
×
  • Creează nouă...