Sari la conținut

motor.j06

Membru
  • Număr conținut

    55
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    2007

motor.j06's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ce-am observat la cainii astia?!... Ca cei mai multi de pe-aici, am avut de-a face cu ei de multe ori. Din fericire, am avut sansa, norocul, sau cum vreti, sa nu cad niciodata! Cainii apar in cel putin trei situatii (daca sunt mai multe, adaugati): 1. Apar transversal, intamplator si fara a avea legatura cu mtociclistul: - cazul cel mai periculos!! - daca il vezi, la timp, franezi, il eviti, scapi; daca nu, il lovesti si stim ce se intampla. 2. Apar in timp ce rulezi la viteze mici, de regula sub 50-60 km/h (si pe mine ma surprinde ca pe om l-au incoltit pe la 90, dar pot fi caini si caini!): - cazul nu este asa de periculos; - iti pastrezi calmul, te asiguri ca poti creste brusc viteza si accelerezi sa scapi de ei si scapi; chiar daca ti se pare ca s-au apropiat mult de motor din lateral (deoarece numai din lateral vin in aceste situatii), ramai calm, nu te vor agata! 3. Sunt jurul tau, sau in apropiere, atunci cand vrei sa pornesti de pe loc: - caz delicat, care, daca nu se rezolva favorabil si la timp, se termina rau! - stai calm, atat timp cat stai pe loc nu te vor musca; te asiguri ca ai in fata o portiune dreapta de drum, suficient de lunga si cu aderenta buna, apoi demarezi si accelerezi; vor alerga dupa tine pana la 40-45 km/h (cam pana la viteza asta ajung cainii) si scapi; - daca dintr-un motiv sau altul nu poti demara brusc mai bine renunti, pui motorul pe cric si astepti pana cand se vor crea conditiile de a pleca in siguranta. Tot ce-am scris am observat si experimentat. Am fost si muscat de pantalonii de piele deasupra cismei, intr-un caz de tipul 3 in care, nu am fost suficient de hotarat in actiune. P.S. Sa fim ingaduitori cu omul care a deschis subiectul. A avut bune intentii si eu il felicit pentru atitudinea de a posta povestea lui pentru a-i ajuta pe altii cu eventuale invataminte. Si sa nu judecam, se poate intampla oricui! Asfalt uscat!
  2. motor.j06

    alte discutii Bacau

    In ce zona? Si eu caut in Cornisa, poate ne cuplam la un garaj!?
  3. motor.j06

    Oferte Garaje

    OK! Am intreprins cate ceva, in Cornisa. Daca se rezolva te contactez! John
  4. motor.j06

    Oferte Garaje

    Multumesc! Se ocupase la data la care am postat. Caut in continuare.
  5. motor.j06

    Oferte Garaje

    Salutare! Caut 1 loc intr-un garaj cu motociclete, in Bacau, pe termen lung. John, 0726216208, jo_pst@yahoo.com Multumesc!
  6. De ce te-ai dus dupa el?!
  7. De unde pot lua un parbriz nou, transparent, pentru un f3 din 1998?
  8. uite asta daca te ajutaDigrama_motor_cbr_600_f.doc
  9. mi se intampla si mie. nu am o explicatie, merge si fara soc daca tii mai mult apasat butonul de pornire.
  10. Salut, Eu am cbr 600 f3/1998, sh, vreo 7-8 km facuti cu ea. Iti pot spune cum e asta: buna, asa cum mi-a fost recomandata (stabilitate, fiabilitate, docila dar si puternica sus)! Cineva iti recomanda sa te hotarasti ce vrei de la noua ta motocicleta. Subscriu! Daca noua sau Sh, numai cineva care spune ca "struguri sunt acri" ar gandi ca una sh este mai buna. Toti vrem motoare noi! Bugetul decide, in final. Diferenta de cai putere de care vorbesti tu o simti undeva sus, la 200+. Cat vei dori sa mergi cu aceasta viteza? Sa nu ma intelegi gresit: oricare dintre modelele la care te gandesti te va propulsa foarte departe fata de ij-ul pa care-l ai (dealtfel, tot respectul pentru tine si acest motor!). In concluzie, cu exceptia cbr f, toate sunt modele sport. Daca vrei sport ia una din celelalte tinand cont si de recomandarile facute de catre posesori. Daca vrei un compromis bun sport-turing, alege modelul cbr 600 f de la HONDA. Daca vrei un motor nou, ia unul nou; este cel mai simplu si cel mai scump! Daca vrei sh, cauta cel mai bun raport pret/stare a motocicletei; aici nu este simplu! Totusi, sa nu te zgarcesti daca ceva merita banul! Bafta si sa te stim bucuros de achizitia ta! --- Mesaj completat în 25 Oct 2007 13:09 ------------- rectific si completez: ...vreo 7-8 mii km...
  11. HONDANEGRU multumesc pentru tot ceea ce-mi spui! Cu atat mai mult, ca opinia ta izvoraste din experienta ta; este pertinenta si are substanta. Raspunsul tau sta pe o confuzie generata de mine in primul mesaj, cel in care ceream o paralela... Vroiam o abordare comparativa a parasutismului si motociclismului ("cativa ani de motor"!!). Despre Euclid, da, nu am uitat, insa din perspectiva intrebarii mele chiar nu remarcasem legatura in speta, deoarece, banuiesc ca cele doua sporturi se intesecteaza undeva; tocmai acest undeva era subiectul intrebarii mele. Neavand experienta, chiar vroiam parerile unor oameni cu dubla experienta, gandind ca la aceasta sectiune posteaza si acest tip de oameni. Acestea sunt explicatii pe care le consider a fi necesare, in acest moment. Multumesc pentru sfatul de a nu ma apuca de ceva daca nu-mi iese din prima! Inca nu am deprinderea de a-mi iesi toate din prima, asa ca, voi incerca ceea ce cred ca pot face. Sfaturile sunt bune in acest caz! Bafta tie, in ceea ce faci!
  12. George, asta cu teorema lui Euclid nu o inteleg! Sa inteleg insa, ca parasutismul este deosebit si ca acestea doua nu pot sta alaturi, pe orizontala? Crezi ca parasutismul este mai solicitant si ca, ar oferi mult mai mult? In sensul acesta este deosebit? Tu le-ai incercat pe amandoua? Daca da, felicitari!
  13. Multumesc Strumfuadi pentru raspuns si pentru atentia acordata! Util! Merci
×
×
  • Creează nouă...