Din discutia asta reiese din punctul meu de vedere ca au gresit amandoi. Unu dintre ei..adica mecanicu, Doru, ca a facut o estimare proasta a reparatiei (din cate reiese din discutie, daca am inteles eu bine, el a estimat 4-500 de euro si mai trebuie sa plateasca inca aproximativ vreo 2-300 de euri pentru treaba cu pistonul daca se dovedeste a nu avea compresie), de asemenea Doru a tinut motoreta in reparatii dupa cate inteleg 14 luni, lucru care este inadmisibil. Pe de alta parte clientul, Ama, care a solicitat de la inceput o reparatie ieftina, care sa ii aduca motoreta pe linia de plutire ca sa o poata vanda sau macar sa functioneze.
Acum adevarul e pe undeva la mijloc. Nu inteleg ce treaba are Ion in toata treaba asta, si totul suna a o mica combinatie ceva in care uneia dintre parti nu ii mai convine ceva.
Ma pun totusi in pielea clientului. Ma duc cu moto la reparat si vreau sa aflu cat face. Ala imi zice 300 de euri. Atat vreau sa si coste reparatia +- o marja de 10 %. Daca nu se incadreaza in banii astia sa se spele cu ea pe cap, adica vreau ca un mecanic, atunci cand face estimare a reparatiei, estimare pe care nu are pretentia nimeni sa o faca pe loc in fata clientului, sa isi asume respectiva estimare. Poate ca motoreta in cauza o face vreo 2000 de euri in total si aia 2-300 de euri ceruti acum in plus de mecanic pentru remedierea problemei chiar fac diferenta intre a o repara si decide sa o vanda. Deci clientul este la momentul de fata si cu banii luati si cu motoreta nefacuta pus in fata faptului de a mai da inca niste bani in plus.
P.S. Ce i-ai facut frate 14 luni de zile la motoreta aia? Ai remodelat-o?
P.P.S. Nu cunosc pe nici unu din cei 3 implicati in scandal