Sari la conținut

Tashulina

Super Membra
  • Număr conținut

    980
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://tashaland.ro

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    Bucuresti - C de Arges
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Yamaha Thundercat
  • Numar Moto
    indecent

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CBR 600 F1

Vizitatori Recenți Profil

2.678 citiri profil

Tashulina's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mai exact din Keramoti e 5 eur motoreta si cate 3 eur pt fiecare persoana.
  2. Simplele greseli cauzate de neatentie/graba apar atunci cand scrii ceva spontan, nu cand faci structura/scheletul unui site. In cazul al doilea exista niste verificari, niste aprobari finale, niste perechi de ochi care verifica pana sa-si dea ok-ul. Din pacate tara asta a devenit plina de asemenea "greseli din neatentie" si plina ochi de scuze de genul celei furnizate de tine. Daca-i atat de greu sa scriem/vorbim corect romaneste poate ar trebui sa ne punem niste intrebari... Remarca de la final e oarecum amuzanta...insa intrebarea mea nu era legata de raspunsul tau, ci de altceva. De multe ori "trasul de urechi" in public te face sa-ti indrepti greselile mai constiincios decat soptitul la ureche fiind tras deoparte. Cel putin la mine functioneaza. Pe altii se pare ca doar ii frustreaza... Din cele doua remarci se trage o singura concluzie... Sa inteleg ca "oamenii" in categoria careia te-ai introdus si tu vorbind la plural nu au scoala?!
  3. Mi-ar fi placut sa constat ca suntem oameni care au trecut pe la scoala, dar deh, probabil sunt pretentioasa. Au postat informatia/linkul si au asteptat reactii. Una din ele este si a mea sau a celor care s-au sesizat legat de aceeasi problema. Sa inteleg ca daca nu le-am dat PM ci am sesizat aici greselile sunt...rau intentionata? Mie uneia nu-mi inspira nimic bun sau profi un enunt/o pagina web/text cu greseli gramaticale, dar poate sunt ei exceptia care confirma (din pacate) regula. In rest le urez succes baietilor.
  4. Cat o fi de greu sa verifici cateva zeci de cuvinte? Nu mai vb de spatiul inaintea semnului exclamarii.
  5. Il cunoaste cineva pe pilot? Lucreaza cumva in zona Vatra Luminoasa-Electroaparataj in cladirea NCH?
  6. Cand mi l-am schimbat eu nu am facut vizita medicala, pt ca nu expirase (doar la expirare repetai vizita medicala). Nu trebuie sa faci niciun contract de vanzare-cumparare. Duci contractul de vanzare-cumparare intre fostul proprietar al motorului si tine, ala pe care l-ai facut cand ai cumparat motorul. Operatiunea de "mutare" a unui autovehicul de pe o adresa pe alta a aceluiasi proprietar se numeste transcriere, deci nu o vei reinmatricula. Daca il lasi pe sector 2 te alegi cu amenda cand te va opri politia si va vedea ca pe CI-ul tau este o adresa si pe talon/permis/carte motor este alta. Iar daca iti iei vreo amenda de circulatie ti se va trimite pe noua adresa din CI, unde tu nu vei figura cu niciun mijloc de transport, ceea ce va crea complicatii, si iar amenda. Nu este asa complicat de mutat. A fost complicat pt mine sa aflu toti pasii, pe cine intrebam, chiar la adm finaciara, ridica din umeri...Tie iti ia maxim 2 ore, daca e coada, la adm financiara sect 2 pt dosar, apoi inca 1 ora la adm financiar sect 3 pt luarea in evidenta, 30 min la CEC, 1 ora in Pipera sa depui actele si inca 2 sa astepti dupa cele noi. Simplu, nu?
  7. Se aplica doar pt permisul auto format nou, in care nu mai este trecuta toata adresa, ci doar judetul. Ala nu se mai schimba daca treci din sect 2 in sector 3, tot in Bucuresti.
