Ma miră faptul ca zici asta. La vacuumul care se creaza in galeria unui motor aspirat, eu cred ca etansarea este perfecta si la rece, daca montarea e facuta corect. Nu mai stiu unde am citit "toate alea", dar motivatiile deriva din densitatea mai mare a amestecului aer/benzina la temperaturi mai mici, de unde rezulta o cantitate (masă) mai mare de amestec aspirat in cilindru. La urma urmei, pentru asta s-a inventat si intercoolerul, si nu interheaterul . In plus de asta, mie mi se pare ca se simte o crestere remarcabila a demarajului unei motociclete pe timp rece.
Faceam referire la MZ ETZ 125 , si aici ti-am cautat si un citat, din Manualul de MZ ETZ 125/150/175, capitolul 7.1.5 "To ensure that the heat of the cylinder is not transmitted to the carburetter, a plastic flange (in the 7.5 kW (10 hp) FRG design with intake part 16 mm in dia.) and two packings (on either side of the plastic flange) are placed between intake socket and cylinder.";
Mi se pare imposibil sa apara givrajul vara la un dnepr...tie nu?
Sper sa nu interpretezi gresit ce-am scris, vorba aia "părerea mea" , mai mult de-atat, eu asa stiu .