Sari la conținut

legionaru

Super Membru
  • Număr conținut

    1.021
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Kawasaki VN800 Classic
  • Numar Moto
    B-xx-LEG

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Dnepr MT11 (Tiganca)

Vizitatori Recenți Profil

1.003 citiri profil

legionaru's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. legionaru

    Kawasaki Vulcan

    Salut. Momentan caut stock.
  2. legionaru

    Kawasaki Vulcan

    Salutare. Se cauta un set de scarite fata ptr VN 800 Classic. Anyone?
  3. Nu glumesc deloc. Plus ca au intervenit si cei de la DESCARCERARE asupra masinii si aia au folosit scule serioase, care deformeaza, taie, etc. Deci ce vezi in reportaj e fix ce a ramas dupa interventia SMURD. Am mai spus asta, dar va place sa dati reply fara sa cititi tot topicul.
  4. Eu nu zic ca nu avea, dar m-a surprins ca am auzit un martor care declara ca nu avea viteza. Iar la imaginile cu distrugerile masinii se pare ca nimeni nu ia in calcul faptul ca a fost decopertata de catre baietii de la Descarcerare, deci masina arata in reportaje mai rau decat dupa impact.
  5. In stirea de la Realitatea zice ca oamenii legii banuiesc ca avea viteza dupa cat de distrusa era masina. E la sfarsitul stirii. Nu face referire la declaratia martorilor. LE: stirea de la Antena 1: http://observator.a1.ro/social/Motociclist...tr-u_23717.html
  6. Sa ridice mana cine a intrat lateral intr-o masina cu motocicleta la viteza mica. Hai ca o ridic eu. La vreo 20 km/k i-am facut lu unu praf portiera si pragul, care a intors fara sa se asigure. Avariile mele: nici una (ok, ok, era zgariata aripa un pic). Asa ca e posibil sa arate masina aia asa la 50-60km/h. Ganditi-va ca sunt gandite sa se deformeze la impact si tabla e destul de subtire (nu se mai fac masini ca pe vremuri... Stiu ce spun, ca am avut Moskvitch...). Plus ca am auzit la tv (antena 1) o chestie care m-a uimit: un martor, intrebat daca motociclistul avea viteza, a zis raspicat: NU...
  7. Nu stiu ce s-a intamplat acolo, dar in zona aia, de mai multe ori, am vazut motopolitisti mergand pe contrasens, de multe ori fara semnalele acustice in functiune, iar cateodata si fara cele luminoase, iar dupa locul loviturii, e posibil ca soferul Tico-ului sa fi incercat o intoarcere. Nu vreau sa ma lansez in discutii, e doar o ipoteza. Asteptam informatii mai clare (presa, politie, etc). Un coleg care a trecut pe acolo cand era urcata motocicleta pe platforma zicea ca era si presa prezenta, deci probabil vom vedea la stiri ce s-a intamplat. uite ce poate face un GS500 unui Tico, daramite un ditamai BMW-ul de 1200 (sau cati cmc au cele de Politie)... http://forum.4tuning.ro/27-discutii-genera...html#post378936
  8. Dupa ce era s-o patesc si eu la fel (noroc ca intersectia era mare si am apucat sa-l vad cu coada ochiului si sa ma infig in gaz mai tare), iar vita s-a infipt in masina din spatele meu, am renuntat la a mai pleca tare de la stop, imediat cum se pune verdele. Prefer sa plec 2 sec mai tarziu, dupa ce mai arunc o privire in stanga si in dreapta...
  9. Intrebare intrebatoare: cine stie unde pot face o remapare la un Canon 400D? La iso mare si la expunere prelungita am niste nenorociti de pixeli decedati. A, si nu ma trimiteti la service-ul autorizat Canon.
  10. legionaru

    Din nou accident

    Offf..... Greu cu cititul atent... Ce repede scoateti din context... Lucrezi cumva in presa? Da-mi voie sa ma citez Cuvantul cheie este "POT", nu am zis ca e o certitudine ca vor sari. In anumite situatii pot sari. Vrei sa spun in mai multe feluri aceeasi chestie?
  11. e chiar alternativa mai putin cunoscuta (eu unul abia acum am vazut ca poate duce la Negru Voda, dar nu e drumul pe care il stie toata lumea) CLICK AICI ptr detaliere (sageata verde reprezinta coordonatele de pe harta de pe pagina anterioara, adica locatia XCOUNTRY) Am mers acum 2 saptamani pe varianta Negru Voda, cu cruiser-ul si nu a fost prea placut, dpdv al suspensiilor, dar dpdv al peisajului, merita.
  12. legionaru

    Din nou accident

    In momentul in care te lovesti de un stalp, nu te ajuta nici mama echipamentului. Se reduce viteza de la xx km/h la 0 (ZERO), sansele de supravietuire scazand vertiginos spre aceeasi valoare 0. Uita-te la accidentul din martie din Buc, cand au murit Qaz si Madalina. El nu avea echipament (era venit in vizita la Buc de la Timisoara, cu avionul), iar Madalina avea combinezon pe ea. Au avut si ei nenorocul sa se loveasca de un stalp si au murit pe loc. Asa ca la impactul cu un stalp nu prea te mai ajuta nimic. Ar fi contat echipamentul la impactul cu solul, la abraziune. Si sa stii, castile pot sari din cap la impact, indiferent de calitate. Si nu ma refer daca nu sunt legate. La multe accidente au sarit castile din cap, desi au fost legate, fiing gasite inca cu chinga legata de catre cei ce efectuau cercetarile la fata locului. Motivele? Cine stie? Noi nu facem decat sa ne dam cu parerea, parere care in 99% din cazuri este neavizata, bazandu-ne pe "vastele" noastre cunostinte legale / de fizica (eventual cuantica) / medicina legala / de inginerie (spatiala) etc. De ce am zis noi? Ptr ca nici eu nu am cunostintele necesare sa imi dau cu parerea pertinent despre o astfel de situatie, dar macar tac din gura, nu ma bag in seama.
  13. PTGui iar ptr a le vizualiza, poti folosi WPanorama
  14. @TARKA 2: fata nu a spus nici un moment ca era langa bordura, ci ca era pe banda 1. Citeste primul ei post din topic. HD e cel care face ce stie mai bine: flame. Nu inteleg insa de ce nu i se da pauza mai mare, avand in vedere ca in repetate randuri a fost pus pe bara si tot continua sa instige la flame-uri.
×
×
  • Creează nouă...