Jump to content

Marius Mihasan

Super Membru
  • Content Count

    632
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    https://mail.uaic.ro/~marius.mihasan/hobby/hobby.html
  • Yahoo
    mariusmihasan1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    DL650XT, KTM 250 EXC-F
  • Numar Moto
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda XL700VA Transalp, DL650 V-Strom, BMW F650ST

Recent Profile Visitors

1,377 profile views
  1. Am primit azi confirmarea ca zborul pasagerului s-a anulat. Prin aceasta s-au anulat toate planurile mele legat de Nordkapp. Drum bun la cei care sunt mai aproape si pentru care e mai realizabil.
  2. Nu cred ca rack-urile pot fi montate de peTransalp pe Africa. Poti trimite un e-mal la Hduties, baietii sunt saritori daca sunt prin tara. Oricum, aici ai instructiunile pe care le-am primit de la HDuties. https://www.dropbox.com/s/u3i5ksrrrp43ihs/Mounting instruction for Panniers Rack on Honda Transalp 700.pdf?dl=0 Au mers perfect, fara aproximari. Sunt pentru ce am avut eu, XL700. Nu mai am transalpul. Acum merg cu un V-Strom la care am pus cutii Bumot de 40/41L http://www.bumot.eu/en/home.html. Asta din cauza ca HDuties nu fac suport pentru V-Stromul meu, altfel am fost foarte multumit de cutiile HDuties.
  3. Am avut cutii de 48L de la HD pe un Transalp si pentru 2 persoane au fost OK ca spatiu pentru bagaj. Cu pasager ma limitez la asfalt si forestiere foarte usoare, si nu am simtit dezavantaje mari. Cand mergeam singur insa ma incurcau. Spatiul era prea mult pentru ca: 1. nu ai oricum atat de mult bagaj 2. ai locul liber pe sea unde poti pune intr-un drybag cort , sac de dormit si alte echipamente de camping. Prins pe locul din spate pe sea bagajul incurca mai putin. Cand merg singur ma aventurez pe forestiere mai salbatice si mai proaste. Aici apare dezavantajul cutiilor mari/late - ai mai mult loc, ai tendinta sa pui mai mult, sa cumperi mai multa mancare/chestii, motoreta devine mai grea, e mai lata si deci mai greu de manevrat. Diferenta de latime nu e sesizabila pe asfalt, dar poate devin semnificativa in conditii mai tehnice (drumuri inguste, cu maluri inalte, sleauri adanci) Daca cutiile sunt acelasi model HD, in principiu sistemul de atasare al cutiilor pe rack-ul specific motocicletei e identic din ceea ce stiu eu la toate mobrele. E un dreptunghi de teava de dimensiune standard pe care vin niste elemente din plastic foarte rezistent. Deci daca sunt cutii din aceeasi generatie, ar trebuii sa mearga fara probleme transferate de la Transalp la ce ai tu. Dar HD au facut cel putin 2 modele/generatii de cutii, (cele actuale si unele mai urate, mai patratoase, fara colturi de plastic) si nu stiu daca exista diferente la sistemul de atasare intre generatii. Personal, iti recomand HD - fac cutii bune raportat la pret.
  4. Gata, am regasit o modalitate de a intra in contact cu Vali Mictari. Multumesc. Subscriu, si el e un om de nota 10 si mecanic bun.
  5. Daca iti trebuie in Iasi, tot pe Orestte il recomand - http://sprintmotors.ro/. Daca ai motive sa nu iti convina, incearca la Madras http://madras.ro/ - e un service mai mare, mai multi angajati. Mie mi se pare ca s-au c-am specializat pe ATV-uri in ultima perioada. Mai este si Vali Mictari, dar am pierdut cumva contactul cu el si nu mai stiu in ce conditii lucreaza, daca e aglomerat, etc. Du-te la un service cu scule si experienta, nu la mecanici ce lucreaza in fata casei sau a blocului.
