Sari la conținut

cedrik

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    can am spyder f3s
  • Numar Moto
    nm19avm

Vizitatori Recenți Profil

355 citiri profil

cedrik's Achievements

  1. presupuneam ca nu e simplu, ca altfel furam frana de bicicleta si o legam la tricicleta.... intrebam daca e si cineva pe zona capabil sa faca asa ceva, sau cunoaste un mecanic foarte bun care poate face (indiferent de oras.. vaslui satu mare au timisoara)
  2. Uite aici un clip in care arata manualul si cum arata instalat.. poate iti dai seama mai usor
  3. Ma gandeam ca totul e mult mai decent decat atata complicare.. din primul post, explicatia e destul de simpla, si probabil trebuie doar adaptat putin. Cei care au cunostinte de mecanica moto pot sa.si dea seama unde si cum sa adapteze.(pe mine ma bate rau asta cu slave si master) uite un model de frana ptr "tricicleta" de touring... intre f3/s si RT difera doar adaptorul de prindere din cauza floorboard-urilor.(in poza pare plug and play 5 min craft)
  4. diferenta intre pozitia 3 vs 5(vezi gif), si efectiv ma simt mai sigur cu frana de mana(chiar daca se leaga tot de frana de picior). tricicleta, motoricleta cu 3 roti.. 2 roti ajutatoare.. oricum ai da.o tot ca moto se incadreaza. Triglide si goldwing sunt tot pe 3. (Da.. asta se poate numi si "reverse trike")
  5. In uk este la categoria motociclete (tri-ciclu).. la fel ca si cele cu motor de ford/vw sau chiar modificate cele clasice. Ba chiar iti trebuie categoria A sa o conduci. La noi legislatia te lasa sa o conduci cu B.ul.. eu unu o consider moto nu auto. La tine tot ce are 3 roti e auto? Sau doar cele cu 2 fata 1 spate?
  6. Tocmai deaia am intrebat daca poate careva face asa ceva, ca a fi interesat sa cumpar unul.. si ca sa.i mai raspund odata lui @MotoS Garage.. spyderul are 5 pozitii de adaptare a franei (de picior) care se face prin schimbarea unei tije. Eu am 193, nevasta-mea are 168.. ptr ea pozitia 5 e prea departe, si ar prefera pozitia 3 sau 4. Asa ca frana de mana impaca si boul si capra
  7. @MotoS GaragePt ca mi.ar fi mai usor in oras decat la picior, consider eu.. avand in vedere ca cea dupa exemplu de mai sus a fost 200$ nu ma deranjeaza vs aceeasi frana care cost normal 1325+ taxe de import. @patrick1sunt anti mecanica.. dupa cum arata in poza atasata e mecanic.. ce se intampla mai departe.. nu cred ca e pe baza de scripeti actionarea franei
  8. Ambele au 1080, stabilizare doar v50elite (si acum incerc sa.mi dau seama daca brave7 e mai bun sau nu).. vreau sa.l folosesc doar pe post de dashcam.. nu sa pun video de pe asfalt. se pare ca pana la urma v50.ul incarca in mod "recording")
  9. Salut... am tot citit prin topicul asta de la pagina 120.. in care va "bateati" in argumente pro-contra pentru chinezarii... si.am ajuns la final... Sony FDR x3000 si GoPro sunt prea scumpe de buget.. asa ca intreb ce ati alege intre Drift Ghost xl pro vs Akaso 50 elite.. nu vreau 4k neaparat, ma multumeac cu 720.. insa ma intereseaza stabilizarea video si incarcatul in timpul filmarii.. (din pacate xl pro nu rezista mai mult de 3h, vs xl in care legenda spune ca filmeaza 9h) si la nici una din cele 2 camere n.am gasit review.uri daca incarca sau nu in mod recording
  10. @patrick1, problema e ca nu exista frana de mana, frana e actionata doar de pedala. mie imi trebuie tot mecanismul
