Sari la conținut

Emperor

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Hoboken
  • Motocicleta
    K1600GT

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Emperor's Achievements

  1. Clar , nu merge cu bun simt / respectat reguli . Gaborul ramane gabor indiferent de natie/infractiune savrsita. Cand poti sa-i arzi , arde-i , nici ei nu te vor ierta decat rar/ fff rar. Doar un exemplu ce-mi vine acu rapid, luat 160E pt circulat cativa cm pe banda de urgente in conditiile in care traficul era complet blocat si inca nu exista in lege prevederea "coridorului de urgente". Repet, doar cativa cm si apoi repliat pe banda si cu toate astea , culmea, un motopolitist m-a curentat direct.Nu mai zic de radare ascunse in tomberoane sau plasate strategic dupa indicatoare, pandari exista cam peste tot si e pacat ca datorita raportarilor de pe aplicatii gen waze pt filtre mai scapa si infractori periculosi care evita astfel controalele dar astea sunt riscurile meseriei.Cum se zice, mergi de toti banii
  2. Era facut deja unul de cativa ani , dar nu prea serveste poporul discord si chestii din astea "high-tech" , forumul e sfant https://discord.gg/8ZbWbjpG
  3. Un concept de la Zero, SR-X. Cineva s a uitat la prea mult Star Wars
  4. La benzina nu renunt, nici daca o sa ajungem sa ne batem ca in madmax pt cativa litri , dar daca preturile se vor normaliza un pic n-as zice pas la o ascutitoare din asta :=)
  5. energicamotor.com In Olanda se vand destul de bine, alaturi de Zero au inceput sa apara destul de multe pe strada. In rest ma bucur ca au aparut mini circuite de enduro-cross pt cei mici, nu mai exista stresul vecinilor legat de zgomot/noxe , nu mai trebuie sa bat 100-200 km pt o zi cu juniorii pe circuit. Pentru naveta clar mi as lua un zero/ego mai ales ca f multe companii ofera incarcare gratuita pt motociclete/biciclete .
  6. Daca este cineva interesat , am o sea pt gen 1, refacuta la topsellerie ,inaltata + gel, f comoda la drumuri lungi si adauga un pic de confort pt cei mai inalti (se simte diferenta de la 185 in sus) fara logo-uri/broderii etc Daca aveti cunostinte care sunt pe comunitate in benelux gasim cu siguranta o modalitate s-o expediez in tara cu verificare /plata la fata locului.In stare excelenta , 150E. PM pentru mai multe detalii.
  7. Clar, trebuia trimis un zeppelin sa-l harponeze pirate old style Oricum s-au miscat rapid baietii , de-acu au ce decripta .
  8. Faza scurta e cam meh, probabil era putin turmentat injinerul care a proiectat luminile si a incurcat ledurile prin cutii, cu faza lunga se face practic zi la cativa km in fata si scurta e asa, sa nu zici ca n-ai lumini, eu circuland destul de mult pe intuneric .Probabil daca nu ai treaba noaptea nici nu bagi de seama plus ca baga si proiectoarele de ceata suficient cat sa te vada toti adormitii prin liveuri pe tiktok/feisbuci .A, si drl-ul (ca forma/pozitionare)e oribil, nu se pupa de nici o culoare cu restul farului.
  9. Fusãm mazilit de catre cei nevrednici intru imparatia butoanelor
  10. E blanitzaaaa:)) IMG_5151.MOV
