Sari la conținut

rode

INACTIV
  • Număr conținut

    82
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre rode

  • Rang
    Incepator

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Titan
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    B 60 VKN
  • Club
    ---

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Zundapp de 750, dar asta cand eram foarte tanar
  1. nu raman in serviciu, putrezesc pe marginea aeroportului... un avion cu resursa expirata, cum sunt MIG29, resursa care expira dupa 10 ani sau 6000 de ore de zbor (sper sa nu gresesc la datele astea), nu mai pot fi folosite legal. printr-o analogie mai vulgara, legal este ca si cum nu ai avea ITP valabil, practic avionul dupa atata exploatare nu mai prezinta siguranta fara o verificare generala si fara sa se inlocuiasca anumite subansamble. la noi resursa a expirat la 10 ani dupa achizitionare pentru ca nu s-au facut orele de zbor. Sniperul a functionat pana mai de curand pentru ca a fost achizitionat ulterior de la tara sora, Moldova in schimbul unor taburi. Repet, valoarea informatiilor este relativa, povestita in anumite cercuri de oameni care teoretic stiu cu ce se mananca aviatia, dar si aviatorii sunt cam ca pescarii si vanatorii (ca d-aia-s piloti de vanatoare)! Romania de acum copiaza perioada interbelica intocmai, vezi momente vesele (cam tragice de fapt) cu Constantin Tanase, vezi si comisioanele din aviatie care au dus la achizitionarea de droaste frantuzesti, dar care au dus ulterior la fabricarea IAR-ului 80. Acum, insa, nu o sa mai avem cum sa facem un avion autohton pentru ca-i ceva mai complicat ca atunci.
  2. degeaba atata discutie despre care-i mai bun... Romania oricum va cumpara F16 vechi de cand lumea, pe care ulterior le vor moderniza pe alti bani si vor fi ca un soi de Dacia 1300 cu tuning, adica tot vechi dar cu mp3 player si dvd in tetiere. Costurile si comisioanele, in schimb vor fi mult mai mari, la final, decat daca am achizitiona un avion nou: Gripen, Typhoon sau chiar si Raffale, desi ultima varianta este indoielnica din unele surse. Oricum ar fi trebuie retinut ca ce stim noi sunt povesti bazate in principiu pe ideea ca fiecare cioara si apara puiul. Confruntarile aeriene de pana acum nu au fost decise de avioanele mai bune ci de bani, modernizari la aparatele inscrise in lupta, piloti, numarul aparatelor... etc. Asa ca degeaba ridici in aer un Mig 29 cu primul radar montat pe unul vs. un F18 modernizat la zi. Vezi succesul lui A10 care-i o troaca din multe puncte de vedere dar utilizat cum trebuie si cu electronica eficace, scoti din el tot ce poti. Inca ceva: motoarele de pe MIG29 se inlocuiesc foarte repede, de reparat este alta poveste, nimeni nu-ti vinde ceva fara sa spere la un profit ulterior... asa si cu reparatia Klimovurilor RD33! Tu trebuie sa-l poti demonta repede, atat! Dupa aceea: container, Rusia, reparatie, profit ulterior, qed.
