Sari la conținut

draagood

INACTIV
  • Număr conținut

    143
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    draagood

Profil

  • Locatie
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    Mai 2007
  • Numar Moto
    mai multe

Informații profil

  • Motociclete detinute
    2 X IJ Jupiter 3
  • Interests
    Bike dirt-jump, masini tractiune spate.

draagood's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, am un 929 din 2001. Am o problema cu RAR-ul: trebuie sa fac identificarea, dar cand am fost acolo mi-a vazut toba AROW (modificata) si mi-a zis sa vin cu una originala. Dupa ce i-am explicat ca marimea tobei nu este neaparat invers proportionala cu nivelul de zgomot deoarece exista niste clapete care se deschid progresiv si asa mai departe, nu am reusit decat sa-l conving sa-mi faca testul de sunet....pe care evident..... l-am picat. Treaba sta in felul urmator, dau AROW-ul la schimb pe o originala, in conditiile in care sunetul puternic nu ma atrage foarte mult. Daca vrea cineva sa faca un astfel de schimb sunt mai usor de gasit pe mess (draagood), unde pot sa furnizez si poze. Treaba asta trebuie sa se intample prin bucuresti, vin eu cu motorul si cheile necesare. Mentionez ca toba este prinsa de teava de evacuare in 3 suruburi si cu, colier de scarita. Toba este scurtata cam la 3/5 din lungimea normala. La relanti si pana in 3.000 rpm nu face zgomot mare dar dupa turatia asta....aa, si NU este lovita, zgariata etc. Am postat initial la cbr 600/1000 rr, dupa care am vazut ca exista un topic dedicat fireblade...
  2. Eu vreau sa merg duminica, probabil ca dupa ora 2 o sa ajung p-acolo. Da-mi un buzz pe mess (draagood) si poate ne intalnim cumva.
  3. Salut, am un 929 din 2001. Am o problema cu RAR-ul: trebuie sa fac identificarea, dar cand am fost acolo mi-a vazut toba AROW (modificata) si mi-a zis sa vin cu una originala. Dupa ce i-am explicat ca marimea tobei nu este neaparat invers proportionala cu nivelul de zgomot deoarece exista niste clapete care se deschid progresiv si asa mai departe, nu am reusit decat sa-l conving sa-mi faca testul de sunet....pe care evident..... l-am picat. Treaba sta in felul urmator, dau AROW-ul la schimb pe o originala, in conditiile in care sunetul puternic nu ma atrage foarte mult. Daca vrea cineva sa faca un astfel de schimb sunt mai usor de gasit pe mess (draagood), unde pot sa furnizez si poze. Treaba asta trebuie sa se intample prin bucuresti, vin eu cu motorul si cheile necesare. Mentionez ca toba este prinsa de teava de evacuare in 3 suruburi si cu, colier de scarita. Toba este scurtata cam la 3/5 din lungimea normala. La relanti si pana in 3.000 rpm nu face zgomot mare dar dupa turatia asta....aa, si NU este lovita, zgariata etc. Mesaj completat Imi cer scuze, am observat ca exista un topic dedicat Freblade.
  4. Am fost acolo deja de 3X> in cursul saptamanii de 2 ori (dupa-amiaza, dupa ora 17.00) si sambata cam de la ora 14.00. Circuitul este foarte interesant, toate rampele sunt ok, problema este cu bananele care sunt acoperite de maracini. Pana acolo am mers pe autostrada pana la km. 30 (iesirea spre Bolintin Vale), treci pasarela sa mergi spre Bolintin Vale si o iei pe primul drum, imediat dupa pasarela, la dreapta. Este un drum asfaltat cam de 2-3 km, dupa care incepe pietris, se merge pe drumul respectiv inca 2-3 km. dupa care, la 100 m dupa ce treci de o stana este un drum care urca digul si intra in "lac" (din locul respectiv circuitul de vede in dreapta). Acum circuitul este vizibil , dar cand am mers prima data ne-a luat ceva sa-l descoperim in intregime. Noi ne-am dat cu Yamaha TTE si TTR de 600 si Suzuki DR 650 DJEBEL. Cine mai vrea sa mearga si nu are cu cine, sa incerce si la mine, eventual pe mess "draagood". Eu am TTE-ul.
  5. Nu exista femeie sa te simti in siguranta cand mergi in dreapta. Cine mai are dubii sa caste ochii in trafic. Chiar daca este una mai atenta, odata pe luna tot ii vine ciclu. Cum sa ai incredere inceva care sangereaza o data pe luna si nu moare nu-mi dau seama.....
