Jump to content

David.Cristian

Membru
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About David.Cristian

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Teleorman
  • Motocicleta
    Gilera

Recent Profile Visitors

141 profile views
  1. E cea mai simpla varianta, dar la ea nu m-am gandit:)
  2. L-am pus acum mai mult timp si deschide, am montat tot, n-am scanteie momentan, nu e de la bujie ca pe motosapa merge, cred ca maine o pornesc in sfârșit Avea scânteie dar era motorul inecat, am pornit-o, acum la relantiu baga apa cum baga inainte cand o turam pe la 10k, merge perfect, mersi tuturor de ajutor, in special lui @easy ride on!
  3. Si nimereala cred ca a fost sa intre aer doar la pompa, ca motorul mergea perfect, vine azi pompa si o montez, sa vedem care sunt rezultatele. Sa mai pun termostatul?
  4. Nu e imposibil, din ce am vazut lantul vechi se intinde si se slabesc acele "bolturi" cu care sunt prinse zalele si se indoaie in părți, acum cred ca soluția sa vada daca e lantul ar fi sa o tureze pe liber sa vada daca se tureaza liniar, sau sa ii scoată bujia sa nu mai aiba compresie, s-o bage intr-o viteza superioara sa nu aiba frana de motor mai deloc si sa isi dea drumul la o vale, e cam nebuneasca varianta 2 dar eu cred ca ar ajuta daca funcționează :)
  5. A venit presa si am desfacut tot, inclusiv pompa de apa, care era ok, paleta avea o ''aripioara'' cam dusa si am comandat alta, e ieftina, in rest era ok pompa. Intre cartere n-a fost gasket aparent, au fost puse fier pe fier, fara garnitura sau gasket intre ele, e posibil sa fi intrat aer la pompa de apa si apoi pe circuit? @easy ride on!dvs ce parere aveti? Am mai desfacut un scuter al unui prieten si intre cartere avea gasket, chiar daca racirea era pe aer
  6. Dacă ai probleme cred ca poate da doar prea putina benzina, prea multa nu cred ca-i posibil , schimba robinetul daca esti sigur ca e stricat, dacă ai schimbat bujiile nu înseamnă neapărat ca e scânteia ok, poate sa fie problema de la CDI și sa nu fie scânteia ok, eu as cumpăra altul, dacă da flăcări ajunge o parte din benzina si pe supapa de evacuare presupun, si e arsa ulterior, deci ar trebui verificat jocul la supape, dar pana sa intri in chestii asa de complicate, cumpăra un robinet de benzină si un CDI, sunt șanse mai mari sa fie de la CDI decât de la supape. Am avut un quad cu p
  7. Salut, eu cred că se poate să n-ai scânteia constantă, venind mai mult combustibil în carburator decât e nevoie, arde mai mult o dată și de aia dă șuturi și nu merge ok, și a doua varianta fix opusul, să vină prea puțină benzină de la carburator, sau să nu fie reglat ok sau să se fi înfundat, eu l-aș da jos, l-aș curăța și l-aș regla, să vedem ce zic restul
  8. Da, e fix ca acela, sa se desprinda pe la 60 70 de grade nu stiu daca e posibil, dar chiar suna logic ce ați spus, o sa pun alte furtune cand o sa o asamblez, la varianta asta chiar nu m-am gandit Revin cu noutati când imi ajunge presa de volanta si scot pompa de apa
  9. Termostatul e ca acesta https://imgur.com/a/iclUJpp nu cred ca e atat de avansata incat sa aiba asa ''tehnologie'', vine si prin radiator ca se incinge si el, pe toate partile, si furtunele toate se incing. Mi-e frica sa nu aiba vreo fisura vreun carter, ca pompa e intre doua cartere si sa intre aer pe circuit, cu toate ca nu scoate bule in vasul de expansiune doar pe la 95 de grade cand deja vrea sa fiarba. Comandai o presa de scos volanta ca nu reusesc sa o scot altfel, daca nu reusesc sa o fac pana la urma renunt la ideea de racire pe lichid...
  10. Sa vad cum fac sa-i depresez volanta, ca nici cu presa de aia de rulmenti nu vrea
  11. - asta e la rece, pompeaza foarte bine - si asta la cald, abia mai pompeaza apa, ii pun apa doar de test, cand o repar pun amestec normal Am rupt-o in doua practic, mai am de dat jos volanta sa ajung la pompa de apa, ca are niste suruburi sub ea prin care sunt prinse carterele, dar nu reusesc sa o scot, i-am desfacut piulita dar nu se depreseaza, am improvizat o presa si s-a rupt, o sa mai incerc maine
  12. Pai avea doar un termostat, pe chiuloasa, pe care i l-am dat jos, altundeva nu mai are unde sa aiba alt termostat cred. - nu va mai luati de easy ride on, eu il apreciez Cred ca pana la urma ii bag o racire pe aer si rezolv toată problema
  13. Am luat un radiator de pe un gilera runner, putin mai gros ca al meu, a incins apa mai greu dar tot a incins-o, problema e ca atunci cand e motorul rece baga apa cu presiune mare in vasul de expansiune, vine foarte rapid, si cand se încălzește motorul abia abia mai vine cate o picatura, deci pompa de apa e ce a ramas, ma pun pe desfacut... @easy ride on!
  14. Doua ca asta are mosoiu meu, unul luat nou cu 3000 de lei, sunt super tari
×
×
  • Create New...