Sari la conținut

Maril

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    SUZUKI V-STROM 650
  • Numar Moto
    IF-13-TEU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SUZUKI GS 500 E, BMW F650,

Maril's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Draga ce era sa fac intro tara normala trebuia schimbat de anul trecut motorul dar la noi riscam sa ramin si fara nimic deoarece peste o luna motorul iese din garantie, asa ca intr-un fel ai dreptate tu dar pina la urma s-a rezolvat cu bine si asta conteaza. Anul trecut la 3200 km i-mi consumase sub minim asta desi il schimbasem la 1000 km cu cel mai bun ulei de la ei deci cind am fost la 3200 trebuiau sa-si puna un semn ca nu este in regula ceva, dar a mai trecut un an si cred? ca sperau ca eu sa renunt desi in aproape doi ani motorul are doar 7200 km si arata ca nou , probabil daca nu faceam reclamatie scrisa nu rezolvam nimic azi, nu stiu. Va multumesc de sfaturi
  2. Dragi prieteni motociclisti, daca in urma cu cca 5 saptamini va spuneam ca am o problema la un VStrom nou cumparat de la Elf in sensul ca i-mi consuma ulei mult azi pot sa va spun ca am un motor nou schimbat pe garantie si astept sa-i fac rodajul. Dupa ce am facut reclamatie si s-au pus de acord cu Suzuki Romania m-au chemat si mi-au demontat motorul si au constatat ca este un defect de fabricatie in sensul ca fusta pistoanelor zgirie camasile cilindrilor destul de mult si mi s-a schimbat pistoanele cu segmentii, blocul cu camasile respective si azi totul este ok. Sper de data asta sa fie bine. Nu am nimic cu Elf dar nu mi-a placut ca la inceput cind va spuneam si voua de problema au incercat sa ma plimbe de pe o zi pe alta in loc sa fie saritori. Azi este ok si sunt fericit ca sa rezolvat si ca am avut dreptate cu motorul in sensul diagnosticului pus de mine cind am consatat ca-mi consuma ulei exagerat.
  3. Am luat un VStrom in august 2008 de la Elf Worshop din Popesti Leordeni si am constatat ca dupa revizia de 1000 km si pina la 32oo km a consumat uleiul de la max pina la minim am mers la Dlor si mi-au completat ulei spunindu-mi ca asa consuma pina ,,se mai lasa motorul,, la 5900 km anul asta ulei era iar halit pina sub minim la 5872 km mi-au pus un alt ulei mai gros adica in loc de 10w40 cum fusese prima data au pus 15w50 a doua oara fac precizarea ca primul ulei a fost sull sintetic si marca Silkolene al doilea la 5972 km semisintetic, dupa ce am cu alti Vstromisti si cu Fabio am cerut sa-mi puna Motul 5100, 15w50 fapt care s-a intimplat la 6200 km, dar acum mergind cca 900 km in prezent am 7100 km am constatat ca il haleste si pe asta. Suzuki Romania a zis sa-mi demonteze Elf motorul si daca este vreo problema ei dau piesele dar Elf ma plimba de la o zi la alta pentru ca le-am dat si o reclamatie scrisa si s-au suparat ca le-am dat scris mi-au zis ca vor sa vorbesasca cu un avocat de parca garantia data de ei este o chestie la cheremul lor daca vrei o ai sau nu. Cind despre utilizarea motorului si intretinerea lui pot sa spun ca a fost ,,maniacala,, rar motorul ajungind la 6000rpm dovada si starea actuala arata ca nou si nu l-am rulat decit 7100 pina azi. Problema este ca prin august iese din garantia si ca tot romanul mare comerciant de orice cauta sa te plimbe ca sa iasa din garantie, e frumos doar cind dai banul sa faca buzunarul mare ei, in rest . Ma asteptam sa fie saritori sa rezolve problema ca oricum ii cinsteam eu chiar daca era garantie dar asa ce sa zic, asa este cind toti ,,pirlitii,, devin dealeri peste noapte si habar nu au cu ce sa maninca comertul asta de asta vind asa de mult, mai bine il luam second hand si daca avea o problema il faceam eu ca doar sunt mecanic auto ce doar nu era avion asta. Sfaturi dragi motoristi. Merci