  11. Salut, Cum sunt praf in mecnica auto/moto... si`mi da cu virgula de fiecare data, am nevoie de ajutorul cuiva care se pricepe sa faca ceva din genul pozelor de mai jos. Adaptarea a fost facuta ptr un Can Am Spyder F3 Semi Auto (avand frana doar de picior, link pe toate 3 roti) "master cylinder is from a 2009 Suzuki Vstrom. The slave is a Dorman clutch slave from a Nissan pick up (CS37680). Total cost in parts about $200. Hand machined lower mount and upper master clamp around the throttle collar!" (cum piesa de la nissan nu cred ca o gasesc, poate imi dati alta idee,) ps: e strict mecanic tot sau e si ceva electric pe sistemul asta? (ma gandesc ca daca e doar mecanic, merge pe ideea de plug&play, ceea ce m`ar avantaja)
  12. Nu stiu unde ai circulat tu... aia 30k km, ca eu de cate ori am mers pe M4, M5 si A1, am vazut numai civilizatie. Nu conta ca au panamera sau vrun x15, dupa depasire pe banda a 3.a sau chiar a 4.a, reveneau pe 2 (doar ptr prima banda era plina de tiruri), si cand se merge pe banda 2 si 3 cu 70mph ca e aglomeratie, iti mai ramane doar banda 4 ptr depasiri. In rest cu radarele.. intr.adevar e "problema"..6 puncte+500 lire berea ptr mers cu 69 in limita de 60, sambata dimineata, doar ptr ca erau lucrari in zona, nu ca as fi avut vreo graba.. dar am zis "sunt singur pe autostrada.. lasa ca merg 70 si hop poza, iar raderele mobile prin orase, o cunostinta a luat 3 pcte si 100 lire ptr viteza de 32mph (limita de 30) sau sa urmeze un curs si scapa de puncte (daca se intampla si a doua oara intr.un an de zile (nu mai stiu sigur) nu mai poti face cursul.
  13. Salut.. am citit topicul de vreo 3x ca sa.l inteleg.. din ce.am mai gasit eu referitor la import.. chiar daca era vb de rulota in loc de motor.. mi.au dat niste sume exorbitante respectiv: Ptr can am spyder f3s (motor de 1300cc) cu 6% taxa vamala si 19% tva.. la factura originala de vanzare cumparare de 17000 gbp mi.ar iesi o suma de plata de ~21 mii gbp.. daca scad pretul facturii (vanzare cumparare cu tata) la 10 mii gbp taxa de import s.ar duce in ~12 mii, iar la 5 mii motoru taxa ar fi de 6000.. Asta inseamna ca oricum as da.o, valoarea importului e mult prea mare. Mai repede il vand aici si pun o diferenta mult mai mica ptr a lua unul nou. Singura parte care n.am inteleso e cu repatrierea de bunuri... ca nu vreau sa renunt la "setteld status". @pasquinel"adică dacă vii la vamă cu un R1250GS și prezinți o factură de 500 de lire" .. dar cat ar insemna decent o factura? Las linkul de la articolu de rulote (sper ca nu deranjeaza) iar daca colegul mai sus mentionat stie alta formula de calcul in care ies mai ieftin (ma refer undeva la 1000-2000gbp) rog sa.mi spuna si mie cum a aplicat.o https://auto-rulota.ro/legislatie/taxa-vamala-si-tva-la-rulotele-din-anglia-2021/
  14. dak mai e interesat careva.. am niste poze.... da`tzi un PM
  15. am un amic care vinde motor de tula in stare excelenta la 5 mil omu e din alexandria. dak e cineva interesat buzz me pe cedrik_punk si va pun in contact cu omu se pricepe sa o si repare... din lipsa de garnitura de la chiuloasa mi`a facut una din cartonu de la un bloc de desen.. si nu mai scapa presiune .. mai tre sa`mi regleze ambreajul si franele (frana fatza nu tzine delok si cea de picior tre sa apas f mult ) pe asta din poza am dat 430 euro sper sa ne vdm la motor rock cat mai multzi tulisti ps. ahh vreau si eo un capac de la platina dak are cineva
×
×
  • Creează nouă...