Sari la conținut

bonzailah

INACTIV
  • Număr conținut

    45
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Linhai PRINCE 50
  • Numar Moto
    ciorogarla-101-MRTG
  • Club
    Cercul de matematica

bonzailah's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salutari. mai ai motorul de vanzare?

  2. Iti recomand pentru jenti urmatoarele culori care se pot incadra in peisaj cu restul carenajului: Chartreuse Salmon Cyan Fuschia Moccasin Mult succes,
  3. Bateti campii cu un succes enorm... accidentatul nu este persoana pe care ati indicat-o.
  4. 1. Nasul 1,2,3 2. Shawshank Redemption 3. Goodfellas 4.The Devil's Advocate 5. Scarface 6. American History X 7. Fight Club 8. Lord of The Rings I, II, III 9. Sin City 10. Pulp Fiction 11. Kill Bill Nu neaparat in ordinea asta.
  5. Din discutia asta reiese din punctul meu de vedere ca au gresit amandoi. Unu dintre ei..adica mecanicu, Doru, ca a facut o estimare proasta a reparatiei (din cate reiese din discutie, daca am inteles eu bine, el a estimat 4-500 de euro si mai trebuie sa plateasca inca aproximativ vreo 2-300 de euri pentru treaba cu pistonul daca se dovedeste a nu avea compresie), de asemenea Doru a tinut motoreta in reparatii dupa cate inteleg 14 luni, lucru care este inadmisibil. Pe de alta parte clientul, Ama, care a solicitat de la inceput o reparatie ieftina, care sa ii aduca motoreta pe linia de plutire ca sa o poata vanda sau macar sa functioneze. Acum adevarul e pe undeva la mijloc. Nu inteleg ce treaba are Ion in toata treaba asta, si totul suna a o mica combinatie ceva in care uneia dintre parti nu ii mai convine ceva. Ma pun totusi in pielea clientului. Ma duc cu moto la reparat si vreau sa aflu cat face. Ala imi zice 300 de euri. Atat vreau sa si coste reparatia +- o marja de 10 %. Daca nu se incadreaza in banii astia sa se spele cu ea pe cap, adica vreau ca un mecanic, atunci cand face estimare a reparatiei, estimare pe care nu are pretentia nimeni sa o faca pe loc in fata clientului, sa isi asume respectiva estimare. Poate ca motoreta in cauza o face vreo 2000 de euri in total si aia 2-300 de euri ceruti acum in plus de mecanic pentru remedierea problemei chiar fac diferenta intre a o repara si decide sa o vanda. Deci clientul este la momentul de fata si cu banii luati si cu motoreta nefacuta pus in fata faptului de a mai da inca niste bani in plus. P.S. Ce i-ai facut frate 14 luni de zile la motoreta aia? Ai remodelat-o? P.P.S. Nu cunosc pe nici unu din cei 3 implicati in scandal
  6. Bine ca nu te-a tavalit pe jos. Sunt unii mai descurcareti (descurcarete) care reusesc sa te si calce pe picior in incercarea lor de a realiza manevra vietii lor, adica schimbarea benzii la semafor. Figura lor tampa si luminita din ochii lor nevinovati dupa ce o comit tradeaza intunericul etern din mintea lor.
  7. Ca sa te lamuresc in problema ta DA intra o motocicleta in masina...pusese cineva chiar niste poze la modul cum bagase un R1 intr-un astra break. Acum daca nu vrei sa te chinui prea tare si esti un pic priceput, da jos rotile furca si bascula si ai obtinut o masa compacta care poate fi transportata oriunde oricum (exclus Tico, fiat seicento etc) Bafta si vezi sa nu pierzi piesele de la ea.
  8. O prima parte ontopic: Chiar va urez succes in demersul vostru, insa veti avea nevoie de foarte multa rabdare. Pe de alta parte eu intotdeauna incerc sa privesc oarecum obiectiv o situatie...sunt de acord ca soferul implicat in accidentul de pe Plevnei trebuie pedepsit...si nu vad ce e condamnabil in faptul ca incearca totusi sa isi reduca pedeapsa. Condamnabil este, dar nu pentru el ci pentru autoritati, daca si reuseste. Puneti-va doar un moment in locul lui si veti proceda exact la fel ca el, spre indignarea celor din jur.
  9. Deci sincer nici eu...mai mult de 20...maaaaxim 30 de km cubi in linie curba dreapta nu ii dau...Hai mah lasati-o cu consolarile astea...bine ca ai scapat..bine ca ai avut echipament...bine ca ai avut noroc...sanatate si virtute, nu fa acum o drama din asta ... P.S. Mirci ...multumim ca existi...fara tine viata ar fi degeaba
  10. Poti gandi si pozitiv Daca te dadea ala in judecata ca i-ai zgariat utilaju cu scooteru tau si voia sa si-l faca pe RCA-ul tau...Vezi...ai avut noroc... Acum lasand gluma la o parte daca in n-shpe mii de cazuri de accidente de moto sunt implicate BMW-uri conservare...ce vrei sa facem...sa mergem sa dam in judecata BMW-ul ca fabrica masini pe care le da la dealeri care le vand unor dobitoci care nu stiu sa conduca. Treaba ta e cu soferu ala, nu cu firma...ala conduce un autovehicul neautorizat (neinmatriculat sau cum vrei tu) pe drumurile publice... Daca drumul nu era inchis e vina lu ala si merita sa mori cu politia de gat pe chestia asta.
  11. bonzailah

