Jump to content

Marius Mihasan

Super Membru
  • Content Count

    568
  • Joined

  • Last visited

About Marius Mihasan

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    https://mail.uaic.ro/~marius.mihasan/hobby/hobby.html
  • Yahoo
    mariusmihasan1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda XL700VA Transalp
  • Numar Moto
    IS-90-CHS
  • Club
    ESD Iasi

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki DL650 V-Strom, BMW F650ST

Recent Profile Visitors

767 profile views
  1. Mi-a adus ghidonul mai sus si mai aproape. Stau cu spatele mai drept si pentru mine e mai comod.
  2. Am eu, si nu au trebuit modificate cablurile. Dar sunt intinse si cel de acceleratie s-a frecat mai tare si s-a sfasiat camasa de plastic.
  3. Oi fi mergand eu cu magarul de Transalp doar cu o viteza echivalenta cu mersul pe jos de m-am descurcat pana acum chiar si prin orase mari. Acum lasand gluma la o parte, normal ca nu se compara cu un GPS Garmin dedicat pt mobra din multe privinte, inclusiv viteza de re-rutare în caz de greseală, dar iși face treaba bine si il recomand pentru cei ce doresc un dispozitiv polivalent de incredere.
  4. Ma bag (din nou) si eu. Chair daca nu e pentru moto, eu folosesc cu succes de ceva vreme Garmin GPSMAP 64S. Harti OSM si Garmin CN. Cu toate dezavantajele evidente (ecran mic si lipsa de indicatii auditive, are doar un beep de alarma cand trebuie sa ii dai atentie) il recomand cu caldura celor ce vor un GPS fiabil. Cu un set de acumulatori sau baterii A6 merge 1 zi, e usor de carat cand vizitezi la picior orase, munti, paduri sau ce iti mai trece prin cap si nici nu te tine cu ochii in ecran cu fel de fel de indicatii inutile. L-am folosit peste tot pe unde am umblat in ultimii 2 ani si nu m-a lasat balta niciodata.
  5. Nu mai este disponibil.
  6. Vand pentru XL 700 un crash-bar Givi/Kappa folosit de mine de cativa ani. A vazut parte din Europa, ceva din Turcia si Marocul si se cunoaste, are cicatrici, vopsea sarita si tot ce trebuie. A vazut o busa mai seriasa pe partea dreapta unde l-am revopsit. L-am demontat de pe motocicleta fara probleme zilele trecute, nu a dat semne ca ar fi tensionat in vre-un fel. Toate elementele de montaj sunt in mintile lor, dar de obicei cand demontam barele pentru schimbul de ulei mai ciocaneam una dintre scoabele de prindere ca sa se potriveasca cu gaurile. Urechea de prindere din fata e indoita si nu m-am strofocat sa o dezdoi/schimb. Il schimb pentru ca am prins o licitatie pe E-bay si am luat altul ce se potriveste mai bine cu scutul metalic. Pretul e dicutabil, dar nu poate fi mai mare de 200 lei, transportul acoperit de cumparator. Sunt din Iasi, iar pentru ieseni si imprejurimi il pot da cu imprumut pentru a verifica daca se potriveste, place, merita banii etc. o751894685, Marius.
  7. Vand pentru XL 700 un crash-bar Givi/Kappa folosit de mine de cativa ani. A vazut parte din Europa, ceva din Turcia si Marocul si se cunoaste, are cicatrici, vopsea sarita si tot ce trebuie. A vazut o busa mai seriasa pe partea dreapta unde l-am revopsit. L-am demontat de pe motocicleta fara probleme zilele trecute, nu a dat semne ca ar fi tensionat in vre-un fel. Toate elementele de montaj sunt in mintile lor, dar de obicei cand demontam barele pentru schimbul de ulei mai ciocaneam una dintre scoabele de prindere ca sa se potriveasca cu gaurile. Urechea de prindere din fata e indoita si nu m-am strofocat sa o dezdoi/schimb. Il schimb pentru ca am prins o licitatie pe E-bay si am luat altul ce se potriveste mai bine cu scutul metalic. Pretul e dicutabil, dar nu poate fi mai mare de 200 lei, transportul acoperit de cumparator. Sunt din Iasi, iar pentru ieseni si imprejurimi il pot da cu imprumut pentru a verifica daca se potriveste, place, merita banii etc. o751894685, Marius.
  8. Folosesc un Philips cu 3 cutite rotunde de 3 ani de acum, si nu am de ce sa ma plang. Nu a fost cel mai scump, undeva pe la bugetul tau și are si trimmer pentru barba. Cred ca mai degraba se uzeaza cutitele decat bateriile la modele actuale, deci poate mai indicat e unul comun, la care gasesti usor si ieftin capete de schimb. Dau acest sfat desi la al meu nu i-am schimbat inca capul si dupa 3 ani merge bine. Cum parca zicea cineva mai sus, tine de obisnuinta si disponibilitatea fiecaruia, de aceea ca sa nu iesi eronat as sugera sa tatonezi cumva terenul inainte. Eu unul nu ma mai intorc la barbierit cu lama, oricat de avansata ar fi aceasta datorita simplitatii si rapiditatii barbieritului electric (o data la 2 zile, 5 minute maxim)
  9. Sa-l porti sanatos prin noroaie. Acceasi pofta, buget si dilema am avut si eu, si am luat un KTM 250 EXC-F doar pentru ca era mai convenabil ca locatie. Ma duc sa finalizez plata si tranzactia azi.
  10. Eu am avut acum ceva timp un V-Strom din 2009 (parcă) si era cu 2 bujii pe cilindru (asta e sigur). Stiu pe cineva care avea unul cu o singura bujie si care se plangea ca o data (in viata) a mers V-Stromul lui intrerupt la cilindrul fata deoarece a adunat apă și noroi în gaura de la bujie. Asta e motivul pentru care mi-a sărit în ochi detaliul cum că toate V-Strom-urile sunt la fel. Aici sunt detalii legate de modificări și anul de implementare: https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_V-Strom_650. Mai multe nu știu, am trădat între timp și m-am mutal la Transalp-isti.
  11. Am salivat la toate concursurile organizate de X-ENDURO in Iași, la unele chiar am stat cu caietul să cronometrez/bifez cine e depunctat. Iarna asta m-am hotarat să evoluez si eu in teren, asa ca astept cu sufletul la gura primavara. Filmulete astea prin locuri pe care le recunosc imi cresc nerabdarea.
  12. Nu vreau sa fiu carcotas, dar chiar sunt: vezi cu nu sunt chiar atat de neschimbate V-Strom-urile astea. Au aparut la un moment dat 2 bujii per cilindru, s-a mărit bascula spate și s-a mărit puterea alternatorului. Nu că ar conta pentru majoritatea aceste detalii, sau ca ar modifica cu ceva legendarele calități ale V-Stromului. Doar așa, for the records.
×
×
  • Create New...