Jump to content

coxx

EX+
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

About coxx

  • Rank
    coxx

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    r6 de imprumut :)
  • Club
    Nu e cazu'
  1. Absolut de acord. Cele 5 reguli pe care le-am scris eu sunt extrase doar din cele mai frecvente situatii periculoase de trafic pe care le intalnesc in Bucuresti, care pentru cineva fara experienta pot parea banale si lipsite de importanta si pentru care am putut identifica modalitati de prevenire clare. M-am gandit ca pentru un incepator poate fi de folos sa citeasca niste sfaturi concrete, bazate pe situatii concrete de trafic culese in 5 ani de mers. Intr-adevar lista e practic infinita, la fel ca si pericolele care pot aparea. Respect.
  2. Dupa parerea mea cele doua patanii cu care a inceput topicul sunt doar niste intamplari foarte ciudate si foarte improbabile si pot fi incadrate la categoria ghinion. La categoria "nu faceti asta" eu as pune 5 lucruri foarte simple si banale dar care din punctul meu de vedere chiar pot reduce masiv sansele de a te prapadi : 1. nu merge cu viteza atunci cand pe sens opus este coloana de masini, chiar daca pe sensul tau esti singur pe sosea 2. nu pleca in forja de la semafor (decat daca in prealabil te-ai asigurat ca nu mai trece nimeni "pe galben" pe dumul cu care te intersectezi) 3.
  3. cbr 600 e o alegere foarte buna. e cea mai docila si manevrabila. yamaha r6 e si ea o motocicleta excelenta, insa e mai violenta. gsx-r-ul si zx6-le lasa-le pentru mai tarziu. in alta ordine de idei, motorul ideal pentru tine este acela care-ti place tie cel mai mult. pe orice motor se poate incepe si se poate trai linistit atata timp cat ai pe cineva in cap, iar experienta ca sofer cat. B este un lucru extrem de important, iar de aici se strica treaba pentru tine - la 18 ani sigur nu ai pe nimeni in cap (stiu ca o sa te simti ofensat dar o sa iti dai seama ca am dreptate peste cativa an
  4. asta e un topic din categoria "am auzit de la un prieten", insa de intamplat s-a intamplat sigur si chiar se intreba daca motociclista a scapat. prietenul meu (motorist si el) se intorcea cu masina de la munte iar in potigrafu sau tancabesti (nu mai stie exact) se produsese un accident in care fusese implicata o motociclista. se pare ca era proaspat iar scena arata cam asa: o dacie oprita pe banda doi (aparent intentionase sa faca stenga pe linie continua), lovita in spate de motociclista; motorul bulit nasol, multe bucati din el imprastiate; fata intinsa pe marginea drumului, inca misca, ia
  5. la mulĂži ani

  6. te bagi in seama, deci esti prost. ce ti se pare gresit in faptul ca ma intereseaza mai mult starea accidentatilor sau firul cercetarilor decat palavrageala fara rost si interminabila ? vezi-ti de-ale tale daca n-ai vreun raspuns la ceea ce ma intereseaza pe mine.
  7. discutiile astea interminabile oricum nu mai folosesc la nimic. ce se mai stie despre starea celor 2 de pe moto ? si stie cineva vreo concluzie preliminara a politiei ? e vreo sansa ca jegu ala sa se aleaga macar cu un dosar penal dupa isprava asta ? sau macar sa-i ingroape in bani pe cei doi ?
  8. coxx