    Turma De Oi

    Deci un sant inalt e ca un munte adanc...nestiutorule
  12. Salut Motociclistul e OK. Cateva coaste rupte. Se intoarce maine acasa.
  13. In primul rand condoleante familiei si RIP. Nu l-am cunoscut pe baiat dar intamplarea face sa ii cunosc foarte bine pe prietenii lui si am reusit sa stau de vorba cu unii dintre cei care au fost de fata la tragicul eveniment. Nu cred ca mai are importanta acum pentru cei dragi cum si de ce s-a intamplat, dar punand cap la cap ceea ce am aflat de la ei pot sa exprim si eu urmatoarele: Yamaha R6 este, la fel ca si R1 un motor care nu trage liniar. Excluzand posibilitatea exploziei de pneu pe fata este posibil ca din accelerarea in treapta de viteza inferioara motorul sa fi atins o turatie pe undeva pe la 7-8000 de ture moment in care tipul asta de motor are o "explozie" care de obicei culmineaza, datorita partii din fata foarte usoare, cu desprinderea rotii din fata de la sol. In acest moment are loc un wheelie total necontrolat. Este posibil ca baiatul sa se fi speriat de socul unei ridicari foarte mici de la sol si sa fi luat mana din gaz apasand in acelasi moment frana, moment in care este posibil un voblaj. Deci nu trebuie sa vrei sa faci wheelie cu o astfel de motoreta ca sa il reusesti din greseala la viteze relativ mici. De asemenea sunt foarte bun prieten cu cel cu care a fost sa cumpere motoreta respectiva, si a fost sfatuit de acesta de multe ori sa nu ia un R6, dar Mihai a refuzat acest sfat tot timpul. Un alt aspect discutat foarte pe larg a fost cel al pneurilor. Motoreta respectiva avea pneuri de racing, pneuri cu compozitia aceea gumata care se tocesc extrem de repede si confera o aderenta foarte buna atunci cand sunt bine incalzite. Pneurile respective erau insa extrem de tocite, dupa cum mi-a povestit prietenul cu care a fost sa ia motoreta respectiva; prezentand pe toata suprafata lor acele bucatele mici de cauciuc rezultate in urma tocirii unui qstfel de pneu. In ciuda faptului ca i s-a propus la momentul cumpararii motocicletei inlocuirea pneurilor cu niste Michelin cu un grad mic de uzura, Mihai a refuzat aceasta varianta declarand-se la momentul respectiv incantat de posibilitatea de a avea pneuri racing. Este posibil ca uzura excesiva sa fi dus totusi la explozia pneului pe fata. Cam astea pot fi cele doua alternative dupa parerea mea. RIP
×
×
  • Creează nouă...