Jump to content

MIGrider

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About MIGrider

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    https://sandupalantin.ro
  • Yahoo
    sandupalantin
  • Skype
    sandupalantin

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Slobozia
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    Kawasaki ER-5
  • Numar Moto
    IL10MIG
  • Club
    Vlah Spirit Club Hous3

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki Bandit GSFA 1250, Junlun JL 150-5, Kawasaki ER-5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Din această cauză m-am gândit să amplasez rezervorul în compartimentul motor, aproape de cilindri. Aștept să-l primesc, să văd cum se încadrează în peisaj.
  2. O electrovalvă, un releu inversor și un comutator. De ce ți-e teamă în legătură cu electrovalva? Interesantă ideea ta cu "spălătorul" de lanț. Voi încerca s-o testez, deși nu aș merge doar pe varianta de "clătire", adică l-aș face semi-automat (adică să montezi, totuși, niște periuțe pe lanț).
  3. Nu vreau să par atotcunoscător (nici nu am experiență moto foarte îndelungată), dar să prinzi 2-3 șuruburi, 2-3 fasete și 3 fire la instalația electrică (dintre care unul la masă) nu mi se pare "mare inginerie". Voi încerca să fac un tutorial video / foto cât mai explicit, pe înțelesul majorității (am vrut să scriu tuturor, dar postarea ta mă obligă să renunț). Prețul exagerat l-am luat din magazine. Să nu spui că n-au auzit nici de masă (nu aia la care mănânci)...
  4. Mulțumesc pentru sfat! 1. Am scris la "Întrebări frecvente" cum se poate găsi contactul de neutru. Cât despre + pe contact... no comment! Nu cred că e vreun motociclist care să nu știe unde are cutia cu siguranțe. 2. Mult mai ieftin decât 200-250 de lire sterline. 3. Se reglează de utilizator.
  5. Salut, colegi! Lucrez la un proiect pe care doresc să-l postez aici, în speranța că vor exista propuneri de îmbunătățire și, de ce nu, de achiziționare. Va fi un produs similar Scottoiler vSystem / eSystem, dar cu alt principiu de funcționare și (lucrul cel mai important) mult mai ieftin. Prezintă și o serie de avantaje față de Scottoiler vSystem. Am realizat documentația (din care voi publica aici) și aștept să primesc piesele pentru finalizarea lui, când voi publica și un tutorial privind instalarea, reglajul etc. Ungător de lanț automat eMIGoiler
  6. Mulțumesc de indicație, aștept să primesc garnitura capacului alternatorului, apoi îl desfac.
  7. Gata, cred că l-am descoperit - reperul 13193, cel cu 3 role, pini și arcuri. Mulțumesc pentru ajutor, de fapt e vorba de reperele 13193 și 12046 (nu e vina ta, ci din cauza rezoluției imaginii - postez una ceva mai clară).
  8. Recunosc cu umilință că sunt începător și nu cunosc acest termen. Mi-l poți identifica în imaginea atașată, te rog? Este cumva pinionul cu ambreiaj unisens (reperul 12046)?
  9. De la o vreme am ceva probleme la pornire cu o Kawasaki ER-5 (an 2005). Bateria este nouă. Din câte (zgomote) mi-am dat seama, starterul nu învârte (corespunzător) volanta. Dacă cuplez treapta I și o împing un pic în față (motorul "dat peste cap"), starterul cuplează corect, învârte volanta și pornește. Atașez video. Care ar putea fi cauza (și remedierea)?
  10. Sărbători fericite, un An Nou plin de bucurii și multă sănătate tuturor motocicliștilor! PS: Sper să nu-mi fie luată în nume de rău această mică glumă... https://www.sandupalantin.ro/plugusorul-motociclistilor/
×
×
  • Create New...