Jump to content

Andrei_Bej

Membru
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2021
  • Motocicleta
    Yamaha Virago 535 "88
  • Numar Moto
    BC 11 FMU

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Andrei_Bej's Achievements

  1. Salut, ai ceva care sa se potrivească la o nemernica de motoretă pe numele ei de fabrica Yamaha Virago 535? Am pocnit 3 relee aftermarket sezonul asta...ma face sa ii pun firul de plus în rezervor...
  2. Dupa ce am cumparat baterie noua am cumparat regulatoare cu radiator. Tot de pe china cred ca le vindea si baiatu... ultimul prajit a fost de virago afermarket dar cred ca s-a prajit ca bateria avea <6V cand am pornit-o cu cablurile de la masina si apoi am lasat regulatorul sa isi faca treaba ...dar a fost prea mult pentru diode... Mai am unul aftermarket pe drum dar acum am incarcat bateria si vreau sa mai verific si statorul inainte sa il montez (sper sa nu se fi prajit si asta). Am mai comandat un regulator mosfet de pe ebay via China dar ajunge la final de octombrie.
  3. Salut, de ceva timp mă chinuie o problema pe partea electrica. Problema e urmatoarea: 1.Baterie descărcată - schimbat bateria cu una nouă 2. Bateria nouă descărcată - schimbat regulator + încărcat baterie 3. După o ieșire de vreo 50km fără oprire iar rămân pe marginea drumului fără curent. - Verific regulator (diodele nu mai țineau curent pe retur) Verific stator (toate cele 3 fire dau la masă) Înlocuiesc stator+releu. 4. Plec de la Bacău la Brașov cu bateria încărcată după înlocuirea pieselor, îmi ajunge și un voltmetru cu încărcare usb, când îl montez surpriza... Iar nu încarcă. Găsesc mufa stator releu topita (un conector intrase pe lângă) repar acolo merg 25 km pana acasă și stătea la 13.7V. Când sa ma pornesc iar nu mai încărca. Mai comand un regulator . 5. Motorul a rămas cu pozitia aprinsa și a descarcat total bateria. Montez regulator nou dau curent de la mașină, pornesc fierul și în 2 min iese fum din regulator. Scăpa în baterie în jur de 17V. Ce să-i mai fac să rezolv problema oare?
  4. Am modelul din poza. Cred ca ar fi mai comod daca intre partea pasagerului si a pilotului ar fi mai sapat in burete, sa se formeze un mini-spatar... am vazut la modelele 1990+. Se poate face asa ceva?
  5. Salut, ai reusi sa faci ceva cu o sa de Virago 535 din 1988? Ea se prezinta foarte bine dar este cam incomoda.
  6. Multumesc pentru lamurire...nu e o veste foarte buna...eu ma amageam ca am 8.6+2.5 Mai ramane sa incerc sa merg pana se goleste sa vad cati km fac pana se goleste si daca merge comutatorul pentru rezerva. Da, am rezervor fals care mascheaza filtru de aer. incerc sa ascund acolo un bidon de 1L :))
  7. Salutare. Am o curiozitate si poate ma puteti ajuta: Pe carte rezervorul meu este de 8.6 L si 2.5L rezerva, intrebare: capacitatea totala este de 8.6L din care 2.5L rezerva sau aprox 11L total?
  8. Pe carte scrie 7.71 fl oz = 219 mL
  9. Salut, sunt si eu proaspat posesor de Virago 535 din 88 cu senzor benzina si termometru mecanic la busonu de umplere cu ulei. M-am dat cu ea zilele astea pe calduri insa nici in oras nu a depasit 100C, la viteze mai mici urca spre 100, la mers 50 km/h+ coboara la 90C. Cred ca sunt gandite sa lucreze asa.
  10. Salutare comunitate, sunt posesor nou de Virago 535 din '88. Sunt interesat sa-i schimb placutele de frana, lichidul de frana si ulei motor/cadran. Aveti idee ce cod au placutele si ceva recomandari pentru uleiuri? Multumesc!
×
×
  • Create New...