-
Număr conținut
96 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://danutz_sarb@yahoo.com
-
Yahoo
danutz_sarb
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
cluj napoca
-
Carnet moto din
martie "08
-
Motocicleta
Suzuki GS 500
-
Numar Moto
CJ 89 SRB
-
Club
---
Informații profil
-
Motociclete detinute
---
danutz22's Achievements
Newbie (1/14)
-
Se cauta un posesor categoria A SI B pentru livrare pizza la domiciliu . PM
-
de unde pot sa comand o bobina?
topic a răspuns lui danutz22 în Tziparuul Service si intretinere curenta
Cauta aici /index.php?showforum=183 e imposibil sa nu gasesti la cineva . Sunt o gramada de topicuri cu oameni care aduc piese . Spor -
Vand placute de frana spate Saito pentru Gs 500E .
- 9.756 răspunsuri
-
- Honda 600 rr
- Scarite PC40
- (și 17 alții)
-
Salut , mersi de raspuns . Scanteie nu aveam pe dreapta deloc , bujia e ok , fisa e ok .Am schimbat bobinele intre ele si problema sa mutat pe partea stanga , deci reiese ca bobina e dusa . Daca aveti info de unde as putea face rost sau cam cat costa sa imi spuneti . Noroc
-
Salutare , am o problema cu GS ul meu . Bujia din dreapta e neagra si uda . Carburatia a fost facuta brici acuma 3 saptamani , mergea foarte bine .Aseara am bagat cam 2 litri de benzina de la un prieten dar am completat peste pana la plin , cu benzina de unde bag de obicei si a mers bine deci de la benzina probabil ca nu e problema . Ar putea fi alta problema inafara de carburatoare ? Aseara a mers bine insa de dimineata nu a mai vrut sa mearga ok . Merge intr-un piston, nu sta la relanti , nu urca in ture, nu trece de 4000 5000. Multumesc .Orice sfat e binevenit.
-
Da pai si eu tot 150 am dat maxim , probabil mai mergea insa nu era placut deloc , nu recomand . Eu la drum lung merg cu 100 - 120 e o viteza ok pt GS .
-
Manualul il am eu . Cine il doreste sa imi dea add pe mes . Id e la profil.
-
Salutare , mi-am masurat incarcarea si am constatat ca imi indica foarte mult adica , valorile pe care mi le indica cresc odata cu turatia , imi indica ceva de genu , 15 , 16,17,18....E semn ca so copt releu de incarcare sau care ar putea fi problema ? Numa bine .
-
Aceiasi chestie am patit si eu , ce am facut a fost sa iau 2 piulite si sa le infiletez pe surub si asa am reusit sa il scot afara sa il inlocuiesc. Mie mi-a ramas suficient loc sa pot infileta 2 piulite , in cazu tau nu stiu care e situatia , dar la mine asta a fost rezolvarea.
-
O idee ceva ? Ca marti am de facut un drum de 70 km si nu stiu ce sa fac . Sa il desfac din nou si sa il mai montez odata ?
-
Salutare , am si eu o problema. Am desfacut intinzatorul de la lantul de distributie pentru a schimba garnitura fiindca curgea ulei , am montat tot la loc doar ca acuma se aude un ticait exact de la intinzator . Stiti careva care e problema ?
-
Doar asta lam gasit daca te ajuta. /index.php?...=12608&st=0
-
Salutare , eu pe baza de repede intr-o juma de ora mi-am facut un sistem de ungere a lantului dintr-un furtun o perfuzie si o sarma ce pot sa zic e ca lantul e uns tot timpul si e mult mai curat , cand oi avea timp o sa perfectionez sistemul in sensul ca o sa fac ceva cu robinet , mai de vremurile noastre Numa bine
-
Da intradevar la modelul meu din 91 cele 3 suruburi se infileteaza in blocul motor , la mine cand sa rupt surubul nu am strans deloc tare , am strans cu simt zic eu , nu imi explic exact de ce sa rupt , probabil vechimea , nu stiu . Problema mai mare ar fi daca sar rupe surubul si nu ar ramane filet sa prinda piulita , ar fii mai mult de lucru dar nu imposibil de scot . Numa bine
-
Si eu am patit la fel anul trecut la primul schimb , eu am rezolvat repede problema , cu 2 piulite am reusit sa scot tot surubul afara si lam inlocuit , da daca tu zici ca sunt sudate , nu stiu .... varianta care o am acuma in cap e cea care e scrisa mai sus , doar ca e nevoie de multa rabdare . Noroc