Sari la conținut

st4rkill3r

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2022
  • Motocicleta
    Honda NC700XD
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

st4rkill3r's Achievements

  1. Bine de știut, mersi. Am să caut dacă există update de firmware mai nou.
  2. Pe principiul Honda-i Hondă . Dar așa e, o motocicletă versatilă și de încredere. Eu susțin că e potrivită și începătorilor, în ciuda greutății mari, ce e compensată de centrul de greutate jos. Nu aș recomanda DCT-ul începătorilor „leneși”, în schimb, adică celor care nu vor să dedice 10-15 minute zilnic unor manevre la viteză mică. E puțin mai greu de controlat DCT-ul la viteze mici, trebuie sincronizate cu atenție accelerația și frâna de picior. ENEOS și ianachim, sunt de acord că anvelopele sunt extrem de importante la o motocicletă, dar nu despre asta e topicul aici, sper că sunteți de acord. Este topic dedicat discuțiilor despre anvelope aici.
  3. Așa e, nu face inima să bată mai repede la fiecare ieșire. Și da, probabil nu e cea mai obiectivă recenzie, dar e una cinstită.
  4. Eu aud in intercom, interlocutorii nu mă aud pe mine. Am încercat toate variantele, singura care funcționează e să schimb sursa Bluetooth din meniul de apelare al telefonului.
  5. Nici una, nici alta. Este părerea mea personală despre o motocicletă veche de peste 10 ani. Nu cred că ar fi nimeni interesat să ofere ceva, deși îți spun sincer că nu aș refuza . Eu zic că am pus și minusuri, printre care am subliniat sistemul de frânare, șaua, protecția la vânt, dar și suspensia care nu-ți oferă senzația de siguranță în viraje. Cât despre anvelopele cu care vine din fabrică, nu știu ce să zic. Când am luat motocicleta la 36k+ km avea niște Metzeler Roadtec Z5, care s-au comportat onorabil, chiar și în situați de frânare puternică, fără ca spatele să „fluture de mamă, mamă”. Ce pot să reproșez anvelopelor e că după doar 10k km aproape că au ajuns la martorul de uzură.
  6. Salutare tuturor posesorilor de NC700X / NC 750X, și nu numai. Sunt posesor al unui NC700XD, prima mea motocicletă, cu care am făcut cam 10k km până acum. De ce am ales această motocicletă? Pentru că ideea versatilității m-a încântat: o motocicletă ideală pentru efectuarea navetei, dar capabilă și de drumuri lungi și offroad UȘOR. Este o motocicletă care nu spune nimic când o vezi, trece ușor neobservată, dar este confortabilă, cu un șasiu destul de agil, un motor de turație joasă și cu interval de service de 12.000 km, accesibilă ca preț de achiziție și costuri de întreținere. Motorului nu am ce să-i bag de vină, face o treabă excelentă la cei 48 CP/35 kW. Chiar dacă nu te poți aștepta să-ți ofere „senzații tari”, are un cuplu considerabil (60 Nm la 6250 rpm), din care mare parte e disponibil începând cu 1600 rpm. Nu se turează mai mult de 6500 rpm, ceea ce te duce cu gândul la un motor de mașină...pentru că este. Este jumătate de motor de Honda Jazz (fără tehnologia VTEC). Nu este o motocicletă pentru cei cu un fetiș pentru turații înalte, dar se descurcă mai mult decât onorabil, și toate astea cu un consum foarte bun de combustibil (media mea pe 10k km e 3,4), indiferent de încărcare și cât de tare te dai la accelerație. Asta înseamnă că rezervorul de 14 l îți oferă o autonomie bună, de peste 350 km. Iar majoritatea procedurilor de mentenanță le poți face chiar tu, fie că vorbim de schimb de ulei sau de reglajul supapelor. Deși te-ai aștepta ca sunetul produs de motorul biciclindric să fie unul anonim, acesta seamănă mai degrabă cu cel al unui propulsor cu doi cilindri în V. Volumul e ținut (prea bine) în limite de către toba originală. Cutia de viteze DCT este un vis, e ca-n zicala aia cu „once you go black....”