Sari la conținut

MaxMusterman

Membru
  • Număr conținut

    38
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

MaxMusterman's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done

Recent Badges

  1. Avand in vedere ca au interzis circulatia pe drumuri acoperite cu zapada/polei, eu sper sa va opreasca. Apoi faza cu schiuriile, pe langa ca este periculos pentru restul din jurul dvs, poate va mai loveste unu din lateral. La vara planuiti sa va transportati coasa pe motocicleta? Cateodata varsta nu aduce intelepciune
  2. E clar un Bobber Outlaw Custom. An: probabil 2014/2015 Google Image Search il da pe domnu asta: www.blackster883.com Acolo afli mai multe detalii
  3. Aici doar tu sti raspunsul. Depinde mult cat vrei sa umbli, cum vrei sa umbli, pe unde vrei sa umbli. Apoi mai e si factorul gabarit, aici ma refer la tine + sotia ta + eventuale bagaje. Vrei sa motociclesti in weekend 200km ca apoi sa revi acasa?, sau sa umbli sute/mii de km si sa inpotezi dupa posibilitati. Asta o spun in ideea bagajelor, una este sa te descurci cu un topcase, alta este sa ai nevoie si de genti laterale. Daca e vorba despre ture light, si voi sunteti "light", atunci poti sa te gandesti la o a doua motocicleta. Daca vrei ceva mai complex, iar voi nu sunteti tocmai light, atunci posibil ca niciuna din variante sa nu fie depfat cea mai optima. Adica la 8000 Euro poti lua ceva mai serios de ture, intradevar nu 2022. Ce pot sa iti spun legat de varianta cu acele maxiscootere imense...cel putin pentru ce vrei tu, nu vor excela la nimica. In oras o sa plangi dupa 125-le detinut acuma, iar la ture o sa te uiti cu ciuda la motociclisti care se bucura o ideea mai tare de activitatea asta. Tu cu nevasta-ta vei decide pana la urma, si chiar iti recomand sa o incluzi si pe ea in decizie, mai ales daca planuiesti sa bati km cu ea in spate. Te va scuti de multe comentari si/sau casti in cap
  4. Vorbeai intr-un fel ostentativ "Li s-a mai spus, dar nu ai cu cine", ca si cum aia care isi cumpara electrica creeaza o problema in constiinta de cauza in detrimentul altora. Acuma o dai la intors, ca defapt pe tine te intereseaza locsoru tau unde oricum nimeni nu are vreun EV, nu restul. Nu ar fi bine sa accepti asta ca si alternativa viabila pentru unii? Pana la urma cel mai bine este sa fie libertate de alegere, nu constrangere. Mai bine ai fi ca mine, vehement in ceea ce priveste subventia acordate electricelor. Pana la urma piata sa fie libera, produsul mai bun sa castige, nu ala care e fortat de unii
  5. Man, in mod evident ca va trebui lucrat la retea, dar wtf, curentul se plateste. Daca vor mai multi consumatori, consum mai mare, facturi mai mari, bani mai multi. Sa investeasca mai mult, nu e ca si cum companiile din domeniul energiei o duc rau, dimpotriva, au cele mai mari profituri.
  6. Nu ma declar cunoscator. Stuatii ipotetice pot fi in mod evident, dar din cauza protectiilor pe care le au masiniile integrate, nu prea are cum sa se ajunga acolo. Eu m-am scapat de electrica pentru nu aveam unde o incarca.
  7. Reciteste te rog ce am scris eu. Nu vorbeam de nou/vechi. Masina electrica are nevoie de o anumita tensiune/intensitate precum si minime fluctuatii pentru a incarca. Daca ele nu sunt obtinute, nu incarca. Daca ele se schimba pe parcusul incarcarii, se intrerupe instant incarcarea. Pe langa asta nestiutor este tu, pentru ca oricum daca locuiesti in bloc nou sau vechi, nu iti tragi prelungitor de la etajul 4 sa iti incarci masina. Tot vei avea nevoie de statie de incarcare la locul de parcare, care vine cu bransament separat. Inteleg ca haterii compara masina electrica cu resouri, dar chiar nu is identice
  8. Creeaza dependenta este mult spus, dar e altceva. In cazul meu ID3 nu a fost deloc spectaculos, poate si din cauza ca is destul de obisnuit cu tractiune spate si cuplu mare de la diesel, dar la Tesla a fost un pic diferit. Eu am trecut repede prin 3 stari. Entuziasmul de inceput, cu accelerari violente, apoi starea de matematician, fiecare talpa cat ma costa si dupa problemele avute cu masina, am avut stari anxioase de fiecare data cand indrazneam sa "fortez" un pic. Acuma vreo 10 ani, am trecut exact prin aceste stari cu o masina italiana, multi cai, frumoasa foc. Ceea ce nu ai tu in vedere, aceste masini electrice nu sunt "resouri". Daca sunt minime fluctuatii de tensiune nu incarca. Prin urmare e cam greu sa ajungi cu ele sa faci un "snowball effect". Mai degraba, pui 15 la incarcat la 10 seara si daca apar minime fluctuatii se opresc toate 15 din incarcat. Nu se incalzeste nimica si nu face nimica poc. Aici nu vorbim de resouri, ci de chestii destul de high tech. Pe langa asta, fiecare vine pe bransament separat cu tot ce inseamna sigurante si protectii. Cum am spus mai sus, nu sunt indempliniti niste parametri optimi, masina nu incarca. Punct. Nu ramane nimeni cu sarmalele in cuptor nefacute sau cu tembelizoru oprit.