  8. Odata ce ai schimbat domiciliul, trebuie sa schimbi si actele. Ordinea e urmatoarea: - schimbare CI - cu noul CI copie si original te duci la adm financiara sect 2 si faci: - cerere pt "eliberare dosar auto" (asa se numeste, chiar daca e vb de moto). Vei plati impozitul pe moto pana la data in care ti se va scoate din evidenta fiscala, plus ce alte datorii fiscale ai la sect 2 (casa, amenzi etc). Anexezi o fisa de inmatriculare auto cu datele de adresa veche, pt ca pe ea ti se va pune stampila de la financiar sector 2, cu ea mergi si la sect 3 pt ce-a de-a doua stampila, de luare in evidenta fiscala. Eliberarea dosarului dureaza cam o luna, depinde de cata treaba/chef are tanti care iti preia cererea. Ii lasi un nr de mobil si te va suna ea dupa ce e gata dosarul (gata inseamna pur si simplu sa il scoata de la registratura sect 2, dar va zice ca dureaza mult pt ca e un proces complicat ). Dupa ce te suna, te duci, il ridici, semnezi pt el. - te duci cu dosarul la adm financiara sector 3 . Dai o declaratie de impunere (completata de mana pe o declaratie tip ce se gaseste acolo pe hol, se numeste parca "Declaratie fiscala / Decizie de impunere"). Prin ea soliciti la adm fiscala sector 3 sa fi luat in evidenta fiscala cu motorul. Acolo iti mai trebuie: - contract de vanzare - cumparare (original si copie) - certificat fiscal al vanzatorului (tot tu esti, ti-l da in dosarul de la sect 2) - fisa de inmatriculare completata de la sect 2 cu stampila - copie xerox dupa CI si CI original - copie xerox dupa cartea de identitate a masinii si cartea in original In mod normal ti se da stampila pe loc. Daca vrei, poti plati si impozitul pe restul de an la noul sector, dar nu e obligatoriu (sau e in alta cladire/adresa si te ia lenea). - cu fisa de inmatriculare cu cele doua stampile faci dosarul pt inmatriculare - pt schimbarea talonului si modificarea adresei in cartea motorului.Ca acte ai nevoie de: - fisa de inmatriculare cu cele 2 stampile - contract de vanzare-cumparare (plus copie) - chitanta CEC (contravaloare talon auto) - cartea de identitate in original (plus copie) - talonul vechi -CI (plus copie) -copie xerox asigurare RCA Ridicarea talonului nou + cartea de identitate cu adresa modificata se face dupa 2 ore, daca te duci dimineata la politie.
  9. In cazul asta ai putea incerca si varianta din quote.
  10. Pretul mobrei de noua nu-l afla pentru a-l transmite mai departe asiguratorului. Ala oricum stie pretul. Il afla pt a stii daca asiguratorul ii spune un pret corect pt mobra lui atunci cand va veni discutia de cate procente primeste din pretul ala din catalogul Schwacke. Eu pt 35 lei as prefera sa stiu daca incearca asiguratorul sa ma tepuiasca, sau nu....
  11. Daca e dauna totala atunci iese din discutie orice reparatie. Si aia in service, si aia in regie proprie (cu banii inainte sau dupa reparatie). Daca nu reusesti sa afli pretul de nou fara bani, singura solutie e sa dai bani, altfel vei auzi de la asiguratori un pret despre care nu stii daca e cel real sau o mare teapa. Pt ca in fct de pretul ala tu-ti poti face mai mult sau mai putin exact calculul cati bani iei pe dauna totala.
