Jump to content

pachemon

Super Membru
  • Content Count

    991
  • Joined

  • Last visited

About pachemon

  • Rank
    CONSILIER DAUNE MATERIALE MORALE SI MEDICALE

Contact Methods

  • Yahoo
    andreipredoi

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1995
  • Motocicleta
    DA
  • Numar Moto
    ce mai conteaza

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    functionale
  1. Leon mai ai parbrizul? Ca parca l-as schimba pe al meu... andreipredoi@gmail.com( intru rar pe aici in ultuma vreme)
  2. In cazul in care ai nevoie de un prieten care sa te ajute cu dosarul da dauna ma poti contacta...
  3. amandoua sunt fix acelasi lucru si doar denumirea brandului este alta. Am pus eu pe kappa accesoriile givi fara nici o problema (stop suplimentar top case). Succes
  4. daca mai este interesat initiatorul ii astept intrebarile pe PM. restul se dezvolta tet-a-tet si la final dupa primirea unor despagubiri daca doreste sa va dezvaluie ce face un consultant/consilier de daune si ce comision a dat/primit depinde numai de el daca vrea sa va ofere informatiile.
  5. carte(C.I.V.) la rar nu faci decat daca nu o mai gasesti pe aia care o ai trecuta deja in talon!!! toate vehiculele autopropulsate (inclusiv cele artizanale) au/necesita C.I.V.! LA VAZAREA INITIALA ELE AVEAU ASA CEVA!
  6. bunicel tutorialul, dar din ce am citit aici intiatorul topicului din lipsa de experienta a uitat sa spuna ca daca nu se plateste in termenul stabilit de lege de la ultimul document solicitat de catre asigurator la eliberarea notei de constatare IN ORIGINAL (nu copie cum a spus initiatorul). Dosarul de daune se poate deschide pe RCA doar in baza unei cereri de despagubire. abia dupa aceea asiguratorul este obligat sa instrumenteze doasrul de daune. IN CAZUL IN CARE AVETI ACCIDENT MOTO, INTOTDEAUNA VE-TI FACE PROCES VERBAL LA POLITIE/ANEXA 2(in cazul in care sunteti nevinovati). In cazul in care sunteti vinovati este bine sa faceti constat amiabil. Cativa dintre motociclistii care au avut de a face cu societatile de asigurare pot confirma ca ajutorul acordat de mine le-a fost de folos. in cazul unui Constat Amiabil de Accident(CAA) asiguratorul are dreptul sa efectueze cercetari timp de 90 zile (mai putin de trei luni) din momentul in care este avizat/ deschis dosarul de daune. In cazul in care nu este stabilita CLAR VINOVATIA despagubirile se vor acorda abia dupa ce primesc un raspuns de la organele de cercetare. De aceea cand luati de la politie ANEXA II organul trebuie (in cazul in care nu este scris cereti voi) sa scrie: din primele cercetari vinovat de producerea evenimentului se face xxx (asta in cazul in care este cu neacordare de prioritate, intoarcere pe linie continua, etc. si se poate stabili de la inceput cat de cat cine este vinovat). Atentie ca, in cazul in care sunteti de acord cu CAA, cazurile in care normele de circulatie pe drumurile publice stabilesc cine este vinovat, se poate ca vinovatia sa fie impartita (culpa comuna. ex: daca sunt doua benzi de circulatie in fiecare sens si celalalt intra pe banda opusa si se lovesc doua vehicule, chiar daca cealalta masina circula regulamentar pe banda ei la CAA este considerata culpa comuna). este bine ca toate documentele necesare intrumentarii dosarului de daune sa fie depuse in cel mai scurt timp de la avizarea daunei si sa nu asteptati vre-un raspuns de la asigurator. toate solicitarile inclusiv cele de reconstatare este imperios necesar sa fie facute in scris direct de catre cel pagubit fie direct la registratura fie de pe o adresa de e-mail. in cazul in care exista vatamati corporale indiferent cat de mici sunt sa cereti deschidere dosar daune pe vatamari corporale si plata despagubirilor. este posibil ca ulterior despagubirilor materiale sa apara probleme de sanatate ca urmare a evenimentului rutier. TINETI MINTE: PACHEMON ESTE CONSILIER DE DAUNE CARE DE ACUM ARE PENTRU CEI INTERESATI SI CABINET DE AVOCATURA IN SPATE IN CAZUL IN CARE ESTE NECESAR PENTRU RECUPERAREA DAUNELOR MATERIALE, MORALE SI MEDICALE CA URMARE A UNOR EVENIMENTE RUTIERE. cererea de despagubire se obtine intodeauna de la registratura asiguratorului fizic sau pe e-mail. cererea de despagubire este acea hartie prin care ii comunici asiguratorului ca vrei despagubiri banesti de la el ca urmare a unui eveniment rutier si in ce mod sa ti dea (transfer bancar sau cash la casierie).
