Sari la conținut

Madalin

Membru
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    madalin74@yahoo.com

Profil

  • Locatie
    Cernavoda
  • Numar Moto
    CT-44-BMW

Madalin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. "Si reteta care e, daca exista vreuna? A, e simpla. Odata ce-ai facut rost de dramul de curaj esti ca si plecat. Apoi devine si mai simplu. Trebuie sa ai rabdare, sa opresti des, sa cunosti oamenii, sa faci cu mana, sa te lasi depasit, sa zambesti mult, sa nu te grabesti, sa vezi, sa simti, sa te uiti inapoi, sa ai incredere, sa stii, sa afli, sa nu-ti fie rusine sa plangi, sa nu incetezi sa te minunezi si, mai presus de toate, sa iubesti." Nu-mi vine sa cred ca s-a terminat! A fost prea frumos sa fie adevarat. Multumim Mihai.
  2. Super acum ne scrie insusi Mihai pe forum! Sa inteleg ca ai reusit se te odihnesti un pic? Astept cu nerabdare povestea surpriza de care ai pomenit. Si sa nu intarzii prea mult cu cartea! Vreau sa le citesc baietiilor mei la culcare, calatoria de vis a unui motociclist cu suflet mare din Petrila. RESPECT!
  3. Dupa un drum senzational de aprox. 27.000 de km si aproape 4 luni, Mihai al nostru a ajuns cu bine acasa! 29.10.2009 ora 16 intra triumfal in Bucuresti! FELICITARI MIHAI PENTRU TOT CE AI FACUT! Am avut prijilejul sa-l cunosc, un om deosebit.
  4. Am zis eu ca nu ne lasi sa suferim. Ca nici noi nu te-am lasat la greu! Maine ne vedem acolo chiar daca o sa venim cu masina!!! Numai bine Mihai si pe maine!!!
  5. "chiar e asa mare smecherie ce fac?" Teone are dreptate in ce spune dar as completa. Sa stii nu e mare smecherie sa: - mergi 4 luni aproape zi de zi pe motor in locuri in care noi nici macar nu indraznim sa visam - sa faci douazeci si ceva de mii de km SINGUR pe motor, si prin ce locuri - sa te trezesti in fiecare dimineata si sa pleci fara sa stii exact unde si cand vei ajunge si lista poate continua la nesfarsit. Pentru mine care sunt motociclist de weekend ..... DA! e mare lucru. Nu oi fi tu Marco Polo dar ne-ai tinut in priza cu povestile si aventurile tale. Iti respect alegerea!!! Sunt sigur ca o sa ai o mare de prieteni care te vor astepta!!! Poate te gandesti sa scrii o carte ! Eu sigur am sa o cumpar. Asa cum a spus sotia : Baiatul asta sigur are ce povestii la nepoti!
  6. Eu sper sa ne lase macar sa-l salutam si sa-i strangem mana! Chiar daca nu ne cunoastem, povestea lui ne-a impresionat. Prin ochii lui am fost si noi plecati in Mongolia. Nu stiu cat de dornic va fi el de un alai, dar macar noi vorbim pe intelesul lui :-)
  7. Copylotto ce poti sa ne spui de locatia lui Mihai ? Mai am cativa prieteni motociclisti care am vrea sa-l intampinam. Nu stiu daca o sa aiba chef de prea mare agitatie, dar noi am vrea sa-l salutam, si atat. In Bulgaria, Romania si daca nu macar cand ajunge in Bucuresti, sa nu-l deranjam. Numai bine.
  8. Poza cu zapada ma cam inspaimanata! Drum bun Mihai, sa ai doar vreme buna!!!
  9. La bani mai putini nu stiu ce ai sa gasesti la BMW, doar seria F si G , care au un cilindru. Nici macar nu e un BMW e un hibrid italiano-austriac, facute in uzinele Aprilia. Asa cum am mai spus pe aici sunt fan BMW, imi pare rau ca trebuie sa dai motoru. Sunt sigur ca o sa-ti cumperi alt BMW , numai bine!
  10. Sunt curios ! Drumurile din Romania au fost unul din factorii care te-au determinat sa renunti? Sunt multi care viseaza sa aiba un motor ca asta, si raman cu visele, si tu il vinzi ?? Pacat, numai bine!
  11. Deja sunt invidios! Felicitari! Va astept la vara