. Am condus și varianta manuală, cutia bine etajată, sau mai bine etajată ca la un CB500X, cel puțin. Soluția pentru frânare, deși este prevăzută cu ABS combinat, vine cu un singur disc pe față de 320 mm, ceea ce face ca la frânările mai puternice să apeși hotărât pe maneta de frână. Dar pentru utilizarea de zi cu zi aș spune că sunt eficiente. La partea de suspensie lasă de dorit. Chiar dacă oferă o senzație de siguranță în cazul unor frânări mai puternice, am simțit întotdeauna nevoia de mai mult în momentul în care mă înclinam în viraje. Problema am rezolvat-o înlocuind suspensia spate cu una de CBR F4i. Chiar dacă este o motocicletă grea (peste 210 kg), centrul de greutate este jos datorită soluției constructive (amplasarea motorului rotit cu 61 de grade în partea de jos a cadrului și a rezervorului în spate, sub șa), motocicleta fiind ușor de manevrat la orice viteză. Poziția în șa este una neutră, ghidonul amplasat destul de jos și scărițele distanțate suficient oferind o poziție cu bustul drept, mâinile relaxate și picioarele îndoite la un unghi decent, chiar și pentru persoane de 1.8 m. Șaua nu este prea confortabilă, fiind destul de îngustă și ușor aplecată în față, ceea ce face ca după aproximativ 100 km să resimți disconfortul. Protecția la vânt cu parbrizul standard nu este foarte bună, dacă ai peste 1,75 cm tot vântul îl preiei în zona gâtului. Nici un parbriz mai înalt nu aduce multă protecție în plus, probabil un înălțător rezolvă problema pentru cei mai înalți. Poate cel mai fain lucru e frunk-ul (front trunk) amplasat unde, în mod tradițional, e amplasat rezervorul. Intră o cască mărimea L. Ca și concluzie, aș spune că este o motocicletă care se face remarcată prin versatilitate și ușurință în exploatare și nu este una destinată celor caută senzații tari.
  7. Salutare. Sunt posesorul unui astfel de device. L-am comandat de pe site-ul chinezesc arhicunoscut la un preț de 585 de lei, după ce l-am văzut la un prieten și mi-a plăcut ideea de a putea naviga, asculta muzică, răspunde la apeluri fără a avea telefonul pe suport, mai ales în zilele călduroase, când nici nu se mai încarcă în suportul wireless din cauza supraîncălzirii. A sosit cam în două săptămâni, Se montează ușor și repede.. Eu am folosit un alt suport și am preferat să nu-l leg direct pe baterie, ci pe fir dedicat de consumator, dezavantajul fiind că nu este alimentat când e luat contactul, însă nici nu riști să rămâi fără baterie dacă uiți să-l oprești. L-am folosit în ture, pe Android Auto, iar concluziile personale sunt: - una dintre cele mai des menționate probleme este că nu-și menține setările pentru dată și oră, neavând baterie internă; dar undeva la două zile își menține setările; - suportă conectarea a două dispozitive Bluetooth, dar ... eu nu sunt mulțumit 100% din cauza unei probleme de compatibilitate cu intercomul meu (Interlink Tour). Problema se manifestă la primirea sau efectuarea de apeluri, în sensul că nu se aude ce zic, indiferent dacă eu am inițiat apelul sau nu. Parțial am rezolvat problema cu instalarea unui firmware de la Ricoel, dar tot trebuie să am acces la telefon să schimb sursa Bluetooth. La intercom-urile Cardo (cel puțin) nu are această problemă. Pe pagina furnizorului spune clar că are probleme de compatibilitate cu intercom-urile Midland, probabil e ceva chestie de protocol de conexiune; - am mers și prin ploaie și nu am avut probleme de funcționare ulterior, dar nici nu îl las montat când spăl motocicleta; - confirm cele spuse de colegul Minu referitor la consumul bateriei telefonului, cel puțin pe AA; - nu poți să il muți de pe o motocicletă pe alta datorită modului de alimentare, dar.... dacă ști pe cineva priceput la design 3D, cu un conector POGO și o imprimantă 3D se poate rezolva problema.
×
×
  • Creează nouă...