Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


paulynos

Carantina
  • Content Count

    4,111
  • Joined

  • Last visited

About paulynos

  • Rank
    Fat Ninja

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Tunet

Recent Profile Visitors

5,181 profile views
  1. Nu este nimeni obligat sa-ti faca loc cand te strecori printre masini si este si ilegal, multumeste daca te lasa cineva ca asa e frumos. Orasul este mult prea aglomerat incat nu te mai ajuta nici motoreta la ore de varf, adica de la 8 dimineata la 8 seara. In rest propunearea este atat de infantila incat nici nu merita comentata.
  2. Complet fals, regulamentele competitiilor au scopul de a creea oportunitati egale, nu conditii egale, asta fac competitiile monomarca. Ca unul sau altul le fructifica mai bine decat restul e alta discutie si este ceva pozitiv, regulamentul este acelasi pentru toti. Oricum nu conteaza ce spunem noi aici, consumam bitii de pomana. Fun fact #254: Ducati are mai multe campionate WSBK castigate decat restul producatorilor la un loc.
  3. Eu am inceput acum 14 ani pe o motorreta moderna pt vremea ei: injectie, furca USD, ambreiaj hidraulic, dublu disc de frana... ce sa mai, o nebunie. Evident ca s-au gasit vreo doi nenici blocati in trecut sa-mi explice ca motociclismul adevarat se invata pe MZuri de 125 cu kickstarter nu pe motoreta cu rezervor din plastic. Sa stii ca s-au inselat, vremea lor a trecut. In afara de termeni observ ca esenta mesajului nu s-a schimbat: "pe vremea mea...". Peste 20 de ani nu o sa mai gasesti motorete sh fara ABS, nu inseamna ca aia nu o sa stie ce e aia motociclism cum credeti voi. Copilului la fel ii spui: ia la tata aici un Nokia 3310 sa inveti ce inseamna telefon mobil cu adevarat si pe urma intri si tu in secolul 21. Get with the time fellas ca e pacat sa ramaneti blocati in trecut.
  4. Cu tot respectul dar mi se pare ca ai o mentalitate comunista. Nu este competitie monomarca, trebuie inteles acest aspect. Efectiv te opui concurentei si evolutiei, care este oricum in limita regulamentului, si care duce inevitabil la progres si la multele sisteme dezvoltate in competitii care ajung cu timpul si pe modelele stradale accesibile, la noi adica. Se vad rezultatele benefice in linkul pe care l-ai pus chiar tu, ala in care kawa se gandeste sa scoata un zx10 super-performant, asta inseamna evolutie, e de bine. Asta este unul din motivele principale datorita caruia nu mergem toti pe IJ56 si acum, in 2019.
  5. Ai fost blocata pe FB intocmai cum un parinte isi vaccineaza copilul impotriva pojarului, dar vad ca ai dezvoltat alta tulpina a virusului.
  6. Pe mine m-ai pierdut la "Salutare la toata lumea". Poate te lamuresti aici.
  7. Se faceau pentru ca legile cu limitarile actuale nu au fost intotdeauna asa, e simplu.
  8. Da @ashtray., cam asa era, mai putin partea de off road. Este asfalt de la un capat la celalalt, crapat pe alocuri, dar practicabil. Daca am trecut eu cu nakedul trece oricine. Cum ziceam, eu am fost la finele lui Mai.
  9. Exista asfalt sus in Durmitor, am fost eu anul trecut, sfarsitul lui mai, e ok pt stradale. Dumul era curatat dar pe margine erau mormane de zapada pe alocuri. Este umezeala multa si drumul este lat de o banda si fara parapeti, trebuie mers cu grija. Chiar daca nu ploua eu am tras combinezonul de ploaie pe mine si a fost in regula. Am baut o tuica in varful muntelui, am admirat peisajul si am luat-o din loc.
  10. Nu stiu ce e aia culbutori, ceva in capu' la pistoane, suna important oricum. Uber tare nea joane!