  3. Da-le naibii de coaste... bine ca nu s-a julit casca!!!
  4. Mda, probabil ca-i acceptabil pentru unii, eu prefer totusi drumurile pe care predomina asfaltul in detrimentul nisipului, apei, gropilor si crapaturilor. Daca nu ar fi fost asa probabil ca as fi avut si eu un touring enduro...
  5. Transfagarasanul pe partea judetului Arges este praf, am fost acum doua saptamani, nu-l recomand nimanui pe moto, decat daca vrea musai sa injure de la Curtea de Arges si pana la Balea continuu, adica ce am facut eu si ceilalti cu care am fost... Asfaltul este spart, crapat, cu gropi, in multe curbe dai peste nisip si apa, in tuneluri ai mari sanse sa dai in gropi atat de adanci incat sa lovesti cu galeriile de marginea gropii sau sa indoi jantele, asta daca nu o busesti pe apa si nisipul din ele. In afara de toate astea, gasesti cativa km de asfalt bun, dar pe care nu ai curaj sa bagi forja pentru ca nu stii cand naiba se termina. Oricum privelistea este frumoasa, iar aerul destul de curat... daca faci exceptie de coada de cativa km de masini pe care trebuie sa o ocolesti ( la chestia cu masinile nu stiu daca mai este cazul avand in vedere ca intre timp s-a mai racit vremea...)
  6. uhhh, am nimerit pe un forum plin de mame omide si alte prezicatoare de gen... ei STIU ce s-a intamplat, cei mai mari meseriasi intr-ale motociclismului se regasesc pe aici... (nu ma refer la toata lumea, evident, ar fi o eroare dar...) cauzele pot fi multiple: poate era ud, poate ca moto, recent achizitionata nu era in cea mai buna stare, poate ca l-a furat curba, ohh... cine a mers cu moto mai mult de 10 km ar trebui sa stie ca la capitolul asta se redefineste necunoscutul. Cu toate astea, unii isi permit, fara sa-l cunoasca pe Tibi, sa-si dea cu presupususul din linistea si calmul de la pupitru. in consecinta, fratilor, lasati-o balta cu ce CREDETI ca s-a intamplat si nu va mai erijati in atotcunoscatori si inca ceva, eu am ras de un prieten asta iarna ca el a cazut cu moto, la fel ca toti ceilalti, iar la mine nu se pune treaba cu "toti motociclistii cad"... dupa 30' eram in ambulanta SMURD, ma botezase Dumnezeu cu ajutorul unuia care nu s-a asigurat cand a tras de covrig... deh... pana la noi PRESUPUNERI, un fapt, Tibi este inca la terapie intensiva...
  7. Zici? Exista saci de rezervor si plase... poti lega pe un sport-touring cel putin la fel de mult ca si pe un dominator si mergi si comod... e drept ca exista si drumuri pe care le-am blestemat din tot sufletul si-mi doream alt tip de moto, dar ma tinea 5' dupa care imi inflorea iar zambetul pe buze.
  8. Pe aia mari, adica pe baschetbalisti... pentru ca aerul cald se ridica... evident!
  9. rode

