Sari la conținut

Andi Sabin

EX+
  • Număr conținut

    180
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Andi Sabin

  • Rang
    Poza asta /\ ma ingrasa

Metode de contact

  • Website URL
    http://andisabin.hi5.com
  • Yahoo
    ceseesteoare

Profil

  • Locatie
    Suceava
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    SV 89 BYE
  1. Andi Sabin

    Mers Pe Ploaie

    Cand ii da torentiala bagi barbia-n piept si te uiti la drum printre sprancene. Mai rau e ca abureste mai repede.
  2. Andi Sabin

    Donez Cizme Moto

    Cel mai bine le dai pe 6 decembrie unui proaspat (mai degraba proaspata) detinator(-oare) de permis A1. O sa aiba cea mai mare nevoie de ele
  3. Chiar ma doare de toata morala care o tine oricine. Un singur lucru il SPUN (nu recunosc, rusine, alte chestii, ci ma mandresc) : Deja mi-am deliminat miaru k7 in asteptarea primaverii. Moralisti: ,,chiar merita sa-ti risti viata?" NU MERITA, NU ESTI MOTOCICLIST! Moralisti: ,,dar ca omori si pe altii nu te intereseaza?" Las' ca omoara Bush mai multi si tot erou e!
  4. Eu ma opresc. Daca te opresti, se duc inapoi in treaba lor. Au o treaba cu tine doar daca esti in miscare. Fac asta de cand aveam bicicleta.
  5. Andi Sabin

    Soarele De Dimineata

    Adevarata morala e sa ai grija la cine depaseste de pe contrasens. Si-asa se baga deoarece ,,tu ai motocicleta si ai loc". Daca mai ai si soarele in spate si nu te vede... Grija la TIR-uri. Nu stii cum iese nebun din spatele lui. Cum spuneam si-n topicul vecin, mai bine imi iau Lada Niva cu bare de protectie
  6. Andi Sabin

    Azi Ai Scapat Dar Maine Nu Se Stie ...

    Daca era bmw-u' meu intram in el. Macar nu-l mai vedeam pe strada cateva luni (cel putin una -> nerespectarea culorii rosii a semaforului). Cu toate ca si-asa vine iarna. Imi iau o Lada Niva, ii pun bara de protectie in fata si spate si daca vad nebun cu motorul il dau de pamant
  7. Andi Sabin

    A Muri Sau A Nu Muri

    Introducere: Iubesc motociclismul, iubesc senzatiile tari, iubesc supersportivele, am teroare de viteza. Nu suport sa nu detin controlul. E o chestie psihica. Cica nu e boala, e ceva... aproape normal. Din cauza asta nu suport viteza. Totusi, imi plac supersportivele deoarece sunt singurele de care sunt atasat emotional. Am simtit dintotdeauna frica si respect pentru o motocicleta. Nu o vad ca pe un obiect, cum vad o masina... Poate ca suna aiurea, dar o vad ca pe ceva ce traieste... Ii simt personalitatea. E ceva... foarte aiurea, dar foarte interesant. (sper ca nu am filozofat prea tare, ma mai ia valu') Cuprins: Asa... In primul rand, nu e nici o chestie de impresie, eu nu traiesc in Bucuresti, ci in FALTICENI (oras de 40 000 locuitori). Am trecut de perioada impresiilor cu MITO. (oricum fetelor le place mai tare MITO ca e rosie ). In al doilea rand, am ,,femeie" de 1 an si n-am pofta de altceva... Si oricum... Ma numar printre cei care urasc scaunul din spate. In al treilea rand, nu ma dau niciodata prin oras si niciodata in grup. (toti cei din falticeni sunt incepatori; acum de curand a cazut unu' cu un gsx-f 6. Nu avea mai mult de 30-40) Am avut prea multe emotii cu scuteristii pana acuma. Si vorba aia, prietenii mei, cu care merg de atata timp. Acum ca am eliminat problemele astea, Am o intrebare: Cati de pe forumul asta care se trezesc si gasesc un k7 in garaj o sa-l vanda? Pana acuma mi se facea pielea de gaina si gheata pe sira spinarii cand arata in pauza de la motoGP reclama de la gixxer si acuma ca-l am in garaj sa-l dau??? Fac dimineata exact ca in reclamele alea cu prosti... Nici spalat pe fata nu sunt, dar cobor la garaj sa-l pornesc si sa-l mangai putin. Deocamdata ma plimb in spatele blocului, visand la primavara... Si ma gandesc serios la treaba cu limitatul, dar nu se pierde garantia? Ca pana la bucuresti la service autorizat n-am sa fac eu drum de nebun. Adica de aici pana acolo sunt 430 de kilometri de E85. (pentru necunoscatori, E85 = Sosea perfecta, 2 benzi pe sens, curbe line) Mie unu' mi-e frica. Incheiere: CUMPARATI-MI MITO-UL!!! E pentru o cauza nobila. De banii aia imi iau numai protectie!!! Asa ca ajutati un copil inocent sa scape cu viata! Altfel inchide directorul de la yahoo pravalia... Ca n-ati dat mass-ul mai departe! (ultima propozitie = delirez de fericire) Si multumesc pentru sfaturi.
  8. Andi Sabin

