Sari la conținut

MAD-DOG

Membru
  • Număr conținut

    62
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Honda CBR 600 / Suzuki Intruder M800
  • Numar Moto
    PH 78 RIA / PH 66 RIA
  • Club
    Free Rider

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

Vizitatori Recenți Profil

590 citiri profil

MAD-DOG's Achievements

  1. 09 Aprilie 2022 - Heavy Riders MC Ploiești - ANALOG PARTY
  2. MAD-DOG

    Reparații carene

    Salut Venind pe centura de Est a Ploiestiului aproape de sensul giratoriu, aproape de iesirea in DN- drumul spre Bucuov, pe partea dreapta vis-a-vis de Di-Bas, am vazut un afis mare cu "reparatii carene, suduri in plastic" ceva de genul asta. Vezi ca este o curte unde agatate de gard o sa vezi multe carene de la diferite motociclete. Tot acolo mai gasesti si piese SH vandute de Mihai. Merita incercat. Din pacate nu stiu numar de telefon. Daca vii din Ploiesti --> iesirea spre Bucov --> al doilea sens giratoriu (cel pana in benzinaria Petrom) dreapta --> 100m pe partea stanga vis-a-vis de intrarea la Di-Bas Bafta
  3. Pentru motoarele pe carburatie (nu vorbim de cele pe injectie) si mie mi s-a spus ca cele iridium nu sunt bune, sunt mai pretentioase si se ineaca mai repede. Mie mi-au spus 3 persoane acelasi lucru - baiatul care trebuia sa mi le vanda (si cred ca el nu avea de ce sa ma prosteasca, avea tot interesul sa-mi ia banul) si 2 mecanici. Oricum parerile sunt impartite. Si eu am aceeasi problema: dupa ce trece iarna (deci sta cel putin 3 luni nepornita) cand vreau sa o pornesc nu o ia sub nici o forma. Am schimbat baterie, bujii, ulei, filtrul e ok, am fost cu ea la curatat, reglat, facut carburatia, verificat compresia. Nimic. Anul trecut in primavara i-am facut toate astea si dupa aceea tot sezonul nu am avut probleme, pornea si dupa o luna. Anul asta am patit aceeasi problema. Trebuie sa o iau de la capat. Inclin sa cred ca eu sunt de vina, ca o inec la pornire. Respect
  4. Si credeti ca daca avea permis asta ii salva viata?!? Nu ma intelegeti gresit! Eu pe toti prietenii pe care i-am dus sa faca scoala de soferi, i-am sfatuit sa-si ia mai intai permisul si apoi motocicleta.Sunt cativa dintre ei si pe forum si pot confirma ca asta le-am spus si chiar am insistat. Pentru ca o data ce ai fierul in "curte" tentatia e mare. Eu personal am stat cu motorul in curte (desi aveam permis) pentru ca-mi expirasera numerele provizorii si am asteptat o luna sa-mi vina cartea motorului de la firma de leasing. Si motorul a stat o luna pe bara.Dar asta depinde numai de fiecare in parte. Stiu, daca nu se urca pe motocicleta pentru ca nu avea dreptul(lipsa permisului, desi din ce spune varul lui terminase scoala si trebuia sa dea examen) poate accidentul nu se intampla. Uitam insa faptul ca accidentul s-a produs din urmatoarea cauza "neasigurarea la schimbarea directiei de mers". In continuare nu suntem vazuti pe sosele si nu se ia nici o masura. Asta e scuza tuturor "nu l-am vazut"."Mo(tociclistul)rtul" e de vina. Si toata lumea am observat ca ii da iar cu viteza.Toata lumea are un aparat radar (pe unde il au infipt nu stiu). Totusi baiatul asta s-a lovit de o "conserva" care nu avea ce sa caute acolo.Omul ala poate va plati pentru ce a facut(asta depinde si de pile), dar sunt multi care scapa datorita influentei, amenintarilor, banilor etc. Dar asta trebuie sa fie invatatura de minte: NU MAI MERGETI FRATILOR FARA PERMIS. Dar toti luam "atitudine" dupa ce se intampla o