Sari la conținut

kidmeister

Membru
  • Număr conținut

    221
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.ural.go.ro
  • Yahoo
    mikrron

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    scarabeo 150 , agility 50

Informații profil

  • Motociclete detinute
    peugeot 103 , kymco agility 50, piaggio x9 180cc, aprilia scarabeo 150

kidmeister's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. 1. Achi + pasager (2 invitatii) 2. Lupul Gri (2 invitatii) 3. Ma2ol + pasagera (2 invitatii) 4. Bogdan G + pasagera (2 invitatii) 5. Cucciolo - (1 invitatie) 6. icsu (1 invitatie) 7. RazvanM (2 invitatii) 8. Adam + pasager (2 invitatii) 9. Zven (1 invitatie) 10. Silviu1977+pasagera (2 invitatii) 11. Mono (1 invitatie) 12. iulianserban (1 invitatie) 13. tiby + pasagera ( 2 invitatii ) 14. vortex105 + pasagera (2 invitatii) 15.Kreptor(Victor)+pasagera (2 invitatii) 16. kidmeister (1 invitatie) total 26
  2. Sunt corecte urmatoarele in caz ca ai una bucata motocicleta fara acte, adusa din afara ( Italia ) si vrei sa o inmatriculezi la noi ? - la RAR stiu ca iti poate face carte de identitare daca nu apare furata fara alte documente. - problema apare la politie unde ti se va cere pe langa cartea RAR, talonul de Italia, dovada radierii din Italia si contract Vz-Cu traduse Politia va cere din italia informatii referitoare la actele auvehiculului ( pe baza seriei banuiesc ) si va trebuii sa astepti o perioada nedeterminata pana cand iti dau OK-ul... In acest timp NU ai dreptul la numere provizorii pana la solutionare. Ar fi alta varianta cu declariate notariala ceva ? Sau iau frumos motoreta fara acte si o "combin" cu cea veche inmatriculata ...
  3. Salut și bine te-am găsit. Mai aveau ceva de vânzare la preț redus ? Aș lua orice moto-chestie la prețul ăsta mai ales dacă e pentru offroad
  4. ok multzam o sa-i fac si eu epurator dinasta sa ramana scuter curat si eu fara griji..
  5. aha pare mai cu sens asa cred ca o sa incerc si eu treaba asta. inafara de "problema" asta am mai observat ca motoarele astea nu prea au racire cand e cald afara indiferent de viteza (am verficat toate piesele: termostat aeroterma aerisire tot ok. cand e racoare acul sta cam sub jumate iar cand e cald peste jumate mereu...Ceva idei ? Am citit pe la straini si cica asa indica acul ala, eu as vrea sa bag un termometru in vas sa stiu in grade exact
  6. Deci ai pus un furtun la intrarea in filtrul de aer care ar duce uleiul (vapori cred) pana in spate (vad ca e in urcare) apoi coboara pe teava si din vapori se transforma iar in stare lichida spre capacul de la chiulasa ? e bine ce am inteles eu ? nu stiu ce rol are piesa de plastic rosu la care ai facut o taietura si de ce. Eu am scarabeo si e putin diferit pe la filtru pe acolo..
  7. kidmeister

    Intrebare

    nrg merge e mai nervos consuma mai mult si face galagie mai mare agility e mai puturos consuma mai putin si e mai silentios ca fiabilitate, as alege agility, depinde si starea lui...
  8. poate daca pui poze, dai detalii si ceri un pret pt el intreg il dai mai repede. eu zic ca merita reparat
  9. Era prin bucuresti un om "italianu" avea un x9 motor piaggio sarise bine de 1oo.ooo km parca zicea ca a fost cu el si in Italia. Motoru de foresight stiu ca mai merge si ala mult si bine dar nu am vazut prea multe. Daca am vazut si kymco de 50 cu 75.ooo .. treaba e ca ele ar tine mult numai ca majoritatea propietarilor care le prind pe mana le ard , ca domle e scuter are demaraj , trage nustiuce ..
  10. in oras nu prea am mers de aceea l-am si dat. precizez ca aia 4.2L i-a luat in regim mers minim 90 pe autostrada si pe serpentine fara oras! daca mergi cu 80 consuma ceva mai putin cam 3.5.. pentru oras cred ca ar fi mai bun un libery 200 racit cu aer sau ceva gama 125 si mai micute.
  11. x9 se incalzeste destul de repede in bucuresti, aprilia cu rotax cam la fel vad... defapt eu m-am convins ca cele racite cu ventilator fortat (pe aer) sunt mult mai bune pentru oras. ca orice maxi x9 e destul de greu + ca stai mult mai sus decat pe foresight,majesty sau burgman de exemplu. consum mie mi-a scos cel de 180 4.2L combinat autostrada + serpentine. merge foarte turat..la 100 are aproape de 9000 ture sau ceva de genu din ce imi aminesc. pe la 70-80 la ora merge super lin nici nu se aude. franele nu mi-au placut cu toate ca avea 3 discuri si brembo... confort da.. ce sa zic se asterne pe drum bun, la 120 nu ai nevoie de viziera trasa, insa cam varza pe gropi fiind mare si barca. foarte multe plastice + o bucata de cadru ce trebuie desurubata sa ajungi la motor, mai bune il scoti direct pe dedesubt. design si bord foarte atractive, da impresia de ceva scump. tot ce am scris aici posibil sa difere de la scuter la scuter. al meu era intr-o stare destul de buna. tu decizi. bafta.
  12. s-ar putea sa nu iti deschida termostatul si circuitul apei sa nu se faca pe la radiator. chestia asta foloseste sa se incalzeasca repede cand e motoru rece. verifica chestia asta in urmatorul fel: scoate carenele si incalzeste bine scuterul, mergi cu el sa creasca temp. apoi pui mana pe furtunele care ies din radiator. daca sunt reci inseamna ca ori schimbi termostatul ori spargi ce e inauntru ca e blocat pe inchis. cealalta varianta e ca nu iti merge pompa de apa. scoate capacul de la vasul de apa si cu motorul pornit uite-te daca vine apa inapoi in el.
  13. farul e de gilera runner, arata destu de bine zic eu
  14. unde gasesc segmenti ? am gasit la meteor dar vin cu tot cu piston. ulei scoate putin pe la furtun. cat sa murdareasca cricul
×
×
  • Creează nouă...