    A Muri Sau A Nu Muri

    Deci: In primul rand salut toti motociclistii cu tot entuziasmul, ca-s tare fericit. In urma unor afaceri mai mult sau mai putin reusite ale tatalui meu, i-a iesit un GSX-R 1000 k7 cu 3017 km facuti. A zis ca si-asa o sa-l frec la cap sa-mi ia motor si a acceptat, ca sa-si ia de-o grija. Prima problema e ca el nu stie ce inseamna 1000 cmc pe supersportiva. A doua problema e ca eu pana in momentul de fata am avut MITO de 125. Am mers foarte rar si cate o tura pe 600. Merg pe 2 roti (cu motor) de 6 ani. Merg si pe o roata, pe oricare din ele. Am stil de mers foarte agresiv (pentru 125 agresiv inseamna normal pentru 600 ) Ar fi prea brusca trecerea de la 125 la 1000? M-ar interesa in special parerea celor care au experimentat asa ceva. Si nu-mi spuneti, va rog, RIP de pe acuma, ca nu stiu daca o pastrez... Ma cam mananca s-o vand pentru o masina. Pentru ca eu pe fiu-meu la 18 ani nu l-as lasa nici mort sa se suie pe 1000 cmc. Asa, ca o cinste mica pentru norocul meu... las 150 de euro din pretul la mito. Il vand cu 1400. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunt-d...1994-49546.html
  9. Andi Sabin

    Kawasaki Zx12r

    Am si eu niste intrebari pentru norocosii detinatori de ,,big bitches" 1. Eu cand vad motocicleta in poza (in realitate n-am vazut niciodata una) mi se pare foarte masiva si greoaie. Adica imi da in minte senzatia ca e motocicleta care stie sa mearga inainte si atat. Cum este pe curbe, cat este de agila (la schimbarea directiei)? Se lasa cu febra musculara seara daca bagi ziua slalom sau de pe serpentine ? 2. Mai am o nelamurile: R1 are tot in jurul la 180 de cai. Cuplul banui ca e tot pe acolo. De ce mi-as lua un motor mare, ca zx12 sau haya daca e la fel de fioroasa ca un 1000? Raportul putere/greutate fiind chiar mai mic. Care este atu-ul acestor motociclete? De ce sunt ele mai fioroase si mai rapide?
  10. Andi Sabin

    Honda Cbr 1000 Rr 08'

    Daca e adevarata, E URATA A DRACU'!
  11. Andi Sabin

    Ce Sa Fac, S-o Arunc?

    Stau si citesc topicul si imi imaginez doar ce jungla e in Bucurestiul ala... In fine. Nu-mi pot inchipui tupeul soferilor anumitor autovehicule cu 4 roti. Eu unu, oricat de mare si periculos as fi, n-am tupeu sa ma iau de unu in echipament full. Adica ce fac, ii dau cu sutu-n coa.ie? Dar daca mi-am luat un pumn cu monturi de fibra de carbon / kevlar in freza ma apuc de manele.
  12. Andi Sabin

    Un Accident Filmat, Dar Nu In Ro

    Mi-au dat lacrimile. Sa stii ca maaaare adevar graiesti... La asta ma gandeam si eu inainte sa citesc ce ai scris.
  13. Andi Sabin

    Accident Cu Morti, Plevnei, Bucuresti

    A dat acum si la stiri (PROTV, ora 11 pm). Au zis ca soferul camionului risca sa ia omor din culpa. Ceea ce se cheama 3 ani pentru fiecare. Cull. Si te intrebi unde e dreptatea....
  14. Andi Sabin

    Din Intelepciunea Popoarelor... Americane

    16 e cea mai tare si cea mai adevarata. O stiu din propria experienta de cand eram scuterist. Dimineata nu-ti face figuri niciodata. In centru nu-ti porneste nici a dracu'!
  15. Andi Sabin

    Countersteering

    Deci... Pentru ce voi spune aici voi lua circa 10% warn si imi veti sari 100 de ,,sunt incepator dar le stiu pe toate" in cap. Am citit ultimile 3 pagini ale topicului (cealalta parte o citisem mai de mult) si am vazut doar ,,nu pot sa fac counter-steering, mi-e frica" ; ,,am mers cu 30 la ora si am incercat, intr-adevar, motorul tinde sa se duca intr-o parte, dar nu prea se cunoaste"; ,,pot face curba la stanga, dar la dreapta nu pot, PLM". Oameni buni, aveti in pantaloni doua bilute? Si bunica are tupeu sa faca asa ceva. Accelereaza cacatu' ala de sub tine pana ajungi la saptezeci, ia mainile de pe ghidon si apoi trage, da' TRAGE calumea de ghidonu' ala intr-o parte. Sa vezi rezultatul. Trage apoi si din partea cealalta, ca sa te convingi ca INTR-ADEVAR EXISTA SI E ADEVARAT! Apoi prinde ghidonu' in maini si fa contravirajul si mai brusc. La viteze si mai mari. Pentru ca iti va salva curu' intr-o zi. Ah... inca ceva: pentru cei care au nisip in vagin si nu pot, doamne, sa traga de coarne intr-o parte, un sfat: Daca nu poti sa tragi inspre tine, incearca sa tragi in sus. Sau sa apesi. Mergi doar cu mana dreapta si apasa in jos de manerul drept. Motorul o va lua la dreapta... Vei face un fel de ... p.ula mea... ,,semi-contra-virare". Mana ta va impinge in sensul opus curbei tot involuntar. Si invers: daca tragi in sus de maner, moto o va lua la stanga. Contravirajul se exerseaza pe drum drept. Iti imaginezi o gura de canal deschisa in drum si incerci sa o eviti in ultimul moment. Asta te va face sa tragi cat mai brusc de ghidon. Si fa-o cu incredere! E mai sigur decat un prezervativ. Si nu uita: SI BUNICA ARE TUPEU SA FACA ASA CEVA! pace.
×