  6. Din ce spui tu, suna mai mult a gripare a pistonului pe cilindru. A fost facut motorul de curand? Daca da, trebuie sa-i faci rodajul.
  7. Vezi ce orice vis se poate transforma in cosmar. Motoarele sunt din ce in ce mai puternice, insa tehnologia strazilor a ramas la fel. CINE NU ARE COMUNISTA SA REPARE LA EA; TRAGE SPORTIVELE DE PE STRADA SI PUNE NISIP PE PATA DE ULEI......
  8. Un outlet este pe Mihai Eminescu in zona pietei gemenii.
  9. In primul rand ii multumim miss-ei noastre pentru experienta din biker's otopeni, este interesant acolo. Imi pare rau pentru Dan care era foarte entuziasmat de o posibila plimbare, dar pe care a ratat-o si nu a putut sa inghete alaturi de noi pana in biker's. Avand in vedere ca vremea este din ce in ce mai buna (exceptand saptamana asta, 23-29.03, cand sunt asteptate ploi), ar trebui sa ne intalnim mai des. Pentru inceput ar trebui sa stabilim intalnire si sambata.
  10. Pai din punctul meu de vedere tipul este ca si mancat. Il vad fara permis si cu dosar penal. El era singur in masina iar eu am un martor CARE O SA VINA LA PROCES. Politistul mi-a tras o teapa cand mi-a zis ca nu-mi trebuie hartia de la spital si nu mi-a dat-o sa ma duc la IML. Astfel, maine ma duc la spital sa-mi iau haria aia si dupa aceea inapoi la IML. Treaba o sa se complice putin, si cu cat politistii anuzeaza mai mult cu atat cresc sansele ca unu sa ramana pe-afara. Ei au impresia ca o sa cedez.
  11. La faza cu permisul, cica asa prevede legea, desi initial politistul a zis ca asa i-a "recomandat" seful lui. Am adus moto de la Candianu (l-a adus Freak). Am rezolvat problema cu electromotorul blocat, mai ramane sa repar carenele (pe care, bineinteles, le repar singur). La politie, tipul a declarat ca el doar a pus frana iar eu m-am speriat. Luni ma duc la IML sa iau si de la aia hartie, iar dupa aceea ma duc cu ea la politie.
  12. Pe Cheia a fost peste asteptari de bine. Pozele sunt la freak (care momentan nu are net). Cei care vor sa ajunga in Brasov sa o ia fara nici o retinere pe Cheia (dar sa fie vremea cat de cat buna).
  13. Vineri seara> am stat destul de mult...traseu: Bikers (Ursu)> Pow> Regie (pentru prima data ptr. freak, dar a avut prezervativ)> inapoi Pow> acasa. Am iesit, si ieri (chiar si pe ploaie) si azi (am inghetat pe loc). Din ce imi spune BUM, astazi, a asitat la un accident (DN1) la care din fericire nu a patit nimeni nimic. Marti (va fi ora 0) intentionez sa merg pe Cheia cu Freak (fara pasageri!!!!). Astepam ziua de vineri cand vom incerca sa stabilim intalniri mai dese pentru incaierari stradale (dar cu "," cap).
  14. 1. am reglat carburatoarele 2. topicul asta este pentru cei din rahova si imediata apropiere, cei din alte cartiere sunt rugati sa emita provocari in alte topicuri 3. "club berceni" nu exista
  15. A fost bine ca nu ne-am retras direct acasa si ne-am plimbat. Din pacate eu am avut niste probleme cu katana (carburatie, se tot oprea motorul, cand vream sa plec de pe loc imi scadea in turatie...) si a trebuit sa plec mai devreme. Data viitoare trebuie totusi sa ne pregatim putin inainte de plecare. Plimbarile in grup sunt periculoase din urmatoarele considerente> - se merge la distante mici (iar folosind frana de motor ala din spate nu te vede) - daca nu se respecta pozitia in grup creste pericolul coliziunilor - factorul "ma dau mare" Deci, data viitoare ar fi bine sa -respectam pozitia in coloane -liderul de coloana nu se depaseste sub nici o forma (lider de coloana este cel care propune destinatia si se presupune ca stie drumul pana acolo FOARTE BINE, inclusiv gropile) -toti stau pe banda pe care sta liderul de coloana -pozitia pe banda este de zig-zag (daca cel din fata isi schimba pozitia, te asiguri si te asezi in coloana in functie de noua configuratie) -cei care nu stapanesc motocicletele pe curba sa anunte lucrul asta dinainte (tipul cu CBR-ul a iesit pe contrasens) A, si prezentarea> eu eram cu gsxf-ul 600 (katana), albastru inchis, rezervor alb si pasagera, draagood (la fel si id-ul de Y-mess. (R6, baga un Y-mess)
×
×
  • Creează nouă...