  4. Amice eu nu ma dau la el rar a depasit 6000rpm in general merg la 3000 pina la 5000 rpm, il las sa se incalzeasca la rece cind il pornesc intradevar primul ulei a fost 10w40 full sintetic dar cartea lui recomnada 10w40 dar nu stiu daca full sintetic sau nu acum i-am pus 15w50 Motul 5100 in prezent nu stiu exact cum este am mers abia 800km de cind am pus motul sa fi fost problema ca era full sintetic primil pus? Nu stiu oricum am reclamt la astia la Elf si nu prea vor nimic sa faca astept oricum nu este un capat de tara daca ma supar il demontez eu si-l fac daca are ceva daca va merge bine cu motul ii pun de asta si gata. merci
  5. Multumim de sfaturi dar sa va spun citeva lucruri despre mine. Am 41 ani sunt mecanic auto de meserie am lucrat si prin germania in urma cu multi ani, daca-ti povestesc despre tehnica si motoare scrii 10 carti, motorul este in garantie si vroiam sa-l faca ei sau sa-mi dea solutia buna, de facut miine pot sa-l desfac si daca am marimile lui de pe un manual tehnic pot sa-l verific tot, problema este de a fi corect l-am platit de nou cu abs acostat vreo 7600 euro cu accesorii plata cash si problema cu consumul am semnalato de anul trecut, dar m-au tot aminat, iar in toata povestea asta nu-mi place ca vor sa scape de mine, adica pt. ei este important doar cind i-ti vinde bunul ca sa cistige ceva dupa care Dumnezeu cu mila. Asta este viata in Romania. Le-am dat o reclamatie scrisa ca asa este normal motorul este pe firmea mea si intre firme se corespondeaza numai scris iar reclamatiile numai in scris se fac pentru ca stii ,,vorba volant scripta manet.. zice un proverb roman din dreptul civil. Astept sa vad ce-mi spun si voua va multumesc anticipat.
  6. De fapt nu ma ingrijorez ci i-mi displace chestia cind cumperi motor nou de la noi cauta sa te atraga dar cind ai o problema te plimba ori este uleiul ori trebuie schimbat pistoanele complete si semeringurile de supape doar prin astea doua pot consuma ulei in afara de pierderi ceea ce nu este cazul. Concluzia decit nou de la noi mai bine second de afara e la fel.
  7. Am un Vstrom de nou luat in 2008 dupa revizia de 1000km am mai fost la service la 3200 km si am constatat ca consumase uleiul de la max. pina sub minim aprox 4-500 gr ulei zic eu in 2200 km ceea ce mi se pare mult, mi-au completat la service dupa care la 6000 km era iar consumat pina putin sub minim. Eu am luat motorul de la Elf Workshop din Popesti Leordeni de nou in 2008 acum are 6800 km. Cind le-am aratat problema celor de la Elf au zis ca a fost uleiul prea fluid cel folosit la 1000 km fiind marca Silkolene 10w40 full sintetic acum la 6200 km am schimbat Silkolene 10w50 pus de iei la 6000 km cu Motul 15w50 la indicatia unui prieten, pina in prezent am facut doar 600 km dar nu-mi dau seama daca a consumat sau nu eu cred ca este motorul cu probleme, sau astia de la Elf asteapta sa-mi iasa din garantie la sfirsit de august si sa-mi zica pa . Voi ce parere aveti? ale voastre consuma si cit si ce folositi? Multumuri
  8. Nene ai dreptate pot sa spun ca o cauza a accidentelor din Romania este vina Politiei, de ce? pentru ca Politia da carnete pe spaga, politia nu ia carnete decit la fraieri si nu la smecheri, politia nu este pe strada sa previna este ca sa faca spaga, la scoala de soferi se da , s-a dat sapga, legi sunt dar nu are cine sa le aplice, asta e problema, da peste tine masina si ,,militianul,, nu face nimic, asta spun ca sunt implicat in fenomenul rutier , sunt profesor de legislatie si instructor auto, cunosc sistemul cum este tot, este un rahat complet, smecherii fac banii cu scolile de soferi, politia face spaga iar oamenii mor pe strada, asta este realitatea.