  11. Pai tocmai aia e problema ca dupa 3 ani de ghidonat nu esti in cunostinta de cauza cu mai nimic. Crezi tu ca esti. Tu maxim poti spune cum se schimba vitezele. Una e sa-ti dai cu parerea pe un ton neutru si sa fii deschis la discutii si alta e sa crezi ca 3 sezoane prapadite te-au propulsat brusc in varful piramidei si sa incepi sa fii sfatos vorbind din varful buzelor cum faci tu. Injuri lumea aiurea fara nici un fel de baza in spate, atitudinea e nepotrivita la tine. Exemplu: azi intrebai care e treaba cu punctul rosu de pe anvelopa si maine ti-ai deschis vulcanizare Ai schimbat 5 perechi de gume cu ranga si gata, esti cristosul cauciucurilor. 10 gume schimbate nu inseamna "cunostinta de cauza" cum gresit crezi tu, nu inseamna nimic. La un service moto serios esti considerat maxim ucenicul care stie cum arata cheia de 14. Mai baiete revino-ti pana nu bagi un naiv in spital. Revino dupa ce schimbi macar 100 de perechi si mai vorbim. Dupa 3 ani abia poti spune ca se incheie ucenicia la ghidon, iesi plutonier daca esti talentat. Ce cunostinta de cauza visezi? Tu te crezi deja general cu 3 stele, sef de stat major. O fi forumul asta plin de ura dar este in principal si datorita celor ca tine care se cred gaura din covrig. Cred ca nu ai termen de comparatie, nu ai mers la drum cu unul adevarat experimentat care stie cu ghidonul bine, sa vezi ce praf esti de fapt. Dupa 3 ani nu ai cunostinta de cauza despre nimic, sa-ti intre bine in cap. Si in poza de profil esti arogant
  12. Satul de reviewuri sponsorizate de pe net ale magazinelor, vloggerilor... etc, am zis sa impartasim pe scurt experienta personala despre modele de cauciucuri, cu plusuri si minusuri. Nu se doreste o polemica interminabila despre anvelope, presiuni, etc... Motocicleta: Aprilia Tuono 1000 V4; Cauciuc: Dunlop Sportsmart 2 Max; Pro: aderenta decenta peste 25 de grade; Contra: aderenta mult scazuta pe masura ce se tocesc, derapeaza mult pe vreme rece; Durata de viata(pana la markeri): 5500-6000 km spatele, fata 10000 km; Le recomanzi: nu;
  13. Nu inteleg prin ce gimnastica mintala ai ajuns la poza regelui Mihai, am zis clar copil. Nu ma intereseaza cum merg altii echipati pe motoreta, fie ei regi sau nu. Eu ma refer la copiii prea mici si fragili sa mearga pe motoreta si care isi pot rupe gatul legati fedeles de un scaun improvizat chiar si la o cazatura de pe loc. Nu sunt ridicol, una e sa dai copilul la o tura tinut in poala prin parcare, nu ai nevoie de improvizatii pt asta, si alta e sa pleci cu el prin trafic bagat in scaune capcana. Oricum te opreste primul politist intalnit si te linisteste.
  14. Nu bag mana in foc dar eu cred ca exista metode mai usoare sa scapi de un copil nedorit. Asta pare prea complicata.
  15. Poti spune doar ca tija s-a strambat de la cazatura, nu ca amortizorul de ghidon a cauzat cazatura decat daca era defect, sau montat incorect(suruburi stranse aiurea/prinderi adaptate dupa ureche). De aia exista amortizor de ghidon reglabil si cu prinderi specifice modelului de motoreta, alea nereglabile fiind undeva la mijloc ca duritate. Daca mergi cu el reglat pe + la maxim, si destui fac asta, e posibil sa te surprinda manevrele la viteza mica daca nu esti pe faza. Asta nu inseamna ca din cauza lui faci buba, ci inseamna ca nu stii sa-l reglezi corect si nu stii sa mergi cu asa ceva, amortizorul de ghidon nu are nicio vina. Personal am avut vreo 2-3 evenimente unde cred ca m-a ajutat, fara cred ca ma tavaleam. Sunt multe motorete care vin din fabrica cu amortizor de ghidon de multi ani, alea sport indeosebi, n-or fi toti inginerii aia prosti.
×
×
  • Create New...