Jump to content

cichician

Membru
  • Posts

    129
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    bogdan.vatamanu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bacau-bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    VFR

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki VZ800. Honda Hornet, Fz6 S2, Transalp

cichician's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare! In afara de ebay.co.uk de unde as putea cumpara un brat de furca fata pentru un VFR din 2003? Numai bine!
  2. Salutare! Caut si io o furca fata (mai putin jugul) si cadru de boord pentru un VFR din 2003. In afara de ebay, aveti alte sugestii?
  3. E un pic cam tarziu sa scriu, insa noi doi (eu + prietena), pe un VFR plecam vineri, 12.09, pe un drum pe care eu am mai fost acum trei ani atunci cand plecam spre Mongolia. Si ma gandeam ca mai e cineva interesat, sa ni se alature; tot drumul sau doar partial. Traseul e in proportie de vreo 80% coasta marii negre (Bulgaria, Turcia si un pic din Georgia), iar restul, in mare parte, in Georgia, prin Muntii Caucaz. Cine este, daca este cineva, interesat dati un semn si punem tara la cale in ceasul no. 12. Numai despre bine!
  4. Oglinzi pentru un modelul de dupa 2002 unde as putea gasi? Merci.
  5. Asa cum am mai zis si acu' ceva timp, Kirghistanul este de departe mult prea spectaculoasa pentru a fi descrisa in cuvinte sau cuprinsa in poze. Iar drumul dintre Bishkek si Osh este din alta lume.
  6. Bine baietii! Daca aveti probleme cu motocicletele prin Barnaul, sa treceti la adresa din poza. Omul nu stie boaba engleza, dar se pricepe tare bine la mesterit. Plus ca are de toate de vanzare, de la uleiuri la cauciucuri Aci
  7. Pai si nu e normal? Ce relevanta are lucrul asta pentru tine?
  8. "... el uitandu-se la mine ca gaina la sudura, eu mai dandu-i o tigara, el imi aproba "munca" cu un "Mhmmm" lung, eu zambesc, el zambeste cu dinti-i de aur, ce mai, ne intelegeam perfect. Eu - Dorel, el - Project Manager." 12 august 2012. Nu mai e mult pana la povestea integrala a Go East 2012
  9. Nu am inclus si banii pe care i-am dat pe motoreta dar am pus in calcul "imbunatatirile" si ce a mai insemnat piese de schimb si scule. E o virgula dupa primul "Nu"
  10. @Phoenix Harley Pe foarte foarte scurt:- sincer, cred ca m-a costat mai mult de 4000 de euro (inca nu am facut excell-ul, si nici nu intentionez in viitorul apropiat), din care benzina a fost vreo 1400 de euro -drumul a durat 5 saptamani la care s-au adaugat trei saptamani de stat in Ulan Bator - o singura data am stat in hotel, dar constrans de situatie, in rest de vreo 4-5 ori la hostel si restul zilelor in cort - la vize a fost cu buba, ca au durat vreo 2 luni si un pic iar la bani... nu mai stiu exact, peste 400 de euro (din nou nu am pus costurile pe foaie) - probleme; e general termenul... Strange bine suruburile, ia-ti cat mai mult Powertape si WD40, invata sa joci mim cat mai bine si sa zambesti tot timpul @b374 Egzact @etzmz Mai, sa stii ca inca sunt intr-o stare inca letargica, in momentul de fata. Si sper sa ajung pana la iarna sa pun povestile-mi din cap intr-o ordine ca sa apara si un fir epic; inca e haos in capul meu. Dar, sincer sa fiu, si dupa cum ai vazut si tu, nu a fost cea mai buna optiune pentru drumul asta, mai ales ca a fost facuta din bucati, pana si mecanicii mei (multumesc si pe aceasta cale Monsters Garage - www.monstersgarage.ro) au fost sceptici fiind sceptici in privinta "ajungerii" mele chiar pana in Vama Veche. Dar de asta am si cumparat-o, sa vad daca se poate ajunge cu un agregat care nu e in cea mai buna stare in Mongolia mai ales ca am dat de un individ care a ajuns cu un scuter pana acolo; no comment. Dar, ca idee, nu m-am intors cu el, Transalpul a ramas in Ulan Bator.
  11. Daca stiam de topicul asta ma bagam si eu... Asa, doar de impresie, am facut cateva mii de km cu un naked in romania si vreo 15000 pana in mongolia. Poate la anu'.
  12. @cristache: am trecut trei zile, pe la inceputul lui august. Am mers in paralel cu trei fete ce au mers in Mongolrally cu masina. V-am urmarit aventura si voi ati fost unii de la care am aflat, indirect, de problemele interne ale Tadjikistanului. Asa imi pare rau ca nu am trecut prin Pamir... @scorpioana: la bere e cel mai simplu