    Accident Lascar Catargiu

    Uha, ieri am fost la spital la Tibi si i-am spus cam ce scria prin ziare dar nici nu mi-a trecut prin minte ce izvor de sfaturi bune se afla in acest topic... si sa fim seriosi, toti oamenii au nevoie de sfaturi. Ma rog, eram ironic, daca vreti sa stiti de ce este nevoie atunci aflati ca-i nevoie de sange, donati sange pentru a completa stocul (indiferent de grupa) Nu cred ca-i cazul sa facem scenarii, sa explicam cam ce credem ca ar trebui sa faca cei doi sau mai stiu eu ce. Ajutorul trebuie sa fie palpabil si necesar.
  10. rode

    Am Devenit Motociclist!

    Nu stiu daca e important ca textul e copiat atata timp cat a specificat ca-i asa, dar sunt convins ca multi oameni isi doresc un capitan... eu votez pentru Domnul Moraru George... Cat despre ce a facut Oresti de-i motociclist? Nu-l cunosc dar sunt multi care au carnet de cand ma plimbam eu cu cravata de pioner si care spun ca are motive sa spuna ca "nu vorbeste din carti". In alta ordine de idei, asta-i un topic pentru incepatori iar un super veteran ar trebui sa impartaseasca din experienta nu sa posteze din plictiseala sau din dorinta de face si altceva decat sa-si admire "super @#$%" , gandindu-se ca i-a facut muci pe incepatori cu atitudinea flegmatica si atotstiutoare. Asadar, Domnule Moraru, vedeti-va de treaba, probabil ca daca baiatul asta nu ar fi scris ca-i copiat textul nici nu ti-ai fi dat seama, avand in vedere ca nu are nici poze si nici planse de colorat. Oricum, avand in vedere ca unchiul celui care a deschis topicul a murit in accident moto si avand in vedere ca experienta personala e zero, este laudabil ca in loc sa bata campii a ales sa copieze un text scris bine si din experienta...
  11. Am primit link cu postul asta de la un prieten si am citit tot, am si intarziat la munca din cauza asta dar pe zi ce trece ma gandesc mai mult la faptul ca am carnet din 2006 si motoreta din iarna 2006-2007 si desi nu mi-am tinut motoreta in pauza decat cand a fost zapada afara nu am cazut niciodata (am lasat-o pe o parte la 0,2 km/h anul trecut, total prosteste dar asta nu cred ca se pune ca accident), numai ca fiecare situatie din care scap in traficul din Bucuresti si nu numai (flacai care iti ies in fata si dupa aceea te injura ca ce cauti pe strada exact cand iesea el, care musca din portocaliul rosiatic, care taie curbele pe serpentine pentru ca asa au vazut ei ca fac chilotii de wereceu, care considera ca daca pleaca in forja de la semafor iti pot taia fata pentru ca cei 100+ cai putere ai tai nu au sanse impotriva Loganului cu tobe sport, asta ca sa nu mai vb de intoarcerile pe liniile alea doua care cred ca se anuleaza reciproc), m-au facut initial sa ma enervez, sa ma cert cu dobitocii, pana cand am realizat ca nu pot schimba lumea si trebuie sa merg cu motoreta dupa regulile lor. Am devenit paranoic, imi inchipui ca toate stradutele laterale ascund masini care ma pandesc sa iasa, in toate masinile sunt gospodine incepatoare, in toate masinile oprite la semafor sunt flacai care vor deschide usile brusc. In alta ordine de idei, eu degeaba mi-as scoate scaritele pentru ca prietena mea are motoreta de aproape un an si trebuie sa recunosc ca ma tempereaza cand mergem impreuna desi eu incerc sa o instig... dar mi-e frica de momentul (de care ma rog la Dumnezeu sa nu vina) in care unul dintre noi o sa cada si mi-e mult mai frica pentru ea decat pentru mine, probabil si pentru ca eu i-am bagat microbul asta... Inca ceva, cred ca trebuie sa stam linistiti in ceea ce priveste pokemonii teribilisti, ei nu intra la sectiunea incepatori pentru ca au multi km pe motoreta (facuti la scoala de soferi, ocolind jaloane) plus ca acel Gigi s-a mai dat si cu R6-le unui prieten vreo 20m intregi, dar Gigi in mod clar crede ca intra mai tare in gasca daca isi ia R1 direct... nu? si acum la munca...
  12. rode

    Intrebari Pipera

    In opinia celor care trebuie sa dea examen auto/moto, intrebarile sunt din ce in ce mai grele, cel putin ultima schimbare a chestionarelor este "ucigatoare", in opinia celor care au carnet de multa vreme, intrebarile de pe vremea cand au dat ei examen erau cele mai dificile posibil, "acum iau carnet toate proastele"... Parerea mea este ca nu-i lucrare de doctorat ci doar lectura pentru o zi-doua, asa ca cine vreo moto, sa se duca frumos pana la Unirii 2 in statia de metrou (ma rog, asta-i locatia pe care o stiu eu, sigur sunt si altele) si sa-si ia cartulia cu N intrebari de la ghereta cu carti. Pe urma, sa-si ucida putin din timpul pretios si gata... 26 de puncte din 20 de intrebari.
  13. Ma sperie faptul ca sunt multi motociclisti care gasesc tot felul de motive idioate sa nu poarte echipament: "ce vrei frate, sa ma coc cu geaca pe mine?"/"Nu, dar nu vreau sa-mi strici asfaltul, lasandu-ti pieile pe drum..."
×
×
  • Creează nouă...