  12. Motocicleta are acum aprox 29000 km , cumparata din Germania in 2005, eu am luat BMW-ul de la un domn din Bistrita. Cand am luat motoru avea aprox 21000, am schimbat consumabilele de 2 ori si la 25000 kitul+uleiul de furca, etc. Nu am avut probleme cu motorul asta, am mai spus o singura data m-a speriat. Am facut cu ea mai mult de 7000 km in 4 luni. E super , foarte fiabil , si piesele sunt accesibile la pret. Sunt fan BMW, sper din tot sufletul sa am bani si sa-mi cumpar unu cu injectie.
  13. Felicitari super motor!!!! Sa te tot lauzi cu motoru asta! Am crezut ca zgomotul e doar pe modelele cu un cilindru, pana la urma e ceva caracteristic BMW.
  14. Nu vreau sa facem o polemica pe tema asta, ma refer doar la persoana mea. Am avut Aprilia Pegaso si BMW F650 ST , aceiasi Marie cu alta palarie. In grupul de prieteni cu care merg motoare cu 1, 2 si 4 cilindrii , injectie - carburatie etc. (poza) Eu am fost si sunt indragostit de F650 ST-GS nu conteaza, imi place. Dar cand vine vorba de touring, si cand spun asta nu 17 km , ci ture de 500-700 km pe zi, se schimba datele problemei. Monocilindru e super dar se poate si mai bine adica bicilindru. Dupa un drum de 500 km se simte, nu esti foarte obosit, dar nici nu poti ignora vibratiile. SYBO zice BMW F650 , da dar modelul pe injectie , dupa 2000 ar fi super. E diferenta de la cer la pamant intre ele. Eu am mers cu ambele si nu se compara. viitoarea motocicleta vreau sa o folosesc ca si celelalte...urban,extraurban...off-road,nu imi place sa imi bat joc de ea...am ceva experienta... Daca o sa fie si off-road o alegere buna ar fi BMW, e mai usoara, si asta conteaza mult. Ai spus ca nu ai condus DR-ul, dar macar ai stat langa una? sa vezi ce mare e??? asta e un avantaj la drum dar in oras si off-road.... nu prea cred. Pegaso e un "pui" pe langa DR.
  15. Depinde ce vrei sa faci cu ea! Eu as alege TransAlp, asta vreau si eu sa-mi cumpar, cand o sa am bani. DR BIG este o super motocicleta, ce inaltime ai? Ai condus DR-ul? Sigur nu vrei DL 650 V-Strom ? Asta da. E superioara la clasa ei fata de BMW F650, TransAlp, Pegaso etc. Model: Honda XL 650 V Transalp Year: 2001 Category: Enduro / offroad Rating: 74.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 647.00 ccm Engine type: V2 Stroke: 4 Power: 55.00 HP (40.1 kW)) @ 7500 RPM Torque: 56.00 Nm (5.7 kgf-m or 41.3 ft.lbs) @ 5500 RPM Bore x stroke: 79.0 x 66.0 mm Fuel system: Carburettor Valves per cylinder: 3 Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Chain Physical measures Dry weight: 191.0 kg Seat height: 840 mm If adjustable, lowest setting. Wheelbase: 1,501 mm Chassis and dimensions Front suspension travel: 200 mm Rear suspension travel: 172 mm Front tyre dimensions: 90/90-21 Rear tyre dimensions: 120/90-17 Front brakes: Dual disc Front brakes diameter: 256 mm Rear brakes: Single disc Rear brakes diameter: 240 mm Speed and acceleration Top speed: 175.0 km/h Power/weight ratio: 0.2880 HP/kg Other specifications Fuel capacity: 19.00 litres Model: Suzuki DR 800 S Year: 1997 Category: Enduro / offroad Rating: 73.2 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 779.00 ccm Engine type: Single cylinder Stroke: 4 Power: 50.00 HP (36.5 kW)) Torque: 59.00 Nm (6.0 kgf-m or 43.5 ft.lbs) Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Chain Physical measures Dry weight: 201.0 kg Seat height: 890 mm If adjustable, lowest setting. Chassis and dimensions Front brakes: Single disc Rear brakes: Single disc Speed and acceleration Power/weight ratio: 0.2488 HP/kg Numai bine!
×
×
  • Creează nouă...