Jump to content

paulynos

Super Membru
  • Content Count

    4,172
  • Joined

  • Last visited

About paulynos

  • Rank
    Fat Ninja

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Tunet

Recent Profile Visitors

5,507 profile views
  1. Pai e tensiune ca asa sunt romanii, gladiatori, dar si tu pui intrebari copilaresti si absolut inutile. Nu gasesti pe google comparative dar pe forumul asta, minuscul prin comparatie, le gasesti, mda. Cam ce sanse or fi sa aiba unu R1 2015+, tobele alea 2, si un decibelmetru in debara, sa mai fie si roman? Cunosti multi oameni care au dbmetre? Come on dude... Poate trolezi, ma rog, daca asa te distrezi tu. Cauti clipuri pe youtube si le compari, vezi si opinii tot acolo, citesti comentarii, hai ca nu e greu. 130db are un avion la decolare.
  2. Om bun, iti daun sfat bine intentionat: se vede ca esti un entuziast curios dar nu mai pune intrebari din astea gen cat baga, cat de tare se aude... etc. Nu sta nimeni sa caute raspunsuri pt tine cand le gasesti pe google/youtube/forum din 3 clickuri, trebuie doar sa cauti un pic.
  3. Cred ca jantele auto sunt activitatea lor de baza. Cu alea moto nu scoate nici curentul. Succes la restart.
  4. Acum inteleg de ce avea husa aia de rezervor oribila. Era pusa ca sa nu-ti fure motoreta este? Superba motoreta.
  5. Da si tu mai multe indicii, fredoneaza un pic. Asta e: ta na nana na nanana na?
  6. Eu as vinde parbrizul actual si as lua unul touring mai mare si transparent. La cat costa deflectorul ala ramai si cu bani in buzunar, si arata mai bine decat sulaciul ala in frunte, nu ai prinderi in campul vizual. Si de siguranta nu mai vorbim daca vrei cu viteza. Nu e buna solutia asta.
  7. Cica Nolan ar fi baza la casti jet, eu am Nolan N21. Se pot proba la magazinul mymoto din Cotroceni. Trebuie neaparat cu captuseala complet detasabila, se murdaresc destul de repede in traficul bucurestean si nu prea merge cagula la castile astea.
  8. O bagi la masina de spalat la un program mai scurt, temperatura scazuta, si n-are nici pe naiba, ca noua iese. Eventual o intorci pe dos. Am una asemanatoare Dainese si o spal de 5-6 ori pe an la masina la program normal, nici nu-mi mai bat capul, si e impecabila, are vreo 10 ani. Mai da-o naiba de geaca, ii scade glicemia, prea sunteti speriati de bombe.
  9. Evident ca tin mai mult motoretele cu propulsorul mai relaxat, e la mintea cocosului. Dar nici nu razi cu toata gura cum faci cu un KTM, zambesti asa mai in coltul gurii.
  10. M-am documentat din curiozitate pe forumul cbr 600 rr si media e undeva la 130-140 mile, adica cam 220 km pana la rezerva. Exemplu. Sunt si care raporteaza autonomie de sub 200 km pana la rezerva, aia cu mana grea si modificari probabil. La tine 300 km e minimul la mers vioi se pare, diferenta de ~100 km. Tu avansezi cifre maxime de "350 km si mai putea dar nu m-am riscat" Ceva nu se pupa, prea mari diferentele, cine are dreptate?
  11. Totusi 5% la un mers mai vioi pt un RR mi se pare de neatins, indiferent de model. Mi se pare consum de vstrom, nu de sportiva. Pai daca in cazul asta ia 5 daca chiar vrei sa mergi batraneste, gen croaziera 80 km/h intr-a 6a, cat ia, 3,5-4? Zici ca e scuter. Am mers cu colegi cu F4 la drum vioi si mi-au zis si consumuri de 10% la pompa pt blana orbitoare, ceva nu se pupa. E drept ca eu am o motoreta mai insetata cu macar un litru fata de urmatoarea clasata si 7% e mers la consum pt mine dar parca anumite cifre sunt exagerate. Depinde acum si ce inseamna mers vioi, si eu nu sunt cine stie ce cursier. Pt mine mers vioi se traduce in consum mai mare cu minim 1 litru fata de cel normal, de regula cam 2, indiferent ce motoreta as conduce. As veni si eu la o testare de consum, mai spargem o samanta, mai o regula de 3 simpla.
  12. Incerc sa compensez ca Aprilia suge ca nebuna si oricum maxi nu e motocicleta. Oricum nu am permis, macar ploaia asta a mai indulcit oarecum asteptarea. Misto commuter seria NC dar parca 15-20 cp in plus cu o crestere minima a consumului, prea au sugrumat-o in dulcea traditie Honda-i Honda. Scoate mai putin decat scuteru' meu mono-cilindru raportat la cilindree, da-o naiba de treaba. Mai au putin si le pun pedale.
  13. Cateodata. De ce intrebi, e rusine?
  14. Consumurile astea sunt din computerul de bord sau calculate la pompa? Eu cu maxi de 400 nu am scos sub 3.5 niciodata, consum real, ca in bord arata cu minim 0.5l mai putin. Intreb din invidie.
  15. Luciane, am impresia ca tu ai ceva impotriva alcoolului la ghidon. Nu mi-e prea clar.
×
×
  • Create New...