  13. Aprilie 2011- fericire si extaz ca mai sunt cateva saptamani pana la plecarea pana in Mongolia a mea cu Mircea, fiecare cu cate o Honda, eu Transalp, el Africa Twin. Amandoi vize, bani, tricouri, deja urari de bine, pre-pupaturi si felicitari. Mai 2011- tuse, febra; merg la doctor. Verdict nefavorabil: Tuberculoza. Shet! Spital, tratament timp de 6 luni, fara tigari, fara alcool, dar mai ales, fara nici o Mongolie. L-am dus pe Mircea pana la granita cu Bulgaria unde, mai aveam putin si boceam ca o fata mare. Asta e, macar ma tratez... Februarie 2012- control la doctor la 2 luni dupa ce termin cele 6 luni de tratament hardcore. Verdict: "Aaa... Din analizele facute in timpul tratamentului si din analizele de acum, dumneavoastra ati avut o pneumonie mai severa..." "Sa mori tu..." Regandit strategie de viitor apropiat: daca anul asta nu fac ce mi-am propus anul trecut, sunt sanse mari sa o tot aman pana cand nu o voi mai face deloc. Asa ca inceput din nou munca cu vize, strans parale, cautat motocicleta "noua". Iunie 2012- Bacau, ora 16:15 - ridicat numarul de inmatriculare de la motocicleta si plecat spre Bucuresti cu un taxi. Ora 21:00 - plecat spre Vama Veche cu o motocicleta plina cu de toate. Duamne-ajuta. In mare, a fost un drum pe cinste si am trecut prin niste tari prin care ori nu vreau sa mai pun piciorul in viata mea ori unde vreau sa imi petrec fiecare vacanta, concediu. Bulgaria: nu e rau, e a treia oara cand ajung pe aici, dar sfatul meu este ca atunci cand ajungi sa campezi seara pe plaja si miroase urat, muta-ti cortul, ca te trezesti a doua zi cu nasul intr-un un rasarit superb dar cu nasul fix intr-o teva de canalizare care da direct in Marea Neagra. Turcia: coasta Marii Negre este de calitate exceptionala, mancarea superba, recomand plimbatul noaptea in Istambul dar si grija mare la iesirea din oras; autostrada te face sa te grabesti si cazutul pe banda de urgenta la 130 la ora nu e deloc placut. Am scapat foasrte ieftin, cu o julitura mare pe buca stanga, atat eu cat si motoreta. Georgia: cei mai dementi soferi din lume. Am stat tot drumul pana la urmatoarea granita cu un nod in gat pe strazi cu o singura banda pe sens unde incapeau "lejer" patru masini. In schimb, din nou, plaja la Marea Neagra cu un nisip aproape negru la care te minunezi mai mult decat la faptul ca soarele rasare din partea opusa a apei; nu mai esti in Romania. Azerbaijan: primul contact cu cultura orientala, primul contact cu desertul, dar si primul contact cu un oras-capitala care e in contrast cu restul tarii, Baku: opulenta maxima, unde mai pui si faptul ca inca mai au cladirea maiestuoasa in care au tinut Eurovisionul. Macar au benzina ieftina, decat 2,2 lei. Marea Caspica: lunga rau, mai ales cand o traversezi cu un bac made in URSS. Iar bautul cot la cot cu tiristii nu e o afacere: doua zile am incercat sa ii bag sub masa, dar s-a intamplat fix opusul. Kazakhstan, partea de vest: drumul iadului. Ma asteptam sa fie ori offroad ori asfalt in excursia asta, dar nu combinatie intre cele doua, combinatie de neam prost, adica la un moment dat a existat drum betonat, dar acum vreo douazeci de ani, dar au trecut tirurile si multe masini si desertul; si dromaderii. Uzbekistan: granita cu Kazakhstanul mi-a lasat un gust un pic amar. Sa vezi oamenii cum stau agatati de gardul dintre cele doua puncte de frontiera ca la un lagar de concentrare, e treaba aparte, in densul rau. In schimb, Marea Aral, sau ce a mai ramas din ea, drumurile lungi si bunicele, mancarea foarte foarte buna si cel mai binevoitor mecanic din toata drumetia asta a mea m-a facut sa am pareri, in mare, de bine de Uzbekistan. Kyrgyzstan: dementa totala. Cea mai frumoasa, spectaculoasa, superba si din nou frumoasa in care voi fi mers vreodata. Culorile sunt atat de perfecta incat sunt kitsch-oase: verdele muntilor, turcuazul apelor si albastrul cerului sunt vai de capul meu. Recomand ca fiind o tara unde sa mergi cu zilele pe jos, cu bicicleta, cu calul, cu vaca, cu ce vrei tu, numai sa mergi cu avionul pana acolo, ca sa simti din plin acele minunatii de peisaje. Kazakhstan, partea de est: am ramas cu acelasi gust amar pe care mi l-a lasat si partea vestica. Cu atat mai mult cu cat e anormal ca intr-o tara care este atat de bogata sa vezi o saracie lucie in sate, nimic investit in infrastructura, iar in orasele mari sa dai de opulenta crasa, cu Lamborghini, Ferarri, Luis Vuitton, Hermes si tot ce vrei tu mai scump si mai colorat. Romania e mic copil. Rusia: asfalt bun; la greu. Dar incep din nou peisajele care te lasa cu gura cascata si imi pare rau ca am mers doar pe o portiune mica din ea. E o alta tara in care vreau sa ma intorc, dar aici cu un mijloc propriu de transport pe baza de combustibil. Mongolia: te dezarmeaza. Nici nu am simtit orasele, care defapt sunt niste sate mai mari. Am fost tot timpul inconjurat de muntii la care parca nu mai ajungeam niciodata si de vulturii care ori planau deasupra mea ori ma urmareau de pe marginea drumului (la un moment dat mai aveam benzina doar de cativa kilometri si dupa ce am trecut de cateva camile moarte am fost intampinat de un palc de 30-40 vulturi care se uitau parca ranjind la mine). Dar cliseul cu "te simti atat de mic intr-un peisaj atat de mare" se aplica de minune. Ai timp sa stai cu gandurile tale, ai timp sa inveti limbajul semnelor, ai timp sa faci ce vrea muschiul tau. Si chiar a meritat tot timpul si banii investiti in aceast drum pana in aceasta tara covarsitoare. Pe foarte foarte scurt, e mult mai usor sa faci o excursie de amploarea asta; trebuie doar rabdare, ca tutunul e peste tot, ieftin.
×
×
  • Create New...