Urmaresc de ceva timp topicul acesta si am remarcat si eu ca discutiile au inceput sa degenereze (recunosc ca nici eu nu vad scopul declararii profesiei).
Sunt unul din cei care au mers la Garmisch in 2006, si va pot spune ca, intr-adevar, este foarte greu de mers in grup (mai ales pentru motociclistii romani, pentru ca in Austria am vazut grupuri compacte si de 15-20 motociclete).
Unii vor sa mearga repede, unii vor mai incet, unii vor pauze mai dese, altii mai rare, unora li se termina benzina mai repede decat altora.
Eu pot sa va spun ca dupa Garmisch, datorita divergentelor din 4 motoare am ramas 2. Pana in Garmisch am mers impreuna 4 motoare (mai greu, dar s-a putut)
Desi am mai vazut useri care spun ca Dl Constantin merge cu 180 fara sa ii pese de ceilalti, pot sa le spun ca se inseala. Eu am mers cu dansul (eu nefiind genul care merge "blana") si a mers in ritmul meu. Poate in alte dati a mers altfel, insa eu vorbesc de cum am mers eu cu dansul.
In concluzie cred ca sunt 2 variante:
- se grupeaza motociclisti care merg in viteza de croaziera cam la fel (de exemplu Nazdravanul ar merge foarte bine cu Dl Constantin, chiar l-ar si depasi. Prietenii stiu de ce!)
- se dau puncte de intalnire pe traseu
Daca nu sunt fezabile, ramane intotdeauna varianta de mers solo, cu intalnire la destinatia finala. Insa in mersul in grup este bun mai ales in caz de probleme tehnice, cand ai cu cine sa te sfatuiesti sau cine sa te ajute.
Parerea mea!