Jump to content

Marius Mihasan

Super Membru
  • Content Count

    641
  • Joined

  • Last visited

About Marius Mihasan

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    https://mail.uaic.ro/~marius.mihasan/hobby/hobby.html
  • Yahoo
    mariusmihasan1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    DL650XT, KTM 250 EXC-F
  • Numar Moto
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda XL700VA Transalp, DL650 V-Strom, BMW F650ST

Recent Profile Visitors

1,486 profile views
  1. S-a tinut de cuvant. Am primit azi noul forkbrace si e in regula. Singra diferenta identificata vizual sunt cifrele poansate. La cea care nu mergea scria 9, la cea care merge scrie 92.
  2. Sa vedem daca se tine de cuvant. Am luat cu forkbrace-ul si o protectie de radiator si kit-ul de coborat scaritele - ambele produse le-am montat fara batai majore de cap, doar un pic de gandire mai intensa pe ici pe colo despre cum sa ataci problema corect. Par bine facute, doar la forkbrace-ul asta imi da cu virgula. O tiganie la forkbrace era sa confectionez niste distantiere de tabla, dar parca nu pentru asta am dat banii pe o piesa care sa se potriveasca.
  3. Asa e pus si la mine, cu capetele suruburilor spre spatele mobrei. La tine intre cele 2 piese pare sa existe un spatiu prin care se vede surubul. Acel spatiu e inexistent in cazul meu, prin strangerea surbuburilor cele 2 parti se lipsesc complet una de cealalta. Mi-a raspuns producatorul foarte repede, si fara alte explicatii, mi-a promis ca imi trimite alta. Probabil e fie o incurcatura la versiuni (DL650 vs DL650XT), fie un defect de fabricatie.
  4. 2 poze si un filmulet cu problema. Am scris si producatorului intre timp. VID_20200918_184758.mp4
  5. Da, asa e montata, am verificat instructiunile de cateva ori. Si totusi o pot misca pe furca sus jos cu mana. Am verificat suplimentar - dupa factura am primit ce am comandat - pentru VStrom XT 2017-2020.
  6. A montat cineva fork brace de la Cosmo? Incerc sabmontez pe un DL650xt 2019 si desi strang cele 4 suruburi la maxim conform instructiunilor, piesa in sine nu ramane fixa, o pot misca cu mana sus jos pe furca. Nu o misc chiar usor, dar clar nu e fixa. In mintea mea de biochimist mi-am imaginat intotdeauna ca fork-brace-ul trebuie sa vina fest si sa nu se miste.
  7. Nu e chiar la motocicleta, dar legat de acesta. Tiparit un adaptor care permite atasarea interfonului chinezesc Tcom SC la sistemul de intercom al castii NEXX XD1. Treaba arata neasteptat de bine. Fisierele sursa de tiparit sunt de aici: https://www.thingiverse.com/thing:4463693
  8. O bucata de timp, a fost pe carburator o bucata de timp. Si parca e un singur carburator totusi, cu dublu corp. Dar carburatoarele nu sunt punctul meu forte .
  9. Primul meu motor a fost un BMW F650ST. A fost ceva timp de atunci, deci vb din amintiri. In primul rand trebuie sa te hotarasti despre ce generatie de mobre vorbim. F650 intr-un piston a fost pe carburator o bucata - in general lumea se refera la astea ca fiind Funduro, cu 2 modele, simplu si ST (cu roata mai mica pe fata). Funduro e facut in aceeași fabrica cu Pegaso. La un moment data au trecut pe injectie. Asta e F650GS (se poate confunda cu modele cu 2 cilindri) cu doua variante: simplu și Dakar, cu sau fara ABS. Mai este si o ciudatenie numita F650CS Scarver. Funduro vs Pegaso
  10. Am primit azi confirmarea ca zborul pasagerului s-a anulat. Prin aceasta s-au anulat toate planurile mele legat de Nordkapp. Drum bun la cei care sunt mai aproape si pentru care e mai realizabil.
  11. Nu cred ca rack-urile pot fi montate de peTransalp pe Africa. Poti trimite un e-mal la Hduties, baietii sunt saritori daca sunt prin tara. Oricum, aici ai instructiunile pe care le-am primit de la HDuties. https://www.dropbox.com/s/u3i5ksrrrp43ihs/Mounting instruction for Panniers Rack on Honda Transalp 700.pdf?dl=0 Au mers perfect, fara aproximari. Sunt pentru ce am avut eu, XL700. Nu mai am transalpul. Acum merg cu un V-Strom la care am pus cutii Bumot de 40/41L http://www.bumot.eu/en/home.html. Asta din cauza ca HDuties nu fac suport pentru V-Stromul meu, altfel am fost foarte multumi
  12. Am avut cutii de 48L de la HD pe un Transalp si pentru 2 persoane au fost OK ca spatiu pentru bagaj. Cu pasager ma limitez la asfalt si forestiere foarte usoare, si nu am simtit dezavantaje mari. Cand mergeam singur insa ma incurcau. Spatiul era prea mult pentru ca: 1. nu ai oricum atat de mult bagaj 2. ai locul liber pe sea unde poti pune intr-un drybag cort , sac de dormit si alte echipamente de camping. Prins pe locul din spate pe sea bagajul incurca mai putin. Cand merg singur ma aventurez pe forestiere mai salbatice si mai proaste. Aici apare dezavantajul cutiilor mari/late - ai mai
  13. Gata, am regasit o modalitate de a intra in contact cu Vali Mictari. Multumesc. Subscriu, si el e un om de nota 10 si mecanic bun.
  14. Daca iti trebuie in Iasi, tot pe Orestte il recomand - http://sprintmotors.ro/. Daca ai motive sa nu iti convina, incearca la Madras http://madras.ro/ - e un service mai mare, mai multi angajati. Mie mi se pare ca s-au c-am specializat pe ATV-uri in ultima perioada. Mai este si Vali Mictari, dar am pierdut cumva contactul cu el si nu mai stiu in ce conditii lucreaza, daca e aglomerat, etc. Du-te la un service cu scule si experienta, nu la mecanici ce lucreaza in fata casei sau a blocului.
  15. Am citit ca Norvegia nu e inca deschisa pentru turistii din UE si ca va decide daca o va face pe 20 Iulie. Astazi am primit un mesaj prin Booking.com in care un camping ma roaga sa imi anulez rezervarea facuta pentru data de 30 Iulie pentru ca turistii nu au voie sa faca tursim. Care e faza?
×
×
  • Create New...