-
Număr conținut
63 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.oraan.ro
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
bucuresti (doar cu buletinul) :)
-
Carnet moto din
2004
-
Club
not yet
Informații profil
-
Motociclete detinute
kawasaki ER5 twister, aprilia pegaso 650 cube
moto8's Achievements
Newbie (1/14)
-
salut dupa un kawa er-5 si o aprilia pegaso, versys e noua mea himera nu stiu cand, dar sunt decis ca asta sa fie my next moto (am incredere in kawasaki + vreau un all rounder eficient, nu hardcore) vad ca ai pus postul asta de ceva vreme. poti sa imi spui cateva lucruri despre motor, din experienta ta de pana acum? multam fain
-
same shit cu metzellerele mele, not funny pe udatura pe care o lasa masinile de spalat. funny thing, dupa mai bine de o luna de pauza, aprilica mi-a pornit la a treia cheie, fara efort, desi credeam ca o s-o inec la sigur (chiar ma gandeam sa o duc la un specialist in carburatoare, pe platforma...). tura de duminica, sa nu fie soare dejaba... si m-am trezit ca nu mere vitezometrul si kilometrajul. o fi uitat ultimul mecanic sa bage cablul la indicatoare? ca la roata pare totul ok, dar azi nu am mai avut chef seara sa desfac bordul sa ma uit. in rest, care credeti ca mai poate fi pretul de cumparare pentru un pegaso 99, pus la punct? sa vad daca merita sa o vand sau raman cu ea 4ever
-
2. a mea avea parbriz si e foarte util, adica poti merge cu 140 km/h la o limita decenta a sentimentului de siguranta. peste... trage mai greu motorul, iar protectia la vant este minima. nici nu vreau sa ma gandesc cum este fara parbriz ai facut o alegere foarte buna!
-
e un antifurt "de saraci", care se pune la disc... partea buna este ca poti lega de el un lant... sau macar nu poate sa ti-o fure impinsa, ci trebuie ridicata roata. ma rog, e mai bine decat nimic. parbrizul e mai inalt cu mai mult de 5 cm fata de ala original! problema este ca e destul de inclinat si curentul de aer imi vine in viziera. ar fi mai ok un apendix din ala care se prinde sus, sa sparga curentul de aer, dar na... alta cheltuiala care nu stiu daca merita? Uite, aici este singura problema de care ma lovesc: porneste greu acum si de fiecare data mi-e teama sa nu o inec iremediabil. probleme cu garnitura sau cu apa nu am, taman i-a fost facuta inspectia si revizuirea de la A la Z. numa pornirea imi mananca nervii... e MRA, nu aveau pe stoc de la PUIG. si are aceleasi dimensiuni cu ala de la PUIG (nu mai am hartiile din dotarea pachetului, ca le-am aruncat). am remarcat ca e bunut atunci cand te ghemuiesti in rest, la cum stau eu in sa si la inaltimea mea... nu este asa de util. dar imi place sa ma gandesc ca nu am dat banii aia de pomana... aoleu! deci mai am 600 km pana devine aspirator de piese? si eu simt lipsa treptei a sasea (la kawa er5 aveam si era a draq de buna). in plus, etajarea treptelor lasa de dorit. franele proaste le-am simtit deja pe pielea unuia care mi-a sarit in fata. acum merg mult mai incet, iar la anul ii schimb placutele. frana spate mi se pare ok, nu blocheaza decat pe final de cursa, m-am obisnuit cu ea. ma enerveaza fitele de la pornirea la rece, stau cu frica sa nu o inec, e cel mai frustrant lucru. si mai are o hiba: nu se simte inchegata ca o japoneza. punct. in rest, nu o dau pentru ca UNU as iesi in pierdere prea mare si DOI nu am ce sa imi iau cu banii astia (cca 3000 euro), decat tot un SH in care iar trebuie bagati bani etc. asa macar ma acomodez cu problemele ei si ma obisnuiesc. la anul ii mai trebuie doar schimb de ulei si placute noi. si probabil o bujie noua, oi vedea. ceea ce, pentru un motor de 25.000 km, mi se pare f decent. P.S. oricum, dupa doua motoare SH, tare ar merge unul nou! dar, vorba ta, daca nu-s bani, accepti compromisuri
-
io am ganduri de astea cu vanzarea doar cand nu imi porneste dimineata tare al draq rotaxul asta al italienilor... am pus parbrizul asta touring... si nu mi se pare neaparat un plus fata de ala vechi, mai mic. e adevarat, nu am iesit din oras inca, la drum lung, dar, din primele estimari pe la 70-80 la ora, imi cam bate curentul in viziera (inainte batea cam la baza castii). cel putin arata f tare motorul amu
-
s-o stapanesti sanatos, dar ce o sa faci cu utilajul asta? te convertesti la vitezane? io am bagat utilajul in service, pentru pregatire vanzare... dar la cum mi-o facut-o mosul sa arate cred ca io o sa fiu unicul cumparator in curand poze, mai ales ca am dat comanda de parbriz touring. ... totusi, chiar nu as avea ce altceva similar sa iau, asa ca e foarte buna aprilica pegaso
-
de reglat te duci cand crezi ca e cazul, cand ti se pare ca nu sta la ralanti sau tuseste sau nu mai porneste bine. turatie maxima e bine sa nu depasesti 6000, depinde si daca este limitata puterea. viteza maxima: 150 km/h, mai mult de atata nu am putut sta pe ea si nu m-am simtit in siguranta hornet inca mi-a ramas si mie la inima
-
io am facut viceversa si amu te invidiez er5 e japonez, n-are nici pe draq. singurele chestii pe care le-am observat io intr-un an de zile or fost: - daca simti ceva neregularitati in functionare, repede mergi la sincronizare carburatoare - dupa aia nu mai ai nici pe draq - in functie de reglaj, tamburul spate blocheaza cam repede, deci grija la franele de urgenta - nu se preteaza la viteze mari, ca e naked; daca ai parbriz, un 140 la ora e maximul la care nu-ti faci probleme, dupa aia turbulentele si rezistenta la inaintare is prea mari - cauciucul spate mi se pare relativ ingust, grija la curbele in viteza daca pneul e uzat tare - altceva NIET fata de pegaso, motorul toarce muuult mai fain. nu are chiar asa zvac, dar e foarte fain suspensia e ceva mai tare, dar nu de sportiva, asa ca io o consider ok pe drumurile noastre de cand am aprilia, imi lipseste sentimentul pe care il aveam pe kawa, ca nu i se poate intampla nik e japonez asfalt uscat si numai bine cu el P.S. daca esti din bucuresti, ti-l recomand pe mosul japonez de la kaore pentru servisare, lui nea yoshi ii plac mult kawasakiurile