Sari la conținut

Sniky

Super Membru
  • Număr conținut

    478
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    snikyeu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti / London
  • Carnet moto din
    08.2006
  • Numar Moto
    nu de romania
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    2 x Kawasaki zx6-r 99 Suzuki gs 500 2001 Yamaha Fzs 600 2000

Sniky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. senzoru de viteza .. care poate fi la roata fata sau la cutia de viteza siguranta sarita pe undeva scurt prin ceasu de bord cablu intrerupt
  2. Sniky

    Londra

    Stai sa se face mai frumos afara .. sa inceapa plimbarile ..dupa ce scrie pe AcuWeather pe la sfarsitu lui aprilie o sa avem parte de 15 grade pana atunci .. liniste vine cineva la o plimbare ?? 07891220233 nr de anglia .. give us a shout
  3. ala nu e motor e jumatate de masina ) felicitari si sper din tot sufletu ca nu o sa il omori in Romania
  4. Sniky

    Londra

    eu unu nu ies decat cand e nevoie .. deocamdata tin fazeru sub prelata .. dar de iesit o sa iesim si noi candva AAA apopo vine Ken Block la ACE CAFE vineri : Bike Night + Rockers & Classic (Ken Block & John McGuinness visit to Ace!)6pm Start Time: 06:00 PM End Time: 11:00 PM Meet Details: Fresh from his best ever WRC result at Rally Mexico, Monster Energy's Ken Block continues his epic world tour and jets into the UK on Friday 22nd March to catch up with his fans on this side of the "pond". Ken will be visiting Ace Cafe London from 6pm - 9pm to check out the bikes along with TT race legend John McGuinness. If you want to get up close with Ken and his 2013 GRC Fiesta, head over and get yourself a signed poster. Just don't get too close, or else he might sign your face instead! suna bine si am sa cer liber de la serv .. plec din Eltham SE9 daca vreti sa ne intalnim sau sa ne vedem acolo
  5. salve .. eu m-am mutat recent in sud estu londrei eltham .. cum e cu intalnirile p-acilea .. grupt pe fb ceva de genu ??? am tot cascat ochii pe londonbikers da nah nu prea poti sa faci acolo topic in romana .. sau asa socotesc eu
  6. Sniky