  12. Primul pas e sa afli pretul de nou pt motor. Din catalogul Schwacke. Cel mai probabil pe bani, asta daca nu ai pe cineva la asigurari RCA intr-o pozitie mai inalta, sa aiba acces la catalog. Daca este sub 7200 euro, atunci nu mai poti lua in calcul varianta reparatie in regie proprie, fiindca dauna totala e exclude. In acest caz vei primi despagubirea pe dauna totala. Adica din acel procent de 25 la suta (deoarece asa cum ai spus bine, vechimea depaseste 10 ani) ti se va mai scadea un procent din cauza starii de intretinere (primeai 25% daca era trecuta ca stare foarte buna, dar nu se intampla uneori nici la motocicletele noi). Atunci e bine sa stii pretul de nou, pt ca asa vei stii daca ti s-a facut calculul corect. Daca pretul de nou depaseste 7200 euro, se ia in calcul varianta reparatiei. Care este de doua feluri: in service sau in regie proprie. Daca alegi service trebuie sa stii ca societatea de asigurari deconteaza reparatia dupa minim 90 de zile de la iesirea din service. Iar service-ul nu-ti da mobra pana nu i se plateste. Concluzia? tre sa platesti tu, si apoi sa astepti sa-ti recuperezi bani de la asigurari. Si nu te astepta ca asiguratorii sa accepte acei 7200 euro. Nu, iti vor spune ca suma e mult prea mare si refuza despagubirea. Si-ti vor propune un deviz facut de ei, mult mai mic. Sa nu accepti. Daca alegi reparatia in regie proprie, e si asta de doua feluri. Cu despagubirea dupa reparatie, caz in care tu o repari si aduci absolut toate bonurile/facturile inapoi la asiguratori, sa iti fie decontate. Dezavantajul e ca te va costa mult si nu poti repara nimic tu/prieten sau cu piese second. Insa atentie: pretul pieselor se deconteaza la nivel de producator, daca iei piesa mai scump, diferenta o dai din buzunar. Iar manopera se plateste (sau asa era in 2009, la evenimentul meu) doar 30 lei/ora, nu 50/ora sau cat mai este acum in service-urile moto. Cu despagubirea inainte de reparatie. Caz in care ti se va face un calcul al pieselor la pret de producator, si al manoperei (pret si mai mic decat ti-ar fi dat in cazul de mai sus). Sistemul dupa care se face acest calcul se numeste Audatex. Nu tre sa mai aduci niciun bon/factura, te intereseaza unde si cum ti-o repari. E de preferat varianta asta in caz ca ti-o repari cu piese second de pe ebay iar reparatia ti-o faci tu/un prieten. Bine, asta daca nu ti se arunca in fata o suma gen 500 euro sa ti-o repari... Sper sa-ti fie de folos informatiile. bafta!
  13. Poti lua in calcul si varianta Bucuresti - A2 - Calarasi - bac Silistra - Dobrich - Balchik Stiu ca ai scris nu autostrada insa e portiune mica iar zona cu bacul este draguta. Pe varianta asta sunt cam 280 km pana in Balchik.
  14. Am patit acelasi lucru in 2008. Mergeam pe banda 1, un taxi pe banda 2. Cand ajung in dreptul lui, IN MERS, se deschide deodata usa iar pasagerul da sa coboare din masina. Peste mine. Usa taxiului si pasagerul ma izbesc si ma proiecteaza pe dreapta. Motorul peste mine, piciorul prins sub el. Opreste taxiul de tot, coboara soferul in fuga si impreuna cu un pieton de pe strada ridica putin de motor sa pot iesi de sub el. Pasagerul din taxi nonsalant coboara de tot si vrea sa plece mai departe pe jos!!! Soferul taxiului consternat striga dupa el, iar asta da din mana sictirit si-i transmite ca el se grabeste, "ca are sedinta si a intarziat". Pietonul care ajutase la ridicarea motorului fuge dupa el, il ia de guler si-l baga in taxi fortat, soferul incuie usa la taxi si suna la politie si salvare. Eu vazand mobra pleasca pe jos incerc sa o ridic singura dar ma ia cu ameteli si ma asez in c.ur langa ea. Vine salvare, politie, tot tacamul. Se fac masuratori, se testeaza cu alcooltestul ambii soferi si pasagerul, apoi politistul imi spune sa merg cu salvarea ca vin si ei apoi dupa mine la spital. La spital verificari, radiografii. Diagnostic: umar dislocat, entorsa