Sari la conținut

metal_asd

Membru
  • Număr conținut

    44
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    none
  • Motocicleta
    Honda VFR800 VTEC
  • Numar Moto
    B-XX-VFR
  • Club
    none

Informații profil

  • Motociclete detinute
    3

metal_asd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. incredibil. bun-simt, calm, cumpatare, simtul penibilului? oriunde, dar nu aici. mi-e scarba de ce mi-a fost dat sa vad labartat pe 16 pagini. aveam o oarecare doza de respect pentru motociclisti, motociclist am fost si eu pana in momentul cand am vazut urmarile acestui accident. imi voi vinde motorul si voi uita ca am categoria A in permis. va consideram deosebiti fata de restul oamenilor, dar vad ca majoritatea dintre voi se scalda in abjectie si penibil. sincer, imi provocati greata. pacat ca necazurile ii lovesc numai pe cei care nu merita. nu va mai deranjati sa-mi raspundeti, nu voi mai vizita portiunea aceasta din forum, probabil nici nu intelegeti ce ati gresit. informatii despre incident? ofer doar in particular, ma puteti gasi la id-ul de messenger r148841. nu uitati sa va specificati nickul de pe forum, ca sa verific daca meritati sau nu vreo informatie. nu va doresc nimic, balaciti-va in continuare in mizeria pe care o vomitati fara intrerupere.
  2. tu cand te duci la servici te duci cu cizme si pantaloni de piele? vara? nu, nu avea, si chiar daca avea nu i-ar fi folosit la nimic, piciorul i-a fost forfecat intre motor si bordura (celebrele borduri foarte inalte care ne incanta atat de mult). oricine cu minime cunostinte de fizica poate sa-si dea seama ce efect are o lovitura aplicata cu un ciocan de 300 de kilograme, la o viteza (ipotetica) de 30 km/h, cu o muchie dreapta. osul s-ar fi sfarmat si daca avea cizme si pantaloni de titan.
  3. salut. sunt prietenul si colegul de servici al motociclistului implicat in accident si postez de pe contul lui, pentru ca eu nu am. accidentul s-a petrecut la cca. 15-20 metri distanta de trecerea de pietoni, femeia a murit pe loc, prietenul e la spital, cu (ne)sanse 50/50 sa-si piarda piciorul de la genunchi in jos (o treime din tibie este facuta aschii, piciorul i se mai tinea in cateva fasii de piele si muschi), in rest nu are nimic. motorul e cam praf. nu exista nicio trecere de pietoni marcata cu galben, brancoveanu a fost recent asfaltat, iar marcajele temporare galbene au fost acoperite de asfalt. exista marcaje noi, albe si foarte vizibile. imprejurarile imi sunt inca neclare, desi am discutat si cu politistii care se ocupa de caz. viteza cu care circula imi este necunoscuta, bordul motorului este electronic, urmeaza sa fie aflata in urma cercetarilor. din cele spuse de un baiat care lucra spalatorie, s-a auzit claxon, frana, bufnitura, nu a vazut nici el ce si cum s-a intamplat. exista un singur martor ocular, nu stiu ce a declarat. din cate imi cunosc prietenul, va pot spune cu certitudine ca nu este vitezoman, este extrem de prudent, atent si calculat in trafic. sincer, habar nu am cum s-a petrecut evenimentul si cine e vinovat. va rog frumos sa nu va mai dati cu parerea si sa puneti la zid pe unul sau pe celalalt, nu stie nimeni deocamdata ce s-a intamplat si cine-i de vina. am auzit destule chestii aberante de genul ca femeia avea cheia motocicletei infipta in inima si de asta a murit. va rog. putina decenta. cineva a murit, altcineva are nesansa sa ramana infirm. voi incerca (in masura in care voi citi comentarii de bun-simt) sa va tin la curent. alex.
  4. Pretul pentru reperul pe care il vrei tu (aparatoare stg toba) este (137 USD + 25 USD transport) x 19% TVA. Eu nu ma ocup cu adusul pieselor, ci doar am avut aceeasi problema ca tine si am legaturile facute peste ocean. Poate ar fi o idee sa incep, pentru ca preturile in europa sunt dementiale. la http://www.cmsnl.com/searchparts.php?s_pro...p;totalresults= este 117 euro + 42 transport. Poate iesi mai bine de undeva din europa sau chiar la honda romania. Sincer sa fiu si eu am trecut prin acelasi lucru: sa repar carenele si sa le dau o spoiala sau sa cumpar unele noi, atunci and am avut un "mic incident" . Pana la urma am cumparat fata noua originala si am reparat si vopsit laterala stanga. Adica ceva de mijloc. Acum regret alegerea facuta. Plasticele de la Honda nu sunt ieftine deloc, comparativ cele de la yamaha sunt de 2 ori mai ieftine dar, la noi in romanica nu am gasit un vopsitor bun care sa-mi faca asa cum trebuie culoarea si calitatea vospelei si a lacului lasa de dorit. Daca te hotarasti sa o revopsesti si iese asa cum trebuie, poate imi dai si mie adresa vopsitorului ca ma deranjeaza "lucrarea" care o am pe motoreta.
  5. carena fata te costa: http://www.cmsnl.com/products/cowl-compr101cu_64210mcwh00zc/ sau daca ma ocup eu de ea 360 euro livrare 3 sapt (vine din state pe comanda). Pretul ar fi fost mai mic dar platesti tva si la valoarea obiectului si la transport si cum e cam mare carena ...
  6. metal_asd

