Jump to content

Carturaru'

Super Membru
  • Posts

    1,480
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://facebook.com/Carturaru
  • Yahoo
    carturaru@ymail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1993
  • Motocicleta
    Kawasanki Ninja ZX14
  • Numar Moto
    ceva cu extaz
  • Club
    de obicei Fratelli

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    destule, dar ar mai merge
  • Interests
    livin' la vida loca

Recent Profile Visitors

3,415 profile views

Carturaru''s Achievements

  1. A fost in seara asta la Stirile Protv
  2. Am citit o gramada de tampenii. A apărut filmarea evenimentului chiar de la un tip din grupul cu pricina si este deosebit de evident ca nu goneau ca satanistii. Fata a dat intr-o denivelare, a intrat in voblaj si nu a avut reflexele potrivite situatiei. Atat. Cunosc denivelarea aia ca pe buzunarele mele si este nasoala pe coborare. Mi-a pus ceva probleme (nu mergeam cu 59, deh) dar motorul are 300 kg si nu sare de pe sine cu una cu doua
  3. ce de cacao.... acum 3 ore eram cu el la birou la tigara...
  4. foarte frumos, exact asa arata si al meu inainte sa ii schimb carenele. Inclusiv Kanji-urile alea Sa il stapanesti sanatos!
  5. N-ai pentru ce, este ceva firesc sa intrebi si sa ti se raspunda, nu este niciun deranj. As vrea sa vad cat mai multe ZX14 pe strada, sunt niste fiare deosebite
  6. doar modelul 2006 a avut niste probleme de cadru, de la 2008 incolo s-au rezolvat, au micsorat si zgomotul mecanic.....eu unul nu as da 1.000 eur, Practic e aceeasi motoreta. 2013-le este mai dichisit din unele puncte de vedere, desi personal prefer look-ul vechi. La ce sa te uiti la moto, hmmmm, e greu de zis....fa si tu un drive test, vezi cum urca in ture, franeaza puternic ca sa vezi daca nu ai niste vibratii dubioase, in special pe fata (aparte de vibratia ABS-ului). Discurile pe fata sunt foarte sensibile, cu un simplu sut le-ai decalibrat de nu iti mai franeaza niciodata bine. A, si daca ai cauciucurile Bridgestone stock sa nu incerci sa iei curbele prea aplecat ca nu e bine....iti recomand Pirelli Angel S/T
  7. unul bun e de pe la 400 eur in sus, un GPR, de exemplu
  8. 1. Da, ai nevoie; 2. Steering damper = amortizor de ghidon.
  9. e numai bine, 200+ PS: parbrizul ala MRA cu gauri il am si eu, e bestial
  10. salut, iti recomand ebay, gasesti acolo toate aftermarket-urile posibile pentru ZZR1400/ZX14. Inclusiv ceasuri de bord cu plasma etc, etc. Eu de pe ebay am cumparat absolut tot ce este pe a mea.
  11. majoritar le-am tocit prin oras, dar si plimbari gen Sunny Beach (Bulgaria), Transfagarasan, Cheia etc, maxim cu o femeie usoara (la propriu) in spate si un rucsac, dar fara genti laterale. Dar una peste alta, cam 70% oras, 30% touring
  12. Salut, eu am folosit sezonul trecut Michelin Pilot Power 2CT, care sunt cam race, nu touring, dar am reusit sa "smulg" din ele 18.000 km pana am dat de panza. Anul asta merg cu Pirelli Angel ST, am facut vreo 4.000 km (am inceput tarziu sezonul, dupa mijlocul lui) si vad ca se tin bine.....
  13. facute ieri, pe Valea Oltului, pe o vreme splendida pentru motoretizm (26 grade +) Enjoy!
×
×
  • Create New...