  9. ce treaba are linia continua, este clar ca buna ziua autoturismul a incercat sa vireze stinga si nu s-a asigurat si din spate sa vada daca vreun alt vehicul se afla in depasirea sa, deci autoturismul(conducatorul) este vinovat, simplu
  10. Mai intii condoleante, e pacat ca a plecat un tinar dintre oameni. Nu vreau sa dau cu parul dar dupa cum mai spuneam in general mor cei tineri pina in 30 ani, in general cu vitezane,, sau scuteristi asta e o alta categorie, si se pare ca cei la care ma refeream mai sus nu baga nimic la cap din toate aceste evenimente nedorite. Eu pot sa spun un lucru daca respecti legea, adica viteza si o adaptezi conditiilor,daca esti echipat si mereu atent riscul ca sa ,,pleci ,, dintre vii este foarte mic. Sper ca o sa reflectati putin mai mult la cele spuse de mine iar daca se ridica vreunul sa dea lectii nu prea are cui. Cea mai buna lectie de viata este sa fii sanatos sa te deplasezi normal si sa inveti sa-ti pazesti pielea. Daca mergi cu 200 la ora sansa ca sa o patesti e mare. Tinarul de mai sus daca avea max 50-60 cum spune legea cred ca azi traia si ne povestea noua ca datorita vitezei mici si atentiei a scapat , dar nu a fost asa si e pacat... Motocicleta e ceva periculos si trebuie sa stii ca o poti pati oricind oricit de Valentino Rossi ai fi. Asa ca invatati din greselile altora si Domnul sa fie cu voi. cu R6 poti sa te dai pe un circuit sau o liniuta pe unde nu trece nimeni ca altfel sa mergi in oras e si incomod si nu-ti trebuie decit 2 viteze, asa ca ce rost are sa ai Ferrari daca nu ai unde merge nu crezi?
  11. din pacate in general 99% mor tineri pina in 30 ani fara minte, asa cum am mai spuso de multe ori, lasind in urma lor tragedii cu familii indoliate care sufera pt. ei. Daca nu au creier sa se gindeasca la consecinte, ca pot sa nenoroceasca si pe altii, ce sa mai zic......... sunt motociclisti batrini experimentati care desi au motoare puternice, merg regulamentar, rar am vazut unul sa moara, sunt bine echipati, merg in functie de trafic si conditiile de trafic etc. iar astia tineri se dau zmei, majoritatea fara experienta isi cumpara motoare de viteza sau abia au luat permisul si isi ia vitezana... consecintele se vad cine se duc iar in cazul nostru ca nu avea permis de motor e si mai grav eu nu il numesc motociclist ci un fraer care a vrut sa se dea mare si acum e la spital. spunea unul mai sus cu prostia.... ceva. sanatate maxima
  12. Cineva spunea mai sus de doua chestii pe cre terebilistii le ignora. viteza si echipamentul sunt esentiale pentru a nu avea probleme.Se observa in general ca mor multi tineri pina in 25 ani care desi majoritatea lipsiti de exeperienta isi iau totusi motoare de viteza si uneori si fara echipament si mai mereu cu viteza foarte mare ,,ne parasesc,, la o virsta cind deabia pornesc in viata. Eu am 38 ani sunt sofer cu experienta am toate gradele de pe permis am condus de la tir , microbuz, autocar si turisme tot si prin toata europa si pentru pasiune mi-am luat un BMW F650. Am deja 6000 km cu el si pot sa spun ca nu am patit nimic pina azi, dar merg normal sunt atent, port echipament, nu sar calul, si in felul asta poti evita si te poti feri si de dobitoci si de cei fara experienta. Asa ca viata este mai importanta iar daca fiecare in parte nu se gindeste la el la tot ce face si vrea sa faca pe viteazul ajunge un ,, erou,, la cimitir. Amici motocicisti ginditiva bine cum mergeti si nu faceti pe altcineva care va iubeste sa sufere, daca voua nu va pasa de voi. Asfalt uscat si Dumnezeu sa fie cu voi.
  13. si eu am bmw dar pe ploaia asta pote sa vina Smith sa ma ia ca nu ma duc ce treaba am eu sau noi cu bavaria am schimbat doua semeringuri de furca fata la iei costa de parca am cumparat furca cu totul asa ca m-ai lasa-ne cu bavaria ta.
  14. Eu zic ca mai intiii pentru inceput unGS e supersuficient dupa 3-4 ani de condus i-ti iei altceva nu este bine sa ajungi,,donator de organe' eu sunt incepator si am GS de 500 cu 45cp si e super si fiabil si manevrabil ppoate merge si tare dar si incet totul depinde de tine pentru inceput e chiar prea mult eu am luato pt oras si e suficient am masina in rest asa ca inainte de a te da mare gindestete si la viata ta sunt multi idioti care au permis si nu e bine sa o patesti Bafta Maril
×
×
  • Creează nouă...