Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Marius Mihasan

Super Membru
  • Content Count

    562
  • Joined

  • Last visited

About Marius Mihasan

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    https://mail.uaic.ro/~marius.mihasan/hobby/hobby.html
  • Yahoo
    mariusmihasan1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda XL700VA Transalp
  • Numar Moto
    IS-90-CHS
  • Club
    ESD Iasi

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki DL650 V-Strom, BMW F650ST

Recent Profile Visitors

700 profile views
  1. Vand pentru XL 700 un crash-bar Givi/Kappa folosit de mine de cativa ani. A vazut parte din Europa, ceva din Turcia si Marocul si se cunoaste, are cicatrici, vopsea sarita si tot ce trebuie. A vazut o busa mai seriasa pe partea dreapta unde l-am revopsit. L-am demontat de pe motocicleta fara probleme zilele trecute, nu a dat semne ca ar fi tensionat in vre-un fel. Toate elementele de montaj sunt in mintile lor, dar de obicei cand demontam barele pentru schimbul de ulei mai ciocaneam una dintre scoabele de prindere ca sa se potriveasca cu gaurile. Urechea de prindere din fata e indoita si nu m-am strofocat sa o dezdoi/schimb. Il schimb pentru ca am prins o licitatie pe E-bay si am luat altul ce se potriveste mai bine cu scutul metalic. Pretul e dicutabil, dar nu poate fi mai mare de 200 lei, transportul acoperit de cumparator. Sunt din Iasi, iar pentru ieseni si imprejurimi il pot da cu imprumut pentru a verifica daca se potriveste, place, merita banii etc. o751894685, Marius.
  2. Vand pentru XL 700 un crash-bar Givi/Kappa folosit de mine de cativa ani. A vazut parte din Europa, ceva din Turcia si Marocul si se cunoaste, are cicatrici, vopsea sarita si tot ce trebuie. A vazut o busa mai seriasa pe partea dreapta unde l-am revopsit. L-am demontat de pe motocicleta fara probleme zilele trecute, nu a dat semne ca ar fi tensionat in vre-un fel. Toate elementele de montaj sunt in mintile lor, dar de obicei cand demontam barele pentru schimbul de ulei mai ciocaneam una dintre scoabele de prindere ca sa se potriveasca cu gaurile. Urechea de prindere din fata e indoita si nu m-am strofocat sa o dezdoi/schimb. Il schimb pentru ca am prins o licitatie pe E-bay si am luat altul ce se potriveste mai bine cu scutul metalic. Pretul e dicutabil, dar nu poate fi mai mare de 200 lei, transportul acoperit de cumparator. Sunt din Iasi, iar pentru ieseni si imprejurimi il pot da cu imprumut pentru a verifica daca se potriveste, place, merita banii etc. o751894685, Marius.
  3. Folosesc un Philips cu 3 cutite rotunde de 3 ani de acum, si nu am de ce sa ma plang. Nu a fost cel mai scump, undeva pe la bugetul tau și are si trimmer pentru barba. Cred ca mai degraba se uzeaza cutitele decat bateriile la modele actuale, deci poate mai indicat e unul comun, la care gasesti usor si ieftin capete de schimb. Dau acest sfat desi la al meu nu i-am schimbat inca capul si dupa 3 ani merge bine. Cum parca zicea cineva mai sus, tine de obisnuinta si disponibilitatea fiecaruia, de aceea ca sa nu iesi eronat as sugera sa tatonezi cumva terenul inainte. Eu unul nu ma mai intorc la barbierit cu lama, oricat de avansata ar fi aceasta datorita simplitatii si rapiditatii barbieritului electric (o data la 2 zile, 5 minute maxim)
  4. Sa-l porti sanatos prin noroaie. Acceasi pofta, buget si dilema am avut si eu, si am luat un KTM 250 EXC-F doar pentru ca era mai convenabil ca locatie. Ma duc sa finalizez plata si tranzactia azi.
  5. Eu am avut acum ceva timp un V-Strom din 2009 (parcă) si era cu 2 bujii pe cilindru (asta e sigur). Stiu pe cineva care avea unul cu o singura bujie si care se plangea ca o data (in viata) a mers V-Stromul lui intrerupt la cilindrul fata deoarece a adunat apă și noroi în gaura de la bujie. Asta e motivul pentru care mi-a sărit în ochi detaliul cum că toate V-Strom-urile sunt la fel. Aici sunt detalii legate de modificări și anul de implementare: https://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_V-Strom_650. Mai multe nu știu, am trădat între timp și m-am mutal la Transalp-isti.
  6. Am salivat la toate concursurile organizate de X-ENDURO in Iași, la unele chiar am stat cu caietul să cronometrez/bifez cine e depunctat. Iarna asta m-am hotarat să evoluez si eu in teren, asa ca astept cu sufletul la gura primavara. Filmulete astea prin locuri pe care le recunosc imi cresc nerabdarea.
  7. Nu vreau sa fiu carcotas, dar chiar sunt: vezi cu nu sunt chiar atat de neschimbate V-Strom-urile astea. Au aparut la un moment dat 2 bujii per cilindru, s-a mărit bascula spate și s-a mărit puterea alternatorului. Nu că ar conta pentru majoritatea aceste detalii, sau ca ar modifica cu ceva legendarele calități ale V-Stromului. Doar așa, for the records.
  8. Iar altii de motocicetele altora. F.ut.u-i......Si da, nu tii la / nu intelegi ironia si gluma.
  9. Zic tot asa ca fapt divers - vezi sa nu raceasca la bujie daca sta pe hol. Bag-o in bucatarie si da drumul la centrala, altfel face un reumatic la ceva rulment, fereasca sfantu .
  10. Hopa, arata bine! Mai multe detalii? Cum se prind pe mobra? Vad ceva prinderi de metal. Se pot detasa de pe motoreta cu capacul incuiat? Pentru ce modele faceti suporti? Capacul e detasabil complet? Care e pretul pentru un set?
  11. Tubliss nu e strict pentru off-road? Parca citisem ca producatorul nu recomanda folosirea pe sosea pe distante lungi din cauza caldurii ce se acumuleaza. Ori cel putin pentru mine despre asta e T700: ceva distante pe sosea, apoi ceva distanta fara asfalt prin munti, paduri, deserturi si din nou sosea. Nu cred ca cineva isi imagineaza ca va folosi T700 doar pe off-road. Am tot urmarit T700 in ideea ca ar fi un inlocuitor bun pentru putoarea mea de Transalp XL700. Rotile cu camera si pretul ma fac sa ma uit mai atent la DL650XT, chiar daca nu are un pedigree de off-roader atat de bun.
  12. Din cate stiu eu e valabil permisul, parca am citit pe site-ul MAE inainte de a pleca. Cu siguranta eu am mers cu permisul de Romania.
  13. Fii atent si la Yamaha la EICMA, ar trebuii sa aduca intr-un final Tenerele de 700. Eu sunt curios, dar nu merg
×
×
  • Create New...