  7. cand ajungi la politie te duci si decalri evenimentul. in legatura cu "vatamarea corporala" declari ca dupa eveniment cand ai incercat sa ridici motorul ai alunecat pe sina uda si asa s-a rupt piciorul. pura coincidenta. iti vor da permisul inapoi pe loc+amenda. nu declari vatamare corporala din cauza evenimentului. ai grija ca pe declaratie este undeva mentiunea de facut. ei scapa de facut dosar de cercetare si inchid discutia repede. totul DEPINDE DOAR DE DECLARATIA PE CARE O SEMNEZI. in declaratie nu faci nici o mentiune referitoare la autovatamare. vatamarea s-a petrecut imediat dupa eveniment. nu ai vazut groapa in care ai calcat dupa si din cauza careia ti-ai rupt piciorul. pentru recuperare da-mi un pm. (patit ca si tine facut cum am descris permis in buzunar ei fara probleme). SUCCES!
  8. Rog oferta pret semnal stanga fata kawasaki versys - cod piesa 92009 (corp semnal negru flexibil) si 23037A(semnal complet) (pozitia “g-6 turn signals” din catalogul de piese), bucsa cap ghidon + siguranta - cod piesa 92092 si 92033 (f-8 handlebar)
  9. daca nu e pus pe traiectoria de intrare al cui/surub snurul, in timp va incepe sa scape aer pe acolo. daca e pus corect nu va scapa la incept dar in timp va ceda si snurul. cel mai bine este sa pui un petec. patit si rezolvat in acest mod. spray-ul la fiecare oprire se va aduna in partea de jos a anvelopei si in oras vei simti la fiecare semafor o usoara trepidatie pana la uniformizarea spumei pe interiorul anvelopei la fiecare plecare.
  10. daca nu e semnalizata intersesctia si marcajul rutier este intrerupt: da, altfel nu. dar cititi d-lor, codul rutier ca este totul scris acolo.
  11. ei trebuie sa dovedeasc ca nu ai purtat echipamentul la momentul respectiv. trebuie "sa ceri" asa spune legea rca. adica in lege spune sa depui o cerere de despagubire cu o suma. ei daca nu vor sa plateasca trebuie sa faca dovada ca tu ceri mai mult decat face echipamentul.
  12. la schimbarea directiei de mers trebuie sa te asiguri continuu pana la terminarea manevrei. initiatorul topicului este vinovat conform regulamentului, chiar daca masina neagra era in depasirea lui. singura lui scapare de 50%(culpa comuna) ar fi ca in dreptul (inainte si dupa intare) intersectiei respective sa fie linie continua cu intreupere pentru virajul la stanga. daca e linie discontinua este vinovat 100%.
  13. sunt trei martori "vinovatul moral" este unul care daca vrea sa recunoasca, motociclistul este al doilea care declara ca l-a evitat pe loganul alb; si al treilea loganul albastru care "nu a acordat prioritate". daca cele trei parti nu dau aceleasi indicii despre eveniment si daca politistul n-are chef de complicatii atunci o taie simplu: vinovat loganul albastru. dar in romania se poate contesta procesul verbal si decizia finala o poate da doar justitia prin judecatori... etc. etc. etc.c
  14. autorul moral se pedepseste in romania atat timp cat exista martori. in cazul de fata este pagubitul cu loganul de pe partea dreapta. asta numai daca a dat o declaratie corespunzatoare la politie si daca motociclistul ii va sustine declaratia. dar traim in romania si vinovat va fi scos cel cu loganul albastru.
  15. minuatie! sa nu uite sa isi ia "chartiile" de la i.m.l. pentru rca si apoi despagubirile de vatamare corporala de la rca-ul vinovatului. sa nu uite sa bage si echipamentul la despagubiri pe langa mobra.
×
×
  • Create New...