Asa... vad ca sunt nelamuriri.
1. Prima data pe sezon am iesit. Motorul are 1000 km. M-am chinuit juma' de toamna sa-i fac rodajul.
2. Kit-ul m-a costat 400 euro.
3. E kit pentru curse, e facut sa fie tinut pe rosu, corect? Altfel, nu mai aveam puterea si cuplul maxim la 10 000, respectiv 10 500 rpm.
4. Realizez ca a fost vina mea. Cand am desfacut motorul, nu prea era unsuros cilindrul. Nu cred ca s-a facut ungerea calumea, intrucat n-am pregatit motocicleta pentru iarna, iar sezonul asta am scos-o din garaj, i-am dat drumul la vale sa porneasca si peste 2 ore ii dadeam rosu. In concluzie, vina imi apartine.
De acuma, soarta... cel mai mult ma oftic ca m-am chinuit 2 luni sa nu trec de 7 000.
Ah, si inca ceva... Nu-mi mai reprosati ca merg tare. Mi-am luat supersport ca sa-i dau in goarna. Sunt disperat atunci cand simt cum ma trage si cum imi vibreaza curul_ la turatii ridicate si iubesc sa fiu cat mai aproape de sosea in curbe. Nu pentru asta sunt motoarele sport? Nu vroiam asta, imi luam chopper si nu mai aveam nici probleme cu atlasul dupa 2 ore de mers, nici genunchii nu ma dureau pe interior si nici incheieturile mainilor, etc.
Multam pentru atentie
Later edit: Macar vad partea plina a paharului. Din nou 125 cmc, din nou 140 viteza maxima (si aia greu de ajuns)... deci mai putine sanse sa mor