    Londra

    HIIIEEELAAUUU .. Ia uite ma nene cati bikeri p-acilisea .. as dori sa ma afiliez si eu acestui minunat grup de conationali pe doua roti Pe unde va intalniti si cum facti cu ride-outurile ?? Eu am stat 4 ani in Canterbury (la freacultate) si abia ce m-am mutat(acum 5 luni) in Londra Eltham SE9 mai precis, detin o minunata yamaha fzs600 si sunt dornic de aventuri pe drumuri frumoase sau circuit .. sau ce-o fi ... Salutari Cornel
  7. aa un "truc" care mi l-a zis un mecanic .. bujiile nu e musai sa le schimbi .. trebuie curatate de calamina (e un sprei special - da merge si o perie de sarma... nu la fel de bine da merge) si neparat verificata distanta cu lera parca trebuie sa fie de 0.8mm .. dar daca tot le schimbi .. eu unu as face un efort si as lua iridium (se potrivesc codu pt gs e DPR8EIX-9 cele standard sunt DPR8EA-9 asta doar ca idee de pret .. in ro cred ca le gasesti pe la 50 - 60 ron bucata) de rpm stiu ca merge dar putrea e distribuita inte 6k- 9k asa spune un entuziast eu as vrea sa stiu cam in ce rpm merge lumea in mod normal(nu forja) .. oras/ drum intins numai bine
  8. @kanguru - de unu singur e cam greu de facut, mai ales daca nu ai experienta .. dar in principiu si de facut urmatoarele 1 verifica bujiile (curata / schimba - recomand cu caldura NGK iridium - diferenta m simtit-o din plin pe fosta moto) 2 filtru de aer (curata -daca e filtru sport si e facut sa fie curatat ... gen BMC,K&N / sbhimba - un filtru sport costa mai mult dar tine mai mult si poate fi 'spalat' si refolosit) 3 reglat carburatoare .. si aici se complica treburile ,, trebuie ceva de genu exista si doar cu 2 ceasuri sau alternativa home made de facut e simplu trenuie un furtunas de 5- 10 m cu diametru mic 6 mm ulei 2 timpi (apa are vascozitate mica si o suge imediat) si un suport downloadeza manual de service .. cauta prin el si vei gasi cum se face.. dar doar asa de fantezie voi explica ce si cum 1 demontezi rezervor 2 pui pe cineva sa stea cu el in brate sau conectezi alta sursa de benzen 3 cum te uiti la carburatoare (la modelu meu cel putin).. la carb din dreapta (ca si cum ai sta pe ea ) e un furtun care intra in el - ala il scoti si bagi furtunu de la sincronizatoru de carburatoare 3,1 acun trebuie sa-l gasesti si pe celalant de pe partea stanga.. la mine a fost ascuns foarte bine undeva dedesupt de angrenajul care are legatura cu soc-u pe partea dreapta a carburatorului -- dupa cel gasesti scoti capacelu (eu am reusit cu greu) si c uplezi furtunu de la sincronizator 4 pornesti motoru -- motoru trebuie sa fie deja incalzit .. sa fie la temperatura normala de functionare (oplimbbare scura 10 -20 min) 5 marwsti relatiu la 1800 RPM 6 iei o surubelnita si e chestia de acceleratie fix intre carburatoare -- aia are un surubel pe dansa (usor de accesat cu o surubelnita lung.a)- si reglezi usor pana cand acele indicatoare de la ceasurile sincronizatorului sunt la acelasi nivel 7 accelerezi dai drumu la acceleratie si vezi daca sunt dinou la acelasi nivel - ajustand daca e necesar 8 opresti mtoru puit totu la loc si aia e de reglat eu pan la urma le-am reglat dupa ureche .. pt ca manometru meu home made a fost prea scurt 4 m si imi sugea toata apa in carburatoare, fiind vacumu prea puternic pe un carb. Acum merge mult mai bine trage altfel(mai bine) si nu mai da rateuri in carburator .. am sa o fac cum trebuie cand o sa dau de bani sa imi cumpar ceasuri calumea ... ca unde sunt acum nu gasesc furtun asa cum am nevoie. Alta problema diametru stuturilor de facum sunt diferite (ala in care intra furtunu care duce la comutatoru de benzina ) eu am imuiat futunu cu o bricheta si l-am gortat pana a intrat .. mare grija ca daca trage aer fals nu e bine -se duce in balarii tot reglaju .. si acum ce ma roade pe mine .. eu am avut un zx6r si acum mi se pare ca gs-u troncane/ pacane ... nu merge rotund cand sta la relatiu si, si in mers mi-e frica sa nu imi sara pistoanele prin rezervor....paranoia (am mai vb cu un prieten care are un superduke si mi-a zs ca asa sunt astea in 2 pistoane.. am cautat so pe you tube si parca e la fel )--- la voua vi se pare la fel ??? si cu la ce turatie ar trebui sa merg cu el in regim normal ca sa aiba o ungere optima ? numai bine
  9. sigur ca da numai sa iti incapa intre prinderi .. eu unu as incerca sa ii pun un far de gsr .. mi se par bestiale ..sau de xt 660 sau fr6 nou oricum nu iti cupara mask streetfighter de genu nu lumineaza deloc .. am avut asa ceva si nu are rost sa arunci banii aiurea
  10. multumesc am gasit ce si cum pana la urma .. numai ca la mine capacelu ala nenorocit de la a 2 lea cilindru este fix sub mecanismu de la soc, m-am chinuit cam o ora sa-l scot ..am tras cu degetele de el ..am incercat prin rasucire am incercat sa-l imping cu surubelnita (cu grija sa nu-l ciupesc) si nimic nu s-a miscat deloc ... am incercat si cu sprei degresant degeaba ..si dupa urevhe nu pot sa-l reglez .. ca nu prea are cum sa se auda rotund ca la 4 cilindri In fine ii dau eu de cap pan la urma.. PS: manualu ala e tot ce am si eu modelu vechi pana in 2001 oricum multumesc mult andu ... stateam eu mult si bine pana sa-mi dau seama ca furtunu care da in intrerupatoru de benzen e ce trebuia sa scot
  11. salutare. am si eu un gs500 e din 2001 si caut maualu de service pt el .. Am manualu pt 95-00 dar nu imi este de folos ca modelu de 2001 e diferit .. in principiu vreau sa reglez carburatoarele si nu pot sa imi dau seama unde au ascuns aia stuturile de vacuum .. in manualu pt cel vechi im arata ceva ce la mine nu exista .. merci anticipat
  12. Salutate, un manual pt un gs 500 E din 2001 se poate .. deabia l-am adus acasa (variatana englezeasca daca are vre-o importanta)
  13. Salutari si la multi ani, de cand nu ne-am mai auzit .. an vazut ca participati la concursuri drumetii .. tot felu de activitati .. ahh ce as vrea pot sa vin si eu sa ne dixtram eh . pana una alta un foarte bun prieten de-al meu si-a luat vrum vrum si m-am gandit sa il introduc in comunitate Adi il chema o sa intre el sa va dea mai multe detalii Numai bine bafta crancena si bulan exagerat
  14. Sniky

    Buf Bang

    Bine ca esti bine bre Oryoane .. succes la recuperarea pagubelor si nu ierta nimic ... ca nici iei nu ti-ar ierta ceva .. asiguratorii lu papura voda Bafta crancena si bulan exagerat
×
×
  • Creează nouă...