    815

    stiu ca suna cinic, insa 12 morti e o cifra surpinzatoare. adica gandindu-ma la haosul grotesc din bucuresti, gropi, sine de tramvai, santiere, manelisti, femei cu carnet de arges, etc etc etc, chiar nu mi se pare o cifra mare. inainte sa citesc statistica asta eu as fi zis ca e cel putin 1 mort/saptamana in bucuresti.... plus ca numarul de motoare a crescut cu cel putin 30% fata de anul trecut. sa fie oare un semn ca lucrurile se mai indreapta ? ca soferii au inceput sa fie constienti de existenta noastra ? ca noi am inceput sa mergem mai prudent ?
  9. Sunt perfect de acord. Maximele astea cu "cine n-a cazut nu e jmecher..." sunt inventate de aia mai neindemanatici ca sa para ca a cadea e ceva cool. Chiar am observat in cele 2-3 vizite pe care le-am facut la "sezatorile" de la Arc miercurea, ca sunt unii care povestesc despre cum au cazut de 18 ori si cum au 30 de tije prin ei de parca ar fi o chestie mega-cool si minunata. Si intotdeauna au spectatori care mai au putin si le cer un autograf. On-topic : Nici eu n-am cazut niciodata si am cam 20k de km. Nu zic ca n-o sa cad niciodata, insa spre asta tintesc si deocamdata imi iese. Cine zi
  10. Vad ca unii au luat-o mult prea in serios... Evident ca nu m-as apuca sa pun capcane pe Sisesti ca sa-l omor pe bou. Vroiam doar sa scot in evidenta 2 lucruri : 1. ca exista niste maimutze retardate care se auto-intituleaza motociclisti si pentru care scriem noi cate 30 de pagini de rip-uri si de "moarte conservarilor" dupa ce se prapadesc ca idiotii. 2. ca daca mie in calitate de motociclist cu toba zgomotoasa imi vin numai idei sadice la adresa acestui tip de "motocilisti", imaginati-va ce e in mintea unui "nea Stefan" care incearca sa dorma linistit la 1 noaptea in acel zgomot. Diferenta
  11. Logica mea a fost urmatoarea : nu cred ca se poate vorbi cu frumosul si ca intre oameni normali cu un urangutan care nu poate deduce de unul singur ca ceea ce face el deranjeaza pana la scoaterea din minti oamenii care locuiesc pe strada respectiva. Mi s-a parut extrem de mare probabilitatea sa fie un manelist cu breton oxigenat cu care sa fiu nevoit sa ma incaier in miez de noapte in papuci si pijamale, perspectiva pe care am gasit-o destul de putin tentanta. Suna mai fun ideile de mai sus cu ulei, motorina, banane sau mici balti de scuipat care sa-l faca sa escaladeze involuntar primul sta
  12. Incerc sa ma exprim cat de civilizat pot in speranta ca magnificul este forumist si va intelege de vorba buna. E a doua oara in ultimele 2 saptamani cand incepand cu ora 12 noaptea, pe bd. Gh. Ionescu Sisesti apare cate un stimabil cu o sportiva, care timp de cel putin jumatate de ora o forjeaza cat poate. Evident cu toba custom ca sa faca zgomot maxim. Si evident ca nu face decat acceleratii la maxim in a1a si a2a - frana si tot asa. Am ajuns sa ma mir cum de rezista motorul ala atat. Si am ajuns sa cred ca pur si simplu face special ca sa faca zgomot si sa exaspereze cat mai multa lume.
  13. O idee excelenta ! Asta chiar ar trebui sustinuta de catre reprezentantii comunitatii moto atunci cand au intalniri cu politia si autoritatile. Eu chiar cred ca ar avea efect. Sunt multi maimutoi la volan care nu au in minte ca exista motociclisti; atunca o privire scurta si daca vad ca nu vine nimic mare spre ei (eventual cu 2 faruri), ies. Un astfel de avertisment sub "cedeaza trecerea" cred ca le-ar aminti la boi ca existam si noi si s-ar uita mai atent. Daca macar un sfert dintre cei care se asigura "superficial" ar fi treziti de un astfel de avertisment, tot ar fi un mare castig !
  14. intr-adevar trebuie sa fii tampit sa faci wheelie in papuci si tricou, insa mi se pare ca se exagereaza prea mult pe tema echipamentului. in primul rand nu vad diferenta intre papuci si adidasi/tenisi. n-am auzit pe nimeni sa spuna ca mersul in tenisi e o inconstienta desi te faci la fel de zdrente si in adidasi si in papuci in caz de accident. si imi vine greu sa cred ca toti care se dau rotinzi pe-aici au ghete speciale de moto cu care sa mearga vara prin oras. si cum zicea bine cineva mai sus...romanu' nu poate scapa de boala de a se uita in curtea vecinului. tind sa cred ca astia car
  15. da' sa-l ardeti pe taran cat puteti ! certificat medico-legal -> despagubiri cat se poate de mari ! sa-si vanda casa din chirpici si sa jegu de dacie ca sa povesteasca la tot satu cum a ramas in puula goala din cauza ca i-a fost sila sa mai bata 200 de m ! plus ca trebuia urmarit dupa ce s-a incheiat la politie si cardit sa se duca cu ochii sarmale acasa. tot el cu gura mare ca n-are nicio vina si ca veneati cu viteza ! probabil ca instinctul este sa ziceti : bine ca am scapat si ca imi fac motoru pe asigurarea lui. eu sper totusi sa faceti un efort (desi stiu ca tribunalele de la
×
×
  • Create New...