  11. Dupa vreo 7-8k km si rodajul aferent cateva impresii la cald (rece de fapt ) Folosit preponderent pe autostrada , zilnic cam 100km pot sa zic ca e geniala , nu conteaza ca e ploaie,vant , tiruri - ridici nitel parbrizul si ajungi curat /uscat la destinatie . Cruise control - excelent , mi-as fi dorit si adaptive de pe RT , dar asta e , isi face treaba la naveta zilnica , dau drumul la radio/spotify si ma relaxez ghidonand Reversegear - no comment , eventual daca esti un Hulk mai mic probabil sa nu-i simti lipsa Audio - fara discutie , un pic in surdina ,serpentine prin alpi , ce ti-ai putea dori mai mult ? Suspensia reglabila - pe autostrada road all day , se simte diferenta cu dynamic pe curbe /oras Quickshifter - nici nu ma asteptam sa schimbe asa fin tinand cont de cutia "silentioasa" a k-urilor , super practic , inclusiv in trafic , am scapat de tras de o maneta Incalzirea in sa e un must have,nu vorbesc de perioada asta cu temperaturi zilnice de 0-5 grade dar si cand e mai racoare dimineata isi face treaba cu brio iar butonul pt incalzirea seii pasagerului e plasat la indemana atat pt pilot cat si pt pasager . Fun fact - la temperaturi negative afiseaza o avertizare cu un fulg de zapada :)) Fara cutiile laterale e chiar agila as spune , se strecoara fara probleme prin trafic, doar rabatarea oglinzilor e cam dificila (ar merge un sistem electric la buton ) mai ales pt cei cu maini mai scurte , aici ma refer la blocaje pe centura/autostrada . Merge si in oras doar daca nu stau conservele lipite de axul drumului. Displayul e generos , destul de ok in lumina puternica dar atrage pietricele / diverse proiectile - am deja cateva crapaturi in folia pe care am aplicat-o initial.Probabil suficient sa lase niste zgarieturi enervante in reflexia soarelui Navigatia e ok,hartile sunt updatate periodic / gratis (inca ) si exista si o navigatie rudimentara doar cu directii de navigare / fara harta daca nu vrei sa faci casting la app-ul lor dar mi-ar fi placut un adroid auto/applecarplay, folosesc destul de mult waze si mi-ar fi placut sa-l vad ruland pe ditmamai displayul . Uleiul inca e ok , dar inca n-am facut drumuri de 2-3k dintr-o bucata , urmeaza sa testez.
  12. Daca ai chef de ceva mai serios, doar ca e un pic mai departe de bucuresti
  13. Frumos , doar ca nu se precizeaza si energia efectiva necesara producerii laserului de 2 mj care a produs in urma fuziunii 3mj. Si care este “doar” 300mj.
  14. Mai intai pentru ca motocicleta, clar. Cred ca de asta am si ramas la actualul job, sa ma pot bucura zilnic de motociclit :)) Cu masina fac minim 1 ora in plus , asta daca nu se ciocnesc cativa, si se cam intampla , caz in care se aduna inca 1 ora pe putin , tre sa tranzitez o centura supra aglomerata de tiruri, deci nici o sansa cu o masina , poate in weekend-uri dar nici atunci. In rest, am alte planuri pt programul “a 2-a motocicleta” plus ca traversez f putin prin oras si in rest, cu putin ajutor de la waze si cruciulitele din parbriz, pot sa ma bucur zilnic , aproape la maxim ,de toti poneii / suspensii etc indiferent ca sunt 3-4 grade sau ploua torential . Stiu ca nu exista nici o explicatie rationala , dar pana la urma cred ca toti trebuie profitam , cat se va mai putea, de tot ce inseamna libertatea oferita de 2 roti invartite de benzina, indiferent ca-i doar in weekend, zilnic sau 1 data pe an .
  15. Am testat inainte sa iau GT-ul un RT cu adaptive cc, cateva sute de km in spatele unor amici , e genial sistemul mai ales daca ai de facut zilnic 100km + cum e in cazul meu , 90% pe autostrada . Probabil daca-ti alegi un target random trebuie sa -i studiezi un pic stilul de condus dar in rest e perfect pentru traficul zilnic fara soferi de week-end. Cica n-ar af avut loc pe GT pt radar din cauza suspensiei bla bla Who knows? Dar mi se pare o optiune perfecta pt commuting zilnic sau portiuni lungi pe autostrada.
×
×
  • Creează nouă...