    Reparatii sei

    Salut. Vreau si eu un pret pentru o sa de Honda Vfr 2003 Saua originala arata asa Si eu vreau o sa cam asa: (sorry de inspiratie Toma) Nu ma intereseaza broderia (scrisul) ci doar cusaturile alea albe. O conditie importanta este sa fie cu gel nu cu alt burete. Vreau o parte din buretele original sa fie inlocuit cu gel. Cred ca stii tu mai bine decat mine. Vreau sa stiu costul si timpul de executie. Eu as putea lasa saua in week-end si as vrea sa o iau duminica seara. Thx
  7. Hai ca incerc eu. Ce anume vrei sa verifici??
  8. Am fost eu la service-ul Honda de pe B-dul Timisoara pentru a intreba de reglaj de supape si am aflat pretul pentru ora de manopera: 120 RON/ora. Nu au specificat daca e cu TVA sau nu si oricum nu m-a interesat pentru ca la intrebarea cat ma costa reglajul de supape cu totul au spus ca nu pot sa-mi dea pretul final ca dureaza mult si ma taxeaza dupa terminarea operatiei. Si la faza asta, dupa experienta unui prieten de-al meu care si-a facut un 600 RR din 2005 la ei anul trecut, pe casco, si caruia dupa ce a scos motoreta din service dupa o luna jumate pentru niste carene si un far, i-am desfacut-o complet si am reasamblat-o la garaj ca era facuta cu picioarele. Daca imi faceau la fel cu supapele si ma taxau pentru incompetenta lor 12 ore de service, insemna ca sunt un fraier, asa ca am renuntat. Mi se pare corect sa aiba un plan tarifar pentru operatii de mentenata, in care sa fie trecut numarul de ore, cum e la toate service-urile normale. La masina stiu clar ca la schimbat de portiera se taxeaza 1.5 ore, pentru distributie 3 ore etc. La Honda e cat vor ei ... In alta ordine de idei, vad ca ai avut si tu probleme cu masa si ca, de asemenea, ai avut noroc ca nu te-ai tavalit. Ma bucur ca ai scapat usor. Daca totusi te duci la Honda poate merita incercata varianta cu reparatie gratis, conform recall-ului. Eu nu am avut timp sa ma duc pana la ei. Oricum, cu cat sunt mai multi cu aceeasi problema e mai bine, poate se intampla ceva.
  9. Deranjant nu este ca ramai fara lumini ca fraieru (ziua nu mi-am dat seama ca nu am decat 2 lumanari pe post de lumini) ci faptul ca ti se opreste motorul la consum de curent crescut. Eu am avut noroc ca eram cu ambreiajul tras cand a iesit unul de pe o straduta laterala si i-am dat flash. In secunda doi s-a oprit motorul. Daca eram in curba, aplecat si mi se oprea motorul blocam spatele o dadeam pe jos. O sa incerc sa rezolv ceva cu honda romania, daca nu imi comand seturi de cabluri "updatat" part no "06320-MCW-305" pentru modelul 2002-2003 pret 118 USD. Am inteles ca la unii a mers operatiunea de prevenire, adica desfacut cupla aia cu 18 pini, curatat etc. La mine e prea tarziu, ca nu am stiut de problema asta. In fine, mai exista in Europa, de data asta, un recall pentru pierdere de lichid de frana la frana spate. http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/s...0256FBE0031010D Aici se poate verifica VIN-ul si vazut ce motorete sunt afectate.
  10. Modelul meu este european. Partea cu recall-ul apare doar in state pentru ca ei au o organizatie care se ocupa cu asa ceva. Recall-ul nu a plecat de la Honda ci a fost facut ca urmare a plangerilor clientilor catre "National Highway Traffic Safety Administration".