nenorocire. Anul trecut venea la Palat in Ploiesti un "motociclist" fara permis si cu o "vitezana". I-am spus prieteneste sa o lase pe bara pana isi ia permisul sa nu se trezeasca cu un dosar penal si sa nu mai poata merge niciodata cu ea(nu m-am ganditla un accident ca dupa parerea mea permisul nu-ti salveaza viata). Nu contest faptul poate mergea si merge chiar mai bine ca mine. Oricum sfatul nu a contat. A continuat sa vina la Palat si nimeni nu a mai zis nimic.Toata lumea admira "fierul". Dupa cum am mai spus"Fiecare pasare pe limba ei piere". Polemicile pot sa inceapa ca si injuraturile de altfel. In rest asfalt uscat tuturor, sa ne vedem cu bine sanatosi si sa ne fereasca Dumnezeu(si mai ale noi insine) de asemenea"conservari" in fata noastra(ca se poate intampla tuturor chiar si cu permis).
  5. off: am calcat stramb la munca, intre 2 dale de beton si m-am alees cu o entorsa cu fisura
  6. Un nou festival in Ploiesti!Super tare!Si locatia aleasa este super. Daca se organizeaza si parada din Ploiesti pana la Paulesti o sa iasa super. Se poate sta la hotel/motel si la iesirea din Ploiesti la "km 6" la Casa Bella si de acolo pana la Paulesti se face cam 10 min
  7. Nu se mai tin intalnirile? E plecata lumea in concediu! Am fost marti si la Palat(18:40) si la Sala Sporturilor(18:50-19:00) si nu am gasit pe nimeni. La Sala Sporturilor erau 2 baieti cu scuterele si atat. Din pacate eu am fost cu masina(am un picior in ghips) si nu am asteptat.
  8. Salutare Pun si eu o intrebare.Nu credeti ca, totusi, ar trebui schimbat locul de intalnire?!? In ultimul timp au fost tot felul de actiuni la Palat si intalnirile nu s-au mai putut desfasura. Cateva propuneri pentru alte locuri de intalnire ar fi bine venite(doar propuneri care ar trebui discutate, sa nu gasim un nou motiv de cearta, OK?). Nu dati cu pietre, e doar o simpla intrebare. Asfalt uscat
  9. Daca nu vrei numai in Bucuresti poti incerca la George in Ciolpani.Eu la el mi-am facut si am fost multumit.Dar poate mai "sar" baietii cu adrese din Bucuresti.Daca vrei la George lasa-mi mesaj pe PM sa-ti dau un numar de telefon.
  10. Salutare Placute de frana SBS ce parere aveti despre el?!? Cei care le-au folosit!!! Pentru HONDA CBR 600 F3 1998 mi-am luat si eu 2 seturi pentru fata si un set pentru spate Baietii de la magazinul de unde le-am luat mi-au dat pentru fata modelul 627HS (SBS PAD) 1722-0031 (PARTS UNLIMITED). M-am informat pe mai multe site-uri si corespund pentru motocicleta mea (FITS MODEL: CBR600F3 95-98) Problema intervine la cele din spate. Baietii de la magazin mi-au dat modelul 657LS (SBS PAD) 1721-0376 (PARTS UNLIMITED). Pe acelasi site-uri ele corespund pentru CBR 600 RR '03-'04 (FITS MODEL: CBR600RR 03-04). Modelul de placute dat de aceleasi site-uri pentru motocicleta mea este 657LF (SBS PAD) 1722-0055 (PARTS UNLIMITED) (FITS MODEL: CBR600F3 95-98) Am sunat la magazin si baietii de acolo mi-au spus ca diferenta de litere (LS - '03-'04) si (LF- '95-'98) ar indica materialul din care sunt facute. Cele din spate sunt mai mici decat cele din fata(dar asta am inteles ca asa e normal). Mai precizez ca pe ambele scrie "SINTER" Pentru cei interesati un link la site-ul unde am vazut ce model de placute trebuie (http://street.parts-unlimited.com/2/57/6002787) Si mai cautati si "07 DS Apllication GUID" (Am incercat eu sa-l atasez sper sa si mearga) Astept pareri. Va multumesc anticipat Asfalt uscat 07_DS_Application_Guide.pdf
  11. MAD-DOG