  9. Probabil pe zona utilitara (posta, politie, curieri, livratori). Tehnologia ma refer, nu aceasta motocicleta.
  10. Bateria de 1000km e anuntata de cel putin 5 ani. Cumva mereu cand se sfarste anul, se recicleaza anuntul. Faptic, s-au facut progrese, dar suntem inca departe de promisiuniile celor din industrie. Idem si "inchirierea", discutata iara de vreo 10 ani, doar ca e greu sa gestionezi asa ceva in momentul de fata. Nu spun ca nu vor exista, in mod sigur vor exista iteratii in viitor, dar nu sunt convins ca intampla asa de repede. Cumva inca suntem in faza de globalizare si expansiune, mai mult, mai departe, mai repede, mai ieftin etc. Electrica trebuie sa fie in trend ca sa prinda. Cand vom fi in era "orasului de 15min", atunci si actuala tehnologie va fi de ajuns Mno, de unde ii venise ideea?
  11. Tot ce nu a fost inmatriculat definitv pana pe 17.12.2023 e out. S-au spus povesti in presa germana, ca sunt zone unde idem ca in Romania, primesti programare in 3-4 saptamani pentru inmatriculare, iar multi au deja masina, dar nu era inmatriculata definitiv.
  12. Sezi bland, realitatea nu e cum si-au imaginat-o unii. Eu nu am multi ani, dar am destui incat sa-mi amintesc cum debitau politicienii acuma 20-30 ani, despre cum se va trai acuma. Inafara de progresul tehnolgic realizat de companiile private si transportul aerian low-cost, mare lucru nu s-a schimbat. Legat de electrice, tot Bxl (ca sa te citez) s-a bazat ca da subventie cumparatorului, dar si producatorului, iar intr-un termen anume se ajunge ca masina electrica sa fie competitva si automat, sau organic, sa incline balanta. S-au pompat la bani, fara ca rezultatul sa fie cel asteptat. Apoi mai are grija Zele si inca cativa sa destabilizeze un pic economiile mondiale, si uite cum deja vestul incepe sa taie din subventie, incepe sa bage taxe pe electrica, fara sa mai aiba consideratie fata de progresul inregistrat si munca ramasa. De bine de rau, un ICE inseamna pentru stat automat o cheltuiala in minus (0 subventie) iar apoi pe durata exploatarii, statul tot incaseaza. Nu vorbesc de industria adiacenta (service-uri, industria petroliera etc.) Electrica, cheltuiala pentu stat iar ulterior pierdere, cel putin fata de un ICE deorece 0 taxe, industrii conexe slabutze. In DE au ras subventia acuma vreo 2-3 zile si deja se vorbeste in presa de dezastru economic pentru producatorii auto. Nu s-a mai vandut aproape nimica in ultimele zile, multi care aveau avans dat, si-au retras comenzile, iar liniile de productie lucreaza intr-un schimb maxim. Se vede clar cat este de influentata piata din Germania de subventie. Nici nu vreau sa imi inchipui cum arata in Romania, unde subventia e dubla fata de DE. Eu cred ca s-a impis artificial un pic pe devreme si la scara prea mare. Nici climatul economic mondial nu a ajutat
  13. Nu sariti la fente...2050...inca 26 de ani!. Orice HG se poate ratifica, sau chiar si anula.
  14. A avut un prieten neamt un Valkyrie, il luase de nou cu o poveste destul de faina. Ceva cadru militar din USA stationat din Germania si-a comandat motocicleta in 2007, dar pana sa ajunga a fost mutat din Germania. Spunea neamtu ca ar fi incercat americanu sa duca motoru in US, dar cumva era destul de complicata procedura si pana ce a ajuns motoru s-a facut 2008 si a venit criza. Long story, a stat la dealer vreo 1 an si ceva, aia disperati, asta cu niste bani a luat-o cu aprox. 20k€. O bijuterie de motocicleta, am inteles ca Honda cheltuia mult mai mult pentru producerea ei decat pretul de vanzare. Eu am avut placerea sa merg cam 1km cu ea, dar nu pot sa dau o parere. Stiu doar ca nu parea grea sau greu de condus. A vandut-o acuma vreo 3-4 ani, stiu ca luat peste 30k€. Acuma vad ca is cam tot pe acolo, probabil ca la pretul asta vor ramane mult timp de acuma. Clar e motor pe care il iei cu 30k€, il ti 2-3 ani, faci cateva mii de km in mare stil si o vinzi poate in profit. Dar sa ai banii aia intai.
×
×
  • Creează nouă...