  11. Salut. A mai avut cineva probleme electrice la VFR? Este vorba de modelul V-tech dupa 2002. Eu am pierdut masa pe partea electrica din fata si la supraincarcare a circuitului electric (flash sau faza lunga) se oprea motorul. Am remediat problema repede dar, dupa cateva search-uri pe net, am aflat ca exista un "Safety Recall" pentru toate motoretele fabricate intre 2002-2005. Mai multe amanunte in poza de mai jos. In fine, eu am rezolvat problema tragand o masa suplimentara fata de cea din conectorul care are prostul obicei de a se topi. Este o solutie care nu mi se pare eleganta si vreau sa-mi schimb, conform recomandarii HONDA, toata partea electrica din fata. Ideea este ca aceasta operatie, precum si piesa de schimb, sunt gratuite afara, pentru ca este un safety recall. A facut cineva asta la noi? Sau o sa fiu eu primul care ma apuc de scandal cu importatorul Honda Romania? La final, va recomand tuturor celor care aveti VFR fabricat intre 2002-2005 sa downloadati pdf-ul din link-urile de mai jos si sa va verificati motoretele. RCRIT_07V359_6830_part_1.pdf RCRIT_07V359_6830_part_2.pdf
  12. "Imi cer scuze lui Mihai si celorlalti care au comentat decent, pentru rabufnirea mea nervoasa de azi-dimineata. Nu trebuia sa ma cobor la nivelul micismului si jenibilitatii unora. Trebuia sa-i las sa-si dea singuri cu mucii pe piept in continuare. Drum bun. " NU ai de ce sa-ti ceri scuze. Daca era o expunere de opinie, asa cum s-a exprimat ulterior un pretenar de-al lui, nu era nici o problema. Dar a fost un atac personal, cauzat probabil de frustrarea de a vedea ca planul lui bizoon a functionat perfect si in mintea lui isi da cu pumnii in cap ca nu a reusit sa "prosteasca" si el atatia oameni vanzandu-le niste visuri!!! Din nefericire pentru el, viseaza urat si nu are ce sa vanda ... Eu, in general, nu postez pe acest forum si citesc doar cateva sectiuni din el. M-am lamurit repede, dupa primul post, ca nu ai ce cauta in troaca porcilor . Dar, exista cateva sectiuni pe care le citesc cu placere si nu-mi place sa le vad contaminate cu dejectiile scoase pe gura (tastatura) de cei care nu au ce face. Macar de s-ar se exprima elegant. Nu inteleg nevoia asta de a ataca. Daca nu-ti place ideea, daca nu-ti place nici macar expunerea facuta, treci mai departe. Ne-am simti cu totii mai bine. Back on topic. Drum bun si o calatorie cat mai interesanta. Sunt sigur ca problemele nu vor lipsi, dar poate tocmai asta face ca totul sa devina mai frumos. Respect decizia de a merge singur. In solitudine totul se aseaza mai bine in suflet.
  13. Este amuzant cum rasar capetele de creta din randurile forumistilor. Se simt lezati de faptul ca cineva ii judeca pentru ca ei sunt de partea cealalta, a celor care "aplica" legea nu din randurile noastre, a celor carora le aplica legea. Motoretistul a gresit grav, dar capetele de ghips s-au simtit zei aplicand legea asa cum le convine lor, iar faptul ca au scos la suprafata cele 5 dosare pe rol (nesolutionate) face parte din una din cele mai cunoscute metode comuniste: discreditarea prin orice mijloace ca sa abati atentia de la problema reala. Si mai mult decat atat, eu sunt convins ca, dobitocul cu albeatza deasupra fruntii, stia ce face cand l-a dat pe jos si chiar i-a placut ... Si da vorbesc in cunostinta de cauza, pentru ca am trecut prin porcarii cu politia si stiu ce inseamna sa minta doar ca sa te infunde. Ce este deranjant ca aplica modul asta de justitie doar oamenilor normali, aia care merita un asa tratament sunt lasati in pace. Imi cer scuze poltistilor adevarati, din ce in ce mai putini din pacate, cei pe care ii cunosc eu si au terminat academia de politie, au plecat de mult din sistem ca sa scape de oligofreni. Celorlati le aduc aminte ca daca ei au un grad, exista altii care il au mai mare si s-ar putea sa se arda, iar la final le transmit MULTA CLANTZA.!!
  14. Aceeasi problema cu expiratul numereleor am avut-o si eu si am incercat prelungirea lor, ma rog, altele pe inca o luna. Nu se poate. Scurt. Trebuie sa faci cerere la comandant, sa ai un motiv serios (la ei nu este motiv serios faptul ca m-a programat la RAR peste 3 sapt jumate) etc, etc. Dupa ce am pierdut o zi cu audiente, cereri si stat la cozi, concluzia a fost ca NU SE POATE (NU VOR). Poate daca ai pile serioase, ai mai mult noroc decat mine ...
×
×
  • Creează nouă...