Sari la conținut

prisihayabusa

Membru
  • Număr conținut

    276
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    prisihayabusa

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    COSTISA
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    honda dominator
  • Numar Moto
    ce o dea politia
  • Club
    ma pot lipsi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    kawasaki zx6r,yamaha xt 600 e,honda hornet, honda dominator

Vizitatori Recenți Profil

747 citiri profil

prisihayabusa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare natiune motorista, am si eu o intrebare/ rugaminte. De aproximativ 2 ani locuiesc in Slovacia iar iarna asta mi-am adus mult iubita motocicleta aici, un Dominator 650 din 1993. In maxim 2 saptamani trebuie sa fac inspectia tehnica si as vrea sa stiu unde ati recomanda, sau indruma sa merg cat mai aproape de granita sa pot rezolva problema. Motocicleta este complet restaurata, intr-o stare foarte buna tehnica, singra modificare fiind toba de esapament care nu este originala, putin galagioasa dar cu DB killer-ul instalat se comporta absolut normal. Multumesc anticipat pentru orice informatie oferita. Stefan.
  2. Salutare lume.Dupa 3 saptamani si 5800 de km facuti prin europa o spita de la roata fata s-a gandit ca i-a ajuns. Gasesc la voi o spita pntru roata fata sau stie cineva de unde pot cumpara una?
  3. Salutare lume.Am tot citit topicul si am vazut ca sunt destul de multi posesori sau fosti posesori de Airoh S4. Caut si eu o viziera busita sau doar piesa ce se prinde pe viziera de care inchizi si deschizi. Daca are cineva disponibil asa ceva sa zica doar pretul si vedem cum facem cu transportul. Multumesc.
  4. Salutare la toata lumea.M-am apucat si eu iarna asta de o revizie generala la dominator.Vopsit cadru,gresat rulmenti...etc. Am desfacut si motorul unde culmea,nu am gasit cine stie ce uzura. Intreb aici inainte sa dau comanda de la magazin. Are cineva comandati si nefolositi niste sementi noi si un bolt piston? As vrea sa le schimb ca au trecut de cota service.Motorul nu consuma ulei,mergea foarte bine dar totusi i-as schimba. » Post actualizat in 21 Mar 2018 19:59 Incepe sa prinda forma » Post actualizat in 08 Apr 2018 12:21 Salutare lume.Am gasit pe un site CDI-uri la pret extraordinar de decent.Oare sut bune de ceva?A mai folosit pe dominator cineva modele din astea? https://www.zipy.ro/p/ali/aftermarket-cdi-unit-for-honda-dominator-xr650l-nx650-nx-xr-650-nx500-30410-mn9-000-30410-mn9-790-30410-mn9-791-motorcycle-m041/32700901861/
  5. Caut si eu pinionul de pe axul cu came la un dominator rd02 sau un ax complet. Astept un pm sau telefon daca are cineva. 0744866119 Multumesc
  6. Am inteles. Cupla in mers intre 2800-3000 de ture cand trageam tare de gaz.Se auzea destul de tare.Si la relanti cateodata mai cupla. Acum e demontat si nu-mi dau seama ce poate sa fie uzat.Arata toate piesele foarte bine.Insa cama decompresorului are joc destul de mare fata de ax.Asa trebuie sa joace si sa umble in toate directiile?
  7. A incercat cineva sa scoata decompresorul automat de pe axul cu came la dominator? Mai poate invarti motorul electromotorul?
  8. Teoretic acul trebuie sa aiba un pin de blocaj,sa nu cada sub 0 sau chiar mai sus.Daca acul este in jos trecut de pin atunci e normal sa functioneze invers,e intors cu 180 de grade. Altfel nici nu cred ca are cum sa functioneze invers ca l-ar tine pinul,deci trebuie scoasa sticla sau ajuns cumva la ac si dat inapoi la pozitia initiala(invers acelor de ceasornic),sa se sprijine pe pin.
  9. Pe traseul epuratorului e un separator de ulei,o magaoaie rotunda cat o cana de 250 ml ca si marime. Daca nu se monteaza ala probabil ca acele gaze din carter care oricum sunt amestecate cu ulei in stare de vapori o sa intre in filtru si o sa apara un consum nitel mai ridicat de ulei. Altceva nu cred sa se intample.
  10. Toate treburile astea le-ai simtit dupa ce a fost refacut motorul?Daca da atunci e cel putin problematica treaba....
  11. Poti sa folosesti si conducte flexibile de ulei cum au DUCATI sau alte motoare care au circuit de ulei exterior. Eu chiar ma gandeam sa schimb conducta aia de ulei cu una flexibila cu camasa de otel pentru design. Toata treaba e ca olenderele sa aiba acelasi diametru sa intre surubul cu gaura fix prin el.
  12. Partea nasoala e ca s-a crapat si plasticul,dar oricum as vrea sa pun originala ca sticla dreapta am mai avut si sincer nu prea vezi mare lucru in ea.
  13. Am reusit sa culc mobra pe iarba uda si ca rezultat am spart o oglinda. Are cineva o oglinda de dominator in plus pe care vrea sa o vanda? Nu-i bai daca e de stanga sau de dreapta sau de alt model...sa fie rotunda si sa aiba surubul ala care strange pe bila sa o pot da jos. Ca sa am oglinda pe stanga,ca pe aia am spart-o am incalzit putin plasticul si am scos oglinda din dreapta si am pus-o pe tija din stanga,deci poate sa fie si cu altfel de tija ca merg schimbate.
  14. Bun,oferta e oferta. Dar care e motivul postarii unui pegaso la vanzare pe topicul dominatoristilor? Eu nu cred sa dea careva un dominator pe un pegaso....
  15. Acum ma duc sa desfac si CDI-ul sa refac eventualele lipituri fisurate. O sa revin cu poze,dar nu cred ca am cu ce sa fac poze la fisuri(telefon de 5 mp dar nu cred ca aiba asa zoom,vedem...) Am desfacut si CDI-ul unui amic care nu mai mergea decat cu un surub infiletat langa mufa sa o tina fortata intr-o parte. rasina aia sau ce o fi e un chin la dat jos,dar cu rabdare si cu o coada de peruita de dinti ascutita la polizor am reusit intr-o ora sau aproximativ sa ajung la placa goala. Operatiunea a fost incheiata cu succes,acum e la lipit cu silicon,inca sta la presat capacul.
×
×
  • Creează nouă...