la glezna si genunchi. Imi pun umarul la loc in articulatie, urlete si injuraturi. Apare si politia, face copie dupa foaia de observatie, imi spune ca se duc la sediu sa deschida dosar de urmarire penala si ma intreaba daca pot veni la declaratii sau vin a doua zi. Le zic ca vin, cu umarul pus in bandaj Dessault si cu piciorul in atela. La politie, declaratii, schita accidentului. Desi pasagerul sustinea ca de fapt eu am depasit taxiul pe partea dreapta politaiul n-a stat la discutii si i-a zis doar atat: "Cate benzi are bulevardul Decebal? 3 benzi. Taxiul pe ce banda se afla? Pe banda 2. In dreapta benzii doi este banda 1, unde era motocicleta. Discutia se incheie aici." Procesul verbal in favoarea mea, copie dupa RCA-ul taxiului, amenda de rigoare. Mi-a fost mila de soferul taxiului, pt ca el chiar nu avusese nicio vina, apucase sa vada motorul si chiar strigase la pasager sa nu deschida usa ca trage la bordura, insa ala fiind pe locul din spate a facut ce-a vrut. Cu toate acestea, n-am rezolvat nimic, iar politaiul m-a avertizat inca de atunci, deoarece erau patiti cu inca vreo 3 cazuri identice. De ce n-am rezolvat? La asiguratori cand sa deschid dosarul de dauna mi s-a spus ca se va refuza despagubirea, din start, pe motiv ca nu soferul taxiului este vinovat de accident, ci pasagerul taxiului. Le-am replicat ca vina pt ce face un pasager in taxi este a soferului de taxi. Mi-au replicat ca nu ai voie sa incui usa unui taxi, asa ca nu ai cum sa te asiguri ca ala nu face tampenii, cum s-a intamplat. Plus ca am fost rasturnata cu motorul "si de pasager, nu numai de usa taxiului si ca nu se stie cu exactitate ce anume m-a daramat, usa sau pasagerul". Am crezut initial ca fac misto, insa erau seriosi. Le-am spus ca fac plangere la CSA, mi-au replicat ca sa fac, ca au mai avut astfel de cazuri si nu le-au pierdut. Am facut plangere, iar peste 1 luna am primit raspunsul "cum politia nu a facut expertiza exacta pt a stabili ce anume a dus la producerea accidentului, usa taxiului sau pasagerul (nu aveam urme pe mobra, ma lovise cu usa exact in piciorul stang) nu se poate considera ca partea asigurata (taxiul) se face raspunzatoare de producerea accidentului, astfel ca despagubirea nu este justificata". Si ca daca vreau despagubiri, sa cer pe civil, de la pasagerul taxiului. Am crezut ca nu e adevarat. M-am dus la politie, le-am povestit iar ei mi-au confirmat ca din pacate au mai avut astfel de cazuri, in care nu s-a tinut cont de procesul verbal facut de ei. Intre timp, a doua zi dupa accident, m-am dus la IML pt certificat medico-legal, cu foaia de la spital. S-a uitat ala la foaie, la mine si mi-a zis "mda, nu sunt fracturi, nu sunt hemoragii interne, nu este spitalizare. Veniti in 24 ore dupa rezultat". Dupa 24 de ore ma duc si al doilea soc: 7 zile de ingrijiri, deci adio urmarire penala. Politistii mi-au spus ca singura solutie pe care o mai am este sa il dau in judecata pe civil, pe banii mei, pe timpul meu, cu durata foarte mare de asteptare si cine stie cu ce sentinta de la judecator. Nu vreau sa te descurajez. Si sper sa fii mai norocos decat mine, la deschiderea dosarului de dauna. Singurul lucru pe care il regret este ca in seara accidentului nu m-am gandit sa ma duc dupa el sa vad unde locuieste, sa ii fac o vizita dupa ce ma faceam bine. La momentul ala nu credeam ca se va sfarsi asa. Deci au patit-o mai multi. Trist.
  15. Acesta este linkul: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr-din-2005-455744.html Bafta la vanzare Mihaela!
×
×
  • Creează nouă...