  6. Am citit ca Norvegia nu e inca deschisa pentru turistii din UE si ca va decide daca o va face pe 20 Iulie. Astazi am primit un mesaj prin Booking.com in care un camping ma roaga sa imi anulez rezervarea facuta pentru data de 30 Iulie pentru ca turistii nu au voie sa faca tursim. Care e faza?
  7. Da legat de hotel/hostel/casute, am făcut deja rezervări pentru cazări in Norvegia. Dorm la cort doar pe drumul dus si intors. La mancare ne adaptam la fata locului, functie de oboseala, lucruri de văzut, etc.
  8. Eu aveam ceva mai extins in plan, dar tind sa cred ca nu se va putea realiza. Tot la sfarsitul lui Iulie, dar sunt mai pus pe cheltuiala. https://www.google.com/maps/d/drive?state={"ids"%3A["18qlsKUWoax2dY7_9p-DNLAvuyfB9d3IV"]%2C"action"%3A"open"%2C"userId"%3A"104398669006941805965"}&usp=sharing https://www.google.com/maps/d/drive?state={"ids"%3A["1sF1JksbNXzHO63XZLDqeIdDFNW2Qp2D8"]%2C"action"%3A"open"%2C"userId"%3A"104398669006941805965"}&usp=sharing
  9. Confirm, am avut slidere la fel pe un alt motor, si cand l-am scapat la viteza mica, sliderele s-au consumat, dar crash-bar-ul a ramas OK, ne-indoit, ne-zgariat. Dar intradevăr, nu a fost accident sau alt impact major.
  10. Gata, am terminat de montat pe V-Strom toate rahaturile cumpărate până acum. Adică: - suporți de cutii cu trusă de scule și cutiile de aluminiu aferente de la Bumot; - topcase Shad SH50, cu spătar, kit de montaj specific și cu kit pentru lampa de frână suplimentara; - bare de suport topcase de la Givi - care sunt de fapt parte a kit-ului lor SR3112 specific V-Strom pentru montarea plăcii topcase; - bare protecție Heed pe care am prins niște slidere din plastic de la Heavy-Duties; - mini-scut de aluminiu Ravetech - vine aproape perfect sub protecția motor de plastic. Se fixează în spate pe cadru, în fata de motor; - protecții manete BBStorm; - husa șea de pe Ravetech - în principiu protejează șeaua, dar mai important lasă aerul sa circule pe sub fund; - înălțătoare ghidon LSL 30 mm în sus, 16 mm în spate; - extensii de oglinzi SW-Motech; - extensie cric lateral chinezească; - bara deasupra bordului din China pe care am atașat un suport de telefon RAM și încă o bilă RAM pentru ce va mai fi - la cum vibrează bara, probabil nimic greu precum GPS-ul la drum lung. Prin oraș suportul de telefon însă e bun, în ciuda vibrațiilor; - o priză USB pe ghidon, plus încă o bila RAM - pentru gps în principiu, la drumurile lungi; - cutie de siguranțe de la EasternBeaver la care am legat priza usb de pe ghidon, o priza normala sub șea și niște proiectoare chinezești pe led (am citit că par a fi reproduceri după proiectoarele OEM BMW); Încă nu am ieșit din rodaj - mai mult privesc motoreta decât merg cu ea din pricina pandemiei. Dar când se termină, măcar sunt pregătit.
  11. Il vreau eu, dar trebuie sa il trimiti la Iasi. Iti scriu adresa pe PM. Dar inainte as vrea sa verific, se potriveste la cel 650, model post 2017? Vad ca ai de 1000 la detaliile tale. Gata, m-am lamurit, e pentru cel de 1000 si nu se potrivesc la gaurile de montaj: 650 si 1000 Deci te rog ingnora postarea mea. Daca are insa altcineva un Givi Airflow pentru 650 la pret similar (sau mai mic ) sunt ochi si urechi.
  12. Pret final? Am mers duminica la 5 grade C pe bord si parca m-ar tenta
  13. Am am facut un AWB la fan curier. Te anunt cand il ridica pentru livrare. In principiu a ramas asadar mesada termo si antivant de la geaca Vanucci . Cred ca pot fi purtate si pe sub o geaca obisnuita, nefiind necesare conectarea obligatorie cu geaca moto. Am vazut ca s-a strecurat o greseala, numarul de contact este o751.894.685.
  14. Le trimit dupa ce primesc adresa - mesada Rollef si mesada antivant de dama sunt deci rezervate.
×
×
  • Create New...