Sari la conținut

danutz22

INACTIV
  • Număr conținut

    96
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://danutz_sarb@yahoo.com
  • Yahoo
    danutz_sarb

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cluj napoca
  • Carnet moto din
    martie "08
  • Motocicleta
    Suzuki GS 500
  • Numar Moto
    CJ 89 SRB
  • Club
    ---

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ---

danutz22's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Se cauta un posesor categoria A SI B pentru livrare pizza la domiciliu . PM
  2. Cauta aici /index.php?showforum=183 e imposibil sa nu gasesti la cineva . Sunt o gramada de topicuri cu oameni care aduc piese . Spor
  3. Salut , mersi de raspuns . Scanteie nu aveam pe dreapta deloc , bujia e ok , fisa e ok .Am schimbat bobinele intre ele si problema sa mutat pe partea stanga , deci reiese ca bobina e dusa . Daca aveti info de unde as putea face rost sau cam cat costa sa imi spuneti . Noroc
  4. Salutare , am o problema cu GS ul meu . Bujia din dreapta e neagra si uda . Carburatia a fost facuta brici acuma 3 saptamani , mergea foarte bine .Aseara am bagat cam 2 litri de benzina de la un prieten dar am completat peste pana la plin , cu benzina de unde bag de obicei si a mers bine deci de la benzina probabil ca nu e problema . Ar putea fi alta problema inafara de carburatoare ? Aseara a mers bine insa de dimineata nu a mai vrut sa mearga ok . Merge intr-un piston, nu sta la relanti , nu urca in ture, nu trece de 4000 5000. Multumesc .Orice sfat e binevenit.
  5. Da pai si eu tot 150 am dat maxim , probabil mai mergea insa nu era placut deloc , nu recomand . Eu la drum lung merg cu 100 - 120 e o viteza ok pt GS .
  6. Manualul il am eu . Cine il doreste sa imi dea add pe mes . Id e la profil.
  7. Salutare , mi-am masurat incarcarea si am constatat ca imi indica foarte mult adica , valorile pe care mi le indica cresc odata cu turatia , imi indica ceva de genu , 15 , 16,17,18....E semn ca so copt releu de incarcare sau care ar putea fi problema ? Numa bine .
  8. Aceiasi chestie am patit si eu , ce am facut a fost sa iau 2 piulite si sa le infiletez pe surub si asa am reusit sa il scot afara sa il inlocuiesc. Mie mi-a ramas suficient loc sa pot infileta 2 piulite , in cazu tau nu stiu care e situatia , dar la mine asta a fost rezolvarea.
  9. O idee ceva ? Ca marti am de facut un drum de 70 km si nu stiu ce sa fac . Sa il desfac din nou si sa il mai montez odata ?
  10. Salutare , am si eu o problema. Am desfacut intinzatorul de la lantul de distributie pentru a schimba garnitura fiindca curgea ulei , am montat tot la loc doar ca acuma se aude un ticait exact de la intinzator . Stiti careva care e problema ?
  11. Doar asta lam gasit daca te ajuta. /index.php?...=12608&st=0
  12. Salutare , eu pe baza de repede intr-o juma de ora mi-am facut un sistem de ungere a lantului dintr-un furtun o perfuzie si o sarma ce pot sa zic e ca lantul e uns tot timpul si e mult mai curat , cand oi avea timp o sa perfectionez sistemul in sensul ca o sa fac ceva cu robinet , mai de vremurile noastre Numa bine
  13. Da intradevar la modelul meu din 91 cele 3 suruburi se infileteaza in blocul motor , la mine cand sa rupt surubul nu am strans deloc tare , am strans cu simt zic eu , nu imi explic exact de ce sa rupt , probabil vechimea , nu stiu . Problema mai mare ar fi daca sar rupe surubul si nu ar ramane filet sa prinda piulita , ar fii mai mult de lucru dar nu imposibil de scot . Numa bine
  14. Si eu am patit la fel anul trecut la primul schimb , eu am rezolvat repede problema , cu 2 piulite am reusit sa scot tot surubul afara si lam inlocuit , da daca tu zici ca sunt sudate , nu stiu .... varianta care o am acuma in cap e cea care e scrisa mai sus , doar ca e nevoie de multa rabdare . Noroc
×
×
  • Creează nouă...