Jump to content

nicky_yo

Membru
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

About nicky_yo

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda 1000RR
  • Numar Moto
    romanesc

Recent Profile Visitors

482 profile views
  1. Am avut si eu probleme cu incarcarea. prima data am schimbat bateria, apoi statorul, si nici atunci nu incarca cum trebuie. in momentul in care se incalzea releul, nu mai incarca la relanti. am dat peste acest topic la recomandarea unui prienten, am luat legatura cu el si a fost mai mult decat deschis sa ma ajute. am verificat instalatia si atunci am constatat ca si releul era cu probleme. am schimbat releul la el, cu tot cu mufe si de atunci nu mai am nici o problema. deja a trecut o luna jumate. am vrut sa ma asigur ca totul este ok. RECOMAND CU INCREDER
  2. Revin la postarea mea, NU S-A REZOLVAT! Miercuri am ramas fara baterie!!!!! am fost la magazinul de la care am cumparat bateria(sa vad daca are defect) si am constatat ca bateria se incarca doar in mers, cand era la relanti, baga prea putin. Cand porneau venilatoarele, papa curentul bateriei! Dar nu se comporta tot timpu asa! am avut norocul/ghinionul sa se comporte asa fix atunci. Am schimbat si releul de incarcare si acum, dupa 2 zile de teste, port spune ca S-A REZOLVAT PROBLEMA! Toata combinatia m-a costat 1500 ron
  3. AM REZOLVAT!!!!!!! am ajuns sa iau legatura cu un inger pazitor ( :)) ) care a fost mai mult decat dornic sa ma ajute, nu doar cu sfaturi! Mi-a facut rost intr-o saptamana de stator ElectroSport, special pentru aceasta motocicleta. La un pret mai bun decat il au cei de la ElectroSport pe site! Voi lasa numarul lui de telefon, in caz ca aveti nevoie (i-am cerut voie) (0722) 191 977 bag si niste poze sa vedeti diferenta intre cel china(stanga) si cel ES(dreapta).
  4. si daca toatw lumea stie asta.... de ce nu au piese pe stock?:)))) toti dau termen de 2 saptamani, pentru comanda.
  5. Revin la aceasta problema: dupa 3 saptamani, am primit banii inapoi pe statorul chinezesc, ramanand sa il returnez dupa ce cumpar altul. Am tot cautat magazine de unde sa cumpar. Si nu au pe stoc. Nu-mi vine sa cred cad de greu se gaseste piesa asta!!! asa ca... va cer ajutorul! spuneti-mi unde pot sa gasesc statorul pe stoc. unde am vorbit... mi-au dat termene de 2-3 saptamani! Am pierdut deja 5! prefer sa il schimb, sa scap de problema. Nu este releul, mai mult ca sigur. A fost masurat si in sarcina si fara. In cate am
  6. Am masurat statorul cu motorul pornit: mufa deconectata (fara consumatori) - 18V mufa conectata (cu consumatori) - 11V din cate stiu, statorul trebuie sa scoata cel putin 23V cu mufa conectata.
  7. M-am gandit si eu la rebobinare. Daca stiti pe cineva.... sunt mai mult decat dornic de a incerca. ps: am cautat pe google.... am gasit o varianta... problema a fost ca au cateva review-uri proaste, si cand spun cateva... ma refer ca au mai multe proaste decat bune.
  8. Am verificat tot. Statorul e problema. Nu stiu daca asa a venit sau s-a stricat la mine.... dar am facut niste poze. releul l-am verificat, este ok. Bateria doar ce am pus-o pe redresor. acum sunt in discutii cu cel de la care am cumparat. Poate o rezolv.
  9. Salutare! Plecand de la vorba aia “Crezi ca un profesionist este scump?! Stai sa vezi cat te ajunge cu un amator!”, va povestesc intamplarea mea si poate, in acelasi timp, imi dati si o mana de ajutor! In sezonul rece nu prea am mers cu motoreta, dar am lasat bateria pe ea si cand voiam sa merg cu ea nu prea avea curent. Drept urmare... ii tot dadeam de la masina. Am facut astea de cateva ori... pana intr-o zi cand am ramas fara curent in mers. Am tras-o pe dreapta si m-am dus sa cumpar o baterie noua, crezand ca asta e problema(naivul de mine s-a gandit ca poate “e vec
  10. Nu am mai iesit ca nu a mai nins, le am pregatite in caz de ceva, in jumatate de ora sunt cu ele pe strada. Le voi pune ca am in cap de mult timp sa fac asta. Va promit ca revin cu poze sau cu un topic nou. O voi forta, in caz ca dau si de o platforma... Cu atat mai bine.
  11. JUST4TNT Am ceva pentru tine, si doar ce a trecut politia pe langa el:)))
  12. Am discutat cu cei de la Hobby... Erau acolo azi, dar nu am avut cu ce sa o duc, prea departe de ei nu stau... Dar... Date fiind conditiile meteo... Mi-e destul de greu sa o duc pana acolo.
  13. Perfect! In sfarsit cineva care vine cu o lege in privinta asta. Restul sunt doar pareri. Citesc acum si revin si eu cu o perere ))
  14. Nu stiam ca detin o bicicleta sau un moped:)))) Ai pornit gresit de la inceput. Astea sunt legi destinate oamenilor care merg pe BICICLETE sau MOPEDE Nici nu are rost sa iti dau copy-paste la cateva din alea care ma amuza cand ma gandesc daca erau valabile pentru MOTOCICLETE. Motocicleta nu este un Moped sau mai ales o bicicleta. Just saying )) » Post actualizat in 11 Jan 2017 12:19 JUST4TNT... Am uitat sa te intreb.... Tu ce scoala de balet ai absolvit? Nu de alta dar vad ca diferenta dintre bicicleta/moped si motocicleta nu stii sa o faci.
  15. Am intrebat pe cineva de la politie. Explicatia e foarte simpla, nu am voie sa circul pentru ca nu am M+S pe ele:)))) Faptu ca am tinte... E o alta mancare de peste, pentru ca nu avem legi cate sa interzica asa ceva. Singura chestie pe care o poate face, este sa iti spuna ca nu sunt conforme cu talonul, si sa imi retina talonul, ceea ce oricum o face daca ma prinde fara cauciucuri de iarna. Deci... Indiferent ca am tinte sau nu am cauciucuri cu M+S pe ele, deznodamantul este tot ala, talonul suspendat si amenda pentru ca nu am anvelope conforme. E una si aceeasi lege. Dar.... Ce imi place i
×
×
  • Create New...