Jump to content

paulynos

Super Membru
  • Content Count

    4,190
  • Joined

  • Last visited

About paulynos

  • Rank
    Fat Ninja

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Tunet

Recent Profile Visitors

5,732 profile views
  1. Asta e o descriere de viitor semifinalist la Romanii au talent. Succes, sper sa castigi!
  2. Este FI - fuel injection cred si este o eroare generala care nu iti spune nimic concret. Este o anumita procedura(diagnostic mode), suntezi 2 pini dintr-o mufa si iti este afisata in bord eroarea exacta. Ceva gen C28, cauti pe urma pe google ce inseamna si vezi care-i problema. Aici gasesti procedura, e o mufa alba, trebuie doar sa o gasesti. Daca ai service manual probabil e detaliata mai bine procedura acolo, poate si in user manual, te descurci tu. Se mai intampla sa dispara singura dupa o perioada scurta de timp.
  3. Nu te contrazic dar cel mai probabil diferenta perceputa, daca e reala si nu placebo, vine din faptul ca inlocuiesti conducte vechi cu unele noi, lichid schimbat, curatat restul, e normal o oarecare diferenta, indiferent daca noile furtune au camasa metalica sau nu. Multa lume pica in capcana asta, fie cu placute de frane, conducte, anvelope sau altceva, si se ajunge la concluzii nu tocmai corecte.
  4. De franat toate franeaza, unele mai bine - altele mai rau, depinde cu ce compari. Furtunele metalice nu maresc forta de franare, nu au cum. Sunt doar heavy-duty, adica rezista la folosire intensiva/temperaturi inalte fara sa se dilate si sunt mai durabile, tot in aceeasi distanta te opresti. E doar placebo daca spui ca franeaza mai bine cand tu schimbi doar conductele cu unele metalice, o iluzie. E greu sa umfli furtune normale cat timp nu sunt pe moarte. Imposibil nu, mai greu da.
  5. Nesoftat normal, stock cum vine din fabrica. Daca vrei tu sa-i pui soft si doua turbine e alta treaba. Eu am reusit sa scad viteza maxima cu vreo 20km din pinioane cu -1+3, dar nu-mi pasa, ma rad de aia cu CBR/NINJA/GSXR d-omie acum. Ma rog, pana-n 200 ca porma ma fac, dar ei nu stiu detaliul asta
  6. Asta se intampla probabil din cauza faptului ca producatorul "uita" sa precizeze ca si pompa+filtrul de benzina+alte furtunase sunt in rezervor si automat scade capacitatea. Un truc folosit cu mai toate datele tehnice, practic prezinta cifrele brute(foarte convenabil pentru producator), si nu netul care-l intereseaza pe utilizator de fapt. Din ce am vazut eu singura specificatie neumflata cu pompa este viteza maxima constructiva(viteza maxima reala), restul sunt toate departe de adevar, mai mult sau mai putin. Trucuri basinoase de marketing dar care functioneaza.
  7. Sambata 20 Iulie, @Alex28 si cu mine, plecam la o tura Bucuresti - Bulgaria pe traseul asta. Cine doreste sa se alature este primit cu paine si sare. Se va merge vioi in limite rezonabile, in zona proprie de confort. Cine vrea sa o traga de urechi e invitat sa o faca si se face jonctiunea mai in fata, fara alte reguli, friendly fire on. Alex merge cu CBR1000RR, eu merg cu Aprilia Tuono 1000. Intalnirea maine dimineata ora 8 - Petrom Jilava.
  8. N-a zis nimeni ca doar low COGul asta face si desface si e maicuta precista si sfantul duh, e doar in mintea ta. In afara de tine nu s-a dat nimeni specialist, tu esti singurul care face pe paunul p-aici si nu intelegi ca e doar o discutie relaxata. Timpul ne va spune daca solutia aleasa este inspirata sau nu. Daca tot esti asa meserias ia explica de ce pozitionarea rezervorului la 790 e neinspirata, plasticul e prost ales pt rezervor, si inginerii KTM sunt cretini, dar cu calcule. Mai invatam si noi ceva si poate te ia Yamaha in echipa de proiectare sa construiesti modele noi cu piese ratacite pe rafturi prin depozit, cum e T7-le.
  9. Nu sunt asa fragile cum crezi tu. Rezervorul din plastic are numai avantaje in fata celui din tabla: greutate scazuta, lipsa coroziunii, elasticitate la lovituri, probabil mai ieftin si mai usor de fabricat, in special in forme neconventionale, alambicate. Dupa ce tragi linie este o solutie tehnica net superioara. Tot mai multi producatori folosesc solutia asta. Cred ca, daca nu toate, majoritatea motoretele cu adventure si enduro in nume au deja rezervor din plastic, dar nu numai clasele astea. Eu am avut rezervor din plastic pe o motoreta de strada fabricata in 2004, si-a demonstrat utilitatea cu varf si indesat. Las-o moarta cu centralizarea maselor, stiu mai bine decat tine inginerii KTM care domina constructiv toate competitiile.
  10. Eu am facut o singura data 1000 km intr-o zi prin tara cu drumurile si traficul pe care-l stim cu totii. Am mers tarisor si tot am ajuns la miezul noptii, plecare la 6 dimineata. Mi-a fost destul de greu pentru ca nu am motoreta touring. Nu cred ca poti sa acoperi distanta asta doar pe lumina, mai ales ca ai vami de trecut, se complica treaba. Daca mai prinzi si o torentiala se ingroasa gluma. Acuma depinde si de fiecare om in parte, traseul ales, trafic, motoreta... etc. Este greu dar nu imposibil.
  11. Pentru ce ai tu nevoie eu cred ca e mai potrivit un maxi de 400, care oricum e la limita superioara de strecurat in trafic aglomerat. Alea de 600 deja sunt prea mari si grele pt ce ai tu nevoie, o sa te chinui cu ele, consum crescut...etc. Merge si un 400 la plimbarica cu sotia si bagaje. Plus ca in bugetul asta nu gasesti maxi de 600 in stare buna, ori foarte vechi, ori cazane, te vei imprieteni cu multi mecanici. Ai sanse si de ABS daca iei de 400.
  12. paulynos

    accident unirii

    Pe langa asfalt lucios mai este si o denivelare transversala pe banda doi destul de pronuntata. Daca mergi cu viteza legala te zgaltaie nitel, dar daca vii lansat cand e pasajul liber, si nu stii denivelarea, te poate surprinde si arunca fix in stalpi. Personal iau mereu mana din gaz cand trec peste denivelarea aia, tare enervanta este.
  13. Bai da' ce va mai place sa pozati in victime, asupritilor care sunteti voi asupriti. Eu am motoreta puternica dar la drum lung plec cu maxi-scuter, inclusiv in afara tarii, acum sa va vad.
  14. Nu mergea, sunt niste conditii pt examenul de reducere si eu nu m-am incadrat.
×
×
  • Create New...