Jump to content

sweetpayn

Membru
  • Content Count

    174
  • Joined

  • Last visited

About sweetpayn

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    London NW4
  • Carnet moto din
    plastic , infoliat frumos.
  • Motocicleta
    Ninja 636, ZX 10R
  1. sweetpayn

    Londra

    Salutare rideri din UK. Urmeaza sa-mi achizitionez moto de indata ce ma mut si am garaj. Eu stau in N Londrei si zilnic is disperat chiar daca is cu conserva de camerele speed. Vreau moto inmatriculat in Ro(vreau sa evit asigurarea uriasa, mi suficienta ceea de la masina:-)) Voi cum va descurcati cu ele? Unde va pot gasi pe fb? Asfalt uscat!
  2. Va multumesc pentru sfaturi.. Nu-mi plac scuterele deloc dar pana la urma tot la asa ceva ajung Am parte de speed cameras peste tot.. M-am saturat sa stau in conserva la toate semafoarele.. Da, am nevoie de manevrabilitate maxima. Incalzire la maini, paravant la picioare.. Deja ma vad Motociclisti.. Stati departe de Londra, mai ales cu motoare mari pe anumite rute is inutile. Asfalt uscat!
  3. Salutare! Se da urmatoarele: Una bucata om 185 cm/87kg Un traseu de 25km intr-un trafic infernal aproape zilnic (Londra) Dorinta de a parcurge si distante mai lungi cu pasager. Nu vreau ceva lent, am ceva km la activ pe cbr,636,zx-r10.. Evident o varianta supersportiva pica Trebuie sa jonglez prin trafic.. Buget..discutabil. Ce motocicleta credeti ca ar fi potrivita in situatia data mai sus? Ca idee ce am vazut in ultima vreme si m-a incantat ar fi Husqvarna 900Nuda, Yamaha MT07, KTM 690 Duke.. Astept parerile voastre, sunt deschis la propuneri, de ce nu chiar si oferte
  4. Pro: instalare usoara Contra: 1.Nu gasesc setari pt senzoru de miscare (sau cum se numeste) la caderea..scaparea telefonui incepeau sa se trimita alerte.(pe alt program testat) 2.Dupa ce imi pun nr.de tel mai trebe sa ma inregistrez si nu stiu unde....care'i scopu? p.s: Daca vine doar cu o aplicatie in care trimiti locatia si faptu ca te afli cu "n"probleme...atunci mai bine suni direct la 112. Spor la updatare cu chestii concrete. Un inceput bun ar fi aruncarea unei priviri de ansamblu in aplicatile concurente.
  5. Exclud din start motor fara acte.. e mai mult o chestie de principiu. Fara RAR/ITP si eventual impozit suna mult mai bine (legat partea financiara) + exclud din start sa ies la plimbare cu un moto care nu are acte/numere/etc prin urmare ma feresc de nebunia stradala Nu trebuie nici macar declarat la primarie..?
  6. Chiar urmaream sa deschid un topic pe acest subiect. Sunt incepator si de cand ma stiu imi doresc sa pun un SS pe circuit... cred ca e un vis. M-am dat cu tot felu de mobre ..una mai ”suparata” ca alta (100-180cai) si intotdeauna am constat un singur lucru, pe langa placerea nemarginita de a fi pe un SS mereu ma bat de aceeiasi problema, frica de a ma afla pe drumurile publice datorita riscurilor evidente. Am urmarit configuratia circuitelor de la noi din tara..mi se par atat de anoste/simple..nesigure, poate ..pentru ca am avut fericita ocazie sa vad circuite ca Brno si cel din Barce
  7. Salut, is curios de aplicatia ta. Am mai folosit una in trecut foarte buna...si am uitat cum se cheama avea ceva icon galben (in magazinu play era disponibil..) Bafta!
  8. Salutare fani Kawasaki. Is super incantat de aceasta marca ! Caut un ZX-10R din 2004, ofer auto la schimb. Daca sunt doritori de ZX-10R va invit sa vorbim in privat. Am 2 buc: 2006 inca ii in Italia si un 2007 se afla in RO
  9. Treaba e adevarata. Am inmatriculat personal la RAR motor care in carte au pana in 25kw. Puterea reala era de 140 cai Inca la noi functioneaza treaba asta deoarece nu investesc ai nostri in aparatura potrivita pentru a testa puterea la roata. In RO asa e legea incat e doar pentru unii. Bafta!
  10. Cred ca tendinta asta o avem toti. Eu unu nu am experienta notabila nici pe 600 si sa sar la 1000... (K7 de 1000cmc cu cele 3 trepte diferite de putere :-" ) Asta e poza care am vrut sa o atasez in postarea anterioara..si nu stiu de ce dar nu s-a mai incarcat.
  11. Am 1.85 , pe ZX-R 636 (`06) detinut, la viteza mai mare bagam capu la "cutie" si eram aproape cu nasu in cheia de la contact iar in mers parca eram o camila cu cocoasa (Atasez si o poza pentru o idee mai buna) inainte sa iau decizia finala am sa probez (cel putin sa stau in sa ) atat R6 cat si GSX-R (Modelu K8 pare interesant cu cele 3 trepte care permit schimbarea puterii, ma gandesc si cat or fi de utile/practice..) Daca ambele o sa-mi dea senzatia ca`s mici ma incumet doar pentru aspectu asta sa trec pe 1000
  12. Da...din pacate nu dispun de atatia bani pentru a ma uita la noile modele. Voi merge pe varianta YZF R6 (dupa multe tutoriale si pareri care le-am citit) modelu din `06 sau `07...cu toate ca...efectiv ma inebuneste modelu R1 cu evacuarile TOCE dar e deja alta clasa. As avea si ceva variante de GSX-R k6...dar e prea devreme sa imi iau racheta cu toate ca preturile sunt aproape la fel.
  13. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri . Din cate vad totu se concentreaza pe o singura moto -> YZF R6.. De ce K8? De ce zici ca ZX6R modelu 2007 nu intra in calcul? Deci..pe langa motoru care e posibil sa faca poc din cauza la ture mai este si un cadru atat de slab..? :|
  14. Salutare bikerilor In urma multor topicuri citite...recitite.. am ajuns la concluzia ca trebuie sa deschid o discutie..poate voi primi o idee ..un sfat care il voi lua in calcul. Ce motor de 600 cmc ar trebui sa-mi aleg? (Am avut un Kawasaki 636 din 2006 care tragea foarte bine si ne-am "impacat" bine) Iau in calcul acuma urmatoarele modele: ZX-R dupa 2007 R6 modelul dupa 2006 GSX-R K6, K7 CBR RR 07 ` 08 ? Stiu ca e o chestiune si de gusturi dar ma intereseaza mai mult aspectele tehnice /manevrabilitatea /ciclistica.. EX: La cbr rr din 2005 s-or facute cateva upgrad
×
×
  • Create New...