    Culmea Nesimtirii

    Daca ii ridici "capatana" si are fractura de coloana poate ramane paralizata.Si risti sa fii tras la raspundere, da, ca doar traim i Romanica(Daca nu dai primul ajutor o patesti ca nu l-ai dat; Daca dai primul ajutor si accidentatul moare sau pateste altceva o patesti si tu ca te-ai bagat unde nu trebuia)Se poate intampla si la un medic dar e putin probabil. Acoperita cu ceva asta da.Aici ai dreptate. Dar nu am vazut pe nici unul din aia care strigau ca moare sa faca asa ceva. Cat despre faza cu tinutul de mana, numai de discutii sau intrebari genul "Te doare?" nu cred ca avea chef saraca fata. Nu ma intelege gresit. Nu acuz si nu iau apararea nimanui. Aici la tastatura multi zicem catrebuia facut aia si aia. In conditiile ale nu stii cum sa reactionezi, ce sa faci. De aceea trebuie actionat cu mare,mare grija Multumesc Ride Safe
  12. MAD-DOG

    Culmea Nesimtirii

    In cazul fetei accidentate pe trecerea de pietoni, eu cred ca politistii au procedat corect. Si daca ai incerca sa opresti sangerare cu un garou si nu stii niste reguli elementare poti cauza mai mult rau.Daca nu ai cateva cunostinte de prim ajutor poti sa faci mai mult rau, ai putea chiar sa cauzezi moartea persoanei in loc sa o ajuti(nu poti sti ce leziuni are).Cu "ajutor"din partea cuiva care nu stie,desi s-ar putea sa aibe sanse de scapare, exista riscul de deces(si pe langa problemele morale poti avea si probleme cu justitia-vatamare corporala, omor prin imprudenta sau mai stiu eu ce) In toate cursurile de prim ajutor se specifica ca persoana accidentata sa fie mutata cat mai putin sau chiar de loc. Daca ati observat si medicii de pe ambulanta mai intai incearca sa stabileasca leziunile, sa stabilizeze victima pe locul unde se afla si abia dupa aceea o muta.Asa ca pana la venirea ambulantei chiar nu aveau ce sa-i faca. Ar fi bine sa se deschida un topic cu masuri de prim ajutor in caz de accidente(poate este si nu l-am vazut) unde sa scrie numai personalul medical(cred ca exista destui printre motociclisti), sfaturi clare si coerente nu pareri. Cat despre "militienii" din intersectie in cazul motociclistului cazut, nici nu trebuie sa ne enervam.Am auzit cazuri de motociclist cazut si alti motociclisti care au trecut pe langa fara sa se opreasca.Asa ca daca intre noi nu ne ajutam....ce putem cere de la altii. Bine acum nu vreau sa generalizez. Exista si uscaturi... Multumesc Ride Safe
  13. In primul rand daca sunt cu masina si caut loc de parcare, pornesc avariile sau dau semnal dreapta si merg cat ma aproape de sirul de masini din 2 motive: sa nu incomodez pe cei care vin din spate si sa nu se poata "strecura" cineva pe langa mine. Cand am povestit ce mi s-a intamplat mie,ala era pe banda a doua, eu pe banda intai si el s-a bagat in parcare.Dar ai dreptate ca o "depasire" pe partea dreapta, cand sensul de mers are o singura banda, fiecare o face pe barba lui si e o mare inconstienta. Poate soferul nici nu a semnalizat. Si daca a semnalizat se incadra cat mai aproape de masinile parcate, lasa spatiu intre el si bordura din stanga si motociclistul il depasea pe acolo(ca dupa cum se vede in poze avea loc destul)Nu cred ca daca e loc in stanga si soferul semnalizeaza dreapta, merge mai incet cautand loc de parcare, e cineva atat de inconstient sa depaseasca prin dreapta.Oricum, bine ca nu a fost mai rau, fiarele se indreapta. Insanatosire grabnica motociclistului.Scuze daca deranjez pe cineva.Nu vreau sa acuz pe nimeni,doar imi dau cu presupusul, ca nu am fost acolo.Mai important e sa tragem invatamintele necesare si sa ne ferim de pericole. Cred ca asta e si scopul pentru care moderatorii au creat aceste post-uri
  14. Destul de riscant sa te bagi asa intre coloana de masini si masinile parcate, e adevarat.Soferul zice ca a semnalizat.Dar oare s-a si asigurat ca poate efectua manevra la dreapta in siguranta.Daca nu sa nu-si mai puna oglinda la loc ca si asa e degeaba. Nu sunt rautacios dar am patit-o si eu(din banda a doua a intrat in parcare,semnalizand ce-i drept, dar fara sa se asigure ca eram in dreapta lui,ce rost avea ), norocul meu a fost ca eram cu masina.
  15. OK multumesc Pe unde gasesc si eu un Shoei Breath Guard pentru XR1000?(in ploiesti in mod special